SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, jammer. Zou een mooie troll-actie zijn.quote:
Wellicht Luuk nog even benoemen om te herenigingen met zijn broer. Eindhoven de gekste!![]()
Joh man man wat ben je toch een dorpsidiootquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit gaat over Schwaab achterlijk varkenHet was satire Hans satire
![]()
Omdat Feyenoord een aflopende zaak is, tenzij ze Jan de Jong eruit gooien en capabele mensen aanstellen. Maar Feyenoord kennende gaat dat niet gebeuren.quote:Oh.![]()
Nee joh. Opportunisme viert weer hoogtij hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord een aflopende zaak is, tenzij ze Jan de Jong eruit gooien en capabele mensen aanstellen. Maar Feyenoord kennende gaat dat niet gebeuren.![]()
![]()
Bergwijn wil ook graag wat dichter bij z'n familie in Amsterdam zitten. Inderdaad, welkomquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
Van Bommel ziet ‘hele goede speler’ vertrekken: ‘Dat moet je respecteren’
WELKOM BERGWIJN
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351785
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jezus wat ben jij dom zegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit gaat over Schwaab achterlijk varken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die lui gaan nooit weer de resultaten bereiken die ze hebben gehaald met Gio.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Opportunisme viert weer hoogtij hoor![]()
blijft Jorgensen wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Opportunisme viert weer hoogtij hoor![]()
Allemaal meestoken ookquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Opportunisme om te kijken hoe Feyenoord het al een jaar of 40 verneukt op een incidenteel prijzenjaartje na?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Opportunisme viert weer hoogtij hoorOh.![]()
Heeft ook nog een buitenlandse droom, gelijk op het vliegtuig naar Sydney zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zou een mooie troll-actie zijn.
Wellicht Luuk nog even benoemen om te herenigingen met zijn broer. Eindhoven de gekste!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DOOR BLIJVEN LOPEN DOOR DE REGENNNNN. WALK ONNNNNNNNquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opportunisme om te kijken hoe Feyenoord het al een jaar of 40 verneukt op een incidenteel prijzenjaartje na?![]()
Bermuda Driehoek genotquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft ook nog een buitenlandse droom, gelijk op het vliegtuig naar Sydney zetten.![]()
Voetbal is zo veranderlijk. Begin vorig seizoen waren we nog kampioenskandidaat en PSV voorbij (lol) en inmiddels is het een aflopende zaak. Dat er veel moet veranderen is zeker maar er zit genoeg potentie in Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die lui gaan nooit weer de resultaten bereiken die ze hebben gehaald met Gio.![]()
Gio Treinkaping De Punt genotquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is zo veranderlijk. Begin vorig seizoen waren we nog kampioenskandidaat en PSV voorbij (lol) en inmiddels is het een aflopende zaak. Dat er veel moet veranderen is zeker maar er zit genoeg potentie in Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.![]()
Alleen in Rotterdam en omstreken was Feyenoord kampioenskandidaat volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is zo veranderlijk. Begin vorig seizoen waren we nog kampioenskandidaat en PSV voorbij (lol) en inmiddels is het een aflopende zaak. Dat er veel moet veranderen is zeker maar er zit genoeg potentie in Feyenoord en dat zal altijd zo blijven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
‘Aflopende zaak’ wat je net zei is toch even wat anders. Wat een dedain zegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opportunisme om te kijken hoe Feyenoord het al een jaar of 40 verneukt op een incidenteel prijzenjaartje na?![]()
![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen in Rotterdam en omstreken was Feyenoord kampioenskandidaat volgens mij.![]()
Zn chimeid mag mij wel x melkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wel of hij weggaat deze zomer![]()
Naar een club als Bologna of Augsburg.![]()
Ah het gaat weer eens uitgebreid over Feyenoord in het Ajax-topic.
Waar het hart vol van is
blablablabla![]()
Speelt controlerend. Ik zou het een prima transfer vinden. Dan heb je het middenveld zo goed als rond.quote:![]()
Dat werd geroepen in Rotterdam ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is zo veranderlijk. Begin vorig seizoen waren we nog kampioenskandidaat en PSV voorbij (lol) en inmiddels is het een aflopende zaak. Dat er veel moet veranderen is zeker maar er zit genoeg potentie in Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.
Ze zijn al 20 jaar een aflopende zaak en 40 jaar de nummer 3 in Nederland.![]()
HAHAHAHAHAHA.. neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is zo veranderlijk. Begin vorig seizoen waren we nog kampioenskandidaat en PSV voorbij (lol) en inmiddels is het een aflopende zaak. Dat er veel moet veranderen is zeker maar er zit genoeg potentie in Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nja ik heb oprecht liever een sterker Feyenoord voor de competitie, maar er ontbreekt daar gewoon altijd een plan om het tij te keren. En dan gaan jullie beste spelers nu ook nog weg zonder dat je er (veel) geld voor krijgt om te herinvesteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Aflopende zaak’ wat je net zei is toch even wat anders. Wat een dedain zegOh.![]()
Niet doen. Gravenberch heel snel erbij halen. Die kan het al makkelijk aan en die mogen we echt niet kwijt raken. Een vd grootste talenten in Europa op het middenveld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt controlerend. Ik zou het een prima transfer vinden. Dan heb je het middenveld zo goed als rond.![]()
Uitgebreidquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef Elan het volgende:
Waar het hart vol van is![]()
10 posts op de 500 van het afgelopen uur
Je neemt je clubje dus ook al niet zo serieus meer wanneer je dat al uitgebreid noemt
blijf het jammer vinden dat Feyenoord weer afgehaakt is (of misschien nooit echt aangehaakt) we kunnen hier wel lachen en PSV leegkopen al geloof ik daar ook weinig van, een brede top is iedereen bij gebaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef Elan het volgende:
Waar het hart vol van is
Ik ben er zeker van dat we dit seizoen niet zo'n team hadden gehad als Frank en zijn opvolger er nog een kampioenschap of 2 achteraan hadden geplakt![]()
Brede topquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf het jammer vinden dat Feyenoord weer afgehaakt is (of misschien nooit echt aangehaakt) we kunnen hier wel lachen en PSV leegkopen al geloof ik daar ook weinig van, een brede top is iedereen bij gebaat.
Ik ben er zeker van dat we dit seizoen niet zo'n team hadden gehad als Frank en zijn opvolger er nog een kampioenschap of 2 achteraan hadden geplaktIn de toplanden lachen ze je uit. Nergens hebben ze een brede top. Altijd 2-3 teams die de dienst uitmaken waarbij 1 team er bovenuit springt.
![]()
Kijk waar we vandaan komen. En toen werden we kampioen (had onder Koeman ook gemoeten). Nu staat er ook weer genoeg jeugd klaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb oprecht liever een sterker Feyenoord voor de competitie, maar er ontbreekt daar gewoon altijd een plan om het tij te keren. En dan gaan jullie beste spelers nu ook nog weg zonder dat je er (veel) geld voor krijgt om te herinvesteren.
Het zal allemaal niet van harte gaan en de komende jaren wordt weer bouwen (met dank aan Gio & vGeel), maar aflopende zaak? Allerminst.![]()
4e ster zou wel lekker zijn over een jaartje of 6/7quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf het jammer vinden dat Feyenoord weer afgehaakt is (of misschien nooit echt aangehaakt) we kunnen hier wel lachen en PSV leegkopen al geloof ik daar ook weinig van, een brede top is iedereen bij gebaat.
Ik ben er zeker van dat we dit seizoen niet zo'n team hadden gehad als Frank en zijn opvolger er nog een kampioenschap of 2 achteraan hadden geplaktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Feyenoord moet stoppen met het terughalen van middelmaat. Dat zou al een heleboel schelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk waar we vandaan komen. En toen werden we kampioen (had onder Koeman ook gemoeten). Nu staat er ook weer genoeg jeugd klaar.
Het zal allemaal niet van harte gaan en de komende jaren wordt weer bouwen (met dank aan Gio & vGeel), maar aflopende zaak? Allerminst.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord moet stoppen met het terughalen van middelmaat. Dat zou al een heleboel schelen.![]()
En Nederland is een topland?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brede topIn de toplanden lachen ze je uit. Nergens hebben ze een brede top. Altijd 2-3 teams die de dienst uitmaken waarbij 1 team er bovenuit springt.
![]()
ik ga het NOG een keer zeggen. Als Feyenoord niet heel snel hun kotertermijn plannen gaan omzetten in lange termijn plannen en niet elk jaar onrealistische doelstellingen zet en inzit op toekomstige transfers ipv de clasies en van persies terughalen, staan ze over 3 seizoenen in ehet rechter rijtjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk waar we vandaan komen. En toen werden we kampioen (had onder Koeman ook gemoeten). Nu staat er ook weer genoeg jeugd klaar.
Het zal allemaal niet van harte gaan en de komende jaren wordt weer bouwen (met dank aan Gio & vGeel), maar aflopende zaak? Allerminst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
7 jaar is wel het uiterste ja voor de 4e ster.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
4e ster zou wel lekker zijn over een jaartje of 6/7![]()
Feyenoord is in potentie een veel grotere club dan PSV, zeker straks met het nieuwe stadion. Maar dan moeten ze wel eens een duidelijk beleid gaan voeren. En misschien eens af van het motto "sterker door strijd" en daar ook de spelers naar selecteren, type toornstra's![]()
![]()
Steven Bergwijn wil pas na het seizoen nadenken over zijn toekomst. De aanvaller van PSV wordt hevig in verband gebracht met een transfer naar Ajax, dat interesse zou hebben in de Oranje-international. De 21-jarige buitenspeler laat op de clubsite van de Eindhovenaren weten dat hij voorlopig nog even denkt aan presteren op het veld.
'Steven Bergwijn heeft de berichtgeving over interesse van Ajax in hem voor kennisgeving aangenomen', zo begint PSV op de eigen site. "Ik wil het graag bij de feiten houden en die zijn heel simpel: ik ben gelukkig bij PSV en ben door geen enkele club concreet benaderd", stelt de international, die het seizoen woensdag afsluit met een thuisduel met Heracles Almelo.
"Zoals ik al eerder heb aangegeven: na het seizoen ga ik nadenken over mijn toekomst”, besluit Bergwijn. Trainer Mark van Bommel sluit net als de leiding van PSV een transfer naar Ajax uit. "Het zijn geruchten, er is geen bod geweest en voor een verkoop heb je twee partijen nodig. Ik heb Stevie vanochtend gesproken, ook hierover en we hebben gelachen om de berichten die in de krant stonden."
Technisch manager John de Jong was dinsdagmiddag kraakhelder over de geruchten rond Bergwijn. “Wij verkopen Steven Bergwijn niet aan Ajax. Onze beste spelers gaan wij niet aan onze concurrent verkopen. Het heeft geen zin om nu allerlei hypotheses te gaan bespreken over bedragen van veertig, vijftig of zestig miljoen euro of meer. Het is gewoon niet aan de orde."
Nergens zegt hij ik wil niet naar Ajax. OPVALL0nD![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Simmertje het volgende:
Feyenoord is in potentie een veel grotere club dan PSV, zeker straks met het nieuwe stadion. Maar dan moeten ze wel eens een duidelijk beleid gaan voeren. En misschien eens af van het motto "sterker door strijd" en daar ook de spelers naar selecteren, type toornstra's![]()
Feyenoord heeft a 40 jaar potentie, komt er alleen nooit uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Simmertje het volgende:
Feyenoord is in potentie een veel grotere club dan PSV, zeker straks met het nieuwe stadion. Maar dan moeten ze wel eens een duidelijk beleid gaan voeren. En misschien eens af van het motto "sterker door strijd" en daar ook de spelers naar selecteren, type toornstra'sFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mn vrouw ook, maar das ook een soort Feyenoord geworden. Die potentie komt er ook zelden uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Feyenoord heeft a 40 jaar potentie, komt er alleen nooit uit.![]()
![]()
Ik moet vooral lachen omdat Telegraaf-scenario dat Ajax nu het Bayern van Nederland moet worden. Hadden ze 25 jaar geleden al moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat we dit seizoen niet zo'n team hadden gehad als Frank en zijn opvolger er nog een kampioenschap of 2 achteraan hadden geplakt
Elke keer slagen ze er in om het weer te verneuken en prijzen af te staan aan PSV of zelfs Feyenoord.blablablabla![]()
Dit vind ik echt onzin. Potentie terwijl dit al 30 jaar zo gaat. Wat is dan die potentie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Simmertje het volgende:
als ze bij mij is wel hoor. Boh wat een beest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn vrouw ook, maar das ook een soort Feyenoord geworden. Die potentie komt er ook zelden uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hoop.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin. Potentie terwijl dit al 30 jaar zo gaat. Wat is dan die potentie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De regio, achterban en het stadion straks. Als zelfs een club als AZ succesvol kan zijn in de regio met het opleiden van spelers, dan moet het feyenoord toch ook lukken. Het is gewoon puur slecht beleid al 10-20 jaar dat feyenoord het zo dramatisch doet. Je moet gewoon een geheel nieuwe visie ontwikkelen en zoals hierboven aangegeven een plan op lange termijn. En niet meteen in paniek raken als het de komende 5 jaar minder gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin. Potentie terwijl dit al 30 jaar zo gaat. Wat is dan die potentie?![]()
grootste verschil is dat Bayern aan de top van de voedselketen staat en Ajax niet dus ik vind het sowieso een onzinvergelijking, als Bayern zo'n elftal had als Ajax dit jaar werd het met wat gerichte aankopen nog beter gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen omdat Telegraaf-scenario dat Ajax nu het Bayern van Nederland moet worden. Hadden ze 25 jaar geleden al moeten zijn.
Elke keer slagen ze er in om het weer te verneuken en prijzen af te staan aan PSV of zelfs Feyenoord.![]()
Wat een waarheden floept deze man er vandaag uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
grootste verschil is dat Bayern aan de top van de voedselketen staat en Ajax niet dus ik vind het sowieso een onzinvergelijking, als Bayern zo'n elftal had als Ajax dit jaar werd het met wat gerichte aankopen nog beter gemaakt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In Nederland staat Ajax wel aan top van de voedselketen daar ging de vergelijking over. Al decennia lang de hoogste begroting, meeste 'fans' commercieel het meest interessant beste jeugdopleiding etc.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
grootste verschil is dat Bayern aan de top van de voedselketen staat en Ajax niet dus ik vind het sowieso een onzinvergelijking, als Bayern zo'n elftal had als Ajax dit jaar werd het met wat gerichte aankopen nog beter gemaakt
Misschien gaan die honderden miljoenen transfergelden PSV nu definitief de nek om doen maar ik weet hoe men in de jaren 90 na de CL-winst ook enorm hoog van de toren blies en PSV vervolgens veel succesvoller bleek te zijn.blablablabla![]()
Grootste verschil is wel dat je toen allerlei zakenlieden in de top van Ajax had zitten. Nu echte mensen van de clubquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland staat Ajax wel aan top van de voedselketen daar ging de vergelijking over. Al decennia lang de hoogste begroting, meeste 'fans' commercieel het meest interessant beste jeugdopleiding etc.
Misschien gaan die honderden miljoenen transfergelden PSV nu definitief de nek om doen maar ik weet hoe men in de jaren 90 na de CL-winst ook enorm hoog van de toren blies en PSV vervolgens veel succesvoller bleek te zijn.![]()
![]()
Huntelaar basis tegen Graafschap.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het grootste verschil is precies dat wat Tarado zegt. Ajax kan spelers niet behouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grootste verschil is wel dat je toen allerlei zakenlieden in de top van Ajax had zitten. Nu echte mensen van de club![]()
Correct, maar destijds gaf men xx miljoen uit compleet random. Nu worden er meer gerichte aankopen gedaan zeg maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is precies dat wat Tarado zegt. Ajax kan spelers niet behouden.![]()
8 om 11 titelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland staat Ajax wel aan top van de voedselketen daar ging de vergelijking over. Al decennia lang de hoogste begroting, meeste 'fans' commercieel het meest interessant beste jeugdopleiding etc.
Misschien gaan die honderden miljoenen transfergelden PSV nu definitief de nek om doen maar ik weet hoe men in de jaren 90 na de CL-winst ook enorm hoog van de toren blies en PSV vervolgens veel succesvoller bleek te zijn.
7 om 2 keer de beker
PSV dat Europees twee keer een jaar iets heeft laten zien sindsdien.
Hoe veel succesvoller?
Je bent weer iets te hard je best aan het doen.
En top van je landelijke voedselketen is niet zo heel veel zeggend he wanneer je alsnog jaarlijks gewoon weer opgevist wordt.
Iets wat nu vandaag de dag gelukkig minder lijkt te gaan worden, omdat men met goed beleid dus inderdaad een gat lijkt te kunnen gaan slaan.
Zeker straks met dat nieuwe toernooitje en 100 miljoen entradamoneys
Maar hey, blijf je best doen
Stukje Chinaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit echt geweldig, wat een gast is dat ook he.![]()
![]()
Ook jeugd van een daadwerkelijk goed niveau?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zal allemaal niet van harte gaan en de komende jaren wordt weer bouwen (met dank aan Gio & vGeel), maar aflopende zaak? Allerminst.Oh.![]()
Het punt is dat je nu dus wel Blind en Tadic kan houden. Dat niet alle spelers behouden blijven maar je toch wel sterkhouders als Onana en Tagliafico in ieder geval langer dan verwacht behoudt. Dat misschien zelfs Ziyech nog wel een jaartje blijft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is precies dat wat Tarado zegt. Ajax kan spelers niet behouden.
Dat zijn heel wat stappen vooruit ten opzichte van voorgaande jaren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aankoop waar ik het meest in teleurgesteld ben geweest is wel Marcio Santos. Dat was echt een grote speler die we kochten, maar kon zijn draai niet vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
8 om 11 titels
7 om 2 keer de beker
PSV dat Europees twee keer een jaar iets heeft laten zien sindsdien.
Hoe veel succesvoller?
Je bent weer iets te hard je best aan het doen.
En top van je landelijke voedselketen is niet zo heel veel zeggend he wanneer je alsnog jaarlijks gewoon weer opgevist wordt.
Iets wat nu vandaag de dag gelukkig minder lijkt te gaan worden, omdat men met goed beleid dus inderdaad een gat lijkt te kunnen gaan slaan.
Zeker straks met dat nieuwe toernooitje en 100 miljoen entradamoneys
Maar hey, blijf je best doenquote:Sinds het millennium werd PSV al tien keer kampioen, vaker dan Ajax (zeven) en Feyenoord (één) bij elkaar.![]()
blablablabla![]()
nico blijft Onana blijftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is precies dat wat Tarado zegt. Ajax kan spelers niet behouden.
Ziyech bleef vorig jaar, al was dat niet geheel aan Ajax te wijten.
maar je hebt wel gelijk natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat ze daar wel belachelijk slechte keuzes maken qua beleid, als ze daar goede keuzes maken komt het er wel uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin. Potentie terwijl dit al 30 jaar zo gaat. Wat is dan die potentie?
Kijk naar hoe Ajax ook jarenlang met middelmatige elftallen heeft rondgelopen, terwijl de potentie wel meer is (en nee dat is niet 10 jaar lang op rij de halve finale CL halen).Oh.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Het punt is dat je nu dus wel Blind en Tadic kan houden. Dat niet alle spelers behouden blijven maar je toch wel sterkhouders als Onana en Tagliafico in ieder geval langer dan verwacht behoudt. Dat misschien zelfs Ziyech nog wel een jaartje blijft.
Dat zijn heel wat stappen vooruit ten opzichte van voorgaande jaren.![]()
Je sterkhouders zijn natuurlijk De Ligt en de Jong, Niet Ziyech en die grabbelaar van een Onana (negers kunnen niet keepen)blablablabla![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je sterkhouders zijn natuurlijk De Ligt en de Jong, Niet Ziyech en die grabbelaar van een Onana (negers kunnen niet keepen)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het probleem is daar wel dat ze te lang doorgaan met oude spelers omdat ze dus iedereen kunnen behouden, en dan kom je soms ook met een probleem. Kijk maar naar Man Utd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
grootste verschil is dat Bayern aan de top van de voedselketen staat en Ajax niet dus ik vind het sowieso een onzinvergelijking, als Bayern zo'n elftal had als Ajax dit jaar werd het met wat gerichte aankopen nog beter gemaaktOh.![]()
Beste zou zijn elk jaar 1 of 2 verkopen(misschien eens een jaar 3), maar meer niet.
Wellicht dat er na De Ligt inderdaad niemand meer gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
[..]![]()
Je sterkhouders zijn natuurlijk De Ligt en de Jong, Niet Ziyech en die grabbelaar van een Onana (negers kunnen niet keepen)
Oh.![]()
Lezen, knaapje.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
kan je nagaan zelfs daar gaat niet alles goed, bij Manu was het Ferguson die een retard als opvolger aanstelde omdat hij veel te bang was dat iemand het beter zou doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem is daar wel dat ze te lang doorgaan met oude spelers omdat ze dus iedereen kunnen behouden, en dan kom je soms ook met een probleem. Kijk maar naar Man Utd.![]()
Hij is vandaag weer onwijs hard zijn best aan het doen. Erg aandoenlijk.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vandaag precies een jaar een een maand geleden werd hij nog opgewacht (en omver geduwd) door de fanatieke Ajax-aanhang en was er ongeveer wekelijks kritiek op zijn spel en nu is hij opeens de onbetwiste sterkhouder zeker ?quote:.
Selectief geheugen goden
blablablabla![]()
Werd door 10 man opgewacht ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag precies een jaar een een maand geleden werd hij nog opgewacht (en omver geduwd) door de fanatieke Ajax-aanhang en was er ongeveer wekelijks kritiek op zijn spel en nu is hij opeens de onbetwiste sterkhouder zeker ?.
Selectief geheugen godenKameraad van mij zit in de harde kern van Ajax. Die aanbidden Ziyech zowat.
![]()
Laat die poten maar wild over dat toetsenbord rammen. Verlies je misschien nog eens wat gewicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag precies een jaar een een maand geleden werd hij nog opgewacht (en omver geduwd) door de fanatieke Ajax-aanhang en was er ongeveer wekelijks kritiek op zijn spel en nu is hij opeens de onbetwiste sterkhouder zeker ?.
Selectief geheugen goden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja die heeft het heel slecht achtergelaten, maar daarom bij die grote clubs gaat het ook wel ineens mis. Kijk naar een AC Milan die wat jaren echt top was, daarna totaal weggezakt. Zeker met meerdere rijke clubs is het ook niet zo makkelijk om door te selecteren omdat er maar een beperkt aantal topspelers is, dus als die verspreid zijn is het alleen maar beter voor Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je nagaan zelfs daar gaat niet alles goed, bij Manu was het Ferguson die een retard als opvolger aanstelde omdat hij veel te bang was dat iemand het beter zou doenOh.![]()
Je maat zal er wel weinig kijk op hebben dan, die gastjes van de Ajax-harde kern staan de hele wedstrijd in hun blote bast met hun rug naar het veld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd door 10 man opgewacht ofzoKameraad van mij zit in de harde kern van Ajax. Die aanbidden Ziyech zowat.
blablablabla![]()
Scheelt natuurlijk ook wel wanneer je er een bepaalde filosofie op nahoudt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die heeft het heel slecht achtergelaten, maar daarom bij die grote clubs gaat het ook wel ineens mis. Kijk naar een AC Milan die wat jaren echt top was, daarna totaal weggezakt. Zeker met meerdere rijke clubs is het ook niet zo makkelijk om door te selecteren omdat er maar een beperkt aantal topspelers is, dus als die verspreid zijn is het alleen maar beter voor Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is een deel van de harde kern ja. De blote basten gasten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maat zal er wel weinig kijk op hebben dan, die gastjes van de Ajax-harde kern staan de hele wedstrijd in hun blote bast met hun rug naar het veld.![]()
Direct betrokken bij 44 goals in 48 wedstrijden, best een aardig aantal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Selectief geheugen godenOh.![]()
Joh echt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook wel wanneer je er een bepaalde filosofie op nahoudt.blablablabla![]()
Dat ook ja, gewoon een duidelijke speelwijze. En je kan ook geïnspireerd raken door eerdere succesteams uit de geschiedenis van de club met dezelfde filosofie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook wel wanneer je er een bepaalde filosofie op nahoudt.Oh.![]()
wat heeft het ene met het andere te maken vorig jaar moest Frenkie de Jong ook nog geholpen worden met plassenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Selectief geheugen goden![]()
Vorig seizoen een keer 47 keer balverlies in 1 wedstrijd. Een absoluut record sinds Opta dat registreert.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Direct betrokken bij 44 goals in 48 wedstrijden, best een aardig aantal.
Als hij straks wat mindere goden om zich heen krijgt wat onvermijdelijk is dan komt men onvermijdelijk weer zeiken aan zijn adres. Alleen daarom al gaat hij Ajax verlaten deze zomer.blablablabla![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft het ene met het andere te maken vorig jaar moest Frenkie de Jong ook nog geholpen worden met plassen
Oh.![]()
Ik weet het, maar het ging over dit seizoen en daar heeft hij toch een vrij grote rol gespeeld in het succes van Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer 47 keer balverlies in 1 wedstrijd. Een absoluut record sinds Opta dat registreert.
Als hij straks wat mindere goden om zich heen krijgt wat onvermijdelijk is dan komt men onvermijdelijk weer zeiken aan zijn adres. Alleen daarom al gaat hij Ajax verlaten deze zomer.Oh.![]()
'Vorig seizoen een keer'quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig seizoen een keer 47 keer balverlies in 1 wedstrijd. Een absoluut record sinds Opta dat registreert.
Als hij straks wat mindere goden om zich heen krijgt wat onvermijdelijk is dan komt men onvermijdelijk weer zeiken aan zijn adres. Alleen daarom al gaat hij Ajax verlaten deze zomer.
Nou poeh, over selectief geheugen gesproken.Ajacied.![]()
Ziyech moet gewoon weg, zo'n speler moet niet zijn hele voetbalcarriere slijten in de eredivisie.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Datzelfde jaar (ook precies een jaar geleden) werd hij speler van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Selectief geheugen goden
Je zou bijna gaan denken dat fans van een club niet per se allemaal dezelfde mening hebben!![]()
![]()
Toen was hij ook al één van de besten ja. Dat een stel debielen dat niet inziet doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)r-ten-hag-geen-themaquote:AMSTERDAM - Trainer Erik ten Hag is niet bezig met een vertrek bij Ajax. „Ik heb hier nog een contract”, zei hij. „En ik heb het prima naar mijn zin. Dat is voor mij nu geen thema.”
Als het aan Ten Hag ligt, dan is hij volgend seizoen ook weer succesvol met Ajax. Al beseft hij dat het heel lastig wordt om de successen van dit voetbaljaar enigszins te benaderen. Ajax was vorige week een paar seconden verwijderd van de finale van de Champions League en won al de KNVB-beker. In de kampioenswedstrijd tegen De Graafschap wil de club uit Amsterdam woensdagavond de kroon zetten op een seizoen om nooit meer te vergeten.
Ajax heeft een eigen vermogen van 178 miljoen en verdiende zo’n 100 miljoen euro in de Champions League. Frenkie de Jong vertrekt voor maximaal 86 miljoen euro naar FC Barcelona. Matthijs de Ligt, Donny van de Beek, Hakim Ziyech en David Neres liggen ook uitstekend in de markt
De uitdaging voor Ajax is nu om de financiële voorsprong op PSV en Feyenoord te vertalen in sportief succes. „Maar dat is best lastig in een competitie waarin Ajax en PSV zo veel winnen en nauwelijks iets laten liggen”, zei Ten Hag. „Ook niet alle spelers willen naar de eredivisie komen.”
Ajax stond vorige week in de halve finale van de Champions League maar moet ook als het kampioen wordt komende zomer twee voorronden overleven om opnieuw aan het hoofdtoernooi van de koningsklasse te mogen deelnemen. „Dat is best wel vreemd”, vindt Ten Hag, die beseft dat Ajax er bij gebaat is dat er zo weinig mogelijk dragende spelers vertrekken.
„Een kern met automatismen overhouden, dat zou helpen”, zei de trainer, die niet durft te voorspellen hoeveel basisspelers afscheid gaan nemen van Ajax. „We zullen voor ze vechten, maar het is niet zo dat we iedereen aan hun contract kunnen houden. Dat is naïef om te denken.”Ajacied.![]()
Ten Hag wordt in de winter ontslagen omdat hij met een compleet nieuw elftal uit Europa ligt en met penalty's heeft verloren in de beker.
#keizer![]()
Eén van de grote vragen in aanloop naar de kampioenswedstrijd woensdag tegen De Graafschap is beantwoord. Wie mag de schaal uitreiken als de titelwinst officieel is? Welnu, die eervolle taak is Silooy.
Er werden in aanloop naar De Graafschap – Ajax diverse namen genoemd, maar die van Silooy zat daar eigenlijk niet bij. Iemand van de familie Nouri werd geopperd omdat Ajax tenslotte voor de 34ste keer kampioen van Nederland hoopt te worden.
Ook Sjaak Swart was in de running, als goedmakertje voor het Drama van De Vijverberg in 2015 waarmee hij nog lang is gepest. En wij hadden zelf Nick Viergever nog wel grappig gevonden, maar het wordt dus Silooy.AFCA!![]()
En wordt die ene hersencel nou als een soort wisselbokaal elke week aan een ander gegeven of delen ze hem gewoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd door 10 man opgewacht ofzoKameraad van mij zit in de harde kern van Ajax. Die aanbidden Ziyech zowat.
![]()
Wat een keuzequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Eén van de grote vragen in aanloop naar de kampioenswedstrijd woensdag tegen De Graafschap is beantwoord. Wie mag de schaal uitreiken als de titelwinst officieel is? Welnu, die eervolle taak is Silooy.
Er werden in aanloop naar De Graafschap – Ajax diverse namen genoemd, maar die van Silooy zat daar eigenlijk niet bij. Iemand van de familie Nouri werd geopperd omdat Ajax tenslotte voor de 34ste keer kampioen van Nederland hoopt te worden.
Ook Sjaak Swart was in de running, als goedmakertje voor het Drama van De Vijverberg in 2015 waarmee hij nog lang is gepest. En wij hadden zelf Nick Viergever nog wel grappig gevonden, maar het wordt dus Silooy.
Oh.![]()
Had dan Sjaakie het laten doen in het stadion van "ik hoop dat ze degraderen" De Graafschap.quote:AFCA!![]()
Silooy is zo'n random keuze ook gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had dan Sjaakie het laten doen in het stadion van "ik hoop dat ze degraderen" De Graafschap.hebben ze op De Toekomst lootjes getrokken?
Oh.![]()
Frons de boerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had dan Sjaakie het laten doen in het stadion van "ik hoop dat ze degraderen" De Graafschap.![]()
Misschien is het wel omdat Silooy ook een verleden bij De Graafschap heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Silooy is zo'n random keuze ook gewoonhebben ze op De Toekomst lootjes getrokken?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was een stuk leuker geweest ja, en anders zou iemand van de familie Nouri ook wel mooi zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had dan Sjaakie het laten doen in het stadion van "ik hoop dat ze degraderen" De Graafschap.![]()
Muah ik had Van Bommel ook wel leuk gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:04 schreef PicoMMP het volgende:
De vader van Nouri was de enige geweest waarvan ik het echt heel gaaf had gevonden.Oh.![]()
Ha ha ha!!!!! Lachen zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:09 schreef Vollenhoven het volgende:
https://www.facebook.com/1555772061403038/posts/2224054831241421/Groot fan van User Wotte![]()
Berghuis was inderdaad een stuk beter toen. Jammer dat we dat als Ajacieden niet zagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Selectief geheugen godenGroot fan van User Wotte![]()
Zin in donderdag trouwens. Dat moet wel totaal mis gaan lopen op het museumplein.Groot fan van User Wotte![]()
een een maandquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed gelachenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:09 schreef Vollenhoven het volgende:
https://www.facebook.com/1555772061403038/posts/2224054831241421/![]()
Absoluut. Het is net alsof Femke het er om doet...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:17 schreef Tjacka het volgende:
Zin in donderdag trouwens. Dat moet wel totaal mis gaan lopen op het museumplein.![]()
Ach een volgende huldiging gaat ze toch niet tegen houden. Ik had arenapark toch wel als vaste plek gezien. Voor de laatste keer museumplein neem ik wel een dagje vrij.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut. Het is net alsof Femke het er om doet...
Groot fan van User Wotte![]()
Hebben we Bergwijn al binnen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Op initiatief van Henniequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Silooy is zo'n random keuze ook gewoonhebben ze op De Toekomst lootjes getrokken
CC @PowerLoungen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ga het NOG een keer zeggen. Als Feyenoord niet heel snel hun kotertermijn plannen gaan omzetten in lange termijn plannen en niet elk jaar onrealistische doelstellingen zet en inzit op toekomstige transfers ipv de clasies en van persies terughalen, staan ze over 3 seizoenen in ehet rechter rijtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
Je sterkhouders zijn natuurlijk De Ligt en de Jong, Niet Ziyech en die grabbelaar van een Onana (negers kunnen niet keepen)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Berghuis is puur als rechtsbuiten beter ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Berghuis was inderdaad een stuk beter toen. Jammer dat we dat als Ajacieden niet zagen.
Bosz zette Ziyech daar eerst nog neer.blablablabla![]()
Eens een speler als Ziyech is best schaars. Zeker in het huidendaagse voetbal zijn echte 10's zoals een Ozil, James of Isco gewoon niet welkom in het totaalvoetbal 2.0.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was hij ook al één van de besten ja. Dat een stel debielen dat niet inziet doet daar niks aan af.
Tenzij je dat met loopvermogen kan compenseren zoals een De Bruyne dat doet.![]()
De Bruyne is nog even een klasse beter dan Ziyech.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Eens een speler als Ziyech is best schaars. Zeker in het huidendaagse voetbal zijn echte 10's zoals een Ozil, James of Isco gewoon niet welkom in het totaalvoetbal 2.0.
Tenzij je dat met loopvermogen kan compenseren zoals een De Bruyne dat doet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Messi ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Bruyne is nog even een klasse beter dan Ziyech.![]()
F-Side opent de aanval op AFCA nadat ze paar weken geleden al afstand namen van de officiële AFCA supportersvereniging.quote:We hebben het al eens eerder aangegeven, dat het kledingmerk AFCA commerciële shit geworden is. Waarmee wij op geen enkele manier meer mee geassocieerd willen worden !!
Nu is iedereen in dit land vrij om te doen wat hij wil en wat hij op de markt brengt, zo ook het kledingmerk AFCA. Maar om nou een kampioenshirt te gaan produceren met een afbeelding van Abdelhak “Appie” Nouri erop en ook nog eens zonder toestemming van zijn familie, is te schofterig voor woorden!! En er ook nog eens geld aan verdienen.
De harde kern op de F-side verzoekt dringend om de verkoop van dit shirt te staken en hun voorraad te vernietigen! En we roepen de supporters op om dit shirt absoluut niet te kopen. En eigenlijk na deze actie helemaal niks meer van AFCA te kopen.
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.AFCA!![]()
HEEL GAUW DAT SHIRT UIT NOU!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-Side opent de aanval op AFCA nadat ze paar weken geleden al afstand namen van de officiële AFCA supportersvereniging.
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.blablablabla![]()
Gedoe onderling. Zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-Side opent de aanval op AFCA nadat ze paar weken geleden al afstand namen van de officiële AFCA supportersvereniging.
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.
Als dat echt zo is. "zonder overleg / toestemming" dan zijn die shirts wel treurig inderdaadproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Mwah, het is gewoon enorm smakeloos. Zou AFCA sieren excuses te maken en inderdaad de verkoop te staken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
AFCA was vroeger altijd de spreekbuis voor de harde kern toen Sven Westendorp daar nog achter zat. F-Side heeft zich de laatste tijd al meerdere malen negatief uitgelaten over AFCA maar zo'n boycot had ik niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon enorm smakeloos. Zou AFCA sieren excuses te maken en inderdaad de verkoop te staken.
Is dit dan ook de doodsteek van de AFCA supportersvereniging? Dan blijft alleen Ajax Life nog over als erkend supportersorgaan.AFCA!![]()
Denk eigenlijk niet dat hij er wakker van ligt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als ze de foto van Appie inderdaad zonder toestemming hebben gebruikt is het wel triest ja... Voor de rest is het gewoon geneuzel om een paar centen. Laat gaan joh.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als dat van dat nouri shirt waar is, is dat wel het toppunt van triestheidquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien teveel in elkaars vaarwater qua merchandising? Al is die actie met die shirts betreft Nouri ook niet netjes.![]()
De Bruyne is een 8, geen 10.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Eens een speler als Ziyech is best schaars. Zeker in het huidendaagse voetbal zijn echte 10's zoals een Ozil, James of Isco gewoon niet welkom in het totaalvoetbal 2.0.
Tenzij je dat met loopvermogen kan compenseren zoals een De Bruyne dat doet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maar Ten Hag doet dat ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis is puur als rechtsbuiten beter ja.
Bosz zette Ziyech daar eerst nog neer.![]()
Vilhena is denk ik voor 7-8 mln ook wel op te halen uit Zuid. Is dat niet handig voor Jong om erbij te hebben?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Muah denk dat ze hem best erbij willen hebben hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax wil Bergwijn niet eens, maar zit gewoon PSV geweldig op te naaien.
Het argument dat ze geen vreemdelingenlegioen willen is ook wel logisch.Oh.![]()
En aanbod aan bewezen buitenspelers rond die leeftijd is vrij beperkt. Hoeveel zou jij ervoor over hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat ze hem best erbij willen hebben hoor.
Het argument dat ze geen vreemdelingenlegioen willen is ook wel logisch.![]()
Ik heb het idee dat echt niemand van PSV hier ook maar een seconde hoger bloeddruk van heeft gehad. PSV verkoopt niet voor minder dan 40 miljoen en Ajax gaat dat nooit betalen. “Geweldig opnaaien” schei toch uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax wil Bergwijn niet eens, maar zit gewoon PSV geweldig op te naaien.Dit, dus.![]()
En als Ajax dat nou wel doet? Of, laten we zeggen, miljoentje of 35? (Brands wilde geen 20 miljoen betalen.)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat echt niemand van PSV hier ook maar een seconde hoger bloeddruk van heeft gehad. PSV verkoopt niet voor minder dan 40 miljoen en Ajax gaat dat nooit betalen. “Geweldig opnaaien” schei toch uit.![]()
Maximaal 30 miljoen, al is dat eigenlijk ook teveel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En aanbod aan bewezen buitenspelers rond die leeftijd is vrij beperkt. Hoeveel zou jij ervoor over hebben?
Maar zo'n Antony moet dat ook al kosten waarschijnlijk, en die Pavon schijnt het matig te doen en is dan het alternatief tja.Oh.![]()
35 miljoen? Kom ik ‘m zelf brengenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En als Ajax dat nou wel doet? Of, laten we zeggen, miljoentje of 35? (Brands wilde geen 20 miljoen betalen.)
Dit, dus.![]()
Denk dat er dan toch wel wat mensen bozig zouden zijn.quote:
Enfin, we gaan het zien, vooralsnog is de kans niet enorm.![]()
Wat zou Overmars elke dag doen in zijn kantoortje? 100 mil uit de CL hier, 75 mil voor Frenkie daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax wil Bergwijn niet eens, maar zit gewoon PSV geweldig op te naaien.
Zou mij niets verbazen als hij De Telegraaf opbelt om dit soort nieuws de wereld in te brengen, puur om PSV te trollen.![]()
Een acht is niet per definitie een box-to-box speler, dat is een moderne invulling daarvan. Een 10 wil zich ook nog wel eens in de zestien vertonen, daar valt KdB dan weer nauwelijks op te betrappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nope. De Bruyne is geen box-to-box speler, dat is meer een Pogba.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik heb Iniesta, Xavi en Messi (in zijn laatste rol) nooit in de 16 betrapt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een acht is niet per definitie een box-to-box speler, dat is een moderne invulling daarvan. Een 10 wil zich ook nog wel eens in de zestien vertonen, daar valt KdB dan weer nauwelijks op te betrappen.
Naja behalve als Iniesta wel eens linksbuiten stond (bij gebrek aan beter).
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2019 21:37:56 ]![]()
Eerder zaakwaarnemer van Bergwijn. Idee is dat PSV uit pure angst Bergwijn nu voor minder dan de hoofdprijs aan het buitenland verkoopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Wat zou Overmars elke dag doen in zijn kantoortje? 100 mil uit de CL hier, 75 mil voor Frenkie daar.
Zou mij niets verbazen als hij De Telegraaf opbelt om dit soort nieuws de wereld in te brengen, puur om PSV te trollen.![]()
Messi nooit in de 16?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik heb Iniesta, Xavi en Messi (in zijn laatste rol) nooit in de 16 betrapt.
Naja behalve als Iniesta wel eens linksbuiten stond (bij gebrek aan beter).
Anyway, KdB is een echte middenvelder en dat is een 10 niet, een 10 is een trequartista. Xavi en Iniesta scoorden inderdaad niet al te vaak maar stonden wel aanmerkelijk hoger dan De Bruyne.
Gijp roept dat altijd over Isco en Ozil en Perreiro, dat trainers lopers met 2 paar longen in de as willen maar die drie zijn notoir inconsistent. Trainers zouden echt Del Piero er niet naast houden.
[ Bericht 7% gewijzigd door -XOR- op 14-05-2019 21:48:04 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Shit dat is eigenlijk best slim xDquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerder zaakwaarnemer van Bergwijn. Idee is dat PSV uit pure angst Bergwijn nu voor minder dan de hoofdprijs aan het buitenland verkoopt.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
In dat boek van Zlatan kan je lezen hoe Raiola die truc flikte bij Barca zodat Zlatan er tussenuit kon knijpen, hilarisch stukjequote:-nee-![]()
Die Martinez hoeft volgens de voorzitter alleen nog medisch gekeurd te worden. Lijkt er op dat die wel gaat komen dus. Ben benieuwd, in tegenstelling tot Mangallan hoor je nu eigenlijk louter positieve geluiden.![]()
Hopelijk snel officieel. Voordat er weer een kutclub tussenkomt als Real Betis of Watford.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Martinez hoeft volgens de voorzitter alleen nog medisch gekeurd te worden. Lijkt er op dat die wel gaat komen dus. Ben benieuwd, in tegenstelling tot Mangallan hoor je nu eigenlijk louter positieve geluiden.![]()
Even een paar dagen offline geweest, maar wat een geweldige trolololololololo van Overmars.
Het kan ook soort van 5d-chess zijn. 1-2'tje met zaakwaarnemer Bergwijn om te zorgen dat hij een transfer kan maken naar het buitenland en ingefluisterd krijgen dat Malen wacht met verlengen en dat ze die voor een 5-6 miljoen kunnen oppikken. Dan moet dat standbeeld er gelijk komen.![]()
zo werkt dat niet johquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerder zaakwaarnemer van Bergwijn. Idee is dat PSV uit pure angst Bergwijn nu voor minder dan de hoofdprijs aan het buitenland verkoopt.![]()
Ik lees net dat Huntelaar 1 keer scoort per 77 minuten en Luuk de Jong 1 keer per 104 minuten.
Interessant.![]()
Vanavond zijn we kampioen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Exact 8 jaar na dato
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Denk dat die het over niet al te lange tijd wel voor gezien houdt. Is ook niet meer wat het geweest is..quote:Op woensdag 15 mei 2019 04:54 schreef PicoMMP het volgende:
Griezmann naar Barcelona, dus Suarez naar de bank? Nee, Suarez niet zitten op de bank.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bij mij is er nooit twijfel geweest, al had ik zeker wel eens kritiek. maar dat is geheel normaal. Maar ja hij is een sterkhouder in dit elftal ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Selectief geheugen godenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een keer.....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij straks wat mindere goden om zich heen krijgt wat onvermijdelijk is dan komt men onvermijdelijk weer zeiken aan zijn adres. Alleen daarom al gaat hij Ajax verlaten deze zomer.
bij Twente speelde hij met mindere goden en was hij de beste speler van de eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik las gisteren dat Ziyech in 90 competitiewedstrijden 351 kansen heeft gecreëerd, die gaan we echt wel missen hoor![]()
Ik zie het zomaar gebeuren hoor. Wat zou contract afkopen eigenlijk kosten voor Bergwijn? Stel hij wil naar Ajax maar psv gaat dwarsliggen.quote:Overmars bevestigt interesse: 'Als we hem willen aantrekken, meld ik me bij PSV'
Ajax heeft inderdaad belangstelling in PSV-aanvaller Steven Bergwijn en zal zich melden bij PSV als die belangstelling concreet wordt. Dat laat directeur voetbalzaken Marc Overmars weten in De Telegraaf.
"Hij is een interessante speler. Als we hem willen aantrekken, meld ik me bij PSV, zoals het hoort", aldus Overmars. Bergwijn komt eventueel in beeld omdat Frenkie de Jong vertrekt en ook Matthijs de Ligt, Donny van de Beek en Hakim Ziyech mogelijk een overstap maken. "Bij ons staat het aantrekken van Nederlandse spelers op één", legt hij uit.
Volgens Overmars willen de Amsterdammers voorkomen dat er geen binding is tussen de selectie en de supporters. "We kunnen geen hele selectie met Zuid-Amerikanen formeren. Het is niet zo moeilijk. Je kijkt welke poppetjes er in het Nederlands elftal zitten en wat er mogelijk is. Het is heel belangrijk om een Nederlands gezicht te houden", meent hij.
Overmars stelt dat de rvc een financieel plaatje heeft voorgelegd waarmee hij wel uit de voeten kan. "Maar we verwachten vanuit onze eigen jeugd ook veel van Jurgen Ekkelenkamp en Ryan Gravenberch. En Onder 17 hebben we een heel goede lichting", benadrukt hij.
zou fijn zijn als die twee erbij komen voor vast aankomend seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die heeft al meer minuten gemaakt, misschien dat ze die al als selectiespeler zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ekkelenkamp![]()
Grappig dat ie De Wit niet noemtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alvarez heeft zijn contract verlengd.
Wellicht alleen om die 10 miljoen afkoopsom eruit te halen.
hopelijk is het snel rond met die MartinezFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Management van Bergwijn begrijpt houding PSV niet
7:45 – In duidelijke taal liet PSV dinsdag weten Steven Bergwijn niet te zullen verkopen aan Ajax. Een binnenlandse transfer is zelfs onbespreekbaar voor de Eindhovenaren. Het management van Bergwijn begrijpt dat zo'n overstap gevoelig ligt, maar vindt het vreemd dat PSV al bij voorbaat een overgang uitsluit.
"Als je een huis verkoopt, zeg je denk ik ook niet bij voorbaat nee tegen een koper", stelt zaakwaarnemer Fulco van Kooperen in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het is niet zo dat PSV bepaalt waar Steven in de zomer heen gaat. Hij kiest een club als hij een transfer wil maken. Wel moet PSV altijd een akkoord zien te bereiken met een club waar Steven heen zou willen.".![]()
Steven is coming home!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou hij vanavond spelen is de vraag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit begint toch wel pijnlijk te worden voor PSV.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet Ajax deze kant op gaan? Moet de competitie een one horse race worden? Van andere competities vind ik dat altijd een enorm nadeel.![]()
En zo ja, wordt hij uitgefloten? Lijkt me toch wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou hij vanavond spelen is de vraag.![]()
is maar 1 speler hè, die ook nog eens oorspronkelijk van Ajax naar psv is gegaan. is niet dat we er meteen 4 kopen ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moet Ajax deze kant op gaan? Moet de competitie een one horse race worden? Van andere competities vind ik dat altijd een enorm nadeel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haha geweldig spelletje dit. Overmars je bent een koningquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Mis toch een soort van spanning vandaag, als is het natuurlijk heerlijk om kampioen te worden. Maar ben stiekem toch alweer bezig met de voorronde wedstrijden CL straks in augustus.
Gaan hier mensen naar de huldiging morgen? Ik heb maar een dagje vrij genomen van werk![]()
![]()
Zeker, heb een lang weekend vrijgenomen (do t/m zo). Vanavond de kroeg in, morgen uitslapen en doorquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:49 schreef Simmertje het volgende:
Mis toch een soort van spanning vandaag, als is het natuurlijk heerlijk om kampioen te worden. Maar ben stiekem toch alweer bezig met de voorronde wedstrijden CL straks in augustus.
Gaan hier mensen naar de huldiging morgen? Ik heb maar een dagje vrij genomen van werk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
quote:Donny van de Beek heeft woensdagavond zijn belofte aan Abdelhak Nouri officieel ingelost als Ajax de 34e landstitel in de clubgeschiedenis verovert. Het blijvende, ernstige hersenletsel van zijn boezemvriend, in de zomer van 2017, vormt een zwarte bladzijde in de loopbaan van de middenvelder. “Ik denk toch elke keer weer: ’wat was het toch mooi geweest als Appie erbij zou zijn.’ Dat laat me niet los”, vertelt Van de Beek woensdag in De Telegraaf.
De 34e landstitel betekent heel veel voor Van de Beek. “Ik vraag rugnummer 34, want de 34e landstitel, daar gaan wij voor zorgen’, zei hij”, memoreert de middenvelder in het dagblad enkele uitspraken van Nouri. “Na zijn hartstilstand bleef ik maar over zijn woorden nadenken en wist ik zeker dat ik Ajax pas zou verlaten als we een keer kampioen waren geworden. Ik moest en zou die 34e titel pakken. We voetbalden allemaal ook voor Appie.”
“Naar dit kampioenschap heb ik zó verlangd.” Van de Beek gaat vaak bij de familie van Nouri op bezoek, maar is uit zelfbescherming al een tijdje niet bij zijn boezemvriend geweest. “Want als ik hem zie, doet dat me gewoon te veel. Dan ben ik een aantal weken van slag en slaap ik slecht. Het doet intens pijn en het went ook niet.” Het liefst zou Van de Beek elke dag bij Nouri zijn. “Maar ik weet zeker dat ik dan niet zo zou kunnen functioneren als nu.”
“Als ik wel bij hem ben, klets ik tegen hem en zie ik soms een glimlach. Hij krijgt er echt iets van mee.” Van de Beek raakte ook bevriend met Nouri’s broertje Mo, die hij nog elke dag spreekt over hoe het met Nouri gaat. Het was de middenvelder die Mo vanaf het veld in Oostenrijk moest uitleggen hoe het met zijn broertje was die op het veld lag. “Zeggen dat hij een hartstilstand had gehad, was niet makkelijk…”, zegt hij met gevoel voor understatement. “Ik vraag me nog vaak af waarom hém dit nu moest overkomen.”
“Ik gun natuurlijk niemand zulk leed, maar het lijkt wel of het altijd de goede mensen treft. Appie had het beste met iedereen voor en heeft dit absoluut niet verdiend. Het maakt me machteloos en boos.” Van de Beek wordt vrijwel altijd met het gemis van Nouri geconfronteerd. “Als de fans zingen is het prachtig, maar confronterend. En elke dag als ik op De Toekomst loop, dan mis ik hem. De praatjes die we in de kleedkamer maakten, de mooie momenten samen.”
“En ook nu we de 34e schaal ontvangen, ben ik trots en verdrietig tegelijk. Het is gewoon ongelooflijk moeilijk.” Van de Beek overweegt vanavond een speciaal eerbetoon. “Ik heb er wel over nagedacht om tegen De Graafschap iets bijzonders te doen voor Appie als ik scoor of zodra we officieel kampioen zijn. Maar dat is een verrassing.”![]()
![]()
Ik woon op een kwartiertje van het Museumplein, maar ik kijk lekker op AT5. Ik geef mijn plekje aan kinderen en stadiongangers, die gun ik het feest meer. En ik heb sowieso niet zo'n zin in drukte. Ik was er wel bij in 2011, daarna niet meer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:49 schreef Simmertje het volgende:
Gaan hier mensen naar de huldiging morgen? Ik heb maar een dagje vrij genomen van werk![]()
ik vind het ook helemaal niks, laatste keer was 87 Leidseplein toen nog, ik weet ook niet wanneer ze zijn begonnen met huldigen voor kampioenschappen, dat was vroeger nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik woon op een kwartiertje van het Museumplein, maar ik kijk lekker op AT5. Ik geef mijn plekje aan kinderen en stadiongangers, die gun ik het feest meer. En ik heb sowieso niet zo'n zin in drukte. Ik was er wel bij in 2011, daarna niet meer.![]()
Morgen is het huldigen voor de dubbel, bedanken voor een prachtig seizoen, afscheid Frenkie, Talent en speler van het jaar...
En bekendmaken dat voor de rest iedereen bij Ajax blijft.![]()
Ik was in 1995 op het Museumplein, 2002 met de dubbel op het Leidseplein en daarna 2011 met de derde ster op het Museumplein.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook helemaal niks, laatste keer was 87 Leidseplein toen nog, ik weet ook niet wanneer ze zijn begonnen met huldigen voor kampioenschappen, dat was vroeger niet
Ik vind huldigen voor kampioenschappen prima, aangezien we anders nooit meer een huldiging hebben en het toch een feestje moet zijn voor supporters en kinderen. Maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe leuk de spelers het vinden en dat kan prima op tv.![]()
En voor Nouri...quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen is het huldigen voor de dubbel, bedanken voor een prachtig seizoen, afscheid Frenkie, Talent en speler van het jaar...
En bekendmaken dat voor de rest iedereen bij Ajax blijft.![]()
IK ga absoluut niet in die massa staan, maar een beetje aan de zijkant vind ik het altijd wel even leuk om te kijken. En mooi excuus om vrij te vragen van werk![]()
![]()
ik vond het de laatste keer of 1 van de laatste keren met die trommelboys op het podium toch wel te ver gaan, zulke gasten horen daar niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik was in 1995 op het Museumplein, 2002 met de dubbel op het Leidseplein en daarna 2011 met de derde ster op het Museumplein.
Ik vind huldigen voor kampioenschappen prima, aangezien we anders nooit meer een huldiging hebben en het toch een feestje moet zijn voor supporters en kinderen. Maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe leuk de spelers het vinden en dat kan prima op tv.![]()
Wat is er mis mee? Beetje feestvieren als je kampioen wordt, hoort er bij iedere sport toch wel bij?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook helemaal niks, laatste keer was 87 Leidseplein toen nog, ik weet ook niet wanneer ze zijn begonnen met huldigen voor kampioenschappen, dat was vroeger nietOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De spelers vonden het wel leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het de laatste keer of 1 van de laatste keren met die trommelboys op het podium toch wel te ver gaan, zulke gasten horen daar niet.![]()
die spontane actie na de wedstrijd tegen Utrecht met de supporters die er altijd zijn vind ik veel leuker dan erna met wannabeesquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Beetje feestvieren als je kampioen wordt, hoort er bij iedere sport toch wel bij?![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moet Ajax deze kant op gaan? Moet de competitie een one horse race worden? Van andere competities vind ik dat altijd een enorm nadeel.Ja bah, hoe durf je de beste van je eigen competitie te willen zijn en blijven, SCHANDALIGquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moet Ajax deze kant op gaan? Moet de competitie een one horse race worden? Van andere competities vind ik dat altijd een enorm nadeel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar als Ajax het Bayern/PSG/Juventus van Nederland wordt, is dat niet heel erg spannend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ja bah, hoe durf je de beste van je eigen competitie te willen zijn en blijven, SCHANDALIG
En over een paar jaar heb je die Europese liga waar we dan niet aan mee mogen doen, speel je dus enkel de Eredivisie die dan ook voor de rest helemaal niets voorstelt. Bayern, PSG en Juventus kunnen in ieder geval Europees nog prijzen pakken. Al doen ze dat ook niet![]()
![]()
Het is aan de andere clubs in Nederland dan om te zorgen dat ze Ajax kunnen bijhouden. Dat lijkt me niet de taak van Ajax, maar van die andere clubs.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar als Ajax het Bayern/PSG/Juventus van Nederland wordt, is dat niet heel erg spannend.
En over een paar jaar heb je die Europese liga waar we dan niet aan mee mogen doen, speel je dus enkel de Eredivisie die dan ook voor de rest helemaal niets voorstelt. Bayern, PSG en Juventus kunnen in ieder geval Europees nog prijzen pakken. Al doen ze dat ook nietAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Interesseert mij dat nou dat je jaarlijks de kampioen van Nederland wordt. Het is aan de concurrentie om hier iets mee te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar als Ajax het Bayern/PSG/Juventus van Nederland wordt, is dat niet heel erg spannend.
En over een paar jaar heb je die Europese liga waar we dan niet aan mee mogen doen, speel je dus enkel de Eredivisie die dan ook voor de rest helemaal niets voorstelt. Bayern, PSG en Juventus kunnen in ieder geval Europees nog prijzen pakken. Al doen ze dat ook niet
Overigens betwijfel ik het dat er ooit een Europese liga komt en indien wel dan ben ik er tamelijk overtuigd van dat Ajax hier wel degelijk aan zal deelnemen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
in NL zal het zo'n vaart niet lopen omdat Ajax ook z'n beste spelers kwijt raaktquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En over een paar jaar heb je die Europese liga waar we dan niet aan mee mogen doen, speel je dus enkel de Eredivisie die dan ook voor de rest helemaal niets voorstelt. Bayern, PSG en Juventus kunnen in ieder geval Europees nog prijzen pakken. Al doen ze dat ook niet![]()
Maar dat is wel verdomd lastig als Ajax je sterkste spelers gaat halen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is aan de andere clubs in Nederland dan om te zorgen dat ze Ajax kunnen bijhouden. Dat lijkt me niet de taak van Ajax, maar van die andere clubs.![]()
dat idee heb ik ook, ook daarom was het goed dat ze zich weer even hebben laten op het hoogste podiumquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou dat je jaarlijks de kampioen van Nederland wordt. Het is aan de concurrentie om hier iets mee te doen.
Overigens betwijfel ik het dat er ooit een Europese liga komt en indien wel dan ben ik er tamelijk overtuigd van dat Ajax hier wel degelijk aan zal deelnemen.![]()
Alleen de 24 beste clubs uit de grote landen mogen meedoen, waarvan er 16 niet kunnen degraderen. Althans, dat was een of ander plan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou dat je jaarlijks de kampioen van Nederland wordt. Het is aan de concurrentie om hier iets mee te doen.
Overigens betwijfel ik het dat er ooit een Europese liga komt en indien wel dan ben ik er tamelijk overtuigd van dat Ajax hier wel degelijk aan zal deelnemen.![]()
je kan het ook anders zien, Bergwijn wil weg en gaat weg, nu blijft hij misschien behouden voor de eredivisiequote:Op woensdag 15 mei 2019 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dat is wel verdomd lastig als Ajax je sterkste spelers gaat halen.![]()
Ik ga er ook vanuit dat Ajax zal worden uitgenodigd voor de "nieuwe" Champions League. Zal wel veel charme gaan verliezen het toernooi.![]()
dat is de inzet en komt er een compromis uit, zo hebben ze ook bereikt dat er 4 clubs uit de toplanden met CL mee mogen doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen de 24 beste clubs uit de grote landen mogen meedoen, waarvan er 16 niet kunnen degraderen. Althans, dat was een of ander plan.![]()
Daar heb je gelijk in. Als hij niet naar Ajax gaat, gaat hij wel naar het buitenland.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook anders zien, Bergwijn wil weg en gaat weg, nu blijft hij misschien behouden voor de eredivisie
Maar van mij hoeft het dan niet elk jaar te gebeuren.![]()
Och, alsof PSV niet vooraan staat om transfervrij spelers bij Ajax op te pikken (die gewoon bij konden tekenen) of in de jeugd te hengelen. Doe normaal man.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dat is wel verdomd lastig als Ajax je sterkste spelers gaat halen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In Nederland kan je zelfs een feestje organiseren als je tweede bent gewordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Beetje feestvieren als je kampioen wordt, hoort er bij iedere sport toch wel bij?-nee-![]()
De CL heeft nu al geen charme. Ja, als er een keer een kleine club ver komt, zoals dit jaar. Maar doorgaans gebeurt dit niet en zit je met de standaard halve finalisten (Real, Barca, Juve).quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:29 schreef Simmertje het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat Ajax zal worden uitgenodigd voor de "nieuwe" Champions League. Zal wel veel charme gaan verliezen het toernooi.
De EC1 had charme, vraag maar aan @Tarado
Toen clubs als Nottingham Forrest, Aston Villa, Porto en Steaua nog eens de cup wonnen.![]()
Ajax hengelt toch net zo goed in de jeugd van PSV?quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Och, alsof PSV niet vooraan staat om transfervrij spelers bij Ajax op te pikken (die gewoon bij konden tekenen) of in de jeugd te hengelen. Doe normaal man.![]()
2011 was dan ook wel ongeëvenaard fantastisch. Die hele dag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik woon op een kwartiertje van het Museumplein, maar ik kijk lekker op AT5. Ik geef mijn plekje aan kinderen en stadiongangers, die gun ik het feest meer. En ik heb sowieso niet zo'n zin in drukte. Ik was er wel bij in 2011, daarna niet meer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Puur genot die dag. Precies acht jaar geleden vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:36 schreef franklop het volgende:
[..]
2011 was dan ook wel ongeëvenaard fantastisch. Die hele dag.
Frank de Boer jarig genot.![]()
prima speler maar zo zijn er wel meer, ik vind >30 miljoen? uitgeven aan een nationale transfer gewoon teveel, ik begrijp wel dat er wat balans moet zijn qua Nederlanders in de groep maar dit is wel een hoge prijs daarvoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Als hij niet naar Ajax gaat, gaat hij wel naar het buitenland.
Maar van mij hoeft het dan niet elk jaar te gebeuren.![]()
medelijden met PSV hoef je ook helemaal niet te hebben, ik vind het gewoon veel geld voor zo'n spelerquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Och, alsof PSV niet vooraan staat om transfervrij spelers bij Ajax op te pikken (die gewoon bij konden tekenen) of in de jeugd te hengelen. Doe normaal man.![]()
Voor de helft heb je Stengsquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima speler maar zo zijn er wel meer, ik vind >30 miljoen? uitgeven aan een nationale transfer gewoon teveel, ik begrijp wel dat er wat balans moet zijn qua Nederlanders in de groep maar dit is wel een hoge prijs daarvoor
@JR-Style-93![]()
Het probleem is gewoon het gigantische gat in financiën tussen bijv. de CL/El en nationale competities. Zodra je eenmaal structureel ver komt in de CL heb je toegang tot zo veel meer geld dat dat niet meer bol te werken is voor andere clubs om daar iets tegen te beginnen. Dan krijg je inderdaad ieder jaar dezelfde programma's vanaf de kwartfinales. Dan is het alleen nog stuivertje wisselen wie de beker uiteindelijk omhoog mag houden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De CL heeft nu al geen charme. Ja, als er een keer een kleine club ver komt, zoals dit jaar. Maar doorgaans gebeurt dit niet en zit je met de standaard halve finalisten (Real, Barca, Juve).
De EC1 had charme, vraag maar aan @:Tarado
Toen clubs als Nottingham Forrest, Aston Villa, Porto en Steaua nog eens de cup wonnen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik vind het jammer dat er helemaal geen knock out toernooi meer is, grote clubs kunnen gewoon calculerend door de groepsfase CLquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De CL heeft nu al geen charme. Ja, als er een keer een kleine club ver komt, zoals dit jaar. Maar doorgaans gebeurt dit niet en zit je met de standaard halve finalisten (Real, Barca, Juve).
De EC1 had charme, vraag maar aan @:Tarado
Toen clubs als Nottingham Forrest, Aston Villa, Porto en Steaua nog eens de cup wonnen.![]()
Ik sla donderdag ook over. Vol met kinderen en dagjes mensen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
die spontane actie na de wedstrijd tegen Utrecht met de supporters die er altijd zijn vind ik veel leuker dan erna met wannabees
Beter zelf een feestje bouwen vanavond!![]()
en ook weer het gebruikelijke slopen van zaken, dat vind ik ook wel een onprettige bijkomstigheidquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik sla donderdag ook over. Vol met kinderen en dagjes mensen.
Beter zelf een feestje bouwen vanavond!![]()
gaat dit nu over een mogelijke komst van Bergwijn? of dat we talenten halen van andere opleidingen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dat is wel verdomd lastig als Ajax je sterkste spelers gaat halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een gejank zeg, denk juist dat de dagjesmensen vanwege het tijdstip weg zullen blijven, die nemen echt niet een middag vrij daarvoor. Toch even gezellig morgen, biertje erbij, zonnetje en nog keer 1 juichen voor dit mooie team.![]()
Wat volledig afgeschoten is geweest. De CL zal over een jaar of vijf weer compleet hervormd gaan worden en ik zie geen aanleiding waarom dit voor Ajax geen prachtige mogelijkheid zal zijn om stabieler richting de Europese top te groeien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen de 24 beste clubs uit de grote landen mogen meedoen, waarvan er 16 niet kunnen degraderen. Althans, dat was een of ander plan.
Waar de clubs overigens wel al uit waren was een WK voor clubteams waar Ajax wél bij inbegrepen zat en daar een startpremie van ten minste 50 miljoen pond zou ontvangen.
Ook afgeschoten door de UEFA."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tadá.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de inzet en komt er een compromis uit, zo hebben ze ook bereikt dat er 4 clubs uit de toplanden met CL mee mogen doen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of DVD's van uitbrengen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In Nederland kan je zelfs een feestje organiseren als je tweede bent geworden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach ja, het nostalgische FC Porto. Niet dat ze in het millenium de prijzen Europees ook aan elkaar regen hoor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent degene die er een probleem van maakt, ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax hengelt toch net zo goed in de jeugd van PSV?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Treintje naar Amsterdam gepakt en voor aankomst al zat. Dat is er niet minder op geworden later op de dagquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:40 schreef Simmertje het volgende:
Partij dronken die dag, meteen na het ontbijt de kroeg ingedoken
Moet je natuurlijk nooit doen. PSV komt zichzelf nog wel tegen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
medelijden met PSV hoef je ook helemaal niet te hebben, ik vind het gewoon veel geld voor zo'n speler"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
https://www.vice.com/nl/a(...)-talent-marvin-honer
Heb die naam nog nooit gehoord joh, wel sneu voor die jongen.Ajacied.![]()
Is die Martinez nou een CB of een LB?
https://www.fmscout.com/a-football-manager-2019-wonderkids.html
Staat in deze lijst inderdaad aardig hoog, hopelijk krijgen we na vandaag het goede nieuws te horen.![]()
ik denk dat ze hem halen als cv, maar wellicht ook als mogelijke vervanger voor Nicoquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:38 schreef Simmertje het volgende:
Is die Martinez nou een CB of een LB?
https://www.fmscout.com/a-football-manager-2019-wonderkids.html
Staat in deze lijst inderdaad aardig hoog, hopelijk krijgen we na vandaag het goede nieuws te horen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ligt er aan hoe goed hij is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:41 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind 178 cm wel erg klein voor een centrale verdediger eigenlijk..
Frank de Boer was ook maar 1.80m. En dat was best een aardige verdediger en dito kopper.![]()
nico kopt ook iedereen de moederquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:41 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind 178 cm wel erg klein voor een centrale verdediger eigenlijk..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens, maar je gaat met de Ligt achterin wel een heel goede kopper kwijtraken. En laat juist dat niet ons sterkste punt zijn, hoge ballen op lange spitsen voorin..![]()
luuk de jong gaat ook weg bij psv.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Eens, maar je gaat met de Ligt achterin wel een heel goede kopper kwijtraken. En laat juist dat niet ons sterkste punt zijn, hoge ballen op lange spitsen voorin..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die filmpjes die ik zie is het een CV met een goede inspeelpass. Wel linksbenig, dus ik denk dat ze Blind dan naar het middenveld doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem halen als cv, maar wellicht ook als mogelijke vervanger voor Nico
Onana
Maz - Aankoop - Martinez - Nico
Marin - Blind - Donny
Ziyech/Odegaard - Tadic - Neres/Bergwijn
Zoiets gok ik![]()
Álvarez toch nog proberen, is wel duurder nu.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:52 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die filmpjes die ik zie is het een CV met een goede inspeelpass. Wel linksbenig, dus ik denk dat ze Blind dan naar het middenveld doen.
Onana
Maz - Aankoop - Martinez - Nico
Marin - Blind - Donny
Zoiets gok ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veldman - Martinez - Blind - Nico
Marin - Maz - Donny
maar dan is het qua lengte idd wel triestVoor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:04 schreef SaferSephy het volgende:
Veldman - Martinez - Blind - Nico
Marin - Maz - Donny
maar dan is het qua lengte idd wel triest![]()
![]()
Misschien wordt Martinez wel gewoon gehaald als vervanger van Blind/Tagliafico en start Magallan volgend jaar in basis. Dat is ook een prima kopper
We gaan het zien eind juni/begin juli![]()
Ik heb hem op nog geen enkele echte kwaliteit kunnen betrappenquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
en start Magallan volgend jaar in basis. Dat is ook een prima kopper![]()
Hij heeft ook maar 90 minuten in totaal gespeeld of zo... Laat hem lekker paar potjes op rij spelen in een goed draaiend elftalquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik heb hem op nog geen enkele echte kwaliteit kunnen betrappen![]()
Haha goeie! Ik ken ook iemand die altijd Veldman blijft schrijven, hoe vaak ik ook heb gezegd dat het Veltman is.quote:![]()
haha kak xDquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Welke spelers van het Nederlands Elftal zal Overmars ook een poging bij wagen?
Pröpper, Promes, Memphis, Fosu-Mensah?Oh.![]()
Promes kan de spelwijze niet aan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pröpper, Promes, Memphis, Fosu-Mensah?
Memphis is geen teamplayer
Propper, tja, nee.Voor al uw FIFA lijstjes!
Propper ben ik wel bang voor, maar zou ontzettend zonde zijn. Ik gok dat hij rond de 20 miljoen moet kosten, dan kun je veel beter voor Odegaard gaan, zit veel meer rek in.![]()
Dumfries, Hendrix, Zoet, Luuk de Jong.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pröpper, Promes, Memphis, Fosu-Mensah?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Als Memphis zich goed voelt bij een club/team dan kan hij echt wel een teamspeler zijn overigens. Zou het niet eens zo gek vinden om daarvoor te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Promes kan de spelwijze niet aan.
Memphis is geen teamplayer
Propper, tja, nee.![]()
Als we Huntelaar niet hadden dan zou ik graag voor Luuk zijn gegaan ^^quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dumfries, Hendrix, Zoet, Luuk de Jong.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dumfries, Hendrix, Zoet, Luuk de Jong.![]()
Als Luuk de Jong naar Ajax gaat eet ik mijn CC opVoor al uw FIFA lijstjes!
Als Luuk de Jong naar Ajax komt neem ik een CC en zeg hem direct weer op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]![]()
Als Luuk de Jong naar Ajax gaat eet ik mijn CC op
Samen met @JR-Style-93![]()
hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Luuk de Jong naar Ajax komt neem ik een CC en zeg hem direct weer op.
Samen met @:JR-Style-93
Wat een kut speler is die Luuk toch
Voor al uw FIFA lijstjes!
Totaal andere types, Pröpper zal voor één van de twee controleursposities komen en Odegaard voor hangend op rechts of op 10.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef Simmertje het volgende:
Propper ben ik wel bang voor, maar zou ontzettend zonde zijn. Ik gok dat hij rond de 20 miljoen moet kosten, dan kun je veel beter voor Odegaard gaan, zit veel meer rek in.Oh.![]()
Klaas-Jan blijft gewoon lekker nog een jaar, toch weer 22 doelpunten dit jaar in 41 wedstrijden. HELD.![]()
liever Blind doorschuivenquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal andere types, Pröpper zal voor één van de twee controleursposities komen en Odegaard voor hangend op rechts of op 10.![]()
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 15-05-2019 om 08:40:07Ajax gaat vanavond zijn 58ste (!) officiële duel spelen van dit seizoen (Nederlands record). De balans is best in orde: 42 zeges (ex aequo Nederlands record), 9 gelijke spelen en 6 nederlagen. Ajax maakte 171 goals (Nederlands record). reageer retweet
Oh.![]()
dus als ze winnen is het een record?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 15-05-2019 om 08:40:07Ajax gaat vanavond zijn 58ste (!) officiële duel spelen van dit seizoen (Nederlands record). De balans is best in orde: 42 zeges (ex aequo Nederlands record), 9 gelijke spelen en 6 nederlagen. Ajax maakte 171 goals (Nederlands record). reageer retweet
![]()
dat kan die Argentijn toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet er dus nog een centrale verdediger bij.![]()
Ik zou Schuurs gewoon lekker in het diepe gooien, heeft geen zin om die man weer een jaar in jong Ajax te laten spelen. Anders moet je hem verhuren aan een Eredivisie team, die man heeft ervaring nodig op het hoogste niveau.quote:![]()
Naast Blind wel, maar naast een nieuwe verdediger vind ik het wel eng.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou Schuurs gewoon lekker in het diepe gooien, heeft geen zin om die man weer een jaar in jong Ajax te laten spelen. Anders moet je hem verhuren aan een Eredivisie team, die man heeft ervaring nodig op het hoogste niveau.![]()
geen idee hoe die ervoor staat, zelfde geldt voor Magallan, die kan ook nog wel z'n kans grijpen, maar die nieuwe is toch linksbenig? Lisandro Martinez bedoel ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou Schuurs gewoon lekker in het diepe gooien, heeft geen zin om die man weer een jaar in jong Ajax te laten spelen. Anders moet je hem verhuren aan een Eredivisie team, die man heeft ervaring nodig op het hoogste niveau.![]()
Die neemt dan de plek van Blind over centraal achterin, moet er ook nog iemand De Ligt vervangen.quote:Oh.![]()
Lijkt wel alsof we terug zijn in begin 2000.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:17 schreef Liftdeur het volgende:
Nieuwe trainingspakkies word ik niet heel vrolijk van, benieuwd naar de shirts.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Dit is wel heel erg matig jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:17 schreef Liftdeur het volgende:
Nieuwe trainingspakkies word ik niet heel vrolijk van, benieuwd naar de shirts.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dan blijkt dat de Jong een keer heeft gescoordquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correct.
8-0 graag ook ivm record doelpunten voor en hattrick voor Tadic voor topscorerstitel.
Dit, dus.![]()
doe dan maar nous op het middenveld, lekker blind als cv houden, als de ligt vertrekt moet je er twee in het diepe gooien op die positie.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat het goed ging met De Ligt samen is natuurlijk geen garantie dat het met een ander ook goed gaat en zijn kracht ligt toch meer in het vooruit verdedigen en het inspelen, zonder De Jong heb je daar echt wel iemand voor nodigquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe dan maar nous op het middenveld, lekker blind als cv houden, als de ligt vertrekt moet je er twee in het diepe gooien op die positie.![]()
twee nieuwe cv's is nog minder een garantie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het goed ging met De Ligt samen is natuurlijk geen garantie dat het met een ander ook goed gaat en zijn kracht ligt toch meer in het vooruit verdedigen en het inspelen, zonder De Jong heb je daar echt wel iemand voor nodig
Nous deed dat meer dan prima op het middenveld, heb liever Veltman op links.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
"Vandaag is speelronde 34, mijn laatste wedstrijd in dit geweldige shirt. Laten we het doen voor onze vriend"![]()
volgend seizoen inderdaad een ander shirt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Vandaag is speelronde 34, mijn laatste wedstrijd in dit geweldige shirt. Laten we het doen voor onze vriend"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
op rechts bedoel je? Schone heeft het eeuwige leven toch ook niet dus Blind met Mazraoui zou wel een goed koppeltje zijn daarquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
twee nieuwe cv's is nog minder een garantie.
Nous deed dat meer dan prima op het middenveld, heb liever Veltman op links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |