Al wel een beetje een pokdalige huid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
quote:
Ja, die heb ik hier al als schilderij hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje waar je Hermione te grazen neemt
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een engel xD
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?quote:
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
Vreemd bierquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
14 keer zelfsquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat je review over Heineken er ook op?
Sow, we hebben hier met een kunstkenner te makenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.
Je zag hier duidelijk dat Johannes Vermeer in zijn luie fase zat hier.
Volgens mij zag ik die staan bij de Jumbo. Mijn aankoop pas ik natuurlijk aan op de review van jou en Saind.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
Ik was vorige week in de Feniks loods in Rotterdam. Daar hebben ze ook wel aardige proefbiertjes.quote:
Bij Kaapse?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was vorige week in de Feniks loods in Rotterdam. Daar hebben ze ook wel aardige proefbiertjes.
Die eerste doet me aan een godenuser hier denkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/734614521
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/457410779
https://untappd.com/user/pauldh/checkin/267487790
Hier de laatste 3
Ik vind het lekker, Saind kan jou precies vertellen wat de bierstijl is. Ik vind het een prima biertje voor een dag als vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die staan bij de Jumbo. Mijn aankoop pas ik natuurlijk aan op de review van jou en Saind.
Je moet die speltnoedels van de AH eens proberen. Die zijn best prima. Lekker wokgerechtje mee maken met een goed pepertje erin. Pilsener erbij. Niks mis mee.quote:
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.quote:
Hm dat is wel zo'n beetje wat ik gisteren gegeten heb, minus die speltnoedels en die pilsener dan. Denk iets andersquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die speltnoedels van de AH eens proberen. Die zijn best prima. Lekker wokgerechtje mee maken met een goed pepertje erin. Pilsener erbij. Niks mis mee.
ONZquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna mannen4045
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4039 HALLO HIER SPREEKT DE BRANKWEER
Daarom goed doordrinkbare speciaalbiertjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.
Dat kan je van veel van die in de hemel geprezen speciaalbiertjes niet zeggen.
Ga weg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna mannen4045
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4039 HALLO HIER SPREEKT DE BRANKWEER
Ik zie dat de corona je brein al heeft aangetast.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt he, die hipsters hier weten niet prima is
Er is ook een enorme categorie speciaalbieren die je wel prima weg kunt zuipen op een warme dag. Alleen als jij daarmee de zware tripels en quadrupels bedoelt, dan heb je idd gelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht maar het zuipt wel heel prima weg op een warme dag.
Dat kan je van veel van die in de hemel geprezen speciaalbiertjes niet zeggen.
Ja tuurlijk, maar dat hele donkere bier associeer ik toch meer met een herfstavond dan ergens op een terras in het zonnetje. Vorige week trouwens Boon Geuze gedronken die smaakte naar appeltjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarom goed doordrinkbare speciaalbiertjes
Mooiste wat er is
Je hebt dus gisteren noedels en pils gegeten, behalve de noedels en de pils...uh oke.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm dat is wel zo'n beetje wat ik gisteren gegeten heb, minus die speltnoedels en die pilsener dan. Denk iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |