Nee, ik ben druk, moet echt aan de slag nu....quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deisyy en Mo nemen het 40+ stokje nu over.
Fijne middag allen!
Ik eet nooit 6 boterhammen, maar als ik er twee eet neem ik op allebei meestal wel hetzelfdequote:
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben druk, moet echt aan de slag nu....
Luiwammes!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet nooit 6 boterhammen, maar als ik er twee eet neem ik op allebei meestal wel hetzelfde
Al jaren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.
De Dees heeft een ander karretje te trekken nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.
Pervertquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Dees heeft een ander karretje te trekken nu
Is het geen boot?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Dees heeft een ander karretje te trekken nu
KPN ook en nog zenders afpakken ook, internet word idioot duur hierquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, Ziggo wordt ook weer 2,50 euro duurder.
Er was toch laatst ook al een verhoging, ze gaan maar door, net als de sigaretten en tabak.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
KPN ook en nog zenders afpakken ook, internet word idioot duur hier
Ik snap dat je dat als roker anders ziet, maar da’s natuurlijk een goede zaakquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was toch laatst ook al een verhoging, ze gaan maar door, net als de sigaretten en tabak.
Ja, en een 'burger' taks, op de Mac.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:38 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat men ook aan een suikertaks zat te denken, ook een goed idee denk ik
die zijn al belachelijk duurquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en een 'burger' taks, op de Mac.
En lijken in de verste verte niet op een echte burger.quote:
Tja, echte burger, het blijft natuurlijk lopende band werkquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En lijken in de verste verte niet op een echte burger.
Ik doe straks een broodje speklap, smaakt mij tien keer beter.
Hier op de markt staat een vaste kraam (zonder wielen), de Smulbar Expresse, al 25+ jaar en die verkoopt ze.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:46 schreef D. het volgende:
Ik heb nog nooit een broodje speklap gehad, bedenk ik me
Ik zal als ik bij jullie op de markt ben er aan denkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier op de markt staat een vaste kraam (zonder wielen), de Smulbar Expresse, al 25+ jaar en die verkoopt ze.
Een dunne speklap zonder zwoerd gegrild op een broodje met mayo en curry.
Staat schuin tegenover de Mac, richting Van Haren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal als ik bij jullie op de markt ben er aan denken
Bij de Intertoys, al is die geloof ik geslotenquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat schuin tegenover de Mac, richting Van Haren.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de Intertoys, al is die geloof ik gesloten
Ik ken ‘mquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is gesloten en leeg en ligt naast het Glaspaleis, de Smulbar is een paar meter verderop richting Promenade.
Intertoys was dat rode gebouw boven rechts, het was overigens een Bart Smit, geen Intertoys.
Vrijdagavond concert, hele weekend een aantal logees, snipperdagen.....quote:
Dan idd even extra op en neer om genoeg in te slaanquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrijdagavond concert, hele weekend een aantal logees, snipperdagen.....
Morgen komt de eerste logee al.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan idd even extra op en neer om genoeg in te slaan
Hoe was de verbouwde AH?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, beleg, ik moet bier halen, het weekend staat voor de deur.
Netjes geworden, ik moest wel even aan een leuke medewerkster de weg vragen, vond mijn reguliere boodschappen niet meer.quote:
Een paar keer dusquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan idd even extra op en neer om genoeg in te slaan
Ik zag ze live in 1979, op Pinkpop, was een goed concert.quote:
Ja al verwachtte je dat Sting wel beter zou kunnen zingen livequote:Op woensdag 15 mei 2019 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze live in 1979, op Pinkpop, was een goed concert.
Volgende week eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Netjes geworden, ik moest wel even aan een leuke medewerkster de weg vragen, vond mijn reguliere boodschappen niet meer.
Sting zag ik ook live, Werchter 1991, vond het niet zo, alleen de nummers van The Police die hij speelde kon ik waarderen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja al verwachtte je dat Sting wel beter zou kunnen zingen livemaar instrumentaal waren ze wel prettig
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sting zag ik ook live, Werchter 1991, vond het niet zo, alleen de nummers van The Police die hij speelde kon ik waarderen.
Mooiste was Message in a Bottle, toen mocht je nog plastic flessen meenemen en iedereen gooide lege flessen de lucht in, was 1 groot feest van flessen.![]()
Was een mooi gezicht, vraag mij af of daar foto's van zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |