Nederland fopland, buigt voor diegene die de wetten overtreden wanneer het uitkomtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Nober het volgende:
Zou leuk zijn als ze direct doorgaan naar de volgende stal en daar overnachten. Politie doet toch niks meer.
Welke stream kijk je?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Toefjes het volgende:
Rustgevend hoor dat samenzang op de achtergrond.
ze kunnen moeilijk die boer zijn huis kort en klein stampen om die figuren eruit te trekkenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef trein2000 het volgende:
Als dit maar bij dit incident blijft. Maar ik vrees dat de slappe reactie van de politie tot meer leidt. Bij volgende acties moet er mi een stuk voortvarender opgetreden worden.
Omroep brabant.quote:
Nou, daar ligt je autootje dan total loss in de greppel. En er wordt geen karbonaadje minder om gegeten. Zouden ze dat het nou waard vinden?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)y6ghEXNOBFyXAVXEjmoU
Als ze nu die lui er uit kunnen krijgen had dat uren eerder toch ook gekund?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk die boer zijn huis kort en klein stampen om die figuren eruit te trekken
neem aan dat erover is onderhandeld mquote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze nu die lui er uit kunnen krijgen had dat uren eerder toch ook gekund?
Mwah, total loss zal wel meevallen. Maar je hebt er wel even werk aan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, daar ligt je autootje dan total loss in de greppel. En er wordt geen karbonaadje minder om gegeten. Zouden ze dat het nou waard vinden?
Onderhandelen met dit soort volk, ik weet niet of dat zo slim is. Daarmee legitimeer je het wel.quote:
Thanks, kon 't niet vinden.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/omroepbrabant/videos/2267180830009897/
Daar moet je al natuurlijk niet aan beginnen. Je hebt 5 minuten om op te staan en achterin het politiebusje te stappen en anders eerst de lange lat erover en daarna alsnog in het busje. Zo zou het tenminste horen.quote:
lijkt me nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onderhandelen met dit soort volk, ik weet niet of dat zo slim is. Daarmee legitimeer je het wel.
Precies. Ze zijn illegaal bezig, dus ze hebben geen onderhandelingspositie.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar moet je al natuurlijk niet aan beginnen. Je hebt 5 minuten om op te staan en achterin het politiebusje te stappen en anders eerst de lange lat erover en daarna alsnog in het busje. Zo zou het tenminste horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |