quote:Op maandag 13 mei 2019 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Precies ja. De meeste mensen reageren er niet zo positief op om door quasi-criminelen tot moordenaars bestempeld te worden. Als ze nou bijvoorbeeld waren begonnen met een koddige stand ergens in een stad met vegan voedsel dan was dat al 10x beter dan het resultaat hier.
Een stand met vegan voedsel voldoet al tientallen jaren niet meer, dus inbreken, de varkens mogelijk ziek en zeker gestressed maken mag gewoon, hoor!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:37 schreef Candaasje het volgende:
De wettelijke weg voldoet hier helaas al tientallen jaren niet.
Moeten die bussen eerst langs de tractoren...quote:Op maandag 13 mei 2019 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Worden waarschijnlijk afgevoerd met bussen.
Aangifte is niet eens nodig. Is gewoon een heterdaadje.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zsm aangifte doen tegen elk persoon die er binnengedrongen is, dan kan de politie die inbrekers ook eindelijk van het erf meppen brengen.
Bij een heterdaadje hoef je geen aangifte te doen voor een arrestatie toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zsm aangifte doen tegen elk persoon die er binnengedrongen is, dan kan de politie die inbrekers ook eindelijk van het erf meppen brengen.
Voor de politie is het kennelijk niet heterdaad genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangifte is niet eens nodig. Is gewoon een heterdaadje.
Ik denk dat dat ook de reden is dat ze nog binnen zitten, die krijgen een PV en bij geen ID worden ze meegenomen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef BlackEyedAngel het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:01:56Ik krijg berichten dat auto's van activisten op de kop zijn gegooid in #Boxtel. reageer retweet
Kon je op wachten.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:01:56Ik krijg berichten dat auto's van activisten op de kop zijn gegooid in #Boxtel. reageer retweet
Zeker geen beelden van de daders...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Welke site is dat?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Politieheli hangt erboven
[ afbeelding ]
twitter:MvanToorenburg twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:00:34Hopelijk wordt nu snel ingegrepen. ME & helicopter, ambulance en veel politie op scherp. Dat de rust, voor de boeren en de dieren, maar snel mag terugkeren. Dan kunnen de beesten vlug weer goed verzorgd en (eindelijk) gevoerd worden. #Boxtel https://t.co/H8MxRG4VZX reageer retweet
Politie laat het ook allemaal wel gebeuren, geen geld of bezuinigingen is gier geen excuus. Brabant is de rijkste provincie.quote:
Jawel. Het is heterdaad of niet, en dit is duidelijk heterdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de politie is het kennelijk niet heterdaad genoeg.
De politie wil morgen weer zo'n actie.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel. Het is heterdaad of niet, en dit is duidelijk heterdaad.
De politie wil het echter op een ordelijke manier oplossen.
Mooi. Wil iemand dan tegen die agenten gaan zeggen dat ze hun fucking werk eens moeten gaan doen?!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangifte is niet eens nodig. Is gewoon een heterdaadje.
Dat heb je mij echt nergens horen zeggen en ik vraag je te stoppen met mijn woorden te verdraaien. De wet - of beter gezegd de controle / naleving ervan - voldoet niet, over de effectiviteit van verschillende vormen van protest heb ik het niet gehad, of hooguit dat ik niet weet wat het effect van deze bezetting zal zijn en dat ik dus zelf van de cubes ben.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Een stand met vegan voedsel voldoet al tientallen jaren niet meer, dus inbreken, de varkens mogelijk ziek en zeker gestressed maken mag gewoon, hoor!
Wat heeft de rijkdom van de provincie er mee te maken?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Politie laat het ook allemaal wel gebeuren, geen geld of bezuinigingen is gier geen excuus. Brabant is de rijkste provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |