Ik gok ook alles gewoon maar ..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De TV staat uit hiero dus ik kan het niet zien.......
Jep, sowieso kom ik niet uit een familie van brillendragers.quote:
man man man... als je wil iets kopen en je wil de ingredienten lezen heb je die ook nodig tegenwoordig ..... idioot gewoonquote:Op maandag 13 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik ook een loep voor mijn modelbouw.
Mooi meegenomenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, sowieso kom ik niet uit een familie van brillendragers.
Hier nog net niet. Er zijn 2 films op de tv, de ene is een stomme remake en de andere heb ik in de kast staan.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De TV staat uit hiero dus ik kan het niet zien.......
quote:Op maandag 13 mei 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man... als je wil iets kopen en je wil de ingredienten lezen heb je die ook nodig tegenwoordig ..... idioot gewoon
Ik pak er meestal een zaklantaarn bij ..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man... als je wil iets kopen en je wil de ingredienten lezen heb je die ook nodig tegenwoordig ..... idioot gewoon
Ik was van mijn broers en zus de enige zonder bril.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, sowieso kom ik niet uit een familie van brillendragers.
ik zoek het op in google dat is makkelijkerquote:Op maandag 13 mei 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pak er meestal een zaklantaarn bij ..
Maar je leesbril is nog al eens zoekenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was van mijn broers en zus de enige zonder bril.
maar dan heb ik het al gekochtquote:Op maandag 13 mei 2019 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zoek het op in google dat is makkelijker
behalve als er vlees in zitquote:Op maandag 13 mei 2019 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vreet het dan toch op als ik het lekker vind
Die gebruik nu sinds een jaar of 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |