quote:
Dierenbescherming veroordeelt het ook al scherp.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef TwenteFC het volgende:
Ah de activisten zijn achterlijk genoeg om de ventilatie uit te zetten dus. Wat een mongolen eersteklas lekker in de ammoniak lucht zitten en straks klagen dat ze met bosjes omvallen en de boer de schuld geven.
Ze zijn die varkens nu met eigenhandig aan het vermoorden.
Er zit niet voor niks een alarminstallatie op de stroomvoorziening dat moet zo snel mogelijk gefixt worden.
Het meest logische antwoord is omdat ze weten dat ze erquote:Op maandag 13 mei 2019 20:51 schreef DrMabuse het volgende:
Even off topic, wat ik dacht bij de beelden :
Waarom zie ik dit soort filmend deugvolk nooit tegen de misstanden van de islam in actie komen?
(En ja, ik ben al jaren overtuigd vegetariër)
Wel meer vrees ik, maar 125 mensen hebben een leuke dagje uit gehad.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Straks 1000 dode varkens door die activisten
3. Ze zijn (te) bang.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het meest logische antwoord is omdat ze weten dat ze er
1: Binnen 10min buitengeschopt worden
2: De media hen waarschijnlijk als boosdoeners afschildert.
Precies.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dierenbescherming veroordeelt het ook al scherp.
Dit lijkt weer typisch een kliekje die protesteert omdat ze het protesteren en inbreken etc leuk en spannend vinden, en daarbij dierenwelzijn misbruiken als excuus. Ze bereiken namelijk het tegenovergestelde.
Getraind om in de slachtofferrol te kruipen, terwijl niemand hen dwingde daarheen te gaan. Zo is het weer 'peaceful protest blabla'quote:Op maandag 13 mei 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies.
Het is weer hetzelfde liedje. Het excuus dat ze gebruiken om te protesteren, gaat na korte tijd overboord, en daarna wordt het provoceren tot de tegenpartij het genoeg vindt en begint te meppen. En dan janken op social media.
twitter:pimdikkers twitterde op maandag 13-05-2019 om 20:47:42Situatie op dit moment: links de activisten die naar buiten zijn gekomen, in de verte nog meer boeren #boxtel https://t.co/l9aj5rva64 reageer retweet
ik geloof niet dat ze hier wat bereikt hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies.
Het is weer hetzelfde liedje. Het excuus dat ze gebruiken om te protesteren, gaat na korte tijd overboord, en daarna wordt het provoceren tot de tegenpartij het genoeg vindt en begint te meppen. En dan janken op social media.
Links van de foto staat de ambulance en rechts van de foto staan schreeuwlelijkerds te joelen en te zingen.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pimdikkers twitterde op maandag 13-05-2019 om 20:47:42Situatie op dit moment: links de activisten die naar buiten zijn gekomen, in de verte nog meer boeren #boxtel https://t.co/l9aj5rva64 reageer retweet
Net als met IS. De geloofsgenoten vinden dit prima acties, de rest van de wereld niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze hier wat bereikt hebben.
Voor hun mede-mafklappers zijn ze helden. De rest van de wereld heeft een stuk minder respect gekregen voor hen en voor hun standpunten, en zéker voor hun gedrag.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze hier wat bereikt hebben.
Die boeren moesten eerst nog werken, als die relnichten dadelijk het terrein verlaten, zouden ze dan nog gaan matten?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pimdikkers twitterde op maandag 13-05-2019 om 20:47:42Situatie op dit moment: links de activisten die naar buiten zijn gekomen, in de verte nog meer boeren #boxtel https://t.co/l9aj5rva64 reageer retweet
Mandela was een terrorist. Die heeft zelfs bomaanslagen gepleegd, lijkt me nu niet het ideale voorbeeld van hoe je zaken kunt laten veranderen.....quote:Op maandag 13 mei 2019 20:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
When injustice becomes law. Resistance becomes duty.
Mandela vind je zeker ook een aso he? Die heeft ook heel wat regels moeten overtreden omdat dat de enige weg was naar gerechtigheid.
Neuh, dat denk ik niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren moesten eerst nog werken, als die relnichten dadelijk het terrein verlaten, zouden ze dan nog gaan matten?
Precies ja. De meeste mensen reageren er niet zo positief op om door quasi-criminelen tot moordenaars bestempeld te worden. Als ze nou bijvoorbeeld waren begonnen met een koddige stand ergens in een stad met vegan voedsel dan was dat al 10x beter dan het resultaat hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor hun mede-mafklappers zijn ze helden. De rest van de wereld heeft een stuk minder respect gekregen voor hen en voor hun standpunten, en zéker voor hun gedrag.
Worden waarschijnlijk afgevoerd met bussen.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren moesten eerst nog werken, als die relnichten dadelijk het terrein verlaten, zouden ze dan nog gaan matten?
Dat lijkt me voor hun veiligheid wel zo verstandig, als je boeren wilt fucken weet je dat je zijn collega's uit de omgeving ook op je nek krijgt.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Worden waarschijnlijk afgevoerd met bussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |