Sterk optreden ook van de politie. Alsof dat zoveel uren had moeten duren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:43 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/boxtel/(...)n-opgepakt~a945b4a8/
Een varkensboerderij bezetten. Nee, daar raken die dieren ook niet gestresst van
Blijkbaar konden ze zonder aangifte niks doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sterk optreden ook van de politie. Alsof dat zoveel uren had moeten duren.
Varkens zijn al gestresst als je naar ze wijst.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:43 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/boxtel/(...)n-opgepakt~a945b4a8/
Een varkensboerderij bezetten. Nee, daar raken die dieren ook niet gestresst van
Hoe is het op je vakantiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Varkens zijn al gestresst als je naar ze wijst.
Jaja, 'een' vriendin...quote:
Hopelijk word je niet in je teen gebeten als je gaat zwemmen bij het stadsstrand. Toen ik daar was schrok ik van de enorme joekels van vissenquote:
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekkerquote:
Meer Samzz!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekker.
Ik kom echt 10 kilo zwaarder weer thuis of zo.
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burek. Bladerdeeg met roomkaas. En zooooo lekker.
Ik kom echt 10 kilo zwaarder weer thuis of zo.
Het was ook echt heel lekker. Wel enorm machtig.quote:
Oh, dan zal ik mijn hart eens even uit de vriezer halen. Kan die ontdooienquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen het is mooi weer, d warmte en frisse bries verwarmd onze harten en lendenen.
De heren voor u hebben hem alvast verhard?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn hart eens even uit de vriezer halen. Kan die ontdooien
Was er maar eentje voor nodig, maar is ook deels aangeboren hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De heren voor u hebben hem alvast verhard?
Ik las aangeboordquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was er maar eentje voor nodig, maar is ook deels aangeboren hoor
Hout in de vriezer, gaat dat goed?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De heren voor u hebben hem alvast verhard?
Overschat. Al ken ik de rest niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vinden jullie van onze kansen bij het Eurovisiesongfestival?
Dit boeit alleen @Ang3lquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind onze inzending oprecht leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Erg ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil gewoon iets kunnen eten zonder van de pijn om te vallen, is dat te veel gevraagd?![]()
O, hi Mark. [ afbeelding ]
Keelpijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil gewoon iets kunnen eten zonder van de pijn om te vallen, is dat te veel gevraagd?![]()
Smoothiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Prima nummer. Leek me geen winnaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Steeds bedenk ik me: O ja, moet nog steeds die film kijken. En de film over die film/quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
En zelfs mij meer voor de gein dan echt serieus.quote:
Are you even gay?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelfs mij meer voor de gein dan echt serieus.
Topfilmquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.quote:
Nee. Ik wil je poes.quote:
Ben je gek. Ik heb het ook gehad! Is echt niet grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.
Gewoon thuis blijven dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal me wel weer aanstellen. Maar ja. Best wel ruk. Hebben een uur lopen pielen om een kies er uit te halen. Toen ik zei dat ik zo wilde gaan werken zei de assistente; 'ga maar eerst even naar de apotheek voor wat pijnmedicatie'. Dus ja. Dat.
Klinkt geweldig hahaha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik heb het ook gehad! Is echt niet grappig
Dikke infectie erbij gekregen; tot twee keer toe hebben ze het uitgespoeld. Na een week moest ik maagbeschermers omdat ik ziek werd van de ibuprofen. Kon pas na 2,5 weken weer beetje fatsoenlijk eten....![]()
Sterkte
Ter compensatie, bij mij hebben ze de verstandskiezen eruit moeten zagen en breken en ik was na een paar dagen pijnvrij en kon na 2 dagen weer behoorlijk normaal etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt geweldig hahaha.![]()
Hopen dat het niet met zo'n vaart loopt dan.
Hoop het ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt geweldig hahaha.![]()
Hopen dat het niet met zo'n vaart loopt dan.
Had je veilig moeten kijken.quote:
Hmm, die zool vind ik niet zo, print is wel tofquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de laatste tijd ineens aan de Vans ipv Allstars en koop de ene na de andere belachelijk editie
[ afbeelding ]
Nu onderweg. Japanese silk edition.
Lijkt nu geel. Is goudquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, die zool vind ik niet zo, print is wel tof
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze waren e rook in rood.
Maar da's niet zo mijn kleur.
Ik loop niet op hakken!quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop niet op hakken!![]()