Sterk optreden ook van de politie. Alsof dat zoveel uren had moeten duren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:43 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/boxtel/(...)n-opgepakt~a945b4a8/
Een varkensboerderij bezetten. Nee, daar raken die dieren ook niet gestresst van
Blijkbaar konden ze zonder aangifte niks doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sterk optreden ook van de politie. Alsof dat zoveel uren had moeten duren.
Varkens zijn al gestresst als je naar ze wijst.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:43 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/boxtel/(...)n-opgepakt~a945b4a8/
Een varkensboerderij bezetten. Nee, daar raken die dieren ook niet gestresst van
Hoe is het op je vakantiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Varkens zijn al gestresst als je naar ze wijst.
Jaja, 'een' vriendin...quote:
Hopelijk word je niet in je teen gebeten als je gaat zwemmen bij het stadsstrand. Toen ik daar was schrok ik van de enorme joekels van vissenquote:
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekkerquote:
Meer Samzz!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekker.
Ik kom echt 10 kilo zwaarder weer thuis of zo.
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekker.
Ik kom echt 10 kilo zwaarder weer thuis of zo.
Het was ook echt heel lekker. Wel enorm machtig.quote:
Oh, dan zal ik mijn hart eens even uit de vriezer halen. Kan die ontdooienquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen het is mooi weer, d warmte en frisse bries verwarmd onze harten en lendenen.
De heren voor u hebben hem alvast verhard?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn hart eens even uit de vriezer halen. Kan die ontdooien
Was er maar eentje voor nodig, maar is ook deels aangeboren hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De heren voor u hebben hem alvast verhard?
Ik las aangeboordquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was er maar eentje voor nodig, maar is ook deels aangeboren hoor
Hout in de vriezer, gaat dat goed?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De heren voor u hebben hem alvast verhard?
Overschat. Al ken ik de rest niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vinden jullie van onze kansen bij het Eurovisiesongfestival?
Dit boeit alleen @Ang3lquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind onze inzending oprecht leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Erg ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil gewoon iets kunnen eten zonder van de pijn om te vallen, is dat te veel gevraagd?![]()
O, hi Mark. [ afbeelding ]
Keelpijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil gewoon iets kunnen eten zonder van de pijn om te vallen, is dat te veel gevraagd?![]()
Smoothiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Prima nummer. Leek me geen winnaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Steeds bedenk ik me: O ja, moet nog steeds die film kijken. En de film over die film/quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
En zelfs mij meer voor de gein dan echt serieus.quote:
Are you even gay?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelfs mij meer voor de gein dan echt serieus.
Topfilmquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.quote:
Nee. Ik wil je poes.quote:
Ben je gek. Ik heb het ook gehad! Is echt niet grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.
Gewoon thuis blijven dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.
Klinkt geweldig hahaha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik heb het ook gehad! Is echt niet grappig
Dikke infectie erbij gekregen; tot twee keer toe hebben ze het uitgespoeld. Na een week moest ik maagbeschermers omdat ik ziek werd van de ibuprofen. Kon pas na 2,5 weken weer beetje fatsoenlijk eten....![]()
Sterkte
Ter compensatie, bij mij hebben ze de verstandskiezen eruit moeten zagen en breken en ik was na een paar dagen pijnvrij en kon na 2 dagen weer behoorlijk normaal etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt geweldig hahaha.![]()
Hopen dat het niet met zo'n vaart loopt dan.
Hoop het ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt geweldig hahaha.![]()
Hopen dat het niet met zo'n vaart loopt dan.
Had je veilig moeten kijken.quote:
Hmm, die zool vind ik niet zo, print is wel tofquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de laatste tijd ineens aan de Vans ipv Allstars en koop de ene na de andere belachelijk editie
[ afbeelding ]
Nu onderweg. Japanese silk edition.
Lijkt nu geel. Is goudquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, die zool vind ik niet zo, print is wel tof
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze waren e rook in rood.
Maar da's niet zo mijn kleur.
Ik loop niet op hakken!quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop niet op hakken!![]()
Ben toch geen h.... o
In de aanbieding.quote:
Hoer? Hork?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop niet op hakken!![]()
Ben toch geen h.... o
Ja maar.... Wanneer draag ik datquote:
Hueen? Hrag?quote:
Beide wel.quote:
Gewoon, casual overdag.quote:
Mijn collega's vonden het al een raar dat ik op ballerina's liep omdat ik door mijn enkel was gegaan. Denk niet dat ze dit aankunnenquote:
Dan in je vrije tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn collega's vonden het al een raar dat ik op ballerina's liep omdat ik door mijn enkel was gegaan. Denk niet dat ze dit aankunnenen ik ook niet, ik hou van mijn hakken
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn collega's vrienden vonden het al een raar dat ik op ballerina's liep omdat ik door mijn enkel was gegaan. Denk niet dat ze dit aankunnenen ik ook niet, ik hou van mijn hakken
![]()
Ja dan koop je ze nietquote:
Ik wil ze wel graag, maar ik heb al 60 paar schoenen en vorige week nog een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan koop je ze niet
Gaan er gewoon schoenen in de aanbieding je neus voorbij, schoenen die je beoordeelde met![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze ook pas 4 weken of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil ze wel graag, maar ik heb al 60 paar schoenen en vorige week nog een nieuwe gekochtDat is mijn probleem
![]()
Gay.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb deze ook pas 4 weken of zo
[ afbeelding ]
Correct.quote:
Ik loop ook nog steeds op schoenen die ik zelfs al 14 jaar heb hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe weer twee jaar met hetzelfde paar schoenen. Wat een geldverspilling is schoeisel zeg
Zal na verloop van tijd wel lekker meuren dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe weer twee jaar met hetzelfde paar schoenen. Wat een geldverspilling is schoeisel zeg
Is het ook welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen meuren niet. Duh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zal na verloop van tijd wel lekker meuren dan.
Huh, ik heb je laatst nog hele betogen zien houden hier over het feit dat het zo belangrijk is om een enorme buffer te hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop ook nog steeds op schoenen die ik zelfs al 14 jaar heb hoor.
En geld moet rollen.
Ik zag t eerder ook als verspilling, tot ik me bedacht "Ja maar als ik ze nou gewoon leuk vind? Ik heb t geld.... why not?" Moet ik t dna op de bank laten staan tot ik 80 ben?
Verspilling is pas verspilling als degene die t koopt er ook daadwerkelijk geen waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook weltja, ieder zo zijn eigen meug. Ik snap ook niet dat mensen geld uitgeven aan transformerpoppendingen dus ja
Ik zeg niet ALLES opmaken!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Huh, ik heb je laatst nog hele betogen zien houden hier over het feit dat het zo belangrijk is om een enorme buffer te hebben.
Klopt, maar ik snap dat mensen het als verspilling zien. Want ja, je kan ook op 1 paar lopen totdat ze versleten zijn. Maar voor mij is dat niet zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verspilling is pas verspilling als degene die t koopt er ook daadwerkelijk geen waarde aan hecht.
Voldoende buffer, voldoende buffer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet ALLES opmaken!
Dat is weer t andere uiterste.
En ik heb nooit ENORME buffer gezegd. Voldoende buffer.
Maar ik kan nog behoorlijk wat schoenen per maand kopen wil ik niet meer kunnen sparen ernaast.
Zolang ik dat nog kan, live a little. Dat is mijn goede voornemen.
Ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap dat mensen het als verspilling zien. Want ja, je kan ook op 1 paar lopen totdat ze versleten zijn. Maar voor mij is dat niet zo
Een buffer is niet algemeen. Je kan niet zeggen: Iedereen heeft genoeg aan een buffer van 1.500,- EURquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Voldoende buffer, voldoende buffer.
Dat vind ik zo algemeen.
Ik op blote voeten. DAT is pas milieu vervuiling!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
MILIEUVERVUILING JONGENS!!!!11!1!1!!1!1!1!!!
O, oké.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een buffer is niet algemeen. Je kan niet zeggen: Iedereen heeft genoeg aan een buffer van 1.500,- EUR
Voldoende buffer is relatief en voor iedereen een ander bedrag
Ligt ook aan je levensstijl en je salaris he
Maar zodra ik niet genoeg op de bank heb staan om m'n dagelijkse onderhoud, de hypotheek en onverwachte uitgaven zoals een nieuwe auto of een kapotte TV vervanging te kunnen betalen, stop ik met een extra paar schoenen bestellen.
En verder: Waar bemoei je je mee? Zolang ik jouw leven niet o=hoef te betalen, mag IK KOPEN WAT IK WIL!!!!1!!!!!!quote:
O jee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En verder: Waar bemoei je je mee? Zolang ik jouw leven niet o=hoef te betalen, mag IK KOPEN WAT IK WIL!!!!1!!!!!!
Ik ga gvd meteen weer ff naar bol.com
Weg buffer!quote:
Twee jaar. Amateur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Triggered.gifquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een buffer is niet algemeen. Je kan niet zeggen: Iedereen heeft genoeg aan een buffer van 1.500,- EUR
Maar zodra ik niet genoeg op de bank heb staan om m'n dagelijkse onderhoud, de hypotheek en onverwachte uitgaven zoals een nieuwe auto of een kapotte TV vervanging te kunnen betalen, stop ik met een extra paar schoenen bestellen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net nog met de wc-deur gewapperd dus ik twijfel aan je uitspraak.
En die onverwachte uitgaven verschillen per persoon natuurlijk. Voor als de ketel kapot gaat als je die hebt, je auto dus, naheffingen hier en daar, of je huisdieren hebt, dingen bij je huis die gvd ineens niet meer onder de opstal/VvE vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook een gemene herpes van je nieuwe vlam zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg een gigantische aft in m'n bakkes zo te voelen
Neen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kan ook een gemene herpes van je nieuwe vlam zijn.
Op dit onderwerp kun je me niet triggeren hoorquote:
Als het over geld gaat is iedereen snel getriggered.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit onderwerp kun je me niet triggeren hoor
Waarom is iedereen de een post van +5 regels schrijft meteen triggered?
DAT kan me triggeren ja
Precies. Het gata dus niet om t hebben van een buffer van X EUR. T gaat over t hebben van een voldoende buffer in jouw specifieke situatie. En in mijn "Live a little" ging t ook niet om t opmakn van AL je buffer of geldquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die onverwachte uitgaven verschillen per persoon natuurlijk. Voor als de ketel kapot gaat als je die hebt, je auto dus, naheffingen hier en daar, of je huisdieren hebt, dingen bij je huis die gvd ineens niet meer onder de opstal/VvE vallenJe eigen risico. Zulke leuke dingen.
Ik moest de nulletjes even tellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Je moet minimaal 50000 euro buffer hebben voordat je iets uit mag geven.
Mag die 50.000 ook negatief zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet hoor, hypotheek en studieschuld even buiten beschouwing latendquote:
Okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet lukken. In monopolygeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Zolderkamerleef.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef O_o_ het volgende:
Voor de gemiddelde ww-Alkoholiker is een buffer een flessenbon.
Die drinkt blikbier dus een flessenbon zal ie niet eens hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef O_o_ het volgende:
Voor de gemiddelde ww-Alkoholiker is een buffer een flessenbon.
Af en toe vind je een lege fles in de berm.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die drinkt blikbier dus een flessenbon zal ie niet eens hebben
Jij woont in Utrecht, je huis is minstens een half miljoen waard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Aflossingsvrijleef.What could possibly go wrong?
True that. En nog een miljoen extra omdat ik er woon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij woont in Utrecht, je huis is minstens een half miljoen waard.
Enschede is een goede investering. Ligt op +40 meter, dat wordt goud geld verdienen als de Randstad zometeen is overstroomd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam er dus achter dat een huis bij mij in de straat voor 40.000 boven de vraagprijs is verkocht aan een huisjesmelker
Dus als ik snel geld nodig heb bel ik gewoon die gast op
En dan klagen dat de hypotheekrente aftrek de huizenmarkt verpest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam er dus achter dat een huis bij mij in de straat voor 40.000 boven de vraagprijs is verkocht aan een huisjesmelker
Dus als ik snel geld nodig heb bel ik gewoon die gast op
DAT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE EN DIE ANDERE EXTREEMLINKSEN!!!111!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan klagen dat de hypotheekrente aftrek de huizenmarkt verpest.
DIE HOGE PIEFEN VAN T PLUUSJEquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE EN DIE ANDERE EXTREEMLINKSEN!!!111!!!![]()
![]()
![]()
Er is een gele actie geweest van de directe buren tegen de vergunning voor studentenkamers in die woning. Gaan ze wel verliezen jammer genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon ieder klein dingetje gaan melden, fietsen voor de deur? Brandweer. Geluidsoverlast? Politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is een gele actie geweest van de directe buren tegen de vergunning voor studentenkamers in die woning. Gaan ze wel verliezen jammer genoeg.
Sprak een van mijn buren erover. Die was pissig op de verkopers dat ze aan die huisjesmelker hadden verkocht. Toen heb ik hem maar verteld dat als ik mijn huis ooit te koop zet en ik kan ineens 40k meer krijgen, dat er dan een grote rooie strik omheen gaat en ik dat bod direct accepteer
MET JE GROEN SLINKSquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIE HOGE PIEFEN VAN T PLUUSJE
GRAAIERS ZIJN T
Eerst maar afwachten of er overlast komt. Huis 2 deuren verderop van mij was een studentenhuis. Nooit last van. Toen gekocht door andere investeerders die er buitenlanders in hebben zitten, iig een stel Spanjaarden. Ook nooit last van.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon ieder klein dingetje gaan melden, fietsen voor de deur? Brandweer. Geluidsoverlast? Politie.
Dat doet ie ook. Het is ooit begonnen als een idee om een huis kopen betaalbaarder te maken maar het heeft in de praktijk alleen maar een prijsopdrijvend effect.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is een gele actie geweest van de directe buren tegen de vergunning voor studentenkamers in die woning. Gaan ze wel verliezen jammer genoeg.
Sprak een van mijn buren erover. Die was pissig op de verkopers dat ze aan die huisjesmelker hadden verkocht. Toen heb ik hem maar verteld dat als ik mijn huis ooit te koop zet en ik kan ineens 40k meer krijgen, dat er dan een grote rooie strik omheen gaat en ik dat bod direct accepteer
Dat weet ik, maar ik had het in dit geval even over de investeerders die links en rechts alles opkopen wat enigszins rendement geeft. Bij mij in de buurt wordt ook alles binnen een paar dagen verkocht waarna er een maand later een te huur bord aan het raam hangt. Mag je mooi 1300+ huur betalen voor een appartementje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet ie ook. Het is ooit begonnen als een idee om een huis kopen betaalbaarder te maken maar het heeft in de praktijk alleen maar een prijsopdrijvend effect.
Had hier een woning waar stewardessen inzatenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik had het in dit geval even over de investeerders die links en rechts alles opkopen wat enigszins rendement geeft. Bij mij in de buurt wordt ook alles binnen een paar dagen verkocht waarna er een maand later een te huur bord aan het raam hangt. Mag je mooi 1300+ huur betalen voor een appartementje.
Daar mag dan wel een uitzondering voor gemaakt worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hier een woning waar stewardessen inzaten
In VVD-kringen heten die mensen 'slimme zakenlui die Nederland groot maken'.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik had het in dit geval even over de investeerders die links en rechts alles opkopen wat enigszins rendement geeft. Bij mij in de buurt wordt ook alles binnen een paar dagen verkocht waarna er een maand later een te huur bord aan het raam hangt. Mag je mooi 1300+ huur betalen voor een appartementje.
Dit ja. Echt de pest voor de leefbaarheid van je stadquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof heel Den Haag al niet vertieft is door expats die genoeg geld hebben/krijgen om belachelijke huurprijzen te betalenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit ja. Echt de pest voor de leefbaarheid van je stad
Gaat alleen maar erger worden met brexitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof heel Den Haag al niet vertieft is door expats die genoeg geld hebben/krijgen om belachelijke huurprijzen te betalen
Alsof dat ooit door gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat alleen maar erger worden met brexit
Fixed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof heel Den Haag Nederland al niet vertieft is door expats die genoeg geld hebben/krijgen om belachelijke huurprijzen te betalen
Dat is toch ook het hele puntquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof heel Den Haag al niet vertieft is door expats die genoeg geld hebben/krijgen om belachelijke huurprijzen te betalen
Snoeiharde brexit incoming gok ik.quote:
Met full blown oorlog in Noord Ierland want de Farages van deze wereld geven daar geen fuck om.quote:
Gewoon hard aanpakken toch. Leger erop af.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Met full blown oorlog in Noord Ierland want de Farages van deze wereld geven daar geen fuck om.
Allemaal tegen de muur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon hard aanpakken toch. Leger erop af.
Die lui die 2 deuren verder het huis hebben gekocht waren pislink dat de makelaar niet had verteld dat er studenten hadden gewoond. Gooien ze er vervolgens zelf ook studenten inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die lui die 2 deuren verder het huis hebben gekocht waren pislink dat de makelaar niet had verteld dat er studenten hadden gewoond. Gooien ze er vervolgens zelf ook studenten in
Makelaar had hun verteld dat er ewn jong stel had gewoond. Was geen woord van gelogen. Twee van de vier studenten was idd een stelletje
Allemaal afgestudeerd chirurg en ingenieurs toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel sjiek om asielzoekers uit Ter Apel expats te noemen
Haha je bent dus echt koffersjouwer op Schipholquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Staat hier weer zo’n mocro agressief “TAXI TAXI” te schreeuwen. Zal vast veel klanten opleveren
Nooit over gelogenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha je bent dus echt koffersjouwer op Schiphol
Leuk ondergoed welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry voor die drie flinke hardcovers die ik had gekocht.
Heb je lekker een diepe ademteug genomen van m'n gedragen ondergoed in de Lidl-tas?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je lekker een diepe ademteug genomen van m'n gedragen ondergoed in de Lidl-tas?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:35 schreef MissMSX het volgende:
Nomnomnomnomnom, dat is weer smikkelen van een heerlijk Spaans hammetje
Veel te snel op natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Als je ze eet in Spanje is de ervaring wel compleet.
Lang wachtenquote:
Je bent zelluf.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke oorlogsmaaltijd.
Schuif maar aan, er is genoegquote:
Hoe was het met chipszak?quote:
In 2007 ofzo? Want dat is de enige keer dat ik haar heb ontmoet.quote:
Dacht dat je naar Rotterdam gingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 2007 ofzo? Want dat is de enige keer dat ik haar heb ontmoet.
Ah. Jammer dat je mij niet wilt meetenquote:
Omg, Duncan is donderdag.quote:
In z'n blote reet?quote:
Sta er best eens voor open.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Jammer dat je mij niet wilt meeten
Z'n homokontje op de pianostoel.quote:
Volgens mij bi maar hij heeft nu een vriend.quote:
Maar even alle liedjes luisteren vandaag en morgen, zodat het donderdag lijkt alsof ik er verstand van hebquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij bi maar hij heeft nu een vriend.
Lekker positief!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef MissMSX het volgende:
Nog vijf weken tot de langste dag. Daarna weer bergafwaarts
Net als het levenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef MissMSX het volgende:
Nog vijf weken tot de langste dag. Daarna weer bergafwaarts
Die heuvel ben ik al overquote:
Ik ook bijnaquote:
De levensheuvel?quote:
Zou rakenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:21 schreef Lotusss het volgende:
Hier bloemkoolrijst met kip-saté, tomaat en zilveruitjes.
Andersom : https://www.rtlboulevard.(...)homo-naar-biseksueelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:34 schreef Allures het volgende:
Ik dacht dat ie van zijn management of de media niet meer bi mocht zijn omdat mensen dat niet goed konden handelen en dat ie 1 kant moest kiezen
quote:Privé-verslaggever Jan Uriot suggereerde dat de zanger mogelijk onder dwang zijn geaardheid zou hebben veranderd van homoseksueel naar biseksueel. Dat zou volgens hem beter worden ontvangen in Europa.
op/over de helftquote:
Echt? Jeetje zou denken dat bi gevoeliger ligtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Andersom : https://www.rtlboulevard.(...)homo-naar-biseksueel
[..]
Jouw generatie wordt minstens honderd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Over de helft.... Ik denk dat ik het op mijn 70e wel gehad heb hoor
In before pics van het jurkje graagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:48 schreef Allures het volgende:
Jurkje is binnen maar gewoon te moe om te passen
Tja het was dus een verzinsel van een Privé-verslaggever. Ook niet bepaald een autoriteit op het gebied van dingen die cultureel gezien gevoelig zouden liggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Jeetje zou denken dat bi gevoeliger ligt
Ik wil echt geen 100 wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw generatie wordt minstens honderd.
Neuh... Als ik daar gezond en wel aankom mag ik tevreden zijnquote:
Denk niet dat deze SC overal representatief voor is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Jeetje zou denken dat bi gevoeliger ligt
Zeg maar eens een maandje dat je bi bent en dan praten we daarna wel nog een keerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat deze SC overal representatief voor is.
Ik vind het altijd lastig om me te realiseren dat er mensen zijn die dit soort dingen inderdaad boeit en een mening hebben over wat andere mensen graag willen doen in bedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Zeg maar eens een maandje dat je bi bent en dan praten we daarna wel nog een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ja echt drama hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een item over abortus op de radio; in de VS gaan ze weer proberen het af te schaffen.
Dan is het een "persoon" en heeft die ook recht op zelfbeschikking zoals de vrouw dat op dit moment heeft. Hoop dat zelfs een conservatief hooggerechtshof daar niet in meegaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja echt drama he"tot 6 weken want dan is er een hartslag en dan leeft het"
Oké, je kunt ook met wat celletjes in een kweekfles een hartslag maken, leeft dat dan ook?
Omdat je maar een halfje bent hè. Als je dan 'anders' bent, moet je wel zo anders mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Allures het volgende:
Zelf heb ik altijd de meeste 'afwijzing' vanuit de homoseksuele gemeenschap daarin ervaren en dat vind ik oprecht altijd zo ontzettend krom
Maar laten we het maar op pech gooien
Waarschijnlijk uit een soort van gevoelspunt dat je niet zo anders bent dan zij zijn ofzo. Mja, lekker fucking boeiend, je bent wie je bentquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Allures het volgende:
Zelf heb ik altijd de meeste 'afwijzing' vanuit de homoseksuele gemeenschap daarin ervaren en dat vind ik oprecht altijd zo ontzettend krom
Ja dat jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je maar een halfje bent hè. Als je dan 'anders' bent, moet je wel zo anders mogelijk zijn.
Je weet dat de 1e wereldoorlog plaatsvond direct na het vrouwenkiesrecht?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:08 schreef MissMSX het volgende:
Een vrouw is natuurlijk maar een wandelende baarmoeder. Het is al een gotspe dat ze überhaupt zelfbeschikkingsrecht heeft gekregen.
sapiosexuele polyamoreuze transgender?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je maar een halfje bent hè. Als je dan 'anders' bent, moet je wel zo anders mogelijk zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om me te realiseren dat er mensen zijn die dit soort dingen inderdaad boeit en een mening hebben over wat andere mensen graag willen doen in bedOeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja dat ligt daar gevoelig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Allures het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om me te realiseren dat er mensen zijn die dit soort dingen inderdaad boeit en een mening hebben over wat andere mensen graag willen doen in bedIk had een ex-vriendin die echt Heel Erg Lesbisch wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook helemaal in die community zat. Door naar vrienden werd in niet voor 'vol' aangezien
Het naar mijn ervaring vooral een dingetje in die 'wereld'
MVV triootje doen?quote:
Met wie nu weer?quote:
Hoeft niet perse een nieuwe. Mag ook een bekende zijn die goed is bevallen.quote:
De praktijk was anders lees ik tussen de regels door?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was ook meteen een aanname die ze bij mijn ex-vriendin maakte.
Je had een leuke mmv kunnen hebben vorige weekquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was ook meteen een aanname die ze bij mijn ex-vriendin maakte.
Dat was nogal een verrassing.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Je had een leuke mmv kunnen hebben vorige week
Doe je dan een strik om die voorbinddildo om de verrassing visueel te maken?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit ja. Echt de pest voor de leefbaarheid van je stad
In welke buurten spelen dit soort taferelen zich af? Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat expats in de Schilderswijk gaan zitten als ze bereid zijn om en de mogelijkheid hebben tot het neertellen van grote sommen geld voor woonruimte.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
De zoekfunctie van Fok! werkt iig primaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
Popje.... niet helemaal het topic en nu weet iedereen zo waar je woont en zo
Mijn excuses, ik wilde het in eerste instantie in het Den Haag topic in S&S zetten maar ik zag de desbetreffende posts in deze reeks staan dus veranderde van gedachte.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
Popje.... niet helemaal het topic en nu weet iedereen zo waar je woont en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |