Via FB op 3FM.quote:
Foei dat mag niet.quote:
Is met commentaar van Ramon en Mark ipv Jan Smit en die andere.quote:
Dat geloof ik, maar zie mijn toegevoegde vraag: dan heb je zeker geen beeld?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is met commentaar van Ramon en Mark ipv Jan Smit en die andere.
Dinsdag was het echt hilarisch.
Misschien juichen we wel helemaal niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Waarschijnlijk juichen we pas in het volgende deel trouwens
Als het zo snel gaat als in de vorige kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Zeker wel.wanneer ze online zijn drop ik het linkje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar zie mijn toegevoegde vraag: dan heb je zeker geen beeld?
Figuurlijk bedoelde ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien juichen we wel helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bjorn vibes![]()
Ik ga bijna hopen dat-ie niet door gaat.
Dat laatste inderdaad jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen wel dat de liedjes vanavond beter zijn dann dienstag
Het is pas de halve finale, dat zou toch moeten lukken, als topfavorietquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |