abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 12:54:21 #26
236264 crew  capricia
pi_186905948
Woensdag wil Thierry. Zie ook zijn drie stellingen.

thierrybaudet twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:51:49 Kunnen wij onze 150 #FVD supporters al uitnodigen, @MinPres? De Rode Hoed heeft de grote zaal beschikbaar, woensdagavond. Een eerlijk debat: evenveel spreektijd, allebei brengen we drie stellingen in, geen NPO redacties en geen Carolien in het oortje! Of durf je niet? https://t.co/thBP4RTgyA reageer retweet
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186906110
Goed zo.

Laat Terry maar eens uitleggen waarom een Nexit volgens hem zo geweldig is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186906366
Dit wordt wel lachen denk ik. Sjerrie maakt geen schijn van kans tegen Rutte's verbale capaciteiten.

Natuurlijk zal Sjerrie wel proberen te winnen door wat vals te spelen/leugentjes en zal hij proberen zijn achterban in het publiek zoveel mogelijk op te zwepen, zodat van een fatsoenlijke discussie geen kond terecht komt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186906429
Overschat Baudet zichzelf zo erg? Misschien wel de slechtste debater van de kamer tegen de beste debater in de politiek in de afgelopen 10 jaar. Dat moet je jezelf toch niet aan doen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186906461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:24 schreef Hanca het volgende:
Overschat Baudet zichzelf zo erg? Misschien wel de slechtste debater van de kamer tegen de beste debater in de politiek in de afgelopen 10 jaar. Dat moet je jezelf toch niet aan doen?
Ja maar ik denk dat veel FvD'ers hun grote leider zo graag horen spreken dat ze hem hoe dan ook als winnaar zien. Zie je ook bij Trump de man kan niet eens coherente zinnen maken maar zijn gelovigen vinden die speeches geweldig. Ik snap trouwens niet wat zijn NPO probleem opeens is, toen hij kritiekloos op WNL mocht lullen zat hij niet te klagen daarover volgens mij.
pi_186906474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:24 schreef Hanca het volgende:
Duh, Sjerrie omringt zich met figuren die geen kritiek op hem uitten, hij zuivert alle critici weg, natuurlijk gelooft hij dat hij fantastisch is en veel slimmer dan ieder ander. Hij zorgt ervoor dat dit de enige boodschap is die hij hoort.

Het is een narcist van de bovenste plank.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2019 13:28:54 ]
pi_186906534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Duh, Sjerrie omringt zich met figuren die geen kritiek op hem uitten, hij zuivert alle critici weg, natuurlijk gelooft hij dat hij fantastisch is en veel slimmer dan ieder ander. Hij zorgt ervoor dat dit de enige boodschap is die hij hoort.

Het is een narcist van de bovenste plank.
Maar hij heeft toch ook wel door dat hij in de kamer steeds af gaat als een gieter zodra ze echt gaan debatteren? Dat weet hij zelf, want hij interrumpeert bewust eigenlijk nooit meer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 13:35:09 #33
236264 crew  capricia
pi_186906576
De VVD:
Die, zie ik nu pas, eerder was dan Baudet. :D

VVD twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:46:45 Het is nu vrijdagmiddag. De week is bijna voorbij. Dinsdagavond heeft Mark Rutte Thierry Baudet uitgenodigd voor een debat. Mark Rutte wil maar twee dingen, het moet een 1 op 1 debat zijn en op TV. Niet weggestopt op Facebook, maar voor iedereen bereikbaar. (1) https://t.co/8h49HNc7sW reageer retweet
VVD twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:47:40 Dit hebben de campagneteams gisterochtend ook zo met elkaar besproken. Het wachten is nu op antwoord van Thierry Baudet. (2) reageer retweet
Ik vind dat FB ook maar niets. De helft van NL zit daar helemaal niet op.
Doe dan beiden. Live op tv, en FB omdat Thierry dat zo graag wil.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 13:47:55 #34
236264 crew  capricia
pi_186906795
https://www.ad.nl/politie(...)gingen-fvd~acf4632b/

Baudet durft niet??

quote:
[..]
Na dagen van contact tussen de VVD en Forum voor Democratie is er nog altijd geen akkoord. Hoewel er volgens de VVD een deal zou liggen om de verbale strijd te voeren bij het tv-programma Pauw, klaagt men binnen de VVD dat Forum terugtrekkende bewegingen aan het maken is.

Formeel klinkt het dat de onderhandelingen nog gaande zijn, maar achter de schermen is chagrijn te bespeuren. Het team van Baudet zou zich nagenoeg ‘onbereikbaar houden’. Bij de VVD claimt men echter dat er sinds vorige week al een principedeal zou hebben gelegen om het debat woensdag bij Pauw te laten plaatsvinden.

[..]
Donderdagochtend gingen de twee campagneteams met elkaar om tafel. Na een half uur van overleg, kwamen ze volgens de VVD’ers opnieuw op Pauw uit. Die rekenden er namelijk toch al op, de logistiek zou haalbaar zijn en er zou op die manier één-op-één kunnen worden gedebatteerd. Desgewenst ook met publiek.
[..]
Sinds die uitspraken zou het team-Baudet zich onbereikbaar houden. Woordvoerder De Vries heeft de onderhandelingen inmiddels overgedragen aan collega Michiel Hoogeveen, kandidaat- Europarlementariër voor Forum. Maar ook die zou niet meer reageren.

There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186906938
Sjerrie wil zeker graag op FB omdat hij dan zeker weet dat zijn trollenleger hem zullen helpen, want 1 op 1 tegen Rutte legt hij het gewoon af.
pi_186907444
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:56 schreef xpompompomx het volgende:
Sjerrie wil zeker graag op FB omdat hij dan zeker weet dat zijn trollenleger hem zullen helpen, want 1 op 1 tegen Rutte legt hij het gewoon af.
Dom gelul vind ik, het maakt geen zak uit dat er comments geplaatst kunnen worden op fb. Rutte durft blijkbaar niet in debat buiten de TV om. Dat verbaast mij, hij zou als ervaren debater Baudet toch zo omver moeten kunnen blazen.

Een laffe actie van Rutte, maar goed hij ging er natuurlijk vanuit dat Baudet niet zou reageren, plannetje mislukt
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 14:30:24 #37
236264 crew  capricia
pi_186907602
Rutte:
“Ik vind het een trucje om het weg te stoppen op Facebook. Zorg ervoor dat Nederland dit kan zien.” Maar Baudet houdt tot nu toe vol dat hij het op Facebook wil houden. „Dan vind ik dat hij duikt.” En: „Nou is hij aan het terugkrabbelen.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3603546/rutte-baudet-duikt
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186907724
Dus liever bij een buitenlands bedrijf dat compleet lak heeft aan onze privacy en daarmee - over onze rug - geld verdiend, dan bij een Nederlandse omroep? Voor zover dat nationalisme dus. Ik snap niet waarom Baudet het zo graag op fb wil houden.
pi_186907823
Het debat tussen Rutte en Wilders vond ook gewoon in het openbaar plaats, bij EenVandaag. Maar toen waren zij wel lijsttrekkers voor de Tweede Kamerverkiezingen 2017.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 14:42:46 #40
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186907876
Maakt allemaal niet uit dit gezever, het wordt sowieso opnieuw een klinkende overwinning voor FvD. Dat heet de stem van het volk w/

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 17-05-2019 14:49:54 ]
"Hoka Hey!"
  vrijdag 17 mei 2019 @ 14:47:17 #41
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_186907969
Een onafhankelijke factchecker erbij zou leuk zijn. Kunnen ze beiden (vooral baudet) niet liegen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_186908172
Rutte heeft volkomen gelijk. Je gaat alleen naar facebook als je geen ruimte krijgt op tv, maar blijkbaar biedt Pauw ruimte aan. En inderdaad, ik heb bijvoorbeeld ook geen Facebook meer en met mij bijna de helft van NL.

En je wil juist ook tieners bereiken, die zitten allemaal niet meer op facebook (niet dat die massaal Pauw kijken, maar toch. Daar kunnen ze tenminste naar kijken).

https://www.ad.nl/tech/ho(...)n-facebook~a45abf39/
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 15:06:47 #43
236264 crew  capricia
pi_186908339
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Hanca het volgende:
Rutte heeft volkomen gelijk. Je gaat alleen naar facebook als je geen ruimte krijgt op tv, maar blijkbaar biedt Pauw ruimte aan. En inderdaad, ik heb bijvoorbeeld ook geen Facebook meer en met mij bijna de helft van NL.

En je wil juist ook tieners bereiken, die zitten allemaal niet meer op facebook (niet dat die massaal Pauw kijken, maar toch. Daar kunnen ze tenminste naar kijken).

https://www.ad.nl/tech/ho(...)n-facebook~a45abf39/
Eens.
Mijn 70 jarige moeder gaat echt niet op FB kijken. Wel naar de tv.

Dit debat moet voor iedereen normaal te bekijken zijn. Niet voor een subgroep van de bevolking.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186908436
Beetje raar van Baudet om het niet op tv te willen doen, ja ik snap het de NPO is redelijk links maar zorg dan voor het debat dat beide partijen het eens zijn met de presentator. Snap sowieso niet wat de presentator te maken gaat hebben met het debat als beide partijen hun EIGEN standpunt mogen voortbrengen dus niet voorbedachte standpunten van het NPO. Jammer hoor Baudet... Ze beginnen mijn stem langzamerhand te verliezen. Wees een man en ga gewoon het debat aan met Rutte op tv waar iedereen het kan zien. Of weetje, doe gewoon een NOS camera erbij dat het live op Facebook is en op tv. Winwin.

Het kan trouwens ook uitgezonden worden op RTL.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2019 15:19:11 ]
pi_186908476
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef gniffie het volgende:
Een onafhankelijke factchecker erbij zou leuk zijn. Kunnen ze beiden (vooral baudet) niet liegen
Nee, Rutte is zo begaan met de waarheid..

Baudet moet gewoon akkoord gaan met een debat op tv en zich hard maken voor een neutrale debatsleider. Verder zou er ook best een maatregel verzonnen mogen worden waarmee nee-schudders worden geweerd aan beide kanten. Geintjes zoals D66 bij Sybrand Buma flikte moeten voorkomen worden. Dan kan het best een interessant debat worden.
pi_186908536
Als Baudet dan zo'n hekel heeft aan de NPO, benader dan RTL. Maar de tv is een heel redelijke eis van Rutte.
pi_186908548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:21 schreef Hanca het volgende:
Als Baudet dan zo'n hekel heeft aan de NPO, benader dan RTL. Maar de tv is een heel redelijke eis van Rutte.
RTL zou het graag wel willen hosten neem ik aan, trekt veel kijkers plus dat ze een reclameblokje er tussen kunnen gooien.
pi_186908580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

RTL zou het graag wel willen hosten neem ik aan, trekt veel kijkers plus dat ze een reclameblokje er tussen kunnen gooien.
Ja, daarom. De RTL Late Night Show was een miljoenen strop. Het is echt niet zo dat het per sé op facebook moet.
pi_186908644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:42 schreef matspontius het volgende:
Maakt allemaal niet uit dit gezever, het wordt sowieso opnieuw een klinkende overwinning voor FvD. Dat heet de stem van het volk w/
Nee man, Sjerrie is nu al aan het verliezen terwijl er nog niet eens een debat is geweest :D _O-
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:29:18 #50
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186908686
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee man, Sjerrie is nu al aan het verliezen terwijl er nog niet eens een debat is geweest :D _O-
Tuurlijk joh, droom maar lekker verder en steek je kop nog wat dieper in het zand. Je hoeft echt geen aanhanger te zijn van FvD om te zien welke kant dit op gaat.

En hou eens op met dat ontzettend kinderachtige Sjerrie - die man heet gewoon Thierry
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')