twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:51:49Kunnen wij onze 150 #FVD supporters al uitnodigen, @MinPres? De Rode Hoed heeft de grote zaal beschikbaar, woensdagavond. Een eerlijk debat: evenveel spreektijd, allebei brengen we drie stellingen in, geen NPO redacties en geen Carolien in het oortje! Of durf je niet? https://t.co/thBP4RTgyA reageer retweet
Ja maar ik denk dat veel FvD'ers hun grote leider zo graag horen spreken dat ze hem hoe dan ook als winnaar zien. Zie je ook bij Trump de man kan niet eens coherente zinnen maken maar zijn gelovigen vinden die speeches geweldig. Ik snap trouwens niet wat zijn NPO probleem opeens is, toen hij kritiekloos op WNL mocht lullen zat hij niet te klagen daarover volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:24 schreef Hanca het volgende:
Overschat Baudet zichzelf zo erg? Misschien wel de slechtste debater van de kamer tegen de beste debater in de politiek in de afgelopen 10 jaar. Dat moet je jezelf toch niet aan doen?
Duh, Sjerrie omringt zich met figuren die geen kritiek op hem uitten, hij zuivert alle critici weg, natuurlijk gelooft hij dat hij fantastisch is en veel slimmer dan ieder ander. Hij zorgt ervoor dat dit de enige boodschap is die hij hoort.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:24 schreef Hanca het volgende:
Overschat Baudet zichzelf zo erg? Misschien wel de slechtste debater van de kamer tegen de beste debater in de politiek in de afgelopen 10 jaar. Dat moet je jezelf toch niet aan doen?
Maar hij heeft toch ook wel door dat hij in de kamer steeds af gaat als een gieter zodra ze echt gaan debatteren? Dat weet hij zelf, want hij interrumpeert bewust eigenlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duh, Sjerrie omringt zich met figuren die geen kritiek op hem uitten, hij zuivert alle critici weg, natuurlijk gelooft hij dat hij fantastisch is en veel slimmer dan ieder ander. Hij zorgt ervoor dat dit de enige boodschap is die hij hoort.
Het is een narcist van de bovenste plank.
twitter:VVD twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:46:45Het is nu vrijdagmiddag. De week is bijna voorbij. Dinsdagavond heeft Mark Rutte Thierry Baudet uitgenodigd voor een debat. Mark Rutte wil maar twee dingen, het moet een 1 op 1 debat zijn en op TV. Niet weggestopt op Facebook, maar voor iedereen bereikbaar. (1) https://t.co/8h49HNc7sW reageer retweet
Ik vind dat FB ook maar niets. De helft van NL zit daar helemaal niet op.twitter:VVD twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:47:40Dit hebben de campagneteams gisterochtend ook zo met elkaar besproken. Het wachten is nu op antwoord van Thierry Baudet. (2) reageer retweet
quote:[..]
Na dagen van contact tussen de VVD en Forum voor Democratie is er nog altijd geen akkoord. Hoewel er volgens de VVD een deal zou liggen om de verbale strijd te voeren bij het tv-programma Pauw, klaagt men binnen de VVD dat Forum terugtrekkende bewegingen aan het maken is.
Formeel klinkt het dat de onderhandelingen nog gaande zijn, maar achter de schermen is chagrijn te bespeuren. Het team van Baudet zou zich nagenoeg ‘onbereikbaar houden’. Bij de VVD claimt men echter dat er sinds vorige week al een principedeal zou hebben gelegen om het debat woensdag bij Pauw te laten plaatsvinden.
[..]
Donderdagochtend gingen de twee campagneteams met elkaar om tafel. Na een half uur van overleg, kwamen ze volgens de VVD’ers opnieuw op Pauw uit. Die rekenden er namelijk toch al op, de logistiek zou haalbaar zijn en er zou op die manier één-op-één kunnen worden gedebatteerd. Desgewenst ook met publiek.
[..]
Sinds die uitspraken zou het team-Baudet zich onbereikbaar houden. Woordvoerder De Vries heeft de onderhandelingen inmiddels overgedragen aan collega Michiel Hoogeveen, kandidaat- Europarlementariër voor Forum. Maar ook die zou niet meer reageren.
Dom gelul vind ik, het maakt geen zak uit dat er comments geplaatst kunnen worden op fb. Rutte durft blijkbaar niet in debat buiten de TV om. Dat verbaast mij, hij zou als ervaren debater Baudet toch zo omver moeten kunnen blazen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:56 schreef xpompompomx het volgende:
Sjerrie wil zeker graag op FB omdat hij dan zeker weet dat zijn trollenleger hem zullen helpen, want 1 op 1 tegen Rutte legt hij het gewoon af.
Eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Hanca het volgende:
Rutte heeft volkomen gelijk. Je gaat alleen naar facebook als je geen ruimte krijgt op tv, maar blijkbaar biedt Pauw ruimte aan. En inderdaad, ik heb bijvoorbeeld ook geen Facebook meer en met mij bijna de helft van NL.
En je wil juist ook tieners bereiken, die zitten allemaal niet meer op facebook (niet dat die massaal Pauw kijken, maar toch. Daar kunnen ze tenminste naar kijken).
https://www.ad.nl/tech/ho(...)n-facebook~a45abf39/
Nee, Rutte is zo begaan met de waarheid..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef gniffie het volgende:
Een onafhankelijke factchecker erbij zou leuk zijn. Kunnen ze beiden (vooral baudet) niet liegen
RTL zou het graag wel willen hosten neem ik aan, trekt veel kijkers plus dat ze een reclameblokje er tussen kunnen gooien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:21 schreef Hanca het volgende:
Als Baudet dan zo'n hekel heeft aan de NPO, benader dan RTL. Maar de tv is een heel redelijke eis van Rutte.
Ja, daarom. De RTL Late Night Show was een miljoenen strop. Het is echt niet zo dat het per sé op facebook moet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
RTL zou het graag wel willen hosten neem ik aan, trekt veel kijkers plus dat ze een reclameblokje er tussen kunnen gooien.
Nee man, Sjerrie is nu al aan het verliezen terwijl er nog niet eens een debat is geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:42 schreef matspontius het volgende:
Maakt allemaal niet uit dit gezever, het wordt sowieso opnieuw een klinkende overwinning voor FvD. Dat heet de stem van het volk
Tuurlijk joh, droom maar lekker verder en steek je kop nog wat dieper in het zand. Je hoeft echt geen aanhanger te zijn van FvD om te zien welke kant dit op gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee man, Sjerrie is nu al aan het verliezen terwijl er nog niet eens een debat is geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |