Oh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die komt uit bij de 112 meldkamer, alleen krijgen 112 meldingen voorrang.
Best lullig, ga je in mei actie voeren, koelt het af tot 3 graden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:35 schreef whosvegas het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-in-boxtel~a945b4a8/
Waarschijnlijk al genoemd hier, ze willen warme kleding
Die boomgaard zal ook wel privéterrein zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Op de Omroep Brabant stream: Staan deze activisten op openbaar terrein of privéterrein?
Priveterreinquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Op de Omroep Brabant stream: Staan deze activisten op openbaar terrein of privéterrein?
Waarom worden die dan niet eerst opgepakt?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die boomgaard zal ook wel privéterrein zijn
Privé, ze blijken in de stal van een boer te zitten wat ik ervan meekrijg. Tussen de varkens.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het over die zwarthemden buiten.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Privé, ze blijken in de stal van een boer te zitten wat ik ervan meekrijg. Tussen de varkens.
Vind dit ook heel apart. Typisch Nederland. Eilenlang vergaderen zelfs bij zo'n situatie.. En vooral geen actie ondernemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Cattivo het volgende:
Dus je kan de Politie ook al niet meer vertrouwen op dat ze inbrekers uit je woning halen. Waar heb je hun nog voor nodig ?
Misschien dat de weg daar van de gemeente is maar de rest is prive.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het over die zwarthemden buiten.
Ja gelul in je reinste vorm. Jaag ze er gewoon uit en blijf niet meningen en zienswijzen verkondigen. Malloterij van de hoogste plank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |