Broekje gaat nog niet uit voor dat nieuwe materiaal van Teem Imapala.quote:
Die heeft zeker het profiel van Steef gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ciccone is ook wel een mongolenbeffer he? Die dacht waarschijnlijk dat er bergpunten te rapen waren hahaha.
Ciccone koerste van de week ook al als een kip zonder kop. Volgens mij is hij inderdaad niet zo slim.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ciccone is ook wel een mongolenbeffer he? Die dacht waarschijnlijk dat er bergpunten te rapen waren hahaha.
Je wilt je beste ploeg hebben en helemaal fit. Anders zit tom weer 24/7 alleen bij t eerste heuveltje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alsof het abbonement op Oomen afloopt na 3000km
Was bij Bardiani de spirituele opvolger van Pirazzi. Dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ciccone koerste van de week ook al als een kip zonder kop. Volgens mij is hij inderdaad niet zo slim.
Geen Peetsjenz?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broekje gaat nog niet uit voor dat nieuwe materiaal van Teem Imapala.
Wel een pushbericht, #nosgenotquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is er overigens al een dag van nationale rouw aangekondigd wegens het uitvallen van ONZE Tom?
Tutti Pazzi per Pirazzi!quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was bij Bardiani de spirituele opvolger van Pirazzi. Dan weet je genoeg.
Hopelijk gebruikt hij minder dope. Of in ieder geval minder opzichtig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was bij Bardiani de spirituele opvolger van Pirazzi. Dan weet je genoeg.
Nee, nee. Nee. Ook niet echt. Het is niet slecht, maar. Nee.quote:
Heb net 3 minuten stilgestaan en vlag halfstok gehangen. Wacht nog op de extra uitzending van de NOS.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is er overigens al een dag van nationale rouw aangekondigd wegens het uitvallen van ONZE Tom?
Heb je trouwens het nieuwe nummer van Nowel Kelekker gehoord?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broekje gaat nog niet uit voor dat nieuwe materiaal van Teem Imapala.
Mag ik Yates vervangen voor Lopez?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan top van deze berg is achterstand 3.30 en dan verkleint peloton het naar 2 minuten en dan na laatste heuvel bedraagt het weer 3 minuten en dan wordt het dichtgereden - sprint waarbij dankzij spekgladde asfalt er een enorme chute is en Yates een gebroken sleutelbeen oploopt - Mareczko wint.
Het is niet acht weken-platdraaimateriaal nee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, nee. Nee. Ook niet echt. Het is niet slecht, maar. Nee.
Ik zet hem nu aan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je trouwens het nieuwe nummer van Nowel Kelekker gehoord?
Tering, had wel even een paar seconden nodig om dit te ontcijferen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 15-05-2019 om 14:13:02Ciao Giro, bonjour Tour. #Dumoulin reageer retweet
Heb je daar een goede reden voor?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mag ik Yates vervangen voor Lopez?
Nowel Kelekker Haai Vlaaing Burdsquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lopez is een Colombiaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je daar een goede reden voor?
Blek star densinquote:
Sjempeen supernovaquote:
My Dear van Tallest Man is ook wel aardig naast Running Styles en Stranger.quote:
Eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
My Dear van Tallest Man is ook wel aardig naast Running Styles en Stranger.
Ik spit vooral de playlists van ze door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik luister tegenwoordig nogal veel naar KINK, toch fijn dat er weer een radiozender is waar zo'n beetje uitsluitend goede muziek wordt gedraaid.
KINK is altijd wel genot ja. Pinguinradio is ook een aanrader.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik luister tegenwoordig nogal veel naar KINK, toch fijn dat er weer een radiozender is waar zo'n beetje uitsluitend goede muziek wordt gedraaid.
Kellie finneken heeft overigens ook een album gelanceerdquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw versie.
Is net een getrouwd stelquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:57 schreef Fretwork het volgende:
"Ik vind het gewoon irritant wat je zegt"
Ik zie het al, het worden een gezellige 3 weken
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw versie.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:57 schreef Fretwork het volgende:
"Ik vind het gewoon irritant wat je zegt"
Ik zie het al, het worden een gezellige 3 weken
Komen mooie babies vanquote:
Jeetje, dat wist ik nog niet eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kellie finneken heeft overigens ook een album gelanceerd
Over de koers valt nu eenmaal weinig te zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze het nog een uur over Puccio hebben?
Zat niet goed op te letten, only here for the dramaquote:
Heel enerverend is het nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over de koers valt nu eenmaal weinig te zeggen.
Dat klopt. Album is al besteld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.
Tegen deze Roglic? Weinig kans.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:59 schreef TLC het volgende:
Nu kan Campenaerts ook zijn tijdrit in n grote ronde winnen.
Besteld? Doe maar ouderwets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt. Album is al besteld.
Zijn er mensen die naar M kijken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef OProg het volgende:
Bij M zijn ze voor de uitzending voor vanavond waarschijnlijk druk bezig met Rob Harmeling, die Jakhals en Nynke dinges te regelen om het nationale trauma te bespreken.
Vond je de vorige ook tegenvallen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:
Mwah, valt mee. Haalt het niet bij het oudere werk, maar er zat genoeg moois tussen.quote:
Ik vind m wat flauw en bloedeloos. De nieuwe Tame Imapala nummers overigens ook. Hold you now vind ik dan wel een erg fijn openingsnumer.quote:
Oh, dat doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik koop ook af en toe een boek.
oeroeggggggggggggggquote:
Ga jij lekker met dartpijltjes op een foto van Griezmann gooien.quote:
Is al wel gelekt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.
Schijnt verrassend goed te zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik houd me niet bezig met lafaards.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga jij lekker met dartpijltjes op een foto van Griezmann gooien.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach nee toch, niet Jelle V.
De onwetendheid schokt me.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eritrea was een kolonie van Italië, Jeroen.
Dit klinkt ietwat bozig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd me niet bezig met lafaards.
Normaal leest hij altijd Wikipedia voor, dat was nu blijkbaar teveel moeite.quote:
Het is een correcte omschrijving van de omstandigheden. Griezmann is gepasseerd station.quote:
Het zijn zware dagen voor Koffieplanter. Hij laat zich van zijn slechtste kant zien.quote:
Zijn kaaimannen gevaarlijk?quote:
Ach, geef die jongen zijn rust. Atlético is straks een uitgemergeld en vastgebonden hoertje mid-zomer. Die moeten weer minstens een jaar eten krijgen voor ze aangesterkt zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn zware dagen voor Koffieplanter. Hij laat zich van zijn slechtste kant zien.
Is Rodri ook een lafaard?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, geef die jongen zijn rust. Atlético is straks een uitgemergeld en vastgebonden hoertje mid-zomer. Die moeten weer minstens een jaar eten krijgen voor ze aangesterkt zijn.
Buffelbefferquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan had gehoopt dat UAE het gat dicht zou rijden, maar natuurlijk.
Wat een buffelbeffer is het toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |