Al wel een beetje een pokdalige huid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
quote:
Ja, die heb ik hier al als schilderij hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje waar je Hermione te grazen neemt
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een engel xD
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?quote:
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
Vreemd bierquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
14 keer zelfsquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat je review over Heineken er ook op?
Sow, we hebben hier met een kunstkenner te makenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.
Je zag hier duidelijk dat Johannes Vermeer in zijn luie fase zat hier.
Volgens mij zag ik die staan bij de Jumbo. Mijn aankoop pas ik natuurlijk aan op de review van jou en Saind.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
Ik was vorige week in de Feniks loods in Rotterdam. Daar hebben ze ook wel aardige proefbiertjes.quote:
Bij Kaapse?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was vorige week in de Feniks loods in Rotterdam. Daar hebben ze ook wel aardige proefbiertjes.
Die eerste doet me aan een godenuser hier denkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/734614521
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/457410779
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/267487790
Hier de laatste 3
Ik vind het lekker, Saind kan jou precies vertellen wat de bierstijl is. Ik vind het een prima biertje voor een dag als vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die staan bij de Jumbo. Mijn aankoop pas ik natuurlijk aan op de review van jou en Saind.
Je moet die speltnoedels van de AH eens proberen. Die zijn best prima. Lekker wokgerechtje mee maken met een goed pepertje erin. Pilsener erbij. Niks mis mee.quote:
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.quote:
Hm dat is wel zo'n beetje wat ik gisteren gegeten heb, minus die speltnoedels en die pilsener dan. Denk iets andersquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die speltnoedels van de AH eens proberen. Die zijn best prima. Lekker wokgerechtje mee maken met een goed pepertje erin. Pilsener erbij. Niks mis mee.
ONZquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna mannen4045
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4039 HALLO HIER SPREEKT DE BRANKWEER
Daarom goed doordrinkbare speciaalbiertjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.
Dat kan je van veel van die in de hemel geprezen speciaalbiertjes niet zeggen.
Ga weg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna mannen4045
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4039 HALLO HIER SPREEKT DE BRANKWEER
Ik zie dat de corona je brein al heeft aangetast.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt he, die hipsters hier weten niet prima is
Er is ook een enorme categorie speciaalbieren die je wel prima weg kunt zuipen op een warme dag. Alleen als jij daarmee de zware tripels en quadrupels bedoelt, dan heb je idd gelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.
Dat kan je van veel van die in de hemel geprezen speciaalbiertjes niet zeggen.
Ja tuurlijk, maar dat hele donkere bier associeer ik toch meer met een herfstavond dan ergens op een terras in het zonnetje. Vorige week trouwens Boon Geuze gedronken die smaakte naar appeltjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarom goed doordrinkbare speciaalbiertjes
Mooiste wat er is
Je hebt dus gisteren noedels en pils gegeten, behalve de noedels en de pils...uh oke.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm dat is wel zo'n beetje wat ik gisteren gegeten heb, minus die speltnoedels en die pilsener dan. Denk iets anders
Ik blijf die Prearis Belma een lekkere vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarom goed doordrinkbare speciaalbiertjes
Mooiste wat er is
Dat hele donkere bier is een niche in het speciaalbier hequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat hele donkere bier associeer ik toch meer met een herfstavond dan ergens op een terras in het zonnetje. Vorige week trouwens Boon Geuze gedronken die smaakte naar appeltjes.
Noedels zonder spelt en pilsquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt dus gisteren noedels en pils gegeten, behalve de noedels en de pils...uh oke.
Denk niet dat dat door de corona gekomen isquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat de corona je brein al heeft aangetast.
Oh zo.quote:
Gewoon Taras Boulbaquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
Man een lekker pint american pale ale kan ook prima op een zomerse dag hoor.
Potje FUT?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat dat door de corona gekomen is
Als jij het zegt jij bent de kenner hier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele donkere bier is een niche in het speciaalbier he
Ik drink, en ik denk dat we het daar wel over eens kunnen zijn, vrij veel speciaalbier. Maar ik drink misschien 1 keer in de maand iets van boven de 10% en ik denk dat 9 op de 10 biertjes die ik drink onder de 6% zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij het zegt jij bent de kenner hier.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb account aan neefje gegeven, speel al maand niet meet maat
meet maatquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb account aan neefje gegeven, speel al maand niet meet maat
Ben die zware bieren ook beu. Je kunt op een avond veel meer leuke lichtere biertjes drinken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik drink, en ik denk dat we het daar wel over eens kunnen zijn, vrij veel speciaalbier. Maar ik drink misschien 1 keer in de maand iets van boven de 10% en ik denk dat 9 op de 10 biertjes die ik drink onder de 6% zijn
Ben echt reteverkouden dus sta al sinds zaterdag droogquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben die zware bieren ook beu. Je kunt op een avond veel meer leuke lichtere biertjes drinken.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben die zware bieren ook beu. Je kunt op een avond veel meer leuke lichtere biertjes drinken.
Ben je verkouden ja, dat hoor je op het moment niet zoveel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben echt reteverkouden dus sta al sinds zaterdag droog
ERG veel zin in bier ondertussen
Corona is wel echt actief slecht. Dat smaakt naar een combinatie van gras en stinkdierquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Proef je überhaupt het verschil tussen een heel goed en een minder goed biertje?
Palm en Corona zuipt in principe toch net zo lekker weg een of ander elite-biertje dat 5 of 20 euro per flesje kost.
je stinkt zelfquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Corona is wel echt actief slecht. Dat smaakt naar een combinatie van gras en stinkdier
letterlijk ook, lichtschade door die doorzichtige flesjes geeft dezelfde stof als in stinkdieren
het is net als met eten: Het vult allemaal en op z'n tijd is alles wel lekker, maar je kunt een sterrengerecht ook niet vergelijken met een afhaalchinees.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Proef je überhaupt het verschil tussen een heel goed en een minder goed biertje?
Palm en Corona zuipt in principe toch net zo lekker weg een of ander elite-biertje dat 5 of 20 euro per flesje kost.
Mwoah als het daadwerkelijk kwalitatief slechte troep is waarom drinken zoveel mensen het dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Corona is wel echt actief slecht. Dat smaakt naar een combinatie van gras en stinkdier
letterlijk ook, lichtschade door die doorzichtige flesjes geeft dezelfde stof als in stinkdieren
Is dit een serieuze vraagquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah als het daadwerkelijk kwalitatief slechte troep is waarom drinken zoveel mensen het dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
het is net als met eten: Het vult allemaal en op z'n tijd is alles wel lekker, maar je kunt een sterrengerecht ook niet vergelijken met een afhaalchinees.
Nou ben ik opgegroeid in Rotterdam en daar had je Oranjeboom, dat was niet te zuipen en is (terecht) dus ook compleet verdwenen.quote:
Aardappel Anders is idd geen miljardenbedrijf geworden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ben ik opgegroeid in Rotterdam en daar had je Oranjeboom, dat was niet te zuipen en is (terecht) dus ook compleet verdwenen.
Je creëert geen bedrijf met een miljardenomzet als je product overduidelijk wanstaltig is.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ben ik opgegroeid in Rotterdam en daar had je Oranjeboom, dat was niet te zuipen en is (terecht) dus ook compleet verdwenen.
Je creëert geen bedrijf met een miljardenomzet als je product overduidelijk wanstaltig is.
Speciaalbier hipsters denken tegenwoordig namens de wereld te spreken @Elan met hun te grote bril, beanie en flannel shirtquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardappel Anders is idd geen miljardenbedrijf geworden.
Beetje stoken Saind, neem het niet te serieus met je fjallraven rugtasquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:21 schreef Saind het volgende:
Ik vind speciaalbier eigenlijk ook helemaal niet zo'n hipsterding
Zeker in Nederland, de facebookgroepen enzo zijn nog autistischer dan fok
Dit is geen mad post dpquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje stoken Saind, neem het niet te serieus met je fjallraven rugtas
Ja, dit is echt een treffende omschrijving van Saind idd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speciaalbier hipsters denken tegenwoordig namens de wereld te spreken @:Elan met hun te grote bril, beanie en flannel shirt
Volgens jouw hoogstaande kwaliteitsnormen wellicht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
is puur marketing en er zijn waanzinnig veel slechte producten heel succesvol
Mensen die alleen interessant willen doen gaan zich helemaal niet onderdompelen in een scene, die pakken een IPA omdat ze kunnen zeggen dat ze een IPA hebben gedronken en het op instagram kunnen zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:21 schreef Saind het volgende:
Ik vind speciaalbier eigenlijk ook helemaal niet zo'n hipsterding
Zeker in Nederland, de facebookgroepen enzo zijn nog autistischer dan fok
Wie was die user ook alweer die compleet loco ging op het laatste en z'n ware aard toonde? Die had ook zo'n Fjalraven rugzak.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje stoken Saind, neem het niet te serieus met je fjallraven rugtas
@Scrummie2.0 ?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie was die user ook alweer die compleet loco ging op het laatste en z'n ware aard toonde? Die had ook zo'n Fjalraven rugzak.
Ik heb echt geen idee (heb ik wel vaker)quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie was die user ook alweer die compleet loco ging op het laatste en z'n ware aard toonde? Die had ook zo'n Fjalraven rugzak.
Nee, kut ik kan niet op z'n naam komen. Hij postte een tijd heel veel hier, had toen z'n username ook laten veranderen omdat hij wat rare dingen had gezegd maar iedereen bleef hem bij z'n originele naam noemen.quote:
Meer speciaalbier drinken, dan word je net zo alwetend als Saind.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee (heb ik wel vaker)
Mcdonalds is een miljardenbedrijfquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens jouw hoogstaande kwaliteitsnormen wellicht.
Zie op untappd een score van 3 sterren uit 5 staan en jij doet alsof het regelrechte stinkdierurine is vermengt met wat gras.
Gewoon ff normaal doen.
dat was inderdaad niet lekker maar dat is toch opgekocht en gebruiken ze het merk gewoon niet meer?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een heel goed uitgedacht concept waar wat voor te zeggen is. (Dit zeg ik omdat ik er vaak gebruik van maak en niet uitgelachen wil worden.quote:
Wel vergelijkbaar met corona tochquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een heel goed uitgedacht concept waar wat voor te zeggen is. (Dit zeg ik omdat ik er vaak gebruik van maak en niet uitgelachen wil worden.)
Eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar met corona toch
op zich een slecht product maar goed uitgedacht en populair
Je hoeft je er ook niet voor te schamen maar beweren dat het kwalitatief goed is gaat wat ver
Dat je er niet komt vanuit ethisch oogpunt, of omdat je niet in een gore big wenst te transformeren valt te billijken. Maar het is natuurlijk niet zo dat een Big Mac of Big Tasty per definitie iets smerigs is.quote:
Ik zeg toch ook niet smerig, ik zeg slechtquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je er niet komt vanuit ethisch oogpunt, of omdat je niet in een gore big wenst te transformeren valt te billijken. Maar het is natuurlijk niet zo dat een Big Mac of Big Tasty per definitie iets smerigs is.
Ja nogal subjectief dus.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet smerig, ik zeg slecht
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef Saind het volgende:
Corona vind ik wel smerig trouwens ja
Maar goed
had ik onlangs nog op een wijnproeverij, was een nogal prijzige bourgogne, ze vonden het allemaal verrukkelijk blah blah blah, ik nam een slok en zei dat de wijn kurk had, directeur van het wijnhuis even proeven, u heeft gelijk, wat stonden die kakkers lekker voor lulquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
Die gasten toen van Lifehunters die allerlei zogenaamde voedselexperts McDonalds gingen voeren en ze het bijna allemaal GENOT vonden![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik onlangs nog op een wijnproeverij, was een nogal prijzige bourgogne, ze vonden het allemaal verrukkelijk blah blah blah, ik nam een slok en zei dat de wijn kurk had, directeur van het wijnhuis even proeven, u heeft gelijk, wat stonden die kakkers lekker voor lul
De smakencombinaties van McDonalds zijn het probleem ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
Die gasten toen van Lifehunters die allerlei zogenaamde voedselexperts McDonalds gingen voeren en ze het bijna allemaal GENOT vonden![]()
ze hebben het zelfs van de tap hier en daar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Was een sympathiek bedrijf en maken veel prima bier
Maar Heineken nu, beetje matig
Ik vind het smerige zooiquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je er niet komt vanuit ethisch oogpunt, of omdat je niet in een gore big wenst te transformeren valt te billijken. Maar het is natuurlijk niet zo dat een Big Mac of Big Tasty per definitie iets smerigs is.
Wat is er precies slecht aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee vind ik niet
Dat mcdonalds kwalitatief slecht is dat kun je wel een feit noemen toch
Moet heerlijk geweest zijn. Heb je veel met dat soort types te maken ja?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik onlangs nog op een wijnproeverij, was een nogal prijzige bourgogne, ze vonden het allemaal verrukkelijk blah blah blah, ik nam een slok en zei dat de wijn kurk had, directeur van het wijnhuis even proeven, u heeft gelijk, wat stonden die kakkers lekker voor lul
De troep die er in zit om het smaak te geven. De slechte kwaliteit van de basisingrediënten. Dat het vaker niet dan wel vers bereid is. Het hoge suiker/vet gehalte waardoor je er als een gedrogeerde inktvis bijzit na een maaltijd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er precies slecht aan dan volgens jou?
Ja sinds ze van Heineken zijn zie je het steeds meer. Blikjes nu al standaard assortiment van de appiequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ze hebben het zelfs van de tap hier en daar.
Blijf het bizar vinden wat voor vormen die hele speciaalbierindustrie aangenomen heeft. Echt nog maar 10 jaar geleden werd je aangekeken voor ouwe lul als je een speciaalbier bestelde in een uitgaansgelegenheid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja sinds ze van Heineken zijn zie je het steeds meer. Blikjes nu al standaard assortiment van de appie
soms wel, probeer ze liever te mijdenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet heerlijk geweest zijn. Heb je veel met dat soort types te maken ja?
Ik zag van die randstad mannetjes voor me met wat geld. maar waarschijnlijk bedoel jij een ander typequote:
ik eet het eigenlijk nooit, als ik naar McDonalds ga neem ik patat en dan moet ik al aardig wat gezopen hebben voor ik het doequote:
Hun friet is wel primaquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet het eigenlijk nooit, als ik naar McDonalds ga neem ik patat en dan moet ik al aardig wat gezopen hebben voor ik het doe
die ook en de hockey labrador stelletjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag van die randstad mannetjes voor me met wat geld. maar waarschijnlijk bedoel jij een ander type
Als ik met mijn neefjes er even heen ga dan neem ik meestal alleen een McFlurry of Cola Lightquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet het eigenlijk nooit, als ik naar McDonalds ga neem ik patat en dan moet ik al aardig wat gezopen hebben voor ik het doe
was blij dat m'n kinderen er niet meer heen wilden, het spelen vonden ze wel leuk maar het eten nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik met mijn neefjes er even heen ga dan neem ik meestal alleen een McFlurry of Cola Light
Vanuit een kwaliteitsoogpunt is het allemaal gewoon prima in orde. Er zijn weinig bedrijven die zo streng zijn in de eisen die ze stellen aan hun product als Mc Donalds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De troep die er in zit om het smaak te geven. De slechte kwaliteit van de basisingrediënten. Dat het vaker niet dan wel vers bereid is. Het hoge suiker/vet gehalte waardoor je er als een gedrogeerde inktvis bijzit na een maaltijd.
Strenge eisen dat je er niet ziek van wordt is niet hetzelfde als kwaliteit Elanquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit een kwaliteitsoogpunt is het allemaal gewoon prima in orde. Er zijn weinig bedrijven die zo streng zijn in de eisen die ze stellen aan hun product als Mc Donalds.
Helemaal omdat het 1 Amerikaans is, en rechtszaken dus constant op de loer liggen en 2 Elke scheet over ergens een keer slechte kipnuggets in de media extreem breed uitgemeten zal worden.
Puur naar productsamenstelling zoals geur en smaakstoffen valt een verse burger van bijvoorbeeld biologisch vlees en zonder geur en smaakstoffen natuurlijk te prefereren. Anderzijds is het toevoegen van die stoffen niet meer een gezondheidsrisico dan elke willekeurige andere hamburger die je zelf zou maken.
Dat je er na afloop bij zit als een gedrogeerde inktvis () komt natuurlijk gewoon omdat hetgeen je er nuttigt per definitie eigenlijk teveel vet/suiker bevatten. Dat gevoel zal bij een hamburger en milkshake samengesteld door een 3-sterren chef met de best mogelijke ingrediënten echt niet opeens anders zijn.
Die klojo's zijn zo slim met die hoge borden dat als ze het zien meteen MCDONALDS roepenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
was blij dat m'n kinderen er niet meer heen wilden, het spelen vonden ze wel leuk maar het eten niet
Amerika god, Monsato moest 2 miljard aan een stel betalen, goeie welquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit een kwaliteitsoogpunt is het allemaal gewoon prima in orde. Er zijn weinig bedrijven die zo streng zijn in de eisen die ze stellen aan hun product als Mc Donalds.
Helemaal omdat het 1 Amerikaans is, en rechtszaken dus constant op de loer liggen en 2 Elke scheet over ergens een keer slechte kipnuggets in de media extreem breed uitgemeten zal worden.
Puur naar productsamenstelling zoals geur en smaakstoffen valt een verse burger van bijvoorbeeld biologisch vlees en zonder geur en smaakstoffen natuurlijk te prefereren. Anderzijds is het toevoegen van die stoffen niet meer een gezondheidsrisico dan elke willekeurige andere hamburger die je zelf zou maken.
Dat je er na afloop bij zit als een gedrogeerde inktvis () komt natuurlijk gewoon omdat hetgeen je er nuttigt per definitie eigenlijk teveel vet/suiker bevatten. Dat gevoel zal bij een hamburger en milkshake samengesteld door een 3-sterren chef met de best mogelijke ingrediënten echt niet opeens anders zijn.
Dan is het dus subjectief en aan smaak onderhevig zoals ik net al concludeerde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Strenge eisen dat je er niet ziek van wordt is niet hetzelfde als kwaliteit Elan
Volgens mij is het enige subjectieve hier wat het woord kwaliteit betekentquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is het dus subjectief en aan smaak onderhevig zoals ik net al concludeerde.
eens per jaar met carnavalquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou van dikke frieten, wil wel beetje aardappel proeven en niet alleen gebakken oliequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Hun friet is wel prima
Afgelopen zomer eens geweest toen ik snachts bij mijn ouders aankwam van vakantie en er verder niets open was. Vond die burger die erbij zat echt smerig
Wat vind je van KFCquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige subjectieve hier wat het woord kwaliteit betekent
zet hem op kerel, laat de resultaten wetenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
Vraag me af als je een Big Mac enerzijds of een zelfgemaakte burger met louter premium ingrediënten voorschotelt aan een of andere Zulu-stam die die toko niet kennen ze blind zullen gaan voor de premium of toch de Mc Donalds.
Iemand zou dit experiment eigenlijk moeten uitvoeren.
is dat zo?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef Adames het volgende:
en zelfs dan, mcdonalds is ook nog aardig prijzig.
voor dat geld kun je nog naar een eetcafe gaan en kipsate bestellen
Na KFC heb ik niet snel honger, bij de Mac meteen somsquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
beter, maar voor die prijs mag het ook wel
Vind het wel prima wb fastfoodquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor allochtonen
Verder geen mening over, nooit geweest
Lijkt me meer een klusje voor @Tarado . Die kent vast wel plekken waar zulke mensen leven in afgelegen gebieden in het regenwoud van Brazilië.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zet hem op kerel, laat de resultaten weten
Misschien kan je dan wat burgers ruilen voor wat cocainequote:Op woensdag 15 mei 2019 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klusje voor @:Tarado. Die kent vast wel plekken waar zulke mensen leven in afgelegen gebieden in het regenwoud van Brazilië.
Wat zou een gram sos in Brazilië kosten?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wat burgers ruilen voor wat cocaine
ik heb wel sinds ik in Brazilië kom de mensen echt dikker zien worden, de armen kopen allemaal convenience foodquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klusje voor @:Tarado. Die kent vast wel plekken waar zulke mensen leven in afgelegen gebieden in het regenwoud van Brazilië.
Ik weet niet eens hoeveel het in NL kostquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou een gram sos in Brazilië kosten?
geen idee, kreeg het meestal maar zit veel rotzooi tussenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou een gram sos in Brazilië kosten?
Zit wel wat in, stel je wil een menu en een saus zit je al wel aan acht euro, daghap of whatever bij een redelijk goedkoop eetcafé is ongeveer hetzelfde. Of je gaat voor dat geld naar iets als Vapiano of Happy Italy.quote:
@Mortaxxquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit wel wat in, stel je wil een menu en een saus zit je al wel aan acht euro, daghap of whatever bij een redelijk goedkoop eetcafé is ongeveer hetzelfde. Of je gaat voor dat geld naar iets als Vapiano of Happy Italy.
hier niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit wel wat in, stel je wil een menu en een saus zit je al wel aan acht euro, daghap of whatever bij een redelijk goedkoop eetcafé is ongeveer hetzelfde. Of je gaat voor dat geld naar iets als Vapiano of Happy Italy.
Wat? Daghap bedoel je? Zijn hier wel genoeg plekken waar dat 8-10 euro is volgens mij. Zijn dan wel een beetje studentikoos maar ga er liever heen dan de McDonalds.quote:
sateetje kost al gauw 14 euro, patat zit er dan niet eens bij dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat? Daghap bedoel je? Zijn hier wel genoeg plekken waar dat 8-10 euro is volgens mij. Zijn dan wel een beetje studentikoos maar ga er liever heen dan de McDonalds.
Amsterdam vs Groningen prijzen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
sateetje kost al gauw 14 euro, patat zit er dan niet eens bij dacht ik
Dat mag alleen als hij met de zeilboot naar engeland is gevaren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Saind het volgende:
Vriend van me zit in de wijnhandel
Die draagt tegenwoordig ook zonder ironie rode ribbroeken
Drama die stad. Al zie ik het hier in Til ook steeds meer stijgen, voorheen was het 8 euro de daghap. Mensa is met 5 euro ook steeds duurder.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
sateetje kost al gauw 14 euro, patat zit er dan niet eens bij dacht ik
ik eet ook zelden in een eetcafé achtig gebeuren omdat het eten gewoon snackbar+ is, dan liever wat meer betalen in een restaurant waar de kok waarde toevoegtquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drama die stad. Al zie ik het hier in Til ook steeds meer stijgen, voorheen was het 8 euro de daghap. Mensa is met 5 euro ook steeds duurder.
Wat is tegenwoordig een daghap dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drama die stad. Al zie ik het hier in Til ook steeds meer stijgen, voorheen was het 8 euro de daghap. Mensa is met 5 euro ook steeds duurder.
@Scrummie2.0 wordt weer belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie nog steeds niet terug? Lol.
DE AIRCO KAN BIJNA AAN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Volgens @:Scrummie2.0 roddel je over hem zelfs als je er een mention bij zet.
Dummiegod.
ripquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb hoofdpijn, volgensmij ga ik dood
Wacht er even mee tot na de zomer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik je Playstation hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
gewoon sate enzo, Studio en Brandpunt hebben dat nog geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig een daghap dan?
Overigens doe ik dat ook echt nooit meer. Vroeger wel vaak.
zou gvd eens tijd wordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE AIRCO KAN BIJNA AAN!!!!!!!!!
Oké. Succesquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:21 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:tarado net mail gehad voor stagegesprek bij Deloitte
Deze kende ik al. (Gebruik het zelf al jaren)quote:
leer je iig uren makenquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:21 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:tarado net mail gehad voor stagegesprek bij Deloitte
Ben benieuwd hoe iemand die nog te beroerd is om de schappen van de supermarkt te vullen dit gaat bevallen.quote:
Ja, en maagd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nu 361 connecties op LinkedIN @:lenny_leonard @:doublepain @:tarado
Ik verbaas mij nog steeds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Prima geslapen jongens
20% batterij gevuld
Geen usb-cquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Prima geslapen jongens
20% batterij gevuld
Hoiquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 ik zei toch dat die hitlist echt was. Peter R staat er ook nog op
Dat heb je wel vaker bij digitale documenten.quote:
kan dus makkelijk fake zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker bij digitale documenten.
Peterrrrrrrrr zal de afzender wel kennen.quote:
En dat terwijl je nog nooit hebt gewerkt. RolandGod.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nu 361 connecties op LinkedIN @:lenny_leonard @:doublepain @:tarado
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog nooit hebt gewerkt. RolandGod.
Zou niet weten op hoeveel ik zit trouwens. Geeft ie niet echt meer aan als je 500+ hebt toch?
Ajacied422 kan er niks vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de 3e of 4e keer op rij de subleague gewonnen, genot.
[ afbeelding ]
Feit.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem je Ajacied422 hier nu de Aardappel Anders onder de users?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem je Ajacied422 hier nu de Aardappel Anders onder de users?
840 volgers hiero. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou niet weten op hoeveel ik zit trouwens. Geeft ie niet echt meer aan als je 500+ hebt toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inb4 GGMM met z'n gezeur over Rick die steeds boeren laat.
jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk dat is ook extreem kinderachtig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inb4 GGMM met z'n gezeur over Rick die steeds boeren laat.
Het feit dat ik gebombardeerd word met recruiters ben ik het met je eensquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef JanPawelII het volgende:
Ik vind dat linkedin eigenlijk erg zinloos als je niet in het begin van een carriere zit.
Ik stoor me er totaal niet aan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk dat is ook extreem kinderachtig.
mij boeit dat niet echt als het maar big 4 isquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het feit dat ik gebombardeerd word met recruiters ben ik het met je eens
De mening in deze SC is is dat je echt goed gek moet zijn om bij big4 te gaan werkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mij boeit dat niet echt als het maar big 4 is
Allemaal satire in de sc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De mening in deze SC is is dat je echt goed gek moet zijn om bij big4 te gaan werken
Huh.quote:
Ik vind van niet.quote:
Eerst jouw nadelen.quote:
Ik heb het niet over nadelen gehad.quote:
Dan heb ik het niet over voordelen gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:58 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik heb het niet over nadelen gehad.
Ik heb vooral het gebrek aan zin geclaimd
In feite heb je er weinig last van
Jammer dat je mij de kans ontneemt mijn visie te verruimenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet over voordelen gehad.
Dit is wel heel kort door de bocht. Jij hebt een mening die je niet toelicht, maar je verwacht wel dat ik mijn mening toelicht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jammer dat je mij de kans ontneemt mijn visie te verruimen
Rellen zuipen snuivenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:06 schreef Caland het volgende:
Prima dagje weer
Kan niet wachten op de kansloze oefenpotjes in de regio (inclusief partytent waar je de directie kan lastigvallen)
Stop met deze act amigoquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:19 schreef KingRoland het volgende:
alles gaat eraan morgen alles
feestje met bier gooien misschien even museumpje ernaast
lekker man
Heb je überhaupt wel eens een stadion gezienquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:19 schreef KingRoland het volgende:
alles gaat eraan morgen alles
feestje met bier gooien misschien even museumpje ernaast
lekker man
ja met je moederquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een stadion gezien
bedanktquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij bent echt de vervelendste user van deze sc
beer being thrown at Halsemaquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Halsema op het podium wordt wel grappig
Allemaal ambtenaren hierquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:29 schreef KingRoland het volgende:
of we blijven in VBL maar bijna niemand aanwezig lol
Staat er echt geld opquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beer being thrown at Halsema
20x je inzet
Later maatquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Met de stem van Mark erbij
Traantje weggepinkt en nu huilend slapen
Niet gekliktquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik krab nog liever mijn ogen uit met een bot mesquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog at5 kijken? (ik verwacht van niet)
Jammer. Ik kijk wel altijd psv huldigingen dat is toch wel genieten hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krab nog liever mijn ogen uit met een bot mes
Je leek me al wel een type voor de skihutquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer. Ik kijk wel altijd psv huldigingen dat is toch wel genieten hoor.
Dat denken wel meer mensen ja. (ook in real), maar ik walg ervan Caland. Ik geef steeds minder om feestjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leek me al wel een type voor de skihut
LEAVE KINGROLAND ALONE!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij bent echt de vervelendste user van deze sc
Jij bent zelfs beter idd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LEAVE KINGROLAND ALONE!!!
[ afbeelding ]
Goed filmpje wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Tjeumig.quote:
Kwijt ja? Raar.gifquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:57 schreef KingRoland het volgende:
Drizzt kun je niet haten. hij doet geen vlieg kwijt
We moeten hier meer over weten voordat we het kunnen waarderen, chef.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:00 schreef Caland het volgende:
Mijn vertolking van 90 minuten lang werd niet gewaardeerd in de trein
Je gaat pas talent zien als je het doorhebt zeggen ze wel eens
Plaats voocorooquote:Op donderdag 16 mei 2019 01:00 schreef Caland het volgende:
Mijn vertolking van 90 minuten lang werd niet gewaardeerd in de trein
Je gaat pas talent zien als je het doorhebt zeggen ze wel eens
Nachtelijke schijtpartijenquote:Op donderdag 16 mei 2019 01:35 schreef O_o_ het volgende:
@:KingRoland heeft zukke ambities dat 'ie zich over een jaar of 3 moet laten omscholen tot ICT'er om alsnog ergens aan de bak te geraken.
P.s. Ik heb zojuist nog even middernachtelijk zitten schijten. Prinsheerlijk.
Ja, alleen jammer dat, ondanks dat we geen plonspot hebben, hij toch in een keer het riool indook. Maar hij kwam wel vochtig uit mijn aars, dat voel je gewoon na 31 jaar poepervaring. Dat zijn dus de beste schijtpartijen.quote:
Idd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat, ondanks dat we geen plonspot hebben, hij toch in een keer het riool indook. Maar hij kwam wel vochtig uit mijn aars, dat voel je gewoon na 31 jaar poepervaring. Dat zijn dus de beste schijtpartijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |