Ik houd me niet bezig met lafaards.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga jij lekker met dartpijltjes op een foto van Griezmann gooien.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach nee toch, niet Jelle V.
De onwetendheid schokt me.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eritrea was een kolonie van Italië, Jeroen.
Dit klinkt ietwat bozig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd me niet bezig met lafaards.
Normaal leest hij altijd Wikipedia voor, dat was nu blijkbaar teveel moeite.quote:
Het is een correcte omschrijving van de omstandigheden. Griezmann is gepasseerd station.quote:
Het zijn zware dagen voor Koffieplanter. Hij laat zich van zijn slechtste kant zien.quote:
Zijn kaaimannen gevaarlijk?quote:
Ach, geef die jongen zijn rust. Atlético is straks een uitgemergeld en vastgebonden hoertje mid-zomer. Die moeten weer minstens een jaar eten krijgen voor ze aangesterkt zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn zware dagen voor Koffieplanter. Hij laat zich van zijn slechtste kant zien.
Is Rodri ook een lafaard?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, geef die jongen zijn rust. Atlético is straks een uitgemergeld en vastgebonden hoertje mid-zomer. Die moeten weer minstens een jaar eten krijgen voor ze aangesterkt zijn.
Buffelbefferquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan had gehoopt dat UAE het gat dicht zou rijden, maar natuurlijk.
Wat een buffelbeffer is het toch ook.
Als Pep in de buurt van het venster komt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Rodri ook een lafaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |