twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:44:58We zijn druk doende de actie bij de varkenshouderij te stoppen #Boxtel We controleren van iedere demonstrant de identiteit. reageer retweet
Wat?quote:
Ja jij bent lekker, zouden ze bij jou ook moeten doen als je een stap verkeerd zet. Meteen afschieten. O nee, bij jezelf dan toch maar niet héquote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Jantje2k het volgende:
Beter hier ook allemaal wapens laten gebruiken
Afschieten dat tuig
https://www.nu.nl/binnenl(...)kerij-in-boxtel.htmlquote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wat moet die boer wel niet gedacht hebben op t moment dat dat volk zijn erf betrad....
quote:Geesje Rotgers, woordvoerder van de Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV), is in Boxtel en had contact met de betrokken boer. Volgens haar is hij "zich rot geschrokken" toen actievoerders "de boel hebben geforceerd".
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:44:58We zijn druk doende de actie bij de varkenshouderij te stoppen #Boxtel We controleren van iedere demonstrant de identiteit. reageer retweet
Dit, het is een steunbetuiging aan de boer.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat?
Met 200 man een boerderij bezetten en de eigenaar bedreigen en als daar dan een reactie op komt zijn degenen die terugslaan tuig?
Beetje omgekeerde wereld.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat?
Met 200 man een boerderij bezetten en de eigenaar bedreigen en als daar dan een reactie op komt zijn degenen die terugslaan tuig?
Beetje omgekeerde wereld.
En als ze die niet bij zich hebben, kunnen ze een boete uitschrijven om de staatskas te spekken en is het klaar voor vandaag.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
wooow de politie controleert identiteiten jongens!!!11! Respect !1!1!1quote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Ook dat jankende sneeuwvlokje? Dat ze haar niet vergeten, jankt daar rond met een gouden dekentjequote:
Inbrekers verdienen dat. Vuil tuig is het.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja jij bent lekker, zouden ze bij jou ook moeten doen als je een stap verkeerd zet. Meteen afschieten. O nee, bij jezelf dan toch maar niet hé
twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:46:56Bij geen ID-bewijs volgt een aanhouding. Dat geldt ook voor niet opvolgen van bevel of vordering. OM zorgt voor strafrechtelijk vervolg van alle demonstranten. https://t.co/0dS6esfxtD reageer retweet
Waarschijnlijk een hoop kale kippen die je niet kunt plukken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geheid dat er een paar nog wat boetes open hebben staan ofzo.
Ja vind ik ook maar om Jan en alleman maar direct af te knappen die iets doet wat jij en ik niet goed vinden gaat wel aardig ver niet waar?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Inbrekers verdienen dat. Vuil tuig is het.
Ja. Redelijke nieuwe auto's ook. Hadden ze maar op de fiets moeten komen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zie dat boeren wat wagens van activisten in de sloot hebben gekiepert
Ik zie de foto's en video's ook. Zijn die auto's met zekerheid van de activisten?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk auto's. Slecht voor het milieu. Hypocriet tuig ook nog dus.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:46:56Bij geen ID-bewijs volgt een aanhouding. Dat geldt ook voor niet opvolgen van bevel of vordering. OM zorgt voor strafrechtelijk vervolg van alle demonstranten. https://t.co/0dS6esfxtD reageer retweet
En niet-EU-buitenlanders als Ongewenst laten registreren (dat ze dus de EU niet meer in mogen) en dan een enkeltje thuisland (op hun eigen kosten).quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
En als ze die niet bij zich hebben, kunnen ze een boete uitschrijven om de staatskas te spekken en is het klaar voor vandaag.
Ja buitenlandse kentekens van buitenlandse activisten.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zie de foto's en video's ook. Zijn die auto's met zekerheid van de activisten?
Sorry, ik zie je bericht nu pas.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn vraag was wel enigszins serieus trouwens, hoe sta jij erin dat dierenrechtenorganisaties zoals de Dierenbescherming deze actie veroordelen omdat het schadelijk is voor de dieren?
Zitten ze er naast? Of zit er een kern van waarheid in? En hoe denk je dat de bezetters er over denken? Ik begreep dat je contact hebt met sommigen die binnen zijn. Ben oprecht benieuwd.
Nou die boeren verdienen een lintje. Ik moet gewoon vergunning aanvragen voor samenscholing, ze hebben de weg vrijgemaakt voor hulpdiensten.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Het mag geen geld kosten. Inbreken en eraf komen met een identiteitscontrole.... Wat een regels hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee hoor, dat hebben de boren niet gedaan. Is niet bewezen. De activisten kunnen gewoon niet parkeren en hebben hun auto's om laten kieperen, de sloot in.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals ik al zei, inbrekers verdienen dat. Maakt niet uit waar ze inbreken. Er zijn maar weinig dingen erger dan inbreken (ja verkrachting en doden van onschuldigen ja)quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar om Jan en alleman maar direct af te knappen die iets doet wat jij en ik niet goed vinden gaat wel aardig ver niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |