Nicequote:Op donderdag 16 mei 2019 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Net voor de spiegel vond ik mezelf best slank
Misschien helpt niet meer de hele dag thuis zitten en snaaien.
Doe dan ook even een nieuw seizoen 7, die was ook crap.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
"Game of Thrones-fans starten petitie voor nieuw laatste seizoen"
Wat was er met 2018?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Ik wil voor mezelf graag een nieuw 2018
Kan ik dat ook ergens aanvragen?
Is ie zo slecht danquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
"Game of Thrones-fans starten petitie voor nieuw laatste seizoen"
Nee helaas, we denken dat u er een nog grotere puinhoop van gaat maken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallenquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:57 schreef Allures het volgende:
Jij Satan!quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallen
dan was ik eerder begonnen en nu al veel verderquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je al die kilo's opnieuw afvallen
Steek van een luiwammes kom je nooit meer bovenop neequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Waarschijnlijk zou het zinloos zijn, want luiaards zullen luieren.
We zijn nog niet op de helft. Alles kan nog anders gaan lopenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaar voelt wel als het beste jaar sinds het snackbarjaar.
Tuurlijk. Misschien is the end wel near.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn nog niet op de helft. Alles kan nog anders gaan lopen
Dat soberzo. Zou jij je aansluiten bij een endofworldcult?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien is the end wel near.
Ben ik toch al, bij het Christendom.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soberzo. Zou jij je aansluiten bij een endofworldcult?
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik toch al, bij het Christendom.
Kan elk moment goddelozequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?
Nee dat niet, maar mensen bereiden zich al 2000 jaar voor op het eindequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja true, maar je hebt geen einddatum in zicht toch?
Ja, maar sommigen menen te weten wanneer het precies gaat gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mensen bereiden zich al 2000 jaar voor op het einde
1 MAAR van de tijden en de gelegenheden, broeders, hebt gij niet van node dat men u schrijft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen menen te weten wanneer het precies gaat gebeuren.
Allemaal valse profeten dusquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1 MAAR van de tijden en de gelegenheden, broeders, hebt gij niet van node dat men u schrijft.
2 Want gij weet zelven zeer wel, dat de dag des Heeren alzo zal komen gelijk een dief in den nacht.
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik kijk altijd naar mijn FOK!-stats om terug te zien wat de vette en de magere jaren waren
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Lijkt me wel zwaar vermoeiend om constant met een zwaard van Damocles boven mijn hoofd te moeten leven.
Klopt. Maar als dan ook nog de factor 'beoordeling' meespeelt. Ik geniet liever van het leven zonder me constant af te moeten vragen of ik het wel goed doe in andermans/gods ogen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.
Jij gaat toch naar de Hemelquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt toch dat je beter in het leven staat als je beseft dat het zomaar voorbij kan zijn.
Ik heb nog niks gezien, ben er nu wel bang voorquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Vooral keuzes die bepaalde mensen maken, erg uit karakter.
Ik neem aan dat dat laatste je niet verbaast.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:36 schreef Allures het volgende:
Ik sprak ooit een Amerikaan die geloofde in een hel IN aarde.
Midden in de aarde zit de hel.
Ik ging nog uitleggen dat een bol in het midden op zijn kleinst is en dat als iedereen die ooit aan de buitenkant leefde die naar de hel moest daar in moest passen het erg onlogisch zou zijn maar dat hielp niet
Verder wat actie en beelden betreft etc zit het wel snor imho.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien, ben er nu wel bang voor.
Goede memes ook weer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Verder wat actie en beelden betreft etc zit het wel snor imho.
jawel want ik ben erg goed in dingen uitleggenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat laatste je niet verbaast.
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
Als hel is zoals in The Good Place, dan vind ik het helemaal prima.
Ja zoiets. Hilarisch toch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?
Ja zoietsquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
bijen met gehoornde piemels of wat was het ook al weer?
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar als dan ook nog de factor 'beoordeling' meespeelt. Ik geniet liever van het leven zonder me constant af te moeten vragen of ik het wel goed doe in andermans/gods ogen.
Heerlijk positieve instelling.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.
Ik snap het zuivere Christendom wel. Ik zie alleen in de praktijk vaak anders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christendom gaat om de zekerheid dat je het altijd fout doet en dat niet uitmaakt wanneer je toelaat dat iemand anders dat goed heeft gemaakt voor je.
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie boodschap: je bent niet perfect, maar dat geeft niet.
Oh ik heb juist t idee dat dat wél geeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie boodschap: je bent niet perfect, maar dat geeft niet.
Ik ben wel eens in Nieuwegein geweest dus ik heb bewijs dat de hel bestaat.quote:
Daarom ben ik vanaf mijn 16e ook een hele tijd weggeweest uit de kerk. Maar het is toch jammer om de achterliggende gedachte af te wijzen vanwege mensen die de slechte dingen doen die je volgens dezelfde filosofie van ze kunt verwachten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.
"Ach wat maakt zo'n fout nou ook, Jezus is daarvoor gestorven toch."quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Maar zoals gezegd: de praktijk is dat er een hoop mensen zijn die vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze moeten doen en laten. Jezus draait zich om in z'n graf. Als hij er nog in zou liggen.
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.quote:
Wel een mooi excuus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ach wat maakt zo'n fout nou ook, Jezus is daarvoor gestorven toch."
Tijdreizenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.
Dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De verhaallijnen an sich vind ik prima, alleen gaat alles in zo'n sneltreinvaart de laatste paar afleveringen dat het allemaal veel te gehaast is. Een aantal dingen hadden veel beter uitgewerkt kunnen worden. Als ze alles wat ze nu in 6 afleveringen proppen gewoon in 10 afleveringen hadden gedaan had het allemaal beter uitgewerkt kunnen worden.
In 5 minuten van Winterfell naar King's Landing waar ze vroeger een heel seizoen over deden.quote:
Afleveringen lang toewerken naar iets en dat vervolgens in 3 seconden om zeep helpenquote:
Dat wat men hier zegt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Vind het echt teveel genitpick door te veel fanboys op dat laatste seizoen. Veel te veel gejank.
Neuh, in het algemeen. Op het interwebz.quote:
Echt he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren gezoend met een meisje, zat vervolgens mijn gezicht onder de make-up. Waarom geeft dat zo af?
God straft meteen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren gezoend met een meisje, zat vervolgens mijn gezicht onder de make-up. Waarom geeft dat zo af?
Je kunt toch ook gewoon elkaar liefhebben en een goed mens zijn en zeggen tegen jezelf "ik ben niet perfect maar dat geeft niet" zonder dat de kerk / god / iemand je dat moet vertellen? Vind het altijd zo jammer dat ze (sommige extreem gelovigen) zeggen dat de wereld zonder geloof een bende zou zijn.... Verreweg de meeste mensen die ik ken zijn van nature liefhebbende mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ben ik vanaf mijn 16e ook een hele tijd weggeweest uit de kerk. Maar het is toch jammer om de achterliggende gedachte af te wijzen vanwege mensen die de slechte dingen doen die je volgens dezelfde filosofie van ze kunt verwachten.
Niet met lelijke meisjes zoenen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Met mij zoenenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was een donker tintje, dus viel ook nogal opquote:
Zou gek zijn als dat af zou gevenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mij zoenenik draag alleen maar mascara
Meisje? Was ze 15?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom draagt ze dan zoveel make-up?quote:
Jongedame?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het over vrouw heb, klinkt het als iemand van jouw leeftijd.
Geen idee, maar de hoeveelheid make-up viel niet echt op gezien haar huidskleur. Zag er in ieder geval niet uit als een geplamuurd gezichtquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom draagt ze dan zoveel make-up?
Zou dat trouwens echt een enorme afknapper vinden denk ikMja, ik heb nog nooit met iemand gezoend die make-up droeg dus wie ben ik
In dat geval noemen we het 'oma'.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als ik jou moet omschrijven.
Herkenbaar iets wel dit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vond je van de befscene van Anna D.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:41 schreef Allures het volgende:
Ik ook ondertussen
Moest undercover en rupaul bingen
En ook: zo word je wakker met een lege dag
Zo heb je opeens een date in de middag
Hoer kan ook. Of sletje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar iets wel dit.
Ga tegenwoordig maar voor de jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |