abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:21:14 #201
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188109222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Poging tot? Of je nu obstructie doet of een poging...de intentie is hetzelfde. Poging tot moord, poging tot een coup, poging tot verkrachting.... allemaal strafbaar, ook al is er ondanks de poging geen succes geweest.
Er moet voor een groot deel wel een onderliggende strafbaar feit liggen en aangezien het gewoon in het mandaat van een president is om bv een mueller te ontslaan is het gewoon niet strafbaar al zou men wel over kunnen gaan tot impeachen, maar dat maakt geen kans.

Mocht het proberen obstructie te plegen als je weet dat je een strafbar dlelict hebt gepleegd dan is het iets totaal anders, maar dat was duidelijk in dit geval niet.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:28:17 #202
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188109347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:38 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ja ik kan er ook niks aan doen dat jij totaal niet op de hoogte bent van het onderzoek, hoe vaak is er wel niet gezegd dat collusion geen juridische term is, dat dom alt rechts hier op blijft hameren zegt toch ook wel genoeg.
[..]

volgens mij ben jij zo'n wappie die alles maar op 1 hoop probeert te vegen zonder enige vorm van kennis, je haalt je nieuws van de twitterfeed van Trump en eventueel zijn bronnen zelf? Zo ja dan is je geklaag over de MSM ook niet heel erg sterk
[..]

Goeie grap wel
[..]

Het onderzoek ging dan ook helemaal niet over collusion dat is de afgelopen jaren al meerdere keren duidelijk gemaakt maar alt dom rechts is blijkbaar niet zo snel van begrip.

Snap sowieso je gejubel over Trump en zijn economische voorspoed niet, daarmee ontken je wat mij betreft vrij duidelijk het werk van Obama en vergeet je waarschijnlijk heel bewust dat Trump het begrotingstekort in economisch zeer goede tijden gigantisch op heeft laten lopen.

Ook al zou Trump helemaal vrijgepleit worden door dat onderzoek van Mueller dan nog is het vrij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo blind achter hem blijven staan, de beste man heeft het vocabulaire van een kleuter, spreekt/tweet zichzelf continue tegen, is een racist(voorbeelden o.a. birther movement waar hij 1 van de uithangborden voor was en zijn aandacht voor "the squad"), is duidelijk niet in staat om een bedrijf succesvol te runnen (zie alle faillissementen), durft ondanks eerdere toezeggingen zijn belastingaangiftes niet openbaar te maken, beschuldigt valselijk zijn voorganger van het willen starten van een oorlog met Iran om zo de verkiezingen te winnen terwijl de idioot nu exact hetzelfde doet, heeft na 2,5 jaar nog niet eens alle functies binnen de overheid in kunnen vullen, flirt met dictators en zet relaties met traditionele bondgenoten op het spel en heeft niks op met de vrije pers als die te kritisch wordt (wat je verder ook mag vinden van de pers, de vrijheid om te melden wat je wil is een groot goed).

Het lijkt mij vrij duidelijk dat Trump niet de juiste president is voor " the land of the free" en als jij door blijft hameren over collusion dan ben je wat mij betreft bewust aan het liegen.
Collusion is niets meer dan een naam geven aan waar het onderzoek voor een groot deel over ging,
En of het strafbaar is heeft wat betreft mijn inbreng totaal niets te maken aangezien ik dat al vaker heb gemeld en dan door het niet al te bijster slimme TDSers afgedaan werd als onzin.

Verder heb je zoveel onzin in de rest van je betoog lopen spuien dat het al weinig zin heeft om daarop in te gaan.
Want wat hij zei tegen de squad kan je absoluut niet zien als racisme , of anders leg effe precies uit waar de quote precies racistisch is?

En ontkennen dat de economie zo goed is en dat zelfs dan nog koppelen aan obama is wel het grootste lachertje, mischien toch effe terug gaan naar de schoolbanken en opfriscursus economie volgen, het is zelfs zover dat CNN het al zegt dat het goed is .

LOL obama kon 6 jaar niets doen en het ging gesstaag vanuit een diepe crissis omhoog, een lange maar trage stijging , terwijl onder trump het nog steeds door blijft stijgen.

Haha ik stop er maar mee , want ik heb al te veel het topic weer moeten vervuilen tegen dit soort onzin.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:32:01 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188109420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Collusion is niets meer dan een naam geven aan waar het onderzoek voor een groot deel over ging,
En of het strafbaar is heeft wat betreft mijn inbreng totaal niets te maken aangezien ik dat al vaker heb gemeld en dan door het niet al te bijster slimme TDSers afgedaan werd als onzin.

Verder heb je zoveel onzin in de rest van je betoog lopen spuien dat het al weinig zin heeft om daarop in te gaan.
Want wat hij zei tegen de squad kan je absoluut niet zien als racisme , of anders leg effe precies uit waar de quote precies racistisch is?
Dat weet jij wel. Ik leg het net nog uit.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188109476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg goedkoop, je eist praktisch van mij meer onderbouwing terwijl je zelf nergens op in gaat.

Wil best meer onderbouwing geven maar leg dan eerst maar eens uit wat zoveel onzin is aan mijn uitlatingen, is het onzin dat het begrotingstekort gigantisch uit de klauwen loopt in economisch goede tijden? Is het onzin dat Trump niet in staat is gebleken om alle functies in zijn regering op te vullen? Is het onzin dat Trump zo vaak failliet is gegaan? Is het onzin dat hij Obama beschuldigde van een oorlog te willen starten met Iran om zo herverkiezing zeker te stellen terwijl hij hetzelfde doet? Is het onzin dat hij flirt met dictators? Is het onzin dat hij een hekel heeft aan kritische vrije pers? etc?

Geef daar eerst maar eens antwoord op of is liegen net zoals gek Trump je tweede natuur?
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:36:23 #205
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188110520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat weet jij wel. Ik leg het net nog uit.
Je legt niets uit, want wat jij zegt is geen racisme.
Zeg de exacte quote en leg uit wat precies racisme is.
En tegelijkertijd leg effe uit hoe iemand exonerated kan worden door een aanklager.

En tot dat gelukt is heeft het geen zin om verder te discuseren over niets , lijken wel of al de liberalen tegenwoordig TDS hebben.

PFfff en dan charges zien als iets bewezen lol
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:38:45 #206
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188110568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:34 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg goedkoop, je eist praktisch van mij meer onderbouwing terwijl je zelf nergens op in gaat.

Wil best meer onderbouwing geven maar leg dan eerst maar eens uit wat zoveel onzin is aan mijn uitlatingen, is het onzin dat het begrotingstekort gigantisch uit de klauwen loopt in economisch goede tijden? Is het onzin dat Trump niet in staat is gebleken om alle functies in zijn regering op te vullen? Is het onzin dat Trump zo vaak failliet is gegaan? Is het onzin dat hij Obama beschuldigde van een oorlog te willen starten met Iran om zo herverkiezing zeker te stellen terwijl hij hetzelfde doet? Is het onzin dat hij flirt met dictators? Is het onzin dat hij een hekel heeft aan kritische vrije pers? etc?

Geef daar eerst maar eens antwoord op of is liegen net zoals gek Trump je tweede natuur?
Hij heeft geen hekel aan kritische pers, het probleem is dat de pers vaak zaken verzint en hem valselijk beschuldigd van zaken.
Om nog maar niet te spreken over die mafkees van CNN.
Niet voor niets dat CNN zo erg gekelderd is net als alle andere shows .

En al je andere zaken kun je in verschilledne perspectieven bekijken maar feit is wel dat hij miljarden heeft en in vele zaken gewoon succes heeft.

Discussie over econmie e.d. heb ik al vaker geprobeerd uit te leggen, maar blijkbaar snappen veel mensen het niet.
Mensen die over het tekort lullen en niet zien dat het tekort al jaren veel te hoog was en nooit terug betaald zou kunnen worden en je dus een reset nodig hebt en dus je daar op moet voorbereiden en dat is oa door energie onafhankelijk te worden, leger op orde, zoveel mogelijk bedrijven terug halen etc etc etc etc .

Maar goed ik denk dat dat onderwerp hier niet past en mischien te diepgaand voor je is en ik zou daar best over willen ouwehoeren incl duidelijkke grafieken e.d. maar niet in dit topic
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:43:05 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188110641
Het probleem is dat je fake news voor waar aanneemt en verder net doet alsof Trump een prototype president is. Hij noemt de pers vijand van het volk en dat ga jij zitten goedpraten. Alleen daar al zou je de conclusie moeten trekken dat deze meneer niet geschikt is. En daar zou je steun al moeten vallen. En dat is nog niet eens een fractie van alle shit die hij veroorzaakt. De pers meldt dat en is dan volgens jou gevaarlijk en een vijand van de staat.

En vervolgens bewust net doen alsof je niet weet wat er racistisch is aan die uitspraken van Trump. Hij klaagt zelf overigens heel vaak over Amerika, maar dan is het ineens uit liefde. Open je ogen!

Vervolgens was het Trump die begon over total exonerated en daar is een heel duidelijk antwoord op: DAT IS NIET WAAR. Hij blijft daar over liegen, maar blijkbaar vind jij het prima als een president al over zoiets simpel liegt.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:44:43 #208
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188110681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
Het probleem is dat je fake news voor waar aanneemt en verder net doet alsof Trump een prototype president is. Hij noemt de pers vijand van het volk en dat ga jij zitten goedpraten. Alleen daar al zou je de conclusie moeten trekken dat deze meneer niet geschikt is. En daar zou je steun al moeten vallen. En dat is nog niet eens een fractie van alle shit die hij veroorzaakt. De pers meldt dat en is dan volgens jou gevaarlijk en een vijand van de staat.

En vervolgens bewust net doen alsof je niet weet wat er racistisch is aan die uitspraken van Trump. Hij klaagt zelf overigens heel vaak over Amerika, maar dan is het ineens uit liefde. Open je ogen!
Het is dezelfde pers die daadwerkelijk vijand van het volk is want het zet mensen op tegen de helft van het volk en dat alleen omdat men niet tegen hun verlies kan.

Het constant iemand racist noemen werkt niet , en zeker niet als het gewoon ook niet klopt.
D
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:47:50 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188110749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is dezelfde pers die daadwerkelijk vijand van het volk is want het zet mensen op tegen de helft van het volk en dat alleen omdat men niet tegen hun verlies kan.

Het constant iemand racist noemen werkt niet , en zeker niet als het gewoon ook niet klopt.
D
Stop nu eens met deze onzin, hier heb je fascistische trekjes. De vrije pers is geenszins vijand van het volk. Echt ophouden met janken over iets dat totaal niet waar is en eigenlijk laat zien hoe zielig Trumperds elkaar vinden. Kijk eens even naar momenten uit het verleden waar de vrije pers als vijand van het volk werd bestempeld.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:48:57 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188110787
Maar laten we zeggen dat ze de vijand zijn door te liegen. Weet jij al hoe vaak Trump gelogen heeft en waarom vind je dat dan niet erg? Dan zou hij toch ook vijand van het volk moeten zijn?
pi_188110827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:38 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Hij heeft geen hekel aan kritische pers, het probleem is dat de pers vaak zaken verzint en hem valselijk beschuldigd van zaken.
Om nog maar niet te spreken over die mafkees van CNN.
Niet voor niets dat CNN zo erg gekelderd is net als alle andere shows .

En al je andere zaken kun je in verschilledne perspectieven bekijken maar feit is wel dat hij miljarden heeft en in vele zaken gewoon succes heeft.
Mis nog steeds onderbouwing en mijn vragen blijven dus gewoon open en dan vooral een beetje lopen te schuimbekken over TDS, dat zie je helaas altijd bij alt dom rechts als ze om een inhoudelijke reactie word gevraagd.

Je blijft overigens maar liegen, waar is Trump precies valselijk van beschuldigt. Je benoemt het maar het blijft bij holle beschuldigen terwijl dat nu net is waar je de pers van beschuldigt. De neergang van CNN was ook al ver voor Trump ingezet en de enige echte MSM in de VS is toch echt FOX news en ja die doen inderdaad veel aan fakenews in hun meer opiniërende programma's. CNN als spreekbuis voor links af doen is ook best wel goedkoop, CNN is een baggerzender die al ver voordat Trump er over begon genoeg kritiek te verduren kreeg van "links".

Je vind jezelf blijkbaar nogal kritisch ingesteld maar hoe kan het dan dat je je niet afvraagt waar het geschatte vermogen van Trump na al zijn faillissementen vandaan komt, nogal een bijzondere vorm van kritisch zijn.

En als je zo van het fakenews onderzoek bent, was je er toen ook zo snel bij met dat hele birther movement gedoe of het fakenews over Obama die wel even een oorlog met Iran zal starten om een herverkiezing zeker te stellen?

Als er al 1 aan TDS lijdt dan ben jij het wel met je blinde vlek voor alle terechte kritiek op Trump.

Wat vind je trouwens van het zo gigantisch op laten lopen van het begrotingstekort, in een goede economische tijd ook nog, door een president die vooraf beloofd heeft geen tekort meer te creëren en zelfs de totale staatsschuld af te lossen?
pi_188110839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar dat doet Fox news zeker niet zomersteekje?
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:31:55 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188111550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je legt niets uit, want wat jij zegt is geen racisme.
Zeg de exacte quote en leg uit wat precies racisme is.
En tegelijkertijd leg effe uit hoe iemand exonerated kan worden door een aanklager.

En tot dat gelukt is heeft het geen zin om verder te discuseren over niets , lijken wel of al de liberalen tegenwoordig TDS hebben.

PFfff en dan charges zien als iets bewezen lol
Hij valt die politici aan op hun etnische afkomst. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:35:35 #214
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188113002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Maar dat doet Fox news zeker niet zomersteekje?
Als je mij beter zou kennen dan zou je weten dat fox voor mij in dezelfde categorie valt al zijn de cijfers iets minder bedroevend, het blijft van hetzelfde laken een pak

gek toch altijd dat de tdsers altijd maar weer aan komen kakken met fox
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:36:21 #215
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188113018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij valt die politici aan op hun etnische afkomst. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Niet uit context gemaakte quote graag.
Geef dat voorbeeld dan met bron
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:37:22 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188113039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Niet uit context gemaakte quote graag.
Geef dat voorbeeld dan met bron
Nogmaals, jij weet dat dondersgoed, het is nu al 2 keer uitgelegd en jij kiest er bewust voor om net te doen alsof het allemaal een normale gang van zaken is.
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:43:14 #217
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188113185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Mis nog steeds onderbouwing en mijn vragen blijven dus gewoon open en dan vooral een beetje lopen te schuimbekken over TDS, dat zie je helaas altijd bij alt dom rechts als ze om een inhoudelijke reactie word gevraagd.

Je blijft overigens maar liegen, waar is Trump precies valselijk van beschuldigt. Je benoemt het maar het blijft bij holle beschuldigen terwijl dat nu net is waar je de pers van beschuldigt. De neergang van CNN was ook al ver voor Trump ingezet en de enige echte MSM in de VS is toch echt FOX news en ja die doen inderdaad veel aan fakenews in hun meer opiniërende programma's. CNN als spreekbuis voor links af doen is ook best wel goedkoop, CNN is een baggerzender die al ver voordat Trump er over begon genoeg kritiek te verduren kreeg van "links".

Je vind jezelf blijkbaar nogal kritisch ingesteld maar hoe kan het dan dat je je niet afvraagt waar het geschatte vermogen van Trump na al zijn faillissementen vandaan komt, nogal een bijzondere vorm van kritisch zijn.

En als je zo van het fakenews onderzoek bent, was je er toen ook zo snel bij met dat hele birther movement gedoe of het fakenews over Obama die wel even een oorlog met Iran zal starten om een herverkiezing zeker te stellen?

Als er al 1 aan TDS lijdt dan ben jij het wel met je blinde vlek voor alle terechte kritiek op Trump.

Wat vind je trouwens van het zo gigantisch op laten lopen van het begrotingstekort, in een goede economische tijd ook nog, door een president die vooraf beloofd heeft geen tekort meer te creëren en zelfs de totale staatsschuld af te lossen?
Het steele dossier is bijvoorbeeld al onbetrouwbaar en vol met nepzaken zoals het plasgedeelte of het gedeelte dat cohen in praag was en zo zijn er nog genoeg meer zaken te noemen.
Of het kooi karper gedeelte op cnn ook degelijk uit context getrokken was en onwaar.

Hij werd beschuldigd van liegen dat er niet afgeluisterd werd ,terwijl dat nu wel bewezen is.

De neergang ging veel sneller toen bleek dat er niet veel overbleef van het rusland dossier hetzelfde geld qua neergang voor rachel meadow, daar zijn de cijfers ook voor naar beneden gegaan.

En over de finance is ook vrij veel te zeggen, zo was het mbt zijn belastingaangiftes vrij normaal om verliezen op te geven en dat deed iedereen dan ook in die tijd
Voor al die zaken verzoek ik je naar het politiek gedeelte te gaan en ik zal proberren het te onderbouwen , maar weinig zin om telkens maar op onzin zaken te blijven hameren.

Als je al niet eens door hebt dat het hele rusland onderzoek een opzetje was wat in feite nergens op sloeg, dan houd het al snel op
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:44:21 #218
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188113213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nogmaals, jij weet dat dondersgoed, het is nu al 2 keer uitgelegd en jij kiest er bewust voor om net te doen alsof het allemaal een normale gang van zaken is.
Voorbeeld geef je maar niet.
Zo gaat dat telkens met jou en dan kom je met iets wat nergens op slaat zoals het chargen van iemand.
Weet je wel wat dat betekend? en dat het absoluut niets zegt over schuld of onschuld.
pi_188113911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het steele dossier is bijvoorbeeld al onbetrouwbaar en vol met nepzaken zoals het plasgedeelte of het gedeelte dat cohen in praag was en zo zijn er nog genoeg meer zaken te noemen.
Of het kooi karper gedeelte op cnn ook degelijk uit context getrokken was en onwaar.

Hij werd beschuldigd van liegen dat er niet afgeluisterd werd ,terwijl dat nu wel bewezen is.

De neergang ging veel sneller toen bleek dat er niet veel overbleef van het rusland dossier hetzelfde geld qua neergang voor rachel meadow, daar zijn de cijfers ook voor naar beneden gegaan.

En over de finance is ook vrij veel te zeggen, zo was het mbt zijn belastingaangiftes vrij normaal om verliezen op te geven en dat deed iedereen dan ook in die tijd
Voor al die zaken verzoek ik je naar het politiek gedeelte te gaan en ik zal proberren het te onderbouwen , maar weinig zin om telkens maar op onzin zaken te blijven hameren.

Als je al niet eens door hebt dat het hele rusland onderzoek een opzetje was wat in feite nergens op sloeg, dan houd het al snel op
Dus geen enkele onderbouwing behalve het nablaten van Trump zijn twitterfeed/foxnews en nog onbetrouwbaarder rechtse msm. Goed luisteren en lezen van wat er gezegd is over Rusland door Mueller is duidelijk ook niet je sterkste kant, inmenging van Rusland is voldoende bewezen namelijk.

Verliezen opgeven mag dan gebruikelijk zijn volgens jou maar dat is natuurlijk op geen enkele manier een antwoord op de vraag waarom Trump zijn aangiftes niet wil openbaren ondank zijn eerdere toezeggingen dit wel te doen.

Ook wel grappig dat je weigert in te gaan op mijn vragen wat betreft zijn geschiktheid als president,zoals het gigantisch op laten lopen van het begrotingstekort en staatsschuld terwijl Trump van te voren toch echt beloofd heeft zelfs de staatsschuld helemaal af te lossen. Ook het feit dat Trump niet eens alle functies bezet krijgt geeft mij wel aan dat die man beter een ander vak had kunnen kiezen.

En dat idiote gebruik van de term TDS zegt wel genoeg over je blinde adoratie van Trump maar dat geeft aan de wat meer intelligentere personen hier wel aan dat TDS wellicht wel bestaat maar dat dit juist geen kwaal is van zijn tegenstanders.
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:20:08 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_188114009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef zomerindebol het volgende:

Het Rusland-onderzoek is de basis voor het onderzoeken van de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus, omdat alles dat Robert Mueller heeft onderzocht -de aantijgingen van collusion en door het ontslaan van James Comey het zogehete obstruction of justice-narratief- grote BS is gebleken.
Alle aantijgingen tegen Donald Trump, de mediahype rondom dit onderwerp en de rest van de bijna drie jaar durende shit storm was volledig ongegrond en dus is dit de basis voor William Barr om de bron van de informatie waar Mueller naar heeft gekeken te onderzoeken.
Om het nog even te benadrukken heeft Robert Mueller feitelijk bewijs geleverd dat alle beschuldigingen over banden tussen Rusland en Donald Trump en/of medewerkers nep bleken te zijn.
En Mueller gaf feitelijk Trump een verweer inzake obstructie.
-Ben je ontslagen? Nee.
-Werd je gehinderd om grondig onderzoek te doen? Nee
-Heeft Donald Trump je gehinderd je werk te doen? Nee

Het werk van Robert Mueller zit erop. Hij is klaar.
William Barr is nu aan de beurt.

Ik zal er tzt nog wat clipjes van het verhoor bijvoegen ter ondersteuning voor degenen die geen idee hebben of zoiets, maar het is nu te warm en ik lees teveel emotie en drama, dus dat gaat hem beslist nu niet worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_188114015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:38 schreef zomerindebol het volgende:
:')

Dat heeft hij wel, goddomme wat een blinde adoratie van wat useful idiots.
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:04:55 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188114916
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het Rusland-onderzoek is de basis voor het onderzoeken van de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus, omdat alles dat Robert Mueller heeft onderzocht -de aantijgingen van collusion en door het ontslaan van James Comey het zogehete obstruction of justice-narratief- grote BS is gebleken.
Alle aantijgingen tegen Donald Trump, de mediahype rondom dit onderwerp en de rest van de bijna drie jaar durende shit storm was volledig ongegrond en dus is dit de basis voor William Barr om de bron van de informatie waar Mueller naar heeft gekeken te onderzoeken.
Om het nog even te benadrukken heeft Robert Mueller feitelijk bewijs geleverd dat alle beschuldigingen over banden tussen Rusland en Donald Trump en/of medewerkers nep bleken te zijn.
-Ben je ontslagen? Nee.

Ik zal er tzt nog wat clipjes van het verhoor bijvoegen ter ondersteuning voor degenen die geen idee hebben of zoiets, maar het is nu te warm en ik lees teveel emotie en drama, dus dat gaat hem beslist nu niet worden.
Als iemand niet vermoord is, maar er is wel een poging gedaan zou je dezelfde vragen kunnen stellen"
Leef je nog - ja
Heeft hij je vermoord - nee
Heeft hij je hart laten stoppen - nee

(slachtoffer geeft verder duidelijke antwoorden op vragen als: is de dader schuldig - ja, heeft hij gepland je te vermoorden - ja enz.

Maar slachtoffer is niet vermoord dus vrijspraak?
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:56:40 #223
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188116097
quote:

[..]

-Ben je ontslagen? Nee.

Mueller heeft ook al aangegeven in de house intelligence committee , dat hij hem niet zou endicten als er geen olc memoo was terwijl hij tegen ted lieu het zei wel te doen:0
Hij heeft zn eigen woorden dus al moeten inslikken.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:05:52 #224
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188116344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als iemand niet vermoord is, maar er is wel een poging gedaan zou je dezelfde vragen kunnen stellen"
Leef je nog - ja
Heeft hij je vermoord - nee
Heeft hij je hart laten stoppen - nee

(slachtoffer geeft verder duidelijke antwoorden op vragen als: is de dader schuldig - ja, heeft hij gepland je te vermoorden - ja enz.

Maar slachtoffer is niet vermoord dus vrijspraak?
Het ligt in zijn mogelijkheden om mueller te ontslaan.
De rest van de zaken zijn ook heel eenvoudig te weerleggen mbt obstructie
Hij mag bv gewoon liegen tegen de pers, dat is gewoon niet strafbaar, zou eruit zien anders kan je geen geheimen meer houden ook, en zouden er 0 politici zijn.

In feite wat jij wil is dat als je de deur niet voor iemand zou open houden je opgepakt moet worden voor obstructie
Heel simpel mueller heeft zn kans gehad en niets klaar gemaakt.
Het is alleen heel simpel te begrijpen als je alleen al begrijpt dat het absoluut niet is aan de aanklager om onschuld te bewijzen en ook hoeft de president dat niet te doen.

Onschuldig tot schuld vast staat.
Ik snap de haat is groot jegens de man , maar meer dan de helft van de haat is voornamelijk door het aandikken van de pers.

Bv over het border gedeelte

Trump zegt border crissis media en dems zeggen hij liegt
Dan is er een crissis en dan zou dat opeens de schuld zijn van trump.
De radicalen van links houden geld tegen voor hulp om vervolgens te gaan huilen dat er niet genoeg gedaan wordt.
Maar hoe veel erger is die crissis dan aan de grens onder trump?
En hoeveel slechter doet hij het dan obama?

Obama die 3 miljoen eruit gebonjourd had?
En toch onder trump minder doden aan de grens.

Iets klopt er niet over wat de media probeert weer te geven imo.
Het zou erger zijn en minder doden en men moet dan maar fotos gebruiken van obamas kooien om het te bewijzen.
OF de leugens van AOC huilend bij een lege parking
Of het gelul van concentratiekampen en zeggen dat ze water uit de wc moeten drinken terwijl de waterbron boven de wc zit.

Ja het kan altijd beter , maar het kan ook nog erger.
Mischien een keer kijken bij de mooie democrat steden hoe het daar gaat met al die homeless people.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:06:43 #225
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188116363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Dat heeft hij wel, goddomme wat een blinde adoratie van wat useful idiots.
Nee hoor .
Het is geen adoratie , want zoals de meeste wel weten is dat ik in feite wilde dat bernie zou winnen , maar die werd genaaid door hillary waar geen onderzoek naar was ingesteld gek genoeg.
pi_188116399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:05 schreef zomerindebol het volgende:
Ik snap de haat is groot jegens de man , maar meer dan de helft van de haat is voornamelijk door het aandikken van de pers.
Nee, pannenkoek. De haat komt doordat Trump een mongool is. Alleen voor useful idiots die Trump blind adoreren en lijden aan cognitieve dissonantie is dat moeilijk te begrijpen. Die zetten dat weer weg als "dat komt door de media!!!!!".
pi_188116415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee hoor .
Het is geen adoratie , want zoals de meeste wel weten is dat ik in feite wilde dat bernie zou winnen , maar die werd genaaid door hillary waar geen onderzoek naar was ingesteld gek genoeg.
Dat bevestig je net, dat dat het wel is. Je beweert immers dat de meeste mensen Trump vooral haten door de media. Het kan namelijk niet zo zijn dat Trump een mongool is en daarom zo gehaat wordt.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:57:17 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188117283
quote:

[..]

Dat is specifiek niet wat Mueller hierover schrijft en te zeggen heeft:

quote:
Schiff: During the course of this Russian interference in the election, the Russians made outreach to the Trump campaign, did they not?

Mueller: That occurred. [. . .]

Schiff: The campaign welcomed the Russian help, did they not?

Mueller: We report indications that that occurred, yes. [. . .]

Schiff: The president himself called on the Russians to hack [Hillary Clinton's] emails?

Mueller: There was a statement by the president on those general lines.

Schiff: Numerous times during the campaign, the president praised the releases of the Russian-hacked emails through WikiLeaks?

Mueller: That did occur. [. . .]

Schiff: Apart from the Russians wanting to help Trump win . . . Donald Trump was trying to make millions from a real estate deal in Moscow?

Mueller: You're talking about the hotel in Moscow? Yes.

Schiff: When your investigation looked into these matters, numerous Trump associates lied to your team, the grand jury and to Congress?

Mueller: A number of people we interviewed in our investigation, it turns out, did lie. . . .

Schiff: When the president said the Russian interference was a "hoax," that was false, wasn't it?

Mueller: True. [. . .]

Schiff: In short, your investigation found evidence that Russia wanted to help Trump win the election, right?

Mueller: I think, generally, that would be accurate. [. . .]

Schiff: Russia committed federal crimes in order to help Donald Trump?

Mueller: You're talking about the computer crimes charged in our case? Absolutely.

Schiff: Trump campaign officials built their strategy, their messaging strategy, around those stolen documents?

Mueller: Generally, that's true.

Schiff: And then they lied to cover it up?

Mueller: Generally, that's true.
quote:
Nadler: Now, in fact, your report expressly states that it does not exonerate the president.

Mueller: It does.

Nadler: And your investigation actually found, quote, "multiple acts by the president that were capable of exerting undue influence over law enforcement investigations, including the Russian interference and obstruction investigations." Is that correct?

Mueller: Correct.

Nadler: Now, Director Mueller, can you explain in plain terms what that finding means so the American people can understand it?

Mueller: Well, the finding indicates that the president was not exculpated for the acts that he allegedly committed.

Nadler: In fact, you were talking about incidents, quote, "in which the president sought to use his official power outside of usual channels," unquote, to exert undo influence over your investigations, is that right?

Mueller: That's correct.

[ Bericht 36% gewijzigd door ATuin-hek op 25-07-2019 18:55:43 ]
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 23:23:08 #229
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188124932
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, pannenkoek. De haat komt doordat Trump een mongool is. Alleen voor useful idiots die Trump blind adoreren en lijden aan cognitieve dissonantie is dat moeilijk te begrijpen. Die zetten dat weer weg als "dat komt door de media!!!!!".
quote:

[..]

Een mongool nog wel , het zit je wel hoog lol
Je mag van m vinden wat je wil maar hij is imo beter dan obama en ongeveer vanaf reagan die trouwens hetzelfde behandeld werd idem geld dat met JFK .
Russia collusion is niets nieuws en presidenten landverrader noemen ook niet.

Als de media niet zo anti trump zou zijn en eerlijk verslag deden was er veel minder een probleem.
Overigens geven onderzoeken ook duidelijk aan dat de media extreem gekleurd is met voornamelijk anti trump.
Fox is wat dat betreft een uitzondering, maar daar is dan wel weer het verschil dat de pro trumpers meer opinie figuren zijn.

Maar goed mischien tijd voor je om wat meer volwassen te doen ipv iemand voor mongool e.d. uit te maken.
  donderdag 25 juli 2019 @ 23:27:00 #230
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188125043
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat bevestig je net, dat dat het wel is. Je beweert immers dat de meeste mensen Trump vooral haten door de media. Het kan namelijk niet zo zijn dat Trump een mongool is en daarom zo gehaat wordt.
Het kan zo zijn dat men trump haat omdat het trump is maar voor het grootste gedeelte is het gevoed door de media zoals het border gedoe wat in prinicpe niet veel anders is dan onder obama en met minder slachtoffers .
Of door de nep colluision hoax.
Of welke andere zaak dan ook, want je hoort in feite al 2,5 jaar dat er info is ,waar hij voor gaat hangen terwijl het tegenovergestelde vaak gebeurt.

Brieven (niets)
Opnames (niets)
Rusland (niets)
Banken (niets)
Tax(niets)
Zogenaamde verkrachtingen e.d. (niets)
Landverraad (niets)etc etc
de lijst is vrij eenvoudig langer te maken met zooi waar links ziek van is geworden en dan maar mensen zoals barr gaat beschuldigen van trumps stroman.
  donderdag 25 juli 2019 @ 23:31:56 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188125168
quote:

[..]

Zoveel bewijs voor die cognitieve dissonantie ... hier ook een stuk bewijs voor het cult gedrag bij republikeinen:

Zelfde economie, maar plots zogenaamd veel beter in de hoofden van republikeinen, praktisch gelijk in de hoofden van democraten.
  donderdag 25 juli 2019 @ 23:44:43 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188125447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het kan zo zijn dat men trump haat omdat het trump is maar voor het grootste gedeelte is het gevoed door de media zoals het border gedoe wat in prinicpe niet veel anders is dan onder obama en met minder slachtoffers .
Of welke andere zaak dan ook, want je hoort in feite al 2,5 jaar dat er info is ,waar hij voor gaat hangen terwijl het tegenovergestelde vaak gebeurt.

Brieven (niets)
Opnames (niets)
Rusland (niets)
Banken (niets)
Tax(niets)
de lijst is vrij eenvoudig langer te maken met zooi waar links ziek van is geworden en dan maar mensen zoals barr gaat beschuldigen van trumps stroman.
Daar is Mueller het niet mee eens.
Onikaan ni ov dovah
pi_188127984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Brieven (niets)
Opnames (niets)
Rusland (niets)
Banken (niets)
Tax(niets)
Wel bijzonder dat je verder niet ingaat op de reactie van ATuin-hek en die van mij maar vooral doorgaat met dezelfde leugen ook al staat er letterlijk in de reactie van ATuin-hek wat er door Mueller gezegd is.

Kun of wil je dat niet lezen?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:55:59 #234
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188157701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat je verder niet ingaat op de reactie van ATuin-hek en die van mij maar vooral doorgaat met dezelfde leugen ook al staat er letterlijk in de reactie van ATuin-hek wat er door Mueller gezegd is.

Kun of wil je dat niet lezen?
Ah dus je wil dat ik inga op een hoop geblaat van mueller die mischien zelf nog niet eens weet wat er in het werk geschreven staat blijkbaar.
Volgens mij staat of valt het gehele gedoe alleen al dat het niet mueller zn taak is om iemand onschuldig te verklaren en volgens mij is dat ook onmogelijk en het is nooit gedaan ook.

En als je mijn raad zou aannemen om die aaron mate te volgen dan zou alles haarfijn uitgelegd worden , en mischien zou er dan een lichtje gaan branden dat het een vooropgezet stuk was en dat er geen collusion was of hoe je het ook wil noemen.

In hetzelfde rapport staat namelijk ook dat men niet wist hoe men de russen moest bereiken bij de trump campagne, dat is wel een beetje vreemd als je zoveel samen werkt.

Maar goed het mueller gebeuren is geweest en de echte waarheid met echte bewijzen kan nu voor eens en altijd duidelijk maken wat er is gebeurt en daar zullen vele arrestaties/zelfmoorden etc bij gebeuren.

Uiteindelijke conclusie zal zijn:
geen collusion door trump maar wel aan de zijde van de Clintons want die betaalden immers het steele dossier.
Geen hack bij de DNC want onmogelijk met de snelheid van overdracht.
Spionage door obama admin met hulp van diverse landen zoals uk.italie.australie.
Russen trollfarm was niet in opdracht van kremlin (gewoon geen bewijs van en al weg geworpen door de rechter) Toch wel een belangrijk onderdeel van het onderzoek net zoals het al foute steele dossier.

Hele onderzoek gebasseerd op niets en gedaan door anti trumpers betaald door Clintons en medeweten van obama:)

Ik geniet elke dag van de tranen van het zo sneue linkse volk wat niet tegen hun verlies kan , en alles moet verzinnen om maar te doen alsof het onrecht is.
Nog lekker een jaar of 6 trump en melting media:)

En ook hier zijn er genoeg die huilen als hyenas
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:58:09 #235
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188157739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar is Mueller het niet mee eens.
Maar hoe komt het dan dat mueller zichzelf zo tegen spreekt in de 2 verhoren en in zijn dossier tov andere uitspraken.
En hoe komt het dat hij niet eens weet wie of wat gps fusion is?
of hoe komt het dat zn geheugen zo slecht is dat hij weinig kan beantwoorden?
Hele gedoe is alleen maar slecht voor de democrats en er is niets uitgekomen wat er niet in het rapport stond, wat al voor een deel debunked is of waarvan bewijs is dat er zaken weg gelaten zijn.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:00:37 #236
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188157788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zoveel bewijs voor die cognitieve dissonantie ... hier ook een stuk bewijs voor het cult gedrag bij republikeinen:

[ afbeelding ]
Zelfde economie, maar plots zogenaamd veel beter in de hoofden van republikeinen, praktisch gelijk in de hoofden van democraten.
Ja het gaat daar klote met de economie en wat er goed gaat komt door de handen gebonden obama die zei dat je een toverstaf nodig zou hebben voor de resultaten van nu.
Lol geniet er maar van.

Het heeft geen zin om blinden het licht te laten zien wiens haat op trump zo extreem groot is.

Ik hoop dat hij nog 6 jaar blijft zitten (al weet ik dat vrij zeker met hoe het er voor staat en hoe de dems zijn) en daarna mooi de beurt aan tulsi gabbert
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:03:10 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188157848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dan dat mueller zichzelf zo tegen spreekt in de 2 verhoren en in zijn dossier tov andere uitspraken.
En hoe komt het dat hij niet eens weet wie of wat gps fusion is?
of hoe komt het dat zn geheugen zo slecht is dat hij weinig kan beantwoorden?
Hele gedoe is alleen maar slecht voor de democrats en er is niets uitgekomen wat er niet in het rapport stond, wat al voor een deel debunked is of waarvan bewijs is dat er zaken weg gelaten zijn.
Waar spreekt hij zich tegen dan? En hoe en wat is er precies debunked?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:09:15 #238
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188157998
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar spreekt hij zich tegen dan? En hoe en wat is er precies debunked?
Volg deze maar, die legt het beter uit dan ik dat kan aangezien mijn nederlands niet goed genoeg is blijkbaar.

https://twitter.com/aaronjmate

Hij doet zeer goede echte onderzoeksjournalistiek en is een van de betere op dat gebied.
Overigens het mooie voor je is dat hij een hekel heeft aan trump en links is, dus kan je m niet verwijten te veel achter de grote leider aan te lopen.

Succes en hoor wel welk bewijs je hebt tegen zijn bevindingen
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:11:43 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188158050
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volg deze maar, die legt het beter uit dan ik dat kan aangezien mijn nederlands niet goed genoeg is blijkbaar.

https://twitter.com/aaronjmate

Hij doet zeer goede echte onderzoeksjournalistiek en is een van de betere op dat gebied.
Overigens het mooie voor je is dat hij een hekel heeft aan trump en links is, dus kan je m niet verwijten te veel achter de grote leider aan te lopen.

Succes en hoor wel welk bewijs je hebt tegen zijn bevindingen
Jij claimt dat, en dan moet ik bewijs daarvoor gaan verzamelen? :? Kom dan op z'n minst met een paar van zijn tweets waar hij dat beargumenteerd.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:15:44 #240
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188158123
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij claimt dat, en dan moet ik bewijs daarvoor gaan verzamelen? :? Kom dan op z'n minst met een paar van zijn tweets waar hij dat beargumenteerd.
Heb je het dan niet gevolgd?

Mooie samenvatting dan
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:22:59 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188158241
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:00 schreef zomerindebol het volgende:
Ja het gaat daar klote met de economie
Het gaat m.i. goed en ging goed.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:54:27 #242
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188158845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het gaat m.i. goed en ging goed.
Het ging redelijk en nu boven verwachting goed.
Niet voor niets zijn de cijfers elke keer beter dan de verwachtingen die al hoger waren dan onder obama.

Vreemd dan toch als het allemaal hetzelfde blijft.
En dat is met rente ipv onder obama met 0 procent
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:16:33 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188159264
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het ging redelijk en nu boven verwachting goed.
Niet voor niets zijn de cijfers elke keer beter dan de verwachtingen die al hoger waren dan onder obama.

Vreemd dan toch als het allemaal hetzelfde blijft.
En dat is met rente ipv onder obama met 0 procent
Boven verwachting van wie zou het goed gaan? Het gaat al jaren gewoon gelijkwaardig.

Republikeinen zijn somber onder Obama, juichend onder Trump. Rara.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:45:36 #244
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188159960
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Boven verwachting van wie zou het goed gaan? Het gaat al jaren gewoon gelijkwaardig.

[ afbeelding ]
Vergeet niet dat obama het met 0 procent rente deed
En denk ook na dat een daling in werkloosheid van 4 procent naar 3,8 0,2 procent is en dat dat ook geld van 3,8 naar 3,6 maar dat die 0,2 procent van 3,8 naar 3,6 beter is dan die van 4 naar 3,8 terwijl het wel eenzelfde getal is.
De cijfers zijn voorbeeld om aan te geven dat er bij een gelijke daling of stijging ook al verschil kan zitten.

Maar goed trump kan er iig niets van:)
En toch gaat hij precies op dat gebied de verkiezingen winnen volgend jaar , en dat volgens bijna alle kenners:)

Hier nog een voorbeeld van het trump hatende bbc
https://www.bbc.com/news/world-45827430
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:27:56 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188160742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:15 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heb je het dan niet gevolgd?

Mooie samenvatting dan
Ik heb de hearings grotendeels gekeken ja. Kan je het niet in een paar punten samenvatten?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:31:02 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188160797
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is de y-as daar?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:32:33 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188160825
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is de y-as daar?
Geannualiseerde gdp groei in procenten.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:32:53 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188160832
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geannualiseerde gdp groei in procenten.
Check, thanks :)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juli 2019 @ 23:25:04 #249
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188164062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Check, thanks :)
Geen probleem. Nog een voorbeeld van het sekte-achtige gedrag van republikeinen is hoe ok ze waren met het het bombarderen in Syrië met kruisraketten:

Tijdens Obama:
Democraten: 38%
Republikeinen: 22%

Tijdens Trump:
Democraten: 37%
Republikeinen:86%

Een artikel met deze stat
  zondag 28 juli 2019 @ 00:01:30 #250
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_188164507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geen probleem. Nog een voorbeeld van het sekte-achtige gedrag van republikeinen is hoe ok ze waren met het het bombarderen in Syrië met kruisraketten:

Tijdens Obama:
Democraten: 38%
Republikeinen: 22%

Tijdens Trump:
Democraten: 37%
Republikeinen:86%

Een artikel met deze stat
Ah lol een ABC/washingtonpost verhaaltje, ja dan zal het wel net zo goed zijn als de polls elke keer.
Maar waarom moest iedereen dan zo dwepen dat eerst bij aanstelling trump de economie meteen in zou storten terwijl de beurs meteen omhoog ging tijdens het bekend worden van de uitslag.
En daarna was het niet door trump dat het goed ging , maar door obama
En nu weer het verhaal dat het onder obama net zo goed ging, terwijl dat de enige president is geweest die per kalenderjaar nooit boven de 3 procent groei is gekomen en dat met 0 procent rente.

Maar goed linksom of rechtsom jullie blijven maar ontkennen en de verhalen veranderen.

Net zoals met de hele rusland hoax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')