Hi Mannyquote:Op maandag 13 mei 2019 21:17 schreef manny het volgende:
rare mensen bezetten boerderij. Boze mensen: aanpakken dat tuig. de lat erover
rare mensen gooien auto's om. Boze mensen: goed gedaan !
man man man
Het is maar blik, ze zijn niet zoals de "activisten" een hele schuur met varkens aan het vergassen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:17 schreef manny het volgende:
rare mensen bezetten boerderij. Boze mensen: aanpakken dat tuig. de lat erover
rare mensen gooien auto's om. Boze mensen: goed gedaan !
man man man
twitter:pimdikkers twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:17:44Boze boeren hebben meerdere auto's van demonstranten omgegooid #Boxtel https://t.co/zSUE4KDbXk reageer retweet
"De-escalatie", vermoedelijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:19 schreef Telefono het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap:
- Er word ingebroken, het is prive terrein. De politie weet er toch duidelijk vanaf als ze er bij staan lijkt mij. Waarom worden dit volkje niet afgevoerd en veroordeeld?
Of is het voortaan zo dat elke inbreker zijn gang mag gaan en maar spullen of dergelijke kan vernielen en verstoren of meenemen? Leuke maatschappij leven we in...
Die gasten zitten al acht uur binnen in een gebouw waar ze niks te zoeken hebben en op een manier die het dierenwelzijn echt niet goed doet. Dit heeft niets meer met deëscalatie te maken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"De-escalatie", vermoedelijk.
Al werkt dat niet zo goed, want ze zitten er nog steeds en de boeren gooien auto's om. Het escaleert langzaamaan toch wel.
Over de vervolging weten we nog niks.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:19 schreef Telefono het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap:
- Er word ingebroken, het is prive terrein. De politie weet er toch duidelijk vanaf als ze er bij staan lijkt mij. Waarom worden dit volkje niet afgevoerd en veroordeeld?
Of is het voortaan zo dat elke inbreker zijn gang mag gaan en maar spullen of dergelijke kan vernielen en verstoren of meenemen? Leuke maatschappij leven we in...
twitter:SanderRTLNieuws twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:18:26Boeren krijgen uitleg van agent over wat ze gaan doen. #varkenshouderij #Boxtel https://t.co/wOfecfqner reageer retweet
Ik denk dat vrijwel alle dieren nu wel ten dode opgeschreven zijn eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Over de vervolging weten we nog niks.
Niet direct afvoeren was om escalatie te voorkomen. Daar kan je veel van vinden, maar is in principe de insteek in conflictmanagement. En het is natuurlijk wel in het belang van de dieren.
twitter:JoyaHVNL twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:20:51Het lijkt er op dat de #politie in gaat grijpen bij de #actie van #meatthevictims #reporterlife #hartvannederland #varkens #varkensboerderij @ Boxtel https://t.co/EDELxfa8x4 reageer retweet
Nu niet meer idd. In het begin kan ik me er wel iets bij voorstellen. Alleen duurt het nu gewoon veel te lang. Slaat nergens meer op.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die gasten zitten al acht uur binnen in een gebouw waar ze niks te zoeken hebben en op een manier die het dierenwelzijn echt niet goed doet. Dit heeft niets meer met deëscalatie te maken.
heb ik iets gemist. Zijn ze die varkens aan het vergassen ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is maar blik, ze zijn niet zoals de "activisten" een hele schuur met varkens aan het vergassen.
Kom op, die video is aan het begin van de bezetting gemaakt. Dit heeft niks met de ventilatie te maken. Dat staat er niet bij, dat weet ik, maar jij en ik weten dat ik de bron ken en ik heb hier naar me dunkt voldoende goodwill getoont richting alle vragen en verzoeken om beeldmateriaal, om toch te mogen vragen om er geen bullshit omheen te gaan verzinnen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar zien dat dezelfde video op vele manieren uitgelegd kan worden.
het is voor de ME ook misschien wat makkelijker uit te voeren na dat die figuren een etmaal in de kou hebben staan stampen dan dat je gelijk de eerste de beste motorwout ervast op laat klappenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Over de vervolging weten we nog niks.
Niet direct afvoeren was om escalatie te voorkomen. Daar kan je veel van vinden, maar is in principe de insteek in conflictmanagement. En het is natuurlijk wel in het belang van de dieren.
Wel minder lekker op de BBQquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle dieren nu wel ten dode opgeschreven zijn eigenlijkAl waren ze dat al natuurlijk
boeren hebben stront, meer verdienen ze niet. Iemand al de verantwoordelijkheid opgeëist voor deze dierenmishandeling?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De brandweer heeft toch van die mooie brandslangen. Met fijn veel water dat er op hoge snelheid uit komt. Geef die activisten een fijne douche. Hebben ze waarschijnlijk al in geen weken meer gehad.
Stroom en dus airco e.d. zijn uitgeschakeld. Varkens ademen eigen uitlaatgassen in.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik iets gemist. Zijn ze die varkens aan het vergassen ?
Ik ben grafisch ingesteld en moest lachen om het beeld van een enkele motoragent die met zijn stok naar binnen rentquote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is voor de ME ook misschien wat makkelijker uit te voeren na dat die figuren een etmaal in de kou hebben staan stampen dan dat je gelijk de eerste de beste motorwout ervast op laat klappen
De ventilatie is uitgeschakeld, dus de varkens vergassen zichzelf op het moment.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik iets gemist. Zijn ze die varkens aan het vergassen ?
Natuurlijk was die post van mij bullshit, maar wie zegt mij dat jouw post dat niet óók is?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef Candaasje het volgende:
Kom op, die video is aan het begin van de bezetting gemaakt. Dit heeft niks met de ventilatie te maken. Dat staat er niet bij, dat weet ik, maar jij en ik weten dat ik de bron ken en ik heb hier naar me dunkt voldoende goodwill getoont richting alle vragen en verzoeken om beeldmateriaal, om toch te mogen vragen om er geen bullshit omheen te gaan verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |