Ja ik vrees het ook. Statement gedoe, ik haat het.quote:
heb 10 minuten zitten wachtenquote:
Dat nummer van Duncan gaat over de dood van iemand, ik dacht de liefdequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook. Statement gedoe, ik haat het.
Je gaat er nog serieus op in ook ...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Vaag, krijg nu een quote-melding
Zala Kralj & Ga¨per ¦antl - Sebi
De dood van mijn ziel als die sukkel begint te zingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat nummer van Duncan gaat over de dood van iemand, ik dacht de liefde
Een statement vind ik niet per se slecht. Zolang het nummer maar goed is en dat is het vaak niet bij het ESFquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook. Statement gedoe, ik haat het.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
De dood van mijn ziel als die sukkel begint te zingen
Liefde die onbeantwoord werd en toen overleed die dame ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat nummer van Duncan gaat over de dood van iemand, ik dacht de liefde
thanks!!!! Ga ik doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:06 schreef Recce het volgende:
@:Prisha misschien vind je dit wel leuk, een programma van Govert Schilling over het heelal: https://www.ntr.nl/Govert-naar-de-grenzen-van-het-heelal/338 Vandaag was de eerste aflevering en die kun je daar terugkijken.
Dat gaat hem nu niet meer worden. Morgen of zo. Heb hem gebookmarked.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
No problem. Govert weet het meestal wel leuk te vertellen. Ik ga het zelf zo even kijken.
Sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
Ok...tijd om te slapen. Fijne avond nog. nananananaaaaaaaa![]()
Trust'nquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
Nee, jij moet je tanden gaan poetsen nu.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat hem nu niet meer worden. Morgen of zo. Heb hem gebookmarked.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
Doegies!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef Prisha het volgende:
right said fred zag ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh hebben we Ali gestuurd? Maggi Tel Aviv wel binnen >
Daarom............quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er pas weer één.
Iedereen zegt dat ze er niet van zijn maar ondertussen hebben ze allemaal gekekenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:23 schreef FANN het volgende:
Ik ben d'r niet meer zo vanmaar samen met jullie kieken is wel leuk misschien
vroegen welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ze er niet van zijn maar ondertussen hebben ze allemaal gekeken
pleur dat maar op een tegeltjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ze er niet van zijn maar ondertussen hebben ze allemaal gekeken
Niet waar, jongen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
was verkeerde clipjequote:
Die heb jij wel een tiental keren geplugd, die kleine etter. Ken 'm door jouquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die heb jij wel een tiental keren geplugd, die kleine etter. Ken 'm door jou
ik doe zaterdagavond feest met sjips en cola en laat opblijven en zoquote:
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe zaterdagavond feest met sjips en cola en laat opblijven en zo
quote:
Is zo zonde,die smijten ze gelijk stuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
Griekse borden, passen daar ook spreuken op?
Das alleen voor de toeristen .. thuis nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is zo zonde,die smijten ze gelijk stuk.
Welnee, 3 uurtjes maarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezus, tonja! Da's 128 jaar lijntjes trekken.![]()
Hey, ik heb de verkeerde pillen genomen, denk ikquote:
Kijk lang genoeg en je hebt heul geen pillen meer nodigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey, ik heb de verkeerde pillen genomen, denk ik![]()
Thanks! Spannund!@! Heb je die buzzer beater nog gezien van de Toronto Raptors? Game 7(best of 7) en 90-90. Vast wel, maar nog een keer:quote:
quote:
zie je zijn dansje?quote:
Ik zie er een slang in. Is dat wel goed?quote:
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zie er een slang in. Is dat wel goed?
dat wordt mijn nieuwe lijfliedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
de beschrijving is wel een beetje eh.... grappig![]()
" Se Pira Sovara " [ Grieks : 'Ik heb je net serieus genomen'],
Ook een nummer met karakterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je zijn dansje?![]()
de beschrijving is wel een beetje eh.... grappig![]()
Sarbel Michael Maronitis ( Grieks : Σαρμπέλ Μιχαήλ Μαρωνίτης ; Arabisch : شربل ; geboren op 14 mei 1983), professioneel bekend als Sarbel , is een Grieks-Britse popzanger van Grieks-Cypriotische en Libanese afkomst. Hij is goed bekend in Cyprus , Griekenland en delen van de Arabische wereld voor zijn debuutsingle, " Se Pira Sovara " [ Grieks : 'Ik heb je net serieus genomen'],
Dat doet de deur dicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is die waar iedereen wel eens tegenaan loopt, zeker?
Jij had ook altijd een clipje samen met APK ver die feun weet je nog wel?quote:
Een kennerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Er heeft iemand een Ajax vlag uitgehangen in de wijk
ehm...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is die waar iedereen wel eens tegenaan loopt, zeker?
Zo dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij klopte al niet, maar zo klopt ie helemaal niet meer. Veel te rustig aan de ogen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Mijn zwager vandaag semi grappig, Donderdag om 2 uur haal ik je op, ik huh wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
[..]
Zo dan.
Tering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo dan.
Leuke UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ineens uit bedquote:
Laat ze lekker iets anders plukken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je waar ik de pleuris van krijg altijd, van die wijven op Tinder die ''Carpe Diem ' bij hun profiel hebben
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
GRIEKENLAND IS DOOR FANN NIET DANKZIJ JOU GEWELDIGE SUPPORT
*kluts kwijt*quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel een dooddoener namelijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat ze lekker iets anders plukken.
Latijnse chica's!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je waar ik de pleuris van krijg altijd, van die wijven op Tinder die ''Carpe Diem ' bij hun profiel hebben
Zijn gewoon domme huisvrouwen die wijs willen doen, denk ikquote:
Nee, vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had ook altijd een clipje samen met APK ver die feun weet je nog wel?
daar waren ze allemaal tv aan te kijken maar ik weet niet meer welk clipje
dat was.....
weet je je welke clip ik bedoel?
Wil het niet zo, met de datelarij?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit er al maanden niet echt actief in, ik geloof meer in het lotquote:
Ik ga zoeken..... niet meteen... maar ik zal hem posten voor je met deze kwootquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vergeten. Als het jou wel weer te binnen schiet posten ajb
Dat is inderdaad echt heel erg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Of als ze van die WELCOME dingen in huis hebben
HOME is where the HEART is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien is het ook beter om te kijken naar wat je wél leuk vindt.
maar wat is 'ver die feun'?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga zoeken..... niet meteen... maar ik zal hem posten voor je met deze kwoot
quote:
quote:
Van die Riviera Masion meuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
dan klopt hetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begreep het zelf namelijk ook al niet helemaal.
Die heb ik van mijn ex nog hier, wat een pleuris ding dat koffieblik, zit je op de bank PANG springt dat hoerending opeens openquote:
Checkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga zoeken..... niet meteen... maar ik zal hem posten voor je met deze kwoot
MET DIE FEUN BEDOEL IK!quote:
Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
MET DIE FEUN BEDOEL IK!![]()
you have alway's a bad but day zegt die moeder in die clip....
maar niemand snapt me nu nog![]()
geeft niet..... gebeurd wel vaker
APK met die föhn?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
MET DIE FEUN BEDOEL IK!![]()
you have alway's a bad but day zegt die moeder in die clip....
maar niemand snapt me nu nog![]()
geeft niet..... gebeurd wel vaker
Ik heb er zelfs een paar gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden hier vanavond heel wat klutsen kwijtgeraakt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beroepskeuzetest Five4Nine:
Amandelstoffeerder
Kiezelkrabber 1e klas
Tepelhovenier
Kuitenschender
Shoarma-adviseur
*eieren pakt*quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een paar gevonden.
*stokbrood opwarmt/quote:
Bofkont! Ik vandaag al. Slaap lekker, Scrut.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga naar bed, ik moet morgen weer op.
[ afbeelding ]
Trusten
Neem de goede trap. Slaap ze Scrutquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Als ik het lees, hoor ik het ookquote:
veel te verstandigquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik het lees, hoor ik het ook![]()
Ja, en als ik niet kijk, versta ik er geen bal van.quote:
Jij duivelquote:
ik ga iets te drinken pakkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik draai er nog eentje, gerookt vlees gaat langer mee.
quote:
Laterquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:51 schreef Five4Nine het volgende:
De laatste aflevering van Seizoen 2 van Bates Motel (TV Series 2013–2017) - IMDb gezien. Tijd om naar bed te gaan. Ik ga morgen direct verder met seizoen 3. Dit is echt goed. Een echte thriller.
Slaap lekker.
Proost! ik heb mijn laatst druppel wijn de fles was bijna leegquote:
Slaap lekker.... ik heb de één aflevering gezien al een tijdje geleden, maar ik ben bezig metquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:51 schreef Five4Nine het volgende:
De laatste aflevering van Seizoen 2 van Bates Motel (TV Series 2013–2017) - IMDb gezien. Tijd om naar bed te gaan. Ik ga morgen direct verder met seizoen 3. Dit is echt goed. Een echte thriller.
Slaap lekker.
whut?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is chemosynthese op de bodem van de Marianentrog, zonder zonlicht.
Oh, mooi, Oma Potje doet 1 glas wijn per avond. Anders wordt ze dronken. Soms compenseer ik haar wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Proost! ik heb mijn laatst druppel wijn de fles was bijna leeg![]()
ik doe een week met een fles.... meestal...
Moet ik gaan?quote:
Oh....slaapze Sachaquote:
Ja, ik nu snap. Was wat trager van begripquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... tuurlijk niet, maar Sas moet ook slapen....
Nee ik ben scherp!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik nu snap. Was wat trager van begrip
Dat daar toch organismen groeien op zeer grote diepte, waar de zon niet komt.quote:
Ah... daar woon ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat daar toch organismen groeien op zeer grote diepte, waar de zon niet komt.
Daar is het wel 11 km diep hoorquote:
quote:
oké... ga ik luisteren ... daarna deze en dan naar bed...quote:
nou de tekst is ook mooi........quote:
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |