SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GENIETENquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn heeft een huis gekocht in Amsterdam
Mark van Bommel ontkende het gister ook niet echt, hij gaf alleen maar aan "als er genoeg geboden wordt"Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn heeft een huis gekocht in Amsterdam
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn heeft een huis gekocht in Amsterdam![]()
![]()
Lekkerste zou zijn als je Bergwijn koopt voor een miljoen of 30 en jaar daarna direct weer verkoopt voor 60 miljoen nadat hij er 25 gemaakt heeft.![]()
Nog lekkerder zou zijn als je hem dan voor 100 miljoen verkoopt. Misschien wel 200.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekkerste zou zijn als je Bergwijn koopt voor een miljoen of 30 en jaar daarna direct weer verkoopt voor 60 miljoen nadat hij er 25 gemaakt heeft.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Hoe weet je datquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn heeft een huis gekocht in AmsterdamGroot fan van User Wotte![]()
Ik weet zeker dat er dan een doorverkoop-percentage in het contract zal staan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik kom op Shownieuws uit.quote:
https://www.shownieuws.nl(...)al-appartement-adam/
Maar die jongen is natuurlijk gewoon een geboren Amsterdammer, dus ik zou er niet meteen iets achterzoeken.Ajacied.![]()
Ook een clausule van 5 miljoen erin zetten bij het behalen van het kampioenschap. Wetende dat je dat makkelijk terug verdiend in de CL ten koste van PSV 🤣quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet zeker dat er dan een doorverkoop-percentage in het contract zal staan.No bitch to me![]()
De Ligt ook pas geleden, maar die blijft ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn heeft een huis gekocht in Amsterdam![]()
Als je Bergwijn koopt en er nog resultaat mee boekt ook blijf je tot diep in het volgende seizoen bakken met geld overmaken naar PSV-nee-![]()
En een hattrick in Eindhovenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekkerste zou zijn als je Bergwijn koopt voor een miljoen of 30 en jaar daarna direct weer verkoopt voor 60 miljoen nadat hij er 25 gemaakt heeft.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Bergwijn zou alleen al mooi zijn als bericht naar de rest van het team. Als je Bergwijn snel binnen hebt of een andere grotere naam is dat een signaal voor naderen om misschien toch te blijven..![]()
Als een topclub interesse toont, blijven ze echt niet omdat bergwijn komt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:44 schreef kurk_droog het volgende:
Bergwijn zou alleen al mooi zijn als bericht naar de rest van het team. Als je Bergwijn snel binnen hebt of een andere grotere naam is dat een signaal voor naderen om misschien toch te blijven..![]()
![]()
Shownieuwsquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik kom op Shownieuws uit.
https://www.shownieuws.nl(...)al-appartement-adam/
Maar die jongen is natuurlijk gewoon een geboren Amsterdammer, dus ik zou er niet meteen iets achterzoeken.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als een topclub interesse toont, blijven ze echt niet omdat bergwijn komt.Als er niemand komt is de kans kleiner dan wel. Tadic en Blind waren vorig jaar ook een goed signaal.
![]()
Ziyech zelfs 2. Op 1 dag.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:35 schreef Adames het volgende:
[..]
De Ligt ook pas geleden, maar die blijft ook niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
het hoeft hem niet te zijn maar een speler met diepgang kan je echt wel gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:09 schreef Ramboetan het volgende:
Hoezo zouden we 30+ miljoen schenken aan psv voor een speler die we niet nodig hebben?![]()
https://www.vice.com/nl/article/pajabb/een-ode-aan-bruno-varela
''Varela was net een supporter die een prijsvraag heeft gewonnen en daardoor het hele seizoen met de spelers mag rondhangen.''
Ajacied.![]()
2e en 3e keepers zijn altijd het meest uitbundig bij prijsuitreikingen om één of andere redenquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:14 schreef Liftdeur het volgende:
https://www.vice.com/nl/article/pajabb/een-ode-aan-bruno-varela
''Varela was net een supporter die een prijsvraag heeft gewonnen en daardoor het hele seizoen met de spelers mag rondhangen.''
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die hebben dan vaak ook de minste tegengoals, dat staat allemaal wel goed op je cvquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
2e en 3e keepers zijn altijd het meest uitbundig bij prijsuitreikingen om één of andere reden-nee-![]()
En ze hebben nog genoeg energie over.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die hebben dan vaak ook de meeste clean sheets, dat staat allemaal wel goed op je cvOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Doe dit maar niet weer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:42 schreef _Hestia_ het volgende:
Het is al erg gezellig in de trein naar A'dam hahaha 🤣🤣🤣❌❌❌.![]()
De Ligt denk ik nog speler van het jaar (gouden schoen) geworden uiteindelijk. Stond een half punt achter op Luuk de Jong, maar die scoorde gisteren een 6 en De Ligt een 7.![]()
Achteraf DE sleutelwedstrijd en de ommekeer, na:quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:12 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze goal, tering wat was die belangrijk
- De overwinningsreeks in de openingswedstrijden van psv
- De dramatische start na de winterstop
- De opmaat naar het in een storten en dwarrelen van psv.
- De bevestiging dat psv dacht er al te zijn, maar eigenlijk alleen op die plek stond doordat ze continu in de laatste minuten toch punt(en) pakte
- Wachten op meer puntverlies. Wat gebeurde.
Uiteindelijk verloor psv natuurlijk het kampioenschap in Arnhem. Maar Ajax won het in Amsterdam. op 31 maart.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Hoe kan luuk nu speler van het jaar worden?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Ligt denk ik nog speler van het jaar (gouden schoen) geworden uiteindelijk. Stond een half punt achter op Luuk de Jong, maar die scoorde gisteren een 6 en De Ligt een 7.
Dude. De Ligt, Frenkie, Neres, Tadic, Ziyech, Nico, Van de Beek...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Luuk de Jong is natuurlijk wel ontzettend belangrijk voor PSV geweest. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als die gaat vertrekken daar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe kan luuk nu speler van het jaar worden?
Dude. De Ligt, Frenkie, Neres, Tadic, Ziyech, Nico, Van de Beek...![]()
Lozano en Luuk. Daar draaide psv wel op ja.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Luuk de Jong is natuurlijk wel ontzettend belangrijk voor PSV geweest. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als die gaat vertrekken daar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
is de enige constante geblekenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Luuk de Jong is natuurlijk wel ontzettend belangrijk voor PSV geweest. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als die gaat vertrekken daar.![]()
Man, je zult toch maar afhankelijk zijn van Luuk de Jong. Dan degradeer ik nog lieverVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351888quote:Overmars houdt nu al rekening met vertrek van vier sleutelspelers in 2020
Donderdag, 16 mei 2019 om 07:12
Marc Overmars kijkt nóg verder dan het seizoen 2019/20. De directeur voetbalzaken van Ajax bereidt zich voor op een drukke transferzomer, maar zegt in De Telegraaf dat het seizoen 2020/21 nog belangrijker wordt dan de komende jaargang. Hij houdt al rekening met het vertrek van vier dragende krachten in de zomer van 2020.
Overmars stipt aan dat André Onana en Nicolás Tagliafico hebben besloten om nog een jaar bij Ajax te blijven, terwijl Dusan Tadic en Daley Blind na volgend seizoen twee jaar bij Ajax hebben gespeeld. "Misschien dat ze nog één keer graag weg willen. Dus halen we misschien nu al spelers, die er in 2020 moeten staan", zegt Overmars. Volgens de directeur heeft centrumverdediger Lisandro Magallán, in januari voor acht tot negen miljoen euro overgenomen van Boca Juniors, sinds zijn komst meer geleerd dan in de vier jaar daarvoor.
"Hij heeft geleerd hoe er bij Ajax over voetbal wordt gedacht. Wij schrijven hem daarom nog niet af. We weten hoe lang het heeft geduurd voordat David Neres er klaar voor was", aldus de beleidsbepaler, die ook Kasper Dolberg niet wil afschrijven na een minder jaar. Wel benadrukt hij dat de aanvaller niet alleen meer op zijn talent kan teren. "Hij moet knokken; afjagen op een huppelpas of met volle overtuiging? Dit is een volgende fase in zijn carrière."
"Bij een eendagsvlieg spat het na zes of zeven duels uit elkaar, maar hij had een topjaar toen we de Europa League-finale haalden. Het kán niet weg zijn en wij moeten hem weer op de rails krijgen", beseft Overmars. Dolberg heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2022. Hij leek dit seizoen de eerste spits te worden, maar werd later voorbijgestreefd door Klaas-Jan Huntelaar en trainer Erik ten Hag koos ook steeds vaker voor Dusan Tadic in de punt van de aanval.Oh.![]()
Dank grote vriendquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn fok vrienden van Ajax feliciteren met de titel.
@:Tarado
@:GGMM
@:maxi-mus
@:El-Stinho
@:Frozen-Assassin
@:JR-Style-93
@:Saind
@:Smoofie
@:RensAjaciedAFCA!![]()
Bedankt maatquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
@:RensAjacied
Oh.![]()
Bedanktquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
@:RensAjacied![]()
Ajax heeft volgens Andy van der Meijde interesse in Berghuis. Ook zijn er geruchten over Propper.
https://www.ajaxshowtime.(...)se-heeft-in-berghuis![]()
Als Berghuis komt ben ik er gelijk klaar mee. Dan is 2019 een mooie afsluiter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ajax heeft volgens Andy van der Meijde interesse in Berghuis. Ook zijn er geruchten over Propper.
https://www.ajaxshowtime.(...)se-heeft-in-berghuis![]()
Heeft iemand hele artikel voor me?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:33 schreef Tarado het volgende:
ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar vond het wel een leuk artikeltwitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 16-05-2019 om 07:15:06Openhartig interview van Erik ten Hag met @:FreekJansenVI over het ontstaan van dit Ajax. Onder meer over het voordelen van het spelen met een dubbele 6, de ideale rol voor Frenkie de Jong en breken met het klassieke 4-3-3-systeem https://t.co/psuRIyojXP reageer retweet
![]()
![]()
Waarom zou Andy dat nou weer weten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)se-heeft-in-berghuisOh.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft iemand hele artikel voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft iemand hele artikel voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]te laat zie ik maar je kan gewoon gratis lid worden en dan krijg je een paar artikelen per maand te lezen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nice, ook maar even gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de VI Kampioensspecial al besteld.Ajacied.![]()
Voelt toch een beetje alsof de boel weer in balans is na al die gekkigheid van de afgelopen jaren. Ranglijst ziet er weer normaal uit. overwinteren in de CL. Ja. Zo hoort het te zijn.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
@GGMM; hoor je het ook van een anderquote:‘Die is natuurlijk en moeten ze zelf in vullen. Kasper moet afdwingen dat hij wekelijks eerste keuze is, Klaas moet scherp blijven en toeslaan waar nodig is, maar let op, er komt een derde spits aan: Lassina Traoré. Hij is pas een half jaar bij Ajax, maar maakt indruk in Jong Ajax en is bij ons geregeld op de trainingen.Keiharde sneerquote:Maar dan nóg heb je een heel kleine groep die zich halsstarrig vastklampt aan het negatieve. Ook in de media bleef dat uit een enkele hoek komen. Blijkbaar werkt dat zo, met de bekende lijntjes. Ach, weet je, al die lijntjes vanuit die hoek, ik heb ze allemaal door. Het is zo doorzichtig en vooral lachwekkend. Dat gevoel hebben volgens mij heel veel mensen gekregen in dit seizoen en dat las en hoorde je ook steeds vaker terug bij andere mediaPrima uitspraak van Ten Hag.quote:Historisch gezien was dit een van de betere seizoenen. Na de zomer beginnen we weer met lege handen. Dat moet iedereen beseffen.'![]()
Zou er niet teveel aan wennen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:33 schreef manny het volgende:
Voelt toch een beetje alsof de boel weer in balans is na al die gekkigheid van de afgelopen jaren. Ranglijst ziet er weer normaal uit. overwinteren in de CL. Ja. Zo hoort het te zijn.![]()
Wöber was er blijkbaar ook aanwezig (op 0:26)twitter:PantelicPodcast twitterde op donderdag 16-05-2019 om 12:51:03🎤| Erik ten Hag a.k.a. Young Ciske!❌❌❌ https://t.co/9B2bXxfhrf reageer retweet
Oh.![]()
Zonder de power uit Utrecht: Ten Hag en Labyad was dit nooit gelukt
FC Utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat een belangrijke doelpunten heeft die Labyad gemaakt hè, poeh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:40 schreef Paul het volgende:
FC UtrechtAFCA!![]()
Labyadquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:40 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht
Fuck the EBU.![]()
power uit Utrecht was deze manquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:40 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht
helaas alleen als speler![]()
Was er aanwezig?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wöber was er blijkbaar ook aanwezig (op 0:26)twitter:PantelicPodcast twitterde op donderdag 16-05-2019 om 12:51:03🎤| Erik ten Hag a.k.a. Young Ciske!❌❌❌ https://t.co/9B2bXxfhrf reageer retweet
![]()
![]()
Wober > Magallan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk dat ze hem ook hebben uitgenodigd![]()
vooralsnog wel ja, is ook een linkspoot, soms begrijp je niet waarom ze de ene speler snel laten gaan en de andere niet.quote:
Ik heb Magallan nog niet helemaal afgeschreven hoor, kijken of hij de kerst haalt![]()
zag bij mij in de buurt veel Ajax shirts op weg erheenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef RensAjacied het volgende:
Huldiging is nu live te volgen op AT5 en Fox sports 1. Raakt al aardig vol.![]()
Dit zijn dezelfde beelden als Fox sports maar dan met vertraging.quote:
At5 zendt andere beelden uit van het Museumplein.AFCA!![]()
Toch knap ondanks dit tijdstip.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag bij mij in de buurt veel Ajax shirts op weg erheenAFCA!![]()
Bergwijn komt zo het podium op.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef PicoMMP het volgende:
Waar blijven de aankopen? Het seizoen is voorbij. Duurt lang.Oh.![]()
Maar op Fox Sports heb je vanaf 15.00u de voorbeschouwing met Maduro.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde beelden als Fox sports maar dan met vertraging.
At5 zendt andere beelden uit van het Museumplein.![]()
Mijn AT5 heeft altijd storing en/of kutbeeld. Andere regionale tv-zenders ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:36 schreef Itisbangin het volgende:
Die interviews op AT5 zijn altijd goud. Zelfde met koningsnacht en -dag. Puur cult.![]()
Ook heel veel studenten die kunnen gaan en staan waar en wanneer ze willen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat die tactiek gewerkt heeft, veel mensen nemen er blijkbaar vrij voorAFCA!![]()
kpn?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn AT5 heeft altijd storing en/of kutbeeld. Andere regionale tv-zenders ook.![]()
Maar ik neem nu Fox Sports op voor mijn vriendin, die heeft examens op de middelbare school en is pas om 17.00 klaar.![]()
Pedoquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:40 schreef PicoMMP het volgende:
Maar ik neem nu Fox Sports op voor mijn vriendin, die heeft examens op de middelbare school en is pas om 17.00 klaar.AFCA!![]()
Wow ben jij al zo oud joh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ik besef net dat ik #34 word over twee maandjes. Symbolisch getal dit jaarOh.![]()
Wel heerlijke Amsterdamse klassiekers hoor door de speakers. Beter dan toen fucking Lil Kleine stond op te treden paar jaar terug.AFCA!![]()
En super toevallig: volgend jaar word je 35 en kan Ajax titel nummer 35 halen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ik besef net dat ik #34 word over twee maandjes. Symbolisch getal dit jaar![]()
![]()
Ajax' titels en mijn leeftijd gaan vanaf nu samen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En super toevallig: volgend jaar word je 35 en kan Ajax titel nummer 35 halen.
Als ik 80 ben heeft Ajax de 8ste ster![]()
![]()
![]()
dus wel een pedo of je vriendin is gewoon heel blondquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ik besef net dat ik #34 word over twee maandjes. Symbolisch getal dit jaar![]()
docentquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus wel een pedo of je vriendin is gewoon heel blond![]()
![]()
LEKKER ZONNEN MET EEN GROTE PARASOLquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
Cést la Vie ik heb er lang van liggen dromen van een lange hete zomer valderie.
Jaaaaaaaaa
![]()
![]()
Je ziet wel weer een bepaald slag volk ja voor die interviews.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:36 schreef Itisbangin het volgende:
Die interviews op AT5 zijn altijd goud. Zelfde met koningsnacht en -dag. Puur cult.
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
Rene Riva FTW!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
Cést la Vie ik heb er lang van liggen dromen van een lange hete zomer valderie.
Jaaaaaaaaa|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|![]()
Ultras hebben eigen vakkie links vooraan (rechts vanaf podium gezien).quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer gaan de hooligans het veld op?AFCA!![]()
Moet je aan @--HOOLIE-- vragenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer gaan de hooligans het veld op?![]()
Hier ook erg wazig beeldquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn AT5 heeft altijd storing en/of kutbeeld. Andere regionale tv-zenders ook.![]()
Totaal ander tijdstip en evenement.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Was bij EL finale wel stukken drukker op dat plein. Kan nog heel wat op.Dat was de 30stequote:![]()
Gewoon uit de bus geflikkerd.![]()
Ik liep toen daar ook rond. Was tegenover mijn huis in De Pijp.![]()
Benieuwd of hij zo nog met een goede speech komt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boertje van buutn pakt ze allemaalOh.![]()
Weet ik wel. Zei eerder vandaag al dat ik het heel knap vind dat het zo druk is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Totaal ander tijdstip en evenement.
[..]
Dat was de 30ste![]()
Gewoon uit de bus geflikkerd.![]()
Ik liep toen daar ook rond. Was tegenover mijn huis in De Pijp.AFCA!![]()
@onlogischquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik wel. Zei eerder vandaag al dat ik het heel knap vindt dat het zo druk is.![]()
Wir sind Ajaxquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of hij zo nog met een goede speech komt.AFCA!![]()
WE ZIJN DE BESTE VAN MADRIDquote:
WE ZIJN DE BESTE VAN TURIJN
WE ZIJN NET NIET DE BESTE VAN LONDEN
Oh.![]()
in Londen welquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WE ZIJN DE BESTE VAN MADRID
![]()
WIJ ZIJN DE BESTE VAN EUROPAquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WE ZIJN DE BESTE VAN MADRID
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE BESTE VAN EUROPAwe zullen het nooit weten en Liverpool heeft een hele aardige ploegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE BESTE VAN EUROPADan hadden we de explosie tegen Benfica thuis ook gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan hadden we de explosie tegen Benfica thuis ook gemist
In dat geval:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN DE EU![]()
![]()
De moeder van Daley?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 van die 2 heeft Blind nog gepakt in het toiletOh.![]()
Altijd leuk als die zo ook het podium op worden geroepen met een obligaat "HEEEEUJ"quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:10 schreef Itisbangin het volgende:
Maken Bandé, Varela en Kristensen toch maar even mooi mee.
Oh.![]()
Seksstewardess van Transavia?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 van die 2 heeft Blind nog gepakt in het toilet![]()
Allemaal boeren uit weet ik veel wat voor uithoek in Nederland met een accent dat zelfs in Tokyo te horen is. Mooi man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:36 schreef Itisbangin het volgende:
Die interviews op AT5 zijn altijd goud. Zelfde met koningsnacht en -dag. Puur cult.![]()
100x beter dan die mensen die een Amsterdams accent faken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Allemaal boeren uit weet ik veel wat voor uithoek in Nederland met een accent dat zelfs in Tokyo te horen is. Mooi man.AFCA!![]()
Mensen met een accent neem ik sowieso niet serieus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
100x beter dan die mensen die een Amsterdams accent faken.![]()
Cuckold in airplanequote:Op donderdag 16 mei 2019 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gecucked bent door Danny Blind.AFCA!![]()
Gewoon tof om te zien dat mensen uit allerlei regio's de moeite nemen om richting het Amsterdamse te gaan om dit te vieren. Heerlijk!quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Allemaal boeren uit weet ik veel wat voor uithoek in Nederland met een accent dat zelfs in Tokyo te horen is. Mooi man.
En die interviews zijn 80% ongemakkelijk. Dat maakt het zo goud.![]()
Nog best veel Rotterdammers in beeld bij AT5quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:21 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Gewoon tof om te zien dat mensen uit allerlei regio's de moeite nemen om richting het Amsterdamse te gaan om dit te vieren. Heerlijk!
En die interviews zijn 80% ongemakkelijk. Dat maakt het zo goud.![]()
![]()
Die kerel is daarentegen wel een enorme downie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker blond wijf wel van AT5. Iedereen kust haar ook![]()
![]()
Ik kijk nu weer op Foxiequote:Op donderdag 16 mei 2019 15:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kerel is daarentegen wel een enorme downie.AFCA!![]()
Ik was via de insta van Neres afgeleid door de insta van zijn vriendin. Zij werkt/woont (ook) in Londen. Zou Neres naar Engeland gaan voor haar?![]()
Gewoon zes punten achter na Heracles-Ajax.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een titelrace toch als je deze beelden zo ziet![]()
Godver, Victor Reinier kan al niet eens meer rustig naar IKEA of hij wordt al lastiggevallen door allerlei hipstereske fanbois.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
En konden er toen 8 worden als PSV had gewonnen bij Utrechtquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon zes punten achter na Heracles-Ajax.
Oh.![]()
Die is van Lucky Letters tochquote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ze hebben ook een ginger die razende reporter is. Die heeft wel humor. Goed gastje. Alleen staat die waarschijnlijk zichzelf af te tanken op het museumplein nu.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kerel is daarentegen wel een enorme downie.![]()
hipstereske. goed woord. like it.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godver, Victor Reinier kan al niet eens meer rustig naar IKEA of hij wordt al lastiggevallen door allerlei hipstereske fanbois.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Jammer dat dat nummer niet op Spotify staatquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Crazy on the dancefloor werkt altijd hè. Het gaat los.
Wat een sfeer!![]()
3 uur in de drukte staan om naar spelers te kijken die zich gedragen als clownsquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog niet begonnen is![]()
![]()
Kan je ook zelf importeren toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jammer dat dat nummer niet op Spotify staat![]()
Jellyquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 uur in de drukte staan om naar spelers te kijken die zich gedragen als clowns![]()
FOX die de bus laat zien en AT5 dat met krakend en slecht beeld de toffe beelden laat zien
Lastige keuze![]()
AT5 godenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef Heeinz het volgende:
FOX die de bus laat zien en AT5 dat met krakend en slecht beeld de toffe beelden laat zien
Lastige keuze![]()
![]()
Gewoon FOX hier.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef Heeinz het volgende:
Lastige keuze
Slechte beeldkwaliteit is te irritant.Oh.![]()
Eens hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is toch leuk voor die meiden. 100.000 man die voor je gaan juichen.Oh.![]()
En dat mag hij gelukkig zelf weten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beense is bij elk kampioenschap steeds dikker geworden. Zijn vaten slibben voor onze ogen dicht![]()
hij heeft toch een maagverkleining gehad ooit? Die chirurg heeft zich opgehangenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beense is bij elk kampioenschap steeds dikker geworden. Zijn vaten slibben voor onze ogen dicht![]()
Z'n maag was het er niet mee eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch een maagverkleining gehad ooit? Die chirurg heeft zich opgehangen![]()
Gewoon Fox kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom doen die AT5 pipo's het niet via Youtube, wat een bagger streamAFCA!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch een maagverkleining gehad ooit? Die chirurg heeft zich opgehangenquote:Zanger Peter Beense heeft voor de derde keer een maag verkleinende operatie ondergaan. Hij herstelt nu van een maagverkleiningsoperatie en maakt het goed.
De volkszanger uit Amsterdam mag voorlopig alleen gepureerd voedsel eten. Als hij beter is, mag hij alleen kleine porties. Zo meldt RTL Boulevard.
Beense ging vorige week onder het mes en dat was niet de eerste keer. In 2008 onderging hij ook al eens een maagverkleining, nadat hij eerder een maagband had gekregen. Daar raakte hij toen 60 kilo door kwijt.
De afgelopen tijd was hij echter 20 kilo gegroeid. 'Dat is niet goed, ik wil zo'n 150 kilo wegen, dat maakt het voor mij een stuk leefbaarder'. Beense moet nu zo'n 40 tot 50 kilo afvallen.![]()
'Wie van jullie is Loïs, kom even naar voren'Niemand kent de aanvoerdster
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2019 16:20:58 ]![]()
Zou er op de wereld een vrouwenteam zijn die genoeg geld verdient om hun speelsters zelfstandig te kunnen betalen zonder dat het mannen voetbal bij moet springen? Heerenveen had ook al te weinig geld voor vrouwenvoetbal.![]()
Thanksquote:![]()
Iemand die weet voor wie dat vak linksvoor bestemd is? Stond een tijdje leeg en daarna stroomden er mensen naar binnen![]()
Nee . Maar je mag niet zeggen dat vrouwenvoetbal weinig tot geen bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Cattivo het volgende:
Zou er op de wereld een vrouwenteam zijn die genoeg geld verdient om hun speelsters zelfstandig te kunnen betalen zonder dat het mannen voetbal bij moet springen? Heerenveen had ook al te weinig geld voor vrouwenvoetbal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Familie vrienden van de spelers?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die weet voor wie dat vak linksvoor bestemd is? Stond een tijdje leeg en daarna stroomden er mensen naar binnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ultras Amsterdam en f-sidequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die weet voor wie dat vak linksvoor bestemd is? Stond een tijdje leeg en daarna stroomden er mensen naar binnenAFCA!![]()
BLAH BLAH BLAH BLAHCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Voor Peter Beensequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die weet voor wie dat vak linksvoor bestemd is? Stond een tijdje leeg en daarna stroomden er mensen naar binnen![]()
Lekker rebels.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedereen in het rood-wit en zij in het zwartCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Geen clubkleuren maar zwarte northface jas met capuchon en zonnebril op ja toch. Hier en daar een CP company jas.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedereen in het rood-wit en zij in het zwartAFCA!![]()
Dat moeten wel ontzettend stoere jongens zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen clubkleuren maar zwarte northface jas met capuchon en zonnebril op ja toch. Hier en daar een CP company jas.![]()
Hopelijk halen ze zo'n gek niet het podium opquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen clubkleuren maar zwarte northface jas met capuchon en zonnebril op ja toch. Hier en daar een CP company jas.![]()
Marc OverGod
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Echt cringe paar jaar geleden dat die kale en die trommelaar op het podium stonden en voor iedereen even werd gezongen, inclusief de Mats Ritsjes van deze wereldquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze zo'n gek niet het podium op![]()
De spelers zelf vonden dat wel vetquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt cringe paar jaar geleden dat die kale en die trommelaar op het podium stonden en voor iedereen even werd gezongen, inclusief de Mats Ritsjes van deze wereldAFCA!![]()
Dan is het ook wel primaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De spelers zelf vonden dat wel vet![]()
Vertonghenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De spelers zelf vonden dat wel vet![]()
![]()
De onvermijdelijke Joep Schreuderop de NPO. Dan maar AT5 blijvenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kriss Kross Amsterdamquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:29 schreef Cattivo het volgende:
Waarom staan er twee DJ's is het zoveel werk om op een knopje te drukken ?![]()
Liedjes draaien en die zijn niet eens van henzelf.![]()
Voor DJ worden hoef je echt he-le-maal niets te kunnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kriss Kross Amsterdam![]()
Liedjes draaien en die zijn niet eens van henzelf.![]()
Er moeten toch duizenden bedrijfsleiders met hun handen in het haar zitten in Amsterdam, op dit moment. Tenzij die ook allemaal op het Museumplein staan.![]()
@Dj_Day-Vquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor DJ worden hoef je echt he-le-maal niets te kunnen.![]()
De vieze man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:30 schreef franklop het volgende:
De onvermijdelijke Joep Schreuderop de NPO. Dan maar AT5 blijven![]()
Lamprou
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
DJ's krijgen altijd publiek mee. Als ik daar zou staan zou ik dat ook kunnen. Alleen zou ik betere muziek draaien.quote:![]()
Dit. Weg met die kut muziek van nu.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
Nooit meer deze dj's uitnodigen. Je moet verdomme ajax liedjes draaien![]()
Haha Onana boss.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dat eeuwige bob marley nummer zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
Nooit meer deze dj's uitnodigen. Je moet verdomme ajax liedjes draaien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: