Onmogelijk met dit soort faalvoetballers. Het gemis van Lozano doet zich wel heel erg gelden. Zelfs hopeloos uit vorm is die nog de beste man van het veld gebleken....quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:56 schreef Gutanoth het volgende:
"ajax gaat echt nog wel punten laten liggen, we hoeven alleen nog maar 2 wedstrijden te winnen"
Lozano kreeg het juist voor elkaar om zelfs in dit team de grootste ergernis te veroorzaken. Ja, hij heeft samen met Anglino en Dumfries misschien nog wat gif, maar man wat was hij dit seizoen slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onmogelijk met dit soort faalvoetballers. Het gemis van Lozano doet zich wel heel erg gelden. Zelfs hopeloos uit vorm is die nog de beste man van het veld gebleken....
De Jong mag blijven. Hoeft niet maar mag. Bergwijn moet je verpatsen voor hij laat zien hoe matig hij wel niet is komend seizoenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van dit team zou ik volgend jaar alleen Angelino, Bergwijn, Ihattaren en Malen op het veld willen zien staan. De rest mag van mij allemaal zo snel mogelijk weg.
En dan zelf de toko maar sluiten omdat we geen spelers meer hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Jong mag blijven. Hoeft niet maar mag. Bergwijn moet je verpatsen voor hij laat zien hoe matig hij wel niet is komend seizoen.
Ihattaren zou ik verhuren aan een club waar hij zo goed als gegarandeerd speelt.
Waarom is dat lekker? Omdat PSV het zelf na heeft gelaten een goede pot op de mat te leggen in Alkmaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |