quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een derde auto:
https://www.bd.nl/meierij(...)~acfc2d86/148278464/
Maar heeft een mens of een varken een beter uithoudingsvermogen is de vraagquote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ventilatie is uitgeschakeld, dus de varkens vergassen zichzelf op het moment.
ik heb een beetje hetzelfde probleem atmquote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ben grafisch ingesteld en moest lachen om het beeld van een enkele motoragent die met zijn stok naar binnen rent
Mijn vraag was wel enigszins serieus trouwens, hoe sta jij erin dat dierenrechtenorganisaties zoals de Dierenbescherming deze actie veroordelen omdat het schadelijk is voor de dieren?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kom op, die video is aan het begin van de bezetting gemaakt. Dit heeft niks met de ventilatie te maken. Dat staat er niet bij, dat weet ik, maar jij en ik weten dat ik de bron ken en ik heb hier naar me dunkt voldoende goodwill getoont richting alle vragen en verzoeken om beeldmateriaal, om toch te mogen vragen om er geen bullshit omheen te gaan verzinnen.
Biggensterfte en gewonde biggen is veelvoorkomend, en je zal het in vrijwel elke stal kunnen filmen. E nee, dat is niet zomaar toe te schrijven aan de activisten in deze gevallen. (Biggen vallen zelfs niet zomaar dood in het slachthuis, en daar ouds de stress nog heel wat hoger) Wel aan het bekende probleem van de doorfok.
stroom eraf is geen ventilatie en verwarming bij de kleine biggen. Die gaan dus dood, of zijn dat al door de stress en kou.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik iets gemist. Zijn ze die varkens aan het vergassen ?
Als het is om escalatie te voorkomen en dierenwelzijn oke, maar vervolging van dit soort lui in dit land kennen we wel inmiddels. Ooit was er zo'n groepje dat heette Ongehoord. Maakte opnamen door in te breken, zijn ook nooit veroordeeld en het was wel duidelijk dat het ook geen prioriteit had van de overheid.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Over de vervolging weten we nog niks.
Niet direct afvoeren was om escalatie te voorkomen. Daar kan je veel van vinden, maar is in principe de insteek in conflictmanagement. En het is natuurlijk wel in het belang van de dieren.
ai. slechte zaak. die dierenactivisten zijn net een beetje als krakers en dat soort lieden. Ergens zullen ze vast een punt proberen te maken, maar ze overtreden gewoon de wet en komen met hun handjes aan spullen van anderen; als ze nou nog die varkens in gevaar brengen...... oppakken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stroom en dus airco e.d. zijn uitgeschakeld. Varkens ademen eigen uitlaatgassen in.
Dat is toch dezelfde Hyundai als op die andere foto, maar dan vanaf de bodem gezien?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een derde auto:
https://www.bd.nl/meierij(...)~acfc2d86/148278464/
Aaww snel een warmtedeken om nadat je uit een schuur komt waar de temperatuur perfect geregeld was als je niet alles had uitgezet. Alles voor de drama bij die goorlappenquote:
Die auto rechts had ik nog niet op eerdere foto's gezien.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde Hyundai als op die andere foto, maar dan vanaf de bodem gezien?
Ford, ook van een eerdere foto.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die auto rechts had ik nog niet op eerdere foto's gezien.
Wie heeft die auto’s omgegooid dan? Wijs jij de dader maar eens aan...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef manny het volgende:
[..]
ai. slechte zaak. die dierenactivisten zijn net een beetje als krakers en dat soort lieden. Ergens zullen ze vast een punt proberen te maken, maar ze overtreden gewoon de wet en komen met hun handjes aan spullen van anderen; als ze nou nog die varkens in gevaar brengen...... oppakken.
net als die auto-omgooiers trouwens.
Op een eerdere foto was een blauwe Ford te zien op z'n kop.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ford, ook van een eerdere foto.
/schopje PTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |