Nicequote:Op donderdag 16 mei 2019 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Net voor de spiegel vond ik mezelf best slank
Misschien helpt niet meer de hele dag thuis zitten en snaaien.
Doe dan ook even een nieuw seizoen 7, die was ook crap.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
"Game of Thrones-fans starten petitie voor nieuw laatste seizoen"
Wat was er met 2018?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Ik wil voor mezelf graag een nieuw 2018
Kan ik dat ook ergens aanvragen?
Is ie zo slecht danquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
"Game of Thrones-fans starten petitie voor nieuw laatste seizoen"
Nee helaas, we denken dat u er een nog grotere puinhoop van gaat maken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallenquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Jij Satan!quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallen
dan was ik eerder begonnen en nu al veel verderquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallen
Steek van een luiwammes kom je nooit meer bovenop neequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Waarschijnlijk zou het zinloos zijn, want luiaards zullen luieren.
We zijn nog niet op de helft. Alles kan nog anders gaan lopenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaar voelt wel als het beste jaar sinds het snackbarjaar.
Tuurlijk. Misschien is the end wel near.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn nog niet op de helft. Alles kan nog anders gaan lopen
Dat soberzo. Zou jij je aansluiten bij een endofworldcult?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien is the end wel near.
Ben ik toch al, bij het Christendom.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soberzo. Zou jij je aansluiten bij een endofworldcult?
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik toch al, bij het Christendom.
Kan elk moment goddelozequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?
Nee dat niet, maar mensen bereiden zich al 2000 jaar voor op het eindequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?
Ja, maar sommigen menen te weten wanneer het precies gaat gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mensen bereiden zich al 2000 jaar voor op het einde
1 MAAR van de tijden en de gelegenheden, broeders, hebt gij niet van node dat men u schrijft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen menen te weten wanneer het precies gaat gebeuren.
Allemaal valse profeten dusquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1 MAAR van de tijden en de gelegenheden, broeders, hebt gij niet van node dat men u schrijft.
2 Want gij weet zelven zeer wel, dat de dag des Heeren alzo zal komen gelijk een dief in den nacht.
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik kijk altijd naar mijn FOK!-stats om terug te zien wat de vette en de magere jaren waren
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Lijkt me wel zwaar vermoeiend om constant met een zwaard van Damocles boven mijn hoofd te moeten leven.
Klopt. Maar als dan ook nog de factor 'beoordeling' meespeelt. Ik geniet liever van het leven zonder me constant af te moeten vragen of ik het wel goed doe in andermans/gods ogen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.
Jij gaat toch naar de Hemelquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.
Ik heb nog niks gezien, ben er nu wel bang voorquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Vooral keuzes die bepaalde mensen maken, erg uit karakter.
Ik neem aan dat dat laatste je niet verbaast.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:36 schreef Allures het volgende:
Ik sprak ooit een Amerikaan die geloofde in een hel IN aarde.
Midden in de aarde zit de hel.
Ik ging nog uitleggen dat een bol in het midden op zijn kleinst is en dat als iedereen die ooit aan de buitenkant leefde die naar de hel moest daar in moest passen het erg onlogisch zou zijn maar dat hielp niet
Verder wat actie en beelden betreft etc zit het wel snor imho.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien, ben er nu wel bang voor.
Goede memes ook weer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Verder wat actie en beelden betreft etc zit het wel snor imho.
jawel want ik ben erg goed in dingen uitleggenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat laatste je niet verbaast.
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
Als hel is zoals in The Good Place, dan vind ik het helemaal prima.
Ja zoiets. Hilarisch toch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?
Ja zoietsquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar als dan ook nog de factor 'beoordeling' meespeelt. Ik geniet liever van het leven zonder me constant af te moeten vragen of ik het wel goed doe in andermans/gods ogen.
Heerlijk positieve instelling.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.
Ik snap het zuivere Christendom wel. Ik zie alleen in de praktijk vaak anders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie boodschap: je bent niet perfect, maar dat geeft niet.
Oh ik heb juist t idee dat dat wél geeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie boodschap: je bent niet perfect, maar dat geeft niet.
Ik ben wel eens in Nieuwegein geweest dus ik heb bewijs dat de hel bestaat.quote:
Daarom ben ik vanaf mijn 16e ook een hele tijd weggeweest uit de kerk. Maar het is toch jammer om de achterliggende gedachte af te wijzen vanwege mensen die de slechte dingen doen die je volgens dezelfde filosofie van ze kunt verwachten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.
"Ach wat maakt zo'n fout nou ook, Jezus is daarvoor gestorven toch."quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.quote:
Wel een mooi excuus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ach wat maakt zo'n fout nou ook, Jezus is daarvoor gestorven toch."
Tijdreizenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.
Dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.
In 5 minuten van Winterfell naar King's Landing waar ze vroeger een heel seizoen over deden.quote:
Afleveringen lang toewerken naar iets en dat vervolgens in 3 seconden om zeep helpenquote:
Dat wat men hier zegt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Vind het echt teveel genitpick door te veel fanboys op dat laatste seizoen. Veel te veel gejank.
Neuh, in het algemeen. Op het interwebz.quote:
Echt he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren gezoend met een meisje, zat vervolgens mijn gezicht onder de make-up. Waarom geeft dat zo af?
God straft meteen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren gezoend met een meisje, zat vervolgens mijn gezicht onder de make-up. Waarom geeft dat zo af?
Je kunt toch ook gewoon elkaar liefhebben en een goed mens zijn en zeggen tegen jezelf "ik ben niet perfect maar dat geeft niet" zonder dat de kerk / god / iemand je dat moet vertellen? Vind het altijd zo jammer dat ze (sommige extreem gelovigen) zeggen dat de wereld zonder geloof een bende zou zijn.... Verreweg de meeste mensen die ik ken zijn van nature liefhebbende mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ben ik vanaf mijn 16e ook een hele tijd weggeweest uit de kerk. Maar het is toch jammer om de achterliggende gedachte af te wijzen vanwege mensen die de slechte dingen doen die je volgens dezelfde filosofie van ze kunt verwachten.
Niet met lelijke meisjes zoenen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Met mij zoenenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was een donker tintje, dus viel ook nogal opquote:
Zou gek zijn als dat af zou gevenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mij zoenenik draag alleen maar mascara
Meisje? Was ze 15?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom draagt ze dan zoveel make-up?quote:
Jongedame?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het over vrouw heb, klinkt het als iemand van jouw leeftijd.
Geen idee, maar de hoeveelheid make-up viel niet echt op gezien haar huidskleur. Zag er in ieder geval niet uit als een geplamuurd gezichtquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom draagt ze dan zoveel make-up?
Zou dat trouwens echt een enorme afknapper vinden denk ikMja, ik heb nog nooit met iemand gezoend die make-up droeg dus wie ben ik
In dat geval noemen we het 'oma'.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als ik jou moet omschrijven.
Herkenbaar iets wel dit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vond je van de befscene van Anna D.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:41 schreef Allures het volgende:
Ik ook ondertussen
Moest undercover en rupaul bingen
En ook: zo word je wakker met een lege dag
Zo heb je opeens een date in de middag
Hoer kan ook. Of sletje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar iets wel dit.
Ga tegenwoordig maar voor de jongedame.
Was het dus welquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar de hoeveelheid make-up viel niet echt op gezien haar huidskleur. Zag er in ieder geval niet uit als een geplamuurd gezicht
Je kan @Fascination benaderen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo snel een date moest regelen
Jij bent al mooi zoals je bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou misschien wel wat meer make-up mogen dragen
waar verstop ik mijn man danquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je de switch gemaakt hebt.
Wat nu weer dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:39 schreef DrMarten het volgende:
Zie nu pas dat er in de laatste aflevering van GoT weer een aardige blunder zitZe zijn lekker bezig daar
Dat doe je natuurlijk voor de financiële voordeeltjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ze toch dat ik niet helemaal om ben als ik niet ga scheiden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:42 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?Tap tap tap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan jok je toch een beetje. Totdat ze over de streep is, en dan wilt ze je toch niet meer kwijt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat dacht die van CE ook. Die is ook niet binnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan jok je toch een beetje. Totdat ze over de streep is, en dan wilt ze je toch niet meer kwijt.
Ja toch.
Kun je best wel een paar maanden volhouden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Keihard liegen is nog nooit een relatie aan kapot gegaan immersquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan jok je toch een beetje. Totdat ze over de streep is, en dan wilt ze je toch niet meer kwijt.
Ja toch.
Stond wel nog bij me op de stoepquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat dacht die van CE ook. Die is ook niet binnen
Loederquote:
Wat???!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond wel nog bij me op de stoep
Gewoon nog een laatste keer seks hebben. Haatseks.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat!! Vertel dit!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel!?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat dacht die van CE ook. Die is ook niet binnen
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Keihard liegen is nog nooit een relatie aan kapot gegaan immers
Waarom vertel je dit soort dingen niet meteen live in deze sc.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moest eerst geneukt worden denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom vertel je dit soort dingen niet meteen live in deze sc.
Onzin.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er moest eerst geneukt worden denk ik
Gemiste kans inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom vertel je dit soort dingen niet meteen live in deze sc.
Je voldoet aan beide?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat!! Vertel dit!!
Ik snap wel waarom ik steeds met je flirt. Ik voelde gewoon meteen al dat craycray en bezet je ding is
Iedereen hier moet bodycams dragen die je kunt aanzetten als de shit aan is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad.
Volgens mij is het voor haar nu wel duidelijk dat het voor mij klaar is.
meer info!! Waren er tranen? Heb je haar op de stoep laten staan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad.
Volgens mij is het voor haar nu wel duidelijk dat het voor mij klaar is.
Zijn er ruiten ingegooid? Wordt je zwartgemaakt op tindr?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
[..]
meer info!! Waren er tranen? Heb je haar op de stoep laten staan?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er ruiten ingegooid? Wordt je zwartgemaakt op tindr?
Ze heeft nog gevoelens/kan me niet loslaten en twijfelt of ze goede keuze gemaakt heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
[..]
meer info!! Waren er tranen? Heb je haar op de stoep laten staan?
Jerry, Jerry, Jerry!quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft nog gevoelens/kan me niet loslaten en twijfelt of ze goede keuze gemaakt heeft.
Heb maar aangegeven dat ik mijn keuze wel al gemaakt hebt.
Er was een traantje.
Godsamme wat zijn sommige mensen toch blind.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft nog gevoelens/kan me niet loslaten en twijfelt of ze goede keuze gemaakt heeft.
Heb maar aangegeven dat ik mijn keuze wel al gemaakt hebt.
Er was een traantje.
Was nog een jong bloempje zonder levenservaring zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme wat zijn sommige mensen toch blind.
Ziet ook gewoon echt niet wat het een ander doet he. Godsamme wat een clown.
Dank je, nu voel ik me oud.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gezien. Prachtig
Wat? Waar leefde jij in de jaren '90?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gezien. Prachtig
In een wieg, box en wipstoeltje denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Waar leefde jij in de jaren '90?
Is hij zo jong of zijn wij zo oud?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een wieg, box en wipstoeltje denk ik.
Ze is blijkbaar verliefd, dat kan want ik ben natuurlijk heel erg leuk. En liefde maakt blind.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme wat zijn sommige mensen toch blind.
Ziet ook gewoon echt niet wat het een ander doet he. Godsamme wat een clown.
Ik ben in 92 geborenquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Waar leefde jij in de jaren '90?
Toch ben ik 27. Dus nu kun je je helemaal oud voelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Godver, dan ben je voor mijn gevoel 15 ofzo
Jonkiequote:
Hwt idee dat lui die nu op de universiteit zitten zijn geboren in 2000 gaat er ook nog niet helemaal in bij mijquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch ben ik 27. Dus nu kun je je helemaal oud voelen.
Dat ben ik ook ooit geweestquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spannende leeftijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en zo maar dat verklaart nog niet waarom ze tegen je ging liegenquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar verliefd, dat kan want ik ben natuurlijk heel erg leuk. En liefde maakt blind.
Alleen ben ik er niet blind voor dat dit niet zo’n goede basis is en dat ze voorwal niet moet verwachten dat ik met open armen klaar sta als ze haar huidige vriend dumpt.
En dan lekker wachten tot ze hetzelfde bij jou doetquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar verliefd, dat kan want ik ben natuurlijk heel erg leuk. En liefde maakt blind.
Alleen ben ik er niet blind voor dat dit niet zo’n goede basis is en dat ze voorwal niet moet verwachten dat ik met open armen klaar sta als ze haar huidige vriend dumpt.
Ik zal wel weer ff een nieuwe zoeken!quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef Allures het volgende:
Sorry Ik heb geen leven. Ik leef even op andermans drama. Hier is ook al niks meer sinds zijdienietgenoemdmagworden
Kijk er al naar uitquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan lekker wachten tot ze hetzelfde bij jou doet
Hoef ik geen verklaring voor te hebben. Is gewoon klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en zo maar dat verklaart nog niet waarom ze tegen je ging liegen
Niet stiekem toegeven als de zakspanning een beetje stijgt he.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef ik geen verklaring voor te hebben. Is gewoon klaar.
Nee want dan ben ik geen optiequote:Op donderdag 16 mei 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou gewoon verder zoeken naar een iets minder labiel geval.
Wat?quote:
Volgens mij is CE niet van timesharing.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik geen optie
Ik zou voor nog labieler gaan
Ga mijn best doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet stiekem toegeven als de zakspanning een beetje stijgt he.
Lieverd, ik ben bezig met afronden van mijn proefschriftquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben bezig met afronden van mijn proefschrift.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon even een andere zaadcontainer opscharrelen op Tinder.
Vind het altijd wel lief als ze voor zaadcontainer wil spelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ben opzoek naar echte liefde.
Als dat tegenwoordig in de definitie van "studeren" valt dan klopt dat inderdaadquote:
Niks voor mijquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Als dat tegenwoordig in de definitie van "studeren" valt dan klopt dat inderdaad![]()
Eeuwig student zijn is zo fijn
Dit was prima te doen als student hoor, 40k+ per jaar verdienenquote:
Ik doe iets verkeerd. Alhoewel, 40k harken met een mbo-baantje is ook niet mis.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was prima te doen als student hoor, 40k+ per jaar verdienen, geen schoolgeld betalen. Ideaal
wowquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was prima te doen als student hoor, 40k+ per jaar verdienen, geen schoolgeld betalen. Ideaal
40k voor werkweken van 80 uur inclusief je weekenden? Klinkt als een koopje voor de werkgever.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je moet alleen aan het einde een verslagje inleveren van ~100-150 pagina's. Gedoequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe iets verkeerd. Alhoewel, 40k harken met een mbo-baantje is ook niet mis.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is na de penopauze op dezelfde kant geraakt.
Daarom zijn we ook zwaar onderbetaaldquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
40k voor werkweken van 80 uur inclusief je weekenden? Klinkt als een koopje voor de werkgever.
Dat jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
40k voor werkweken van 80 uur inclusief je weekenden? Klinkt als een koopje voor de werkgever.
Ja dat is dan weer een nadeeltje. Wordt nu al moe van sommige opdrachten van mijn deeltijdstudiequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Je moet alleen aan het einde een verslagje inleveren van ~100-150 pagina's. Gedoe
Klinkt als een feestje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zwaar onderbetaald. Mja, je wil toch uiteindelijk promoveren dus je moet soms het werk erin stoppen
. En betaling is op basis van CAO
en 80 uur is wel uitzondering btw. 60-65 eerder. Op een contract van 36 uur![]()
Ik heb mijn werk bijna altijd met plezier gedaan en heb nooit geldproblemen gehad dus ik mag niet te hard klagenquote:
Heb je een datum dat het klaar moet zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk bijna altijd met plezier gedaan en heb nooit geldproblemen gehad dus ik mag niet te hard klagen
Neequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je een datum dat het klaar moet zijn?
naaaaahhhhhh.... niet altijd hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte werken begint daarna pas.
Slim wel. Stiekem niet definiëren welke maand.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeIk werk heel slecht zonder deadline dus het is puur intrinsieke motivatie
. Ik hoop voor het einde van de maand
Hopelijk wel minder uren voor meer geldquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte werken begint daarna pas.
DEZEquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Slim wel. Stiekem niet definiëren welke maand.
Meestal iets minder uren/evenveel uren voor meer geldquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopelijk wel minder uren voor meer geld
En dan het pinguinpak aan een verdedigen die hap.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeIk werk heel slecht zonder deadline dus het is puur intrinsieke motivatie
. Ik hoop voor het einde van de maand
Vrouwen mogen gewoon een jurk aan hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan het pinguinpak aan een verdedigen die hap.
Dat van die deadlines herken ik heel goedIk heb mijn studie dan ook niet afgemaakt
Dat valt dan weer mee. Ik vond het wel grappig toen ik mijn pa en de paranimfen (oom en buurman) in rokkostuum zag. Ik was toen 12 ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrouwen mogen gewoon een jurk aan hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Ik vond het wel grappig toen ik mijn pa en de paranimfen (oom en buurman) in rokkostuum zag. Ik was toen 12 ofzo
Dat wel ja. Voor de profs boeit het ook niet, die hebben er toch een toga overheen aanquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker makkelijk voor mannen ook
Dat is wel een stuk leuker spelen andersquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, ze openen dit weekend weer skigebieden in de Alpen. Op 1800 meter.Daar gaat ons plan om nog een beetje in de bergen te gaan spelen eind Mei
Echt kut voor jequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, ze openen dit weekend weer skigebieden in de Alpen. Op 1800 meter.Daar gaat ons plan om nog een beetje in de bergen te gaan spelen eind Mei
Die 1.5 meter sneeuw is over 2 weken een en al lawinegevoelige pap.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk leuker spelen anders
Niets van aantrekken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Ongelukkig leven he.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:26 schreef rival het volgende:
En weer valt het topic stil na een onnodige gemene opmerking van MCH
Is toch ook echt kut, heeft de giro ook vaak last van. Maakt het wel wat heroïscher allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:26 schreef rival het volgende:
En weer valt het topic stil na een onnodige gemene opmerking van MCH
mbo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje intrinsieke motivatie is wel een must. Anders niet aan beginnen inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou dat echt nooit kunnen, promoveren.
Vond een scriptie van een jaartje al kut met peren.
Jeetjequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terwijl je zo'n slimme meid bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel ga ik nooit harken. Maar ik heb wel heel veel opa's en oma's zo.
Als je echt slim bent ga je toch juist voor gelukquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het tegen
Als ik echt slim was ging ik voor de centjes.
Geld = geluk. Duh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Als je echt slim bent ga je toch juist voor geluk
Zag je het allemaal op zijn gezicht zitten?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
Ik doe nooit meer een overdag date. Mijn make up is alleen gemaakt voor kaarslicht
Geluk en geld kunnen ook best tegelijk toch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Als je echt slim bent ga je toch juist voor geluk
nee door dat verhaal durf ik al helemaal niks meer op te smeren hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zag je het allemaal op zijn gezicht zitten?
Dat zou zeker ideaal zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geluk en geld kunnen ook best tegelijk toch.
Alleen waterproof spul gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:07 schreef Allures het volgende:
[..]
nee door dat verhaal durf ik al helemaal niks meer op te smeren haha
quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zoek t verhaal maar vind t nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:07 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ach, van een beetje make-up ga je niet dood.quote:
Nee, maar iets is niet pas vies als je er dood van gaat, me dunkt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, van een beetje make-up ga je niet dood.
Je zegt zelf dat je gezicht onder zatquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
't Is niet zo dat ik een hap heb genomen uit een make-up doos.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Het is erger als ze blijft slapen en je hele beddengoed eronder zit.
Whutt??quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ook niet. Maar ik draag dan ook geen foundation en lippenstift en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja klopt. Ook nog nooit meegemaakt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik draag dan ook geen foundation en lippenstift en zo.
Een konijn welquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, van een beetje make-up ga je niet dood.
Vind het wel mooi als je iemand met zijn gezicht in de matras drukt dat er nog een leuke afdruk achter blijft van de meid die je de matras in neukte.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Het is erger als ze blijft slapen en je hele beddengoed eronder zit.
Het voelt wel echter als je je opblaaspop schminkt he.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als je iemand met zijn gezicht in de matras drukt dat er nog een leuke afdruk achter blijft van de meid die je de matras in neukte.
#US stories.
Bij mij zie je hooguit was blonde haren liggen. Weinig make-up. Dus je mag duwen wat je wil!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als je iemand met zijn gezicht in de matras drukt dat er nog een leuke afdruk achter blijft van de meid die je de matras in neukte.
#US stories.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#US stories.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel echter als je je opblaaspop schminkt he.
[..]
Druk meestal met een kussen op het hoofd om ze stil te krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#US stories.
Waarom? Stil is zo saai. Of zijn het van die pornoacteurs die je paalt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk meestal met een kussen op het hoofd om ze stil te krijgen
Geen wonder dat het afgeeft dan. Arme Vinnniiee.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ben je zo'n jankerd dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:09 schreef Samzz het volgende:
Waterproof loopt bij mij net zo hard uit als gewone.
Ik heb buren, dus ik bijt meestal in t kussenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Stil is zo saai. Of zijn het van die pornoacteurs die je paalt?
Nee. Maar het is wel zo. En het geeft af. Panda-oogjesquote:
*kuch* herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb buren, dus ik bijt meestal in t kussen
It's the BBC, isn't it?quote:
Tijdens het neuken. Classy.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:19 schreef gcjoel het volgende:
Even wedstrijdje wie het meest lawaai maakt
Geen idee, mijn opblaaspop maakt geen geluid.quote:
Ook geen piepend/schurend geluid?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, mijn opblaaspop maakt geen geluid.
Nee joh. Die opblaaspop is net als mijn seksleven; denkbeeldig.quote:
Als de middelste letter Beautiful betekent, wel jaquote:
Ook niet dat irritante geluid wat ballonnen met wrijving ook wel eens maken?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, mijn opblaaspop maakt geen geluid.
Oke, laat maarquote:
Tenzij t zo van dat overdreven, niet uit de tenen en t hart komende, overduidelijk uit porno films overgenomen nep gekrijs is. BLOED irritant!quote:
Dat dus. Ik schijn dus geluid te maken. Heb dat op het moment niet echt door geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij t zo van dat overdreven, niet uit de tenen en t hart komende, overduidelijk uit porno films overgenomen nep gekrijs is. BLOED irritant!
Oooohhh.
ooooooooooHHHHHH
OOOOOoohhhh
Oh
Oh
Oh
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHnnnnnn.
Is altijd vervelend. Gewoon bek dicht totdat een iemand klaar gekomen is. De lichten weer aan en verder lezen in je boek. Gedoe.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij t zo van dat overdreven, niet uit de tenen en t hart komende, overduidelijk uit porno films overgenomen nep gekrijs is. BLOED irritant!
Oooohhh.
ooooooooooHHHHHH
OOOOOoohhhh
Oh
Oh
Oh
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHnnnnnn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |