Nee, ik ben druk, moet echt aan de slag nu....quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deisyy en Mo nemen het 40+ stokje nu over.
Fijne middag allen!
Ik eet nooit 6 boterhammen, maar als ik er twee eet neem ik op allebei meestal wel hetzelfdequote:
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben druk, moet echt aan de slag nu....
Luiwammes!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet nooit 6 boterhammen, maar als ik er twee eet neem ik op allebei meestal wel hetzelfde
Al jaren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.
De Dees heeft een ander karretje te trekken nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Dees trekt de 40+ kar gemakkelijk in haar eentje.
Pervertquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Dees heeft een ander karretje te trekken nu
Is het geen boot?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Dees heeft een ander karretje te trekken nu
KPN ook en nog zenders afpakken ook, internet word idioot duur hierquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, Ziggo wordt ook weer 2,50 euro duurder.
Er was toch laatst ook al een verhoging, ze gaan maar door, net als de sigaretten en tabak.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
KPN ook en nog zenders afpakken ook, internet word idioot duur hier
Ik snap dat je dat als roker anders ziet, maar da’s natuurlijk een goede zaakquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was toch laatst ook al een verhoging, ze gaan maar door, net als de sigaretten en tabak.
Ja, en een 'burger' taks, op de Mac.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:38 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat men ook aan een suikertaks zat te denken, ook een goed idee denk ik
die zijn al belachelijk duurquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en een 'burger' taks, op de Mac.
En lijken in de verste verte niet op een echte burger.quote:
Tja, echte burger, het blijft natuurlijk lopende band werkquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En lijken in de verste verte niet op een echte burger.
Ik doe straks een broodje speklap, smaakt mij tien keer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |