Inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw versie.
Is net een getrouwd stelquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:57 schreef Fretwork het volgende:
"Ik vind het gewoon irritant wat je zegt"
Ik zie het al, het worden een gezellige 3 weken
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw versie.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:57 schreef Fretwork het volgende:
"Ik vind het gewoon irritant wat je zegt"
Ik zie het al, het worden een gezellige 3 weken
Komen mooie babies vanquote:
Jeetje, dat wist ik nog niet eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kellie finneken heeft overigens ook een album gelanceerd
Over de koers valt nu eenmaal weinig te zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze het nog een uur over Puccio hebben?
Zat niet goed op te letten, only here for the dramaquote:
Heel enerverend is het nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over de koers valt nu eenmaal weinig te zeggen.
Dat klopt. Album is al besteld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.
Tegen deze Roglic? Weinig kans.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:59 schreef TLC het volgende:
Nu kan Campenaerts ook zijn tijdrit in n grote ronde winnen.
Besteld? Doe maar ouderwets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt. Album is al besteld.
Zijn er mensen die naar M kijken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef OProg het volgende:
Bij M zijn ze voor de uitzending voor vanavond waarschijnlijk druk bezig met Rob Harmeling, die Jakhals en Nynke dinges te regelen om het nationale trauma te bespreken.
Vond je de vorige ook tegenvallen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:
Mwah, valt mee. Haalt het niet bij het oudere werk, maar er zat genoeg moois tussen.quote:
Ik vind m wat flauw en bloedeloos. De nieuwe Tame Imapala nummers overigens ook. Hold you now vind ik dan wel een erg fijn openingsnumer.quote:
Oh, dat doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik koop ook af en toe een boek.
oeroeggggggggggggggquote:
Ga jij lekker met dartpijltjes op een foto van Griezmann gooien.quote:
Is al wel gelekt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor net dat vrijdag het nieuwe album van The National komt.
Schijnt verrassend goed te zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |