Er moet voor een groot deel wel een onderliggende strafbaar feit liggen en aangezien het gewoon in het mandaat van een president is om bv een mueller te ontslaan is het gewoon niet strafbaar al zou men wel over kunnen gaan tot impeachen, maar dat maakt geen kans.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Poging tot? Of je nu obstructie doet of een poging...de intentie is hetzelfde. Poging tot moord, poging tot een coup, poging tot verkrachting.... allemaal strafbaar, ook al is er ondanks de poging geen succes geweest.
Collusion is niets meer dan een naam geven aan waar het onderzoek voor een groot deel over ging,quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:38 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jij totaal niet op de hoogte bent van het onderzoek, hoe vaak is er wel niet gezegd dat collusion geen juridische term is, dat dom alt rechts hier op blijft hameren zegt toch ook wel genoeg.
[..]
volgens mij ben jij zo'n wappie die alles maar op 1 hoop probeert te vegen zonder enige vorm van kennis, je haalt je nieuws van de twitterfeed van Trump en eventueel zijn bronnen zelf? Zo ja dan is je geklaag over de MSM ook niet heel erg sterk
[..]
Goeie grap wel
[..]
Het onderzoek ging dan ook helemaal niet over collusion dat is de afgelopen jaren al meerdere keren duidelijk gemaakt maar alt dom rechts is blijkbaar niet zo snel van begrip.
Snap sowieso je gejubel over Trump en zijn economische voorspoed niet, daarmee ontken je wat mij betreft vrij duidelijk het werk van Obama en vergeet je waarschijnlijk heel bewust dat Trump het begrotingstekort in economisch zeer goede tijden gigantisch op heeft laten lopen.
Ook al zou Trump helemaal vrijgepleit worden door dat onderzoek van Mueller dan nog is het vrij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo blind achter hem blijven staan, de beste man heeft het vocabulaire van een kleuter, spreekt/tweet zichzelf continue tegen, is een racist(voorbeelden o.a. birther movement waar hij 1 van de uithangborden voor was en zijn aandacht voor "the squad"), is duidelijk niet in staat om een bedrijf succesvol te runnen (zie alle faillissementen), durft ondanks eerdere toezeggingen zijn belastingaangiftes niet openbaar te maken, beschuldigt valselijk zijn voorganger van het willen starten van een oorlog met Iran om zo de verkiezingen te winnen terwijl de idioot nu exact hetzelfde doet, heeft na 2,5 jaar nog niet eens alle functies binnen de overheid in kunnen vullen, flirt met dictators en zet relaties met traditionele bondgenoten op het spel en heeft niks op met de vrije pers als die te kritisch wordt (wat je verder ook mag vinden van de pers, de vrijheid om te melden wat je wil is een groot goed).
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Trump niet de juiste president is voor " the land of the free" en als jij door blijft hameren over collusion dan ben je wat mij betreft bewust aan het liegen.
Dat weet jij wel. Ik leg het net nog uit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Collusion is niets meer dan een naam geven aan waar het onderzoek voor een groot deel over ging,
En of het strafbaar is heeft wat betreft mijn inbreng totaal niets te maken aangezien ik dat al vaker heb gemeld en dan door het niet al te bijster slimme TDSers afgedaan werd als onzin.
Verder heb je zoveel onzin in de rest van je betoog lopen spuien dat het al weinig zin heeft om daarop in te gaan.
Want wat hij zei tegen de squad kan je absoluut niet zien als racisme , of anders leg effe precies uit waar de quote precies racistisch is?
Dit is wel heel erg goedkoop, je eist praktisch van mij meer onderbouwing terwijl je zelf nergens op in gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Collusion is niets meer dan een naam geven aan waar het onderzoek voor een groot deel over ging,
En of het strafbaar is heeft wat betreft mijn inbreng totaal niets te maken aangezien ik dat al vaker heb gemeld en dan door het niet al te bijster slimme TDSers afgedaan werd als onzin.
Verder heb je zoveel onzin in de rest van je betoog lopen spuien dat het al weinig zin heeft om daarop in te gaan.
Want wat hij zei tegen de squad kan je absoluut niet zien als racisme , of anders leg effe precies uit waar de quote precies racistisch is?
Je legt niets uit, want wat jij zegt is geen racisme.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel. Ik leg het net nog uit.
Hij heeft geen hekel aan kritische pers, het probleem is dat de pers vaak zaken verzint en hem valselijk beschuldigd van zaken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:34 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg goedkoop, je eist praktisch van mij meer onderbouwing terwijl je zelf nergens op in gaat.
Wil best meer onderbouwing geven maar leg dan eerst maar eens uit wat zoveel onzin is aan mijn uitlatingen, is het onzin dat het begrotingstekort gigantisch uit de klauwen loopt in economisch goede tijden? Is het onzin dat Trump niet in staat is gebleken om alle functies in zijn regering op te vullen? Is het onzin dat Trump zo vaak failliet is gegaan? Is het onzin dat hij Obama beschuldigde van een oorlog te willen starten met Iran om zo herverkiezing zeker te stellen terwijl hij hetzelfde doet? Is het onzin dat hij flirt met dictators? Is het onzin dat hij een hekel heeft aan kritische vrije pers? etc?
Geef daar eerst maar eens antwoord op of is liegen net zoals gek Trump je tweede natuur?
Het is dezelfde pers die daadwerkelijk vijand van het volk is want het zet mensen op tegen de helft van het volk en dat alleen omdat men niet tegen hun verlies kan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
Het probleem is dat je fake news voor waar aanneemt en verder net doet alsof Trump een prototype president is. Hij noemt de pers vijand van het volk en dat ga jij zitten goedpraten. Alleen daar al zou je de conclusie moeten trekken dat deze meneer niet geschikt is. En daar zou je steun al moeten vallen. En dat is nog niet eens een fractie van alle shit die hij veroorzaakt. De pers meldt dat en is dan volgens jou gevaarlijk en een vijand van de staat.
En vervolgens bewust net doen alsof je niet weet wat er racistisch is aan die uitspraken van Trump. Hij klaagt zelf overigens heel vaak over Amerika, maar dan is het ineens uit liefde. Open je ogen!
Stop nu eens met deze onzin, hier heb je fascistische trekjes. De vrije pers is geenszins vijand van het volk. Echt ophouden met janken over iets dat totaal niet waar is en eigenlijk laat zien hoe zielig Trumperds elkaar vinden. Kijk eens even naar momenten uit het verleden waar de vrije pers als vijand van het volk werd bestempeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het is dezelfde pers die daadwerkelijk vijand van het volk is want het zet mensen op tegen de helft van het volk en dat alleen omdat men niet tegen hun verlies kan.
Het constant iemand racist noemen werkt niet , en zeker niet als het gewoon ook niet klopt.
D
Mis nog steeds onderbouwing en mijn vragen blijven dus gewoon open en dan vooral een beetje lopen te schuimbekken over TDS, dat zie je helaas altijd bij alt dom rechts als ze om een inhoudelijke reactie word gevraagd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:38 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Hij heeft geen hekel aan kritische pers, het probleem is dat de pers vaak zaken verzint en hem valselijk beschuldigd van zaken.
Om nog maar niet te spreken over die mafkees van CNN.
Niet voor niets dat CNN zo erg gekelderd is net als alle andere shows .
En al je andere zaken kun je in verschilledne perspectieven bekijken maar feit is wel dat hij miljarden heeft en in vele zaken gewoon succes heeft.
Maar dat doet Fox news zeker niet zomersteekje?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het is dezelfde pers die daadwerkelijk vijand van het volk is want het zet mensen op tegen de helft van het volk en dat alleen omdat men niet tegen hun verlies kan.
Hij valt die politici aan op hun etnische afkomst. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Je legt niets uit, want wat jij zegt is geen racisme.
Zeg de exacte quote en leg uit wat precies racisme is.
En tegelijkertijd leg effe uit hoe iemand exonerated kan worden door een aanklager.
En tot dat gelukt is heeft het geen zin om verder te discuseren over niets , lijken wel of al de liberalen tegenwoordig TDS hebben.
PFfff en dan charges zien als iets bewezen lol
Als je mij beter zou kennen dan zou je weten dat fox voor mij in dezelfde categorie valt al zijn de cijfers iets minder bedroevend, het blijft van hetzelfde laken een pakquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Maar dat doet Fox news zeker niet zomersteekje?
Niet uit context gemaakte quote graag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij valt die politici aan op hun etnische afkomst. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Nogmaals, jij weet dat dondersgoed, het is nu al 2 keer uitgelegd en jij kiest er bewust voor om net te doen alsof het allemaal een normale gang van zaken is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:36 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Niet uit context gemaakte quote graag.
Geef dat voorbeeld dan met bron
Het steele dossier is bijvoorbeeld al onbetrouwbaar en vol met nepzaken zoals het plasgedeelte of het gedeelte dat cohen in praag was en zo zijn er nog genoeg meer zaken te noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Mis nog steeds onderbouwing en mijn vragen blijven dus gewoon open en dan vooral een beetje lopen te schuimbekken over TDS, dat zie je helaas altijd bij alt dom rechts als ze om een inhoudelijke reactie word gevraagd.
Je blijft overigens maar liegen, waar is Trump precies valselijk van beschuldigt. Je benoemt het maar het blijft bij holle beschuldigen terwijl dat nu net is waar je de pers van beschuldigt. De neergang van CNN was ook al ver voor Trump ingezet en de enige echte MSM in de VS is toch echt FOX news en ja die doen inderdaad veel aan fakenews in hun meer opiniërende programma's. CNN als spreekbuis voor links af doen is ook best wel goedkoop, CNN is een baggerzender die al ver voordat Trump er over begon genoeg kritiek te verduren kreeg van "links".
Je vind jezelf blijkbaar nogal kritisch ingesteld maar hoe kan het dan dat je je niet afvraagt waar het geschatte vermogen van Trump na al zijn faillissementen vandaan komt, nogal een bijzondere vorm van kritisch zijn.
En als je zo van het fakenews onderzoek bent, was je er toen ook zo snel bij met dat hele birther movement gedoe of het fakenews over Obama die wel even een oorlog met Iran zal starten om een herverkiezing zeker te stellen?
Als er al 1 aan TDS lijdt dan ben jij het wel met je blinde vlek voor alle terechte kritiek op Trump.
Wat vind je trouwens van het zo gigantisch op laten lopen van het begrotingstekort, in een goede economische tijd ook nog, door een president die vooraf beloofd heeft geen tekort meer te creëren en zelfs de totale staatsschuld af te lossen?
Voorbeeld geef je maar niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij weet dat dondersgoed, het is nu al 2 keer uitgelegd en jij kiest er bewust voor om net te doen alsof het allemaal een normale gang van zaken is.
Dus geen enkele onderbouwing behalve het nablaten van Trump zijn twitterfeed/foxnews en nog onbetrouwbaarder rechtse msm. Goed luisteren en lezen van wat er gezegd is over Rusland door Mueller is duidelijk ook niet je sterkste kant, inmenging van Rusland is voldoende bewezen namelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het steele dossier is bijvoorbeeld al onbetrouwbaar en vol met nepzaken zoals het plasgedeelte of het gedeelte dat cohen in praag was en zo zijn er nog genoeg meer zaken te noemen.
Of het kooi karper gedeelte op cnn ook degelijk uit context getrokken was en onwaar.
Hij werd beschuldigd van liegen dat er niet afgeluisterd werd ,terwijl dat nu wel bewezen is.
De neergang ging veel sneller toen bleek dat er niet veel overbleef van het rusland dossier hetzelfde geld qua neergang voor rachel meadow, daar zijn de cijfers ook voor naar beneden gegaan.
En over de finance is ook vrij veel te zeggen, zo was het mbt zijn belastingaangiftes vrij normaal om verliezen op te geven en dat deed iedereen dan ook in die tijd
Voor al die zaken verzoek ik je naar het politiek gedeelte te gaan en ik zal proberren het te onderbouwen , maar weinig zin om telkens maar op onzin zaken te blijven hameren.
Als je al niet eens door hebt dat het hele rusland onderzoek een opzetje was wat in feite nergens op sloeg, dan houd het al snel op
Het Rusland-onderzoek is de basis voor het onderzoeken van de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus, omdat alles dat Robert Mueller heeft onderzocht -de aantijgingen van collusion en door het ontslaan van James Comey het zogehete obstruction of justice-narratief- grote BS is gebleken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef zomerindebol het volgende:
Als je al niet eens door hebt dat het hele rusland onderzoek een opzetje was wat in feite nergens op sloeg, dan houd het al snel op
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:38 schreef zomerindebol het volgende:
Hij heeft geen hekel aan kritische pers, het probleem is dat de pers vaak zaken verzint en hem valselijk beschuldigd van zaken.
Als iemand niet vermoord is, maar er is wel een poging gedaan zou je dezelfde vragen kunnen stellen"quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het Rusland-onderzoek is de basis voor het onderzoeken van de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus, omdat alles dat Robert Mueller heeft onderzocht -de aantijgingen van collusion en door het ontslaan van James Comey het zogehete obstruction of justice-narratief- grote BS is gebleken.
Alle aantijgingen tegen Donald Trump, de mediahype rondom dit onderwerp en de rest van de bijna drie jaar durende shit storm was volledig ongegrond en dus is dit de basis voor William Barr om de bron van de informatie waar Mueller naar heeft gekeken te onderzoeken.
Om het nog even te benadrukken heeft Robert Mueller feitelijk bewijs geleverd dat alle beschuldigingen over banden tussen Rusland en Donald Trump en/of medewerkers nep bleken te zijn.
En Mueller gaf feitelijk Trump een verweer inzake obstructie.
-Ben je ontslagen? Nee.
-Werd je gehinderd om grondig onderzoek te doen? Nee
-Heeft Donald Trump je gehinderd je werk te doen? Nee
Het werk van Robert Mueller zit erop. Hij is klaar.
William Barr is nu aan de beurt.
Ik zal er tzt nog wat clipjes van het verhoor bijvoegen ter ondersteuning voor degenen die geen idee hebben of zoiets, maar het is nu te warm en ik lees teveel emotie en drama, dus dat gaat hem beslist nu niet worden.
Mueller heeft ook al aangegeven in de house intelligence committee , dat hij hem niet zou endicten als er geen olc memoo was terwijl hij tegen ted lieu het zei wel te doen:0quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het Rusland-onderzoek is de basis voor het onderzoeken van de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus, omdat alles dat Robert Mueller heeft onderzocht -de aantijgingen van collusion en door het ontslaan van James Comey het zogehete obstruction of justice-narratief- grote BS is gebleken.
Alle aantijgingen tegen Donald Trump, de mediahype rondom dit onderwerp en de rest van de bijna drie jaar durende shit storm was volledig ongegrond en dus is dit de basis voor William Barr om de bron van de informatie waar Mueller naar heeft gekeken te onderzoeken.
Om het nog even te benadrukken heeft Robert Mueller feitelijk bewijs geleverd dat alle beschuldigingen over banden tussen Rusland en Donald Trump en/of medewerkers nep bleken te zijn.
En Mueller gaf feitelijk Trump een verweer inzake obstructie.
-Ben je ontslagen? Nee.
-Werd je gehinderd om grondig onderzoek te doen? Nee
-Heeft Donald Trump je gehinderd je werk te doen? Nee
Het werk van Robert Mueller zit erop. Hij is klaar.
William Barr is nu aan de beurt.
Ik zal er tzt nog wat clipjes van het verhoor bijvoegen ter ondersteuning voor degenen die geen idee hebben of zoiets, maar het is nu te warm en ik lees teveel emotie en drama, dus dat gaat hem beslist nu niet worden.
Het ligt in zijn mogelijkheden om mueller te ontslaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als iemand niet vermoord is, maar er is wel een poging gedaan zou je dezelfde vragen kunnen stellen"
Leef je nog - ja
Heeft hij je vermoord - nee
Heeft hij je hart laten stoppen - nee
(slachtoffer geeft verder duidelijke antwoorden op vragen als: is de dader schuldig - ja, heeft hij gepland je te vermoorden - ja enz.
Maar slachtoffer is niet vermoord dus vrijspraak?
Nee hoor .quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, goddomme wat een blinde adoratie van wat useful idiots.
Nee, pannenkoek. De haat komt doordat Trump een mongool is. Alleen voor useful idiots die Trump blind adoreren en lijden aan cognitieve dissonantie is dat moeilijk te begrijpen. Die zetten dat weer weg als "dat komt door de media!!!!!".quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:05 schreef zomerindebol het volgende:
Ik snap de haat is groot jegens de man , maar meer dan de helft van de haat is voornamelijk door het aandikken van de pers.
Dat bevestig je net, dat dat het wel is. Je beweert immers dat de meeste mensen Trump vooral haten door de media. Het kan namelijk niet zo zijn dat Trump een mongool is en daarom zo gehaat wordt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:06 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Nee hoor .
Het is geen adoratie , want zoals de meeste wel weten is dat ik in feite wilde dat bernie zou winnen , maar die werd genaaid door hillary waar geen onderzoek naar was ingesteld gek genoeg.
Dat is specifiek niet wat Mueller hierover schrijft en te zeggen heeft:quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef dellipder het volgende:
[..]
quote:Schiff: During the course of this Russian interference in the election, the Russians made outreach to the Trump campaign, did they not?
Mueller: That occurred. [. . .]
Schiff: The campaign welcomed the Russian help, did they not?
Mueller: We report indications that that occurred, yes. [. . .]
Schiff: The president himself called on the Russians to hack [Hillary Clinton's] emails?
Mueller: There was a statement by the president on those general lines.
Schiff: Numerous times during the campaign, the president praised the releases of the Russian-hacked emails through WikiLeaks?
Mueller: That did occur. [. . .]
Schiff: Apart from the Russians wanting to help Trump win . . . Donald Trump was trying to make millions from a real estate deal in Moscow?
Mueller: You're talking about the hotel in Moscow? Yes.
Schiff: When your investigation looked into these matters, numerous Trump associates lied to your team, the grand jury and to Congress?
Mueller: A number of people we interviewed in our investigation, it turns out, did lie. . . .
Schiff: When the president said the Russian interference was a "hoax," that was false, wasn't it?
Mueller: True. [. . .]
Schiff: In short, your investigation found evidence that Russia wanted to help Trump win the election, right?
Mueller: I think, generally, that would be accurate. [. . .]
Schiff: Russia committed federal crimes in order to help Donald Trump?
Mueller: You're talking about the computer crimes charged in our case? Absolutely.
Schiff: Trump campaign officials built their strategy, their messaging strategy, around those stolen documents?
Mueller: Generally, that's true.
Schiff: And then they lied to cover it up?
Mueller: Generally, that's true.
quote:Nadler: Now, in fact, your report expressly states that it does not exonerate the president.
Mueller: It does.
Nadler: And your investigation actually found, quote, "multiple acts by the president that were capable of exerting undue influence over law enforcement investigations, including the Russian interference and obstruction investigations." Is that correct?
Mueller: Correct.
Nadler: Now, Director Mueller, can you explain in plain terms what that finding means so the American people can understand it?
Mueller: Well, the finding indicates that the president was not exculpated for the acts that he allegedly committed.
Nadler: In fact, you were talking about incidents, quote, "in which the president sought to use his official power outside of usual channels," unquote, to exert undo influence over your investigations, is that right?
Mueller: That's correct.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, pannenkoek. De haat komt doordat Trump een mongool is. Alleen voor useful idiots die Trump blind adoreren en lijden aan cognitieve dissonantie is dat moeilijk te begrijpen. Die zetten dat weer weg als "dat komt door de media!!!!!".
Een mongool nog wel , het zit je wel hoog lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, pannenkoek. De haat komt doordat Trump een mongool is. Alleen voor useful idiots die Trump blind adoreren en lijden aan cognitieve dissonantie is dat moeilijk te begrijpen. Die zetten dat weer weg als "dat komt door de media!!!!!".
Het kan zo zijn dat men trump haat omdat het trump is maar voor het grootste gedeelte is het gevoed door de media zoals het border gedoe wat in prinicpe niet veel anders is dan onder obama en met minder slachtoffers .quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat bevestig je net, dat dat het wel is. Je beweert immers dat de meeste mensen Trump vooral haten door de media. Het kan namelijk niet zo zijn dat Trump een mongool is en daarom zo gehaat wordt.
Zoveel bewijs voor die cognitieve dissonantie ... hier ook een stuk bewijs voor het cult gedrag bij republikeinen:quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar is Mueller het niet mee eens.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat men trump haat omdat het trump is maar voor het grootste gedeelte is het gevoed door de media zoals het border gedoe wat in prinicpe niet veel anders is dan onder obama en met minder slachtoffers .
Of door de nep colluision hoax.
Of welke andere zaak dan ook, want je hoort in feite al 2,5 jaar dat er info is ,waar hij voor gaat hangen terwijl het tegenovergestelde vaak gebeurt.
Brieven (niets)
Opnames (niets)
Rusland (niets)
Banken (niets)
Tax(niets)
Zogenaamde verkrachtingen e.d. (niets)
Landverraad (niets)etc etc
de lijst is vrij eenvoudig langer te maken met zooi waar links ziek van is geworden en dan maar mensen zoals barr gaat beschuldigen van trumps stroman.
Wel bijzonder dat je verder niet ingaat op de reactie van ATuin-hek en die van mij maar vooral doorgaat met dezelfde leugen ook al staat er letterlijk in de reactie van ATuin-hek wat er door Mueller gezegd is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat men trump haat omdat het trump is maar voor het grootste gedeelte is het gevoed door de media zoals het border gedoe wat in prinicpe niet veel anders is dan onder obama en met minder slachtoffers .
Of door de nep colluision hoax.
Of welke andere zaak dan ook, want je hoort in feite al 2,5 jaar dat er info is ,waar hij voor gaat hangen terwijl het tegenovergestelde vaak gebeurt.
Brieven (niets)
Opnames (niets)
Rusland (niets)
Banken (niets)
Tax(niets)
Zogenaamde verkrachtingen e.d. (niets)
Landverraad (niets)etc etc
de lijst is vrij eenvoudig langer te maken met zooi waar links ziek van is geworden en dan maar mensen zoals barr gaat beschuldigen van trumps stroman.
Ah dus je wil dat ik inga op een hoop geblaat van mueller die mischien zelf nog niet eens weet wat er in het werk geschreven staat blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je verder niet ingaat op de reactie van ATuin-hek en die van mij maar vooral doorgaat met dezelfde leugen ook al staat er letterlijk in de reactie van ATuin-hek wat er door Mueller gezegd is.
Kun of wil je dat niet lezen?
Maar hoe komt het dan dat mueller zichzelf zo tegen spreekt in de 2 verhoren en in zijn dossier tov andere uitspraken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is Mueller het niet mee eens.
Ja het gaat daar klote met de economie en wat er goed gaat komt door de handen gebonden obama die zei dat je een toverstaf nodig zou hebben voor de resultaten van nu.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zoveel bewijs voor die cognitieve dissonantie ... hier ook een stuk bewijs voor het cult gedrag bij republikeinen:
[ afbeelding ]
Zelfde economie, maar plots zogenaamd veel beter in de hoofden van republikeinen, praktisch gelijk in de hoofden van democraten.
Waar spreekt hij zich tegen dan? En hoe en wat is er precies debunked?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat mueller zichzelf zo tegen spreekt in de 2 verhoren en in zijn dossier tov andere uitspraken.
En hoe komt het dat hij niet eens weet wie of wat gps fusion is?
of hoe komt het dat zn geheugen zo slecht is dat hij weinig kan beantwoorden?
Hele gedoe is alleen maar slecht voor de democrats en er is niets uitgekomen wat er niet in het rapport stond, wat al voor een deel debunked is of waarvan bewijs is dat er zaken weg gelaten zijn.
Volg deze maar, die legt het beter uit dan ik dat kan aangezien mijn nederlands niet goed genoeg is blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar spreekt hij zich tegen dan? En hoe en wat is er precies debunked?
Jij claimt dat, en dan moet ik bewijs daarvoor gaan verzamelen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:09 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Volg deze maar, die legt het beter uit dan ik dat kan aangezien mijn nederlands niet goed genoeg is blijkbaar.
https://twitter.com/aaronjmate
Hij doet zeer goede echte onderzoeksjournalistiek en is een van de betere op dat gebied.
Overigens het mooie voor je is dat hij een hekel heeft aan trump en links is, dus kan je m niet verwijten te veel achter de grote leider aan te lopen.
Succes en hoor wel welk bewijs je hebt tegen zijn bevindingen
Heb je het dan niet gevolgd?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij claimt dat, en dan moet ik bewijs daarvoor gaan verzamelen?Kom dan op z'n minst met een paar van zijn tweets waar hij dat beargumenteerd.
Het gaat m.i. goed en ging goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:00 schreef zomerindebol het volgende:
Ja het gaat daar klote met de economie
Het ging redelijk en nu boven verwachting goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat m.i. goed en ging goed.
Boven verwachting van wie zou het goed gaan? Het gaat al jaren gewoon gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het ging redelijk en nu boven verwachting goed.
Niet voor niets zijn de cijfers elke keer beter dan de verwachtingen die al hoger waren dan onder obama.
Vreemd dan toch als het allemaal hetzelfde blijft.
En dat is met rente ipv onder obama met 0 procent
Vergeet niet dat obama het met 0 procent rente deedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Boven verwachting van wie zou het goed gaan? Het gaat al jaren gewoon gelijkwaardig.
[ afbeelding ]
Republikeinen zijn somber onder Obama, juichend onder Trump. Rara.
Ik heb de hearings grotendeels gekeken ja. Kan je het niet in een paar punten samenvatten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:15 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Heb je het dan niet gevolgd?
Mooie samenvatting dan
Wat is de y-as daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Boven verwachting van wie zou het goed gaan? Het gaat al jaren gewoon gelijkwaardig.
[ afbeelding ]
Republikeinen zijn somber onder Obama, juichend onder Trump. Rara.
Check, thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geannualiseerde gdp groei in procenten.
Geen probleem. Nog een voorbeeld van het sekte-achtige gedrag van republikeinen is hoe ok ze waren met het het bombarderen in Syrië met kruisraketten:quote:
Ah lol een ABC/washingtonpost verhaaltje, ja dan zal het wel net zo goed zijn als de polls elke keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen probleem. Nog een voorbeeld van het sekte-achtige gedrag van republikeinen is hoe ok ze waren met het het bombarderen in Syrië met kruisraketten:
Tijdens Obama:
Democraten: 38%
Republikeinen: 22%
Tijdens Trump:
Democraten: 37%
Republikeinen:86%
Een artikel met deze stat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |