Met mate dus, helemaal geen water drinken lijkt me ook niet goed.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaankost ook geld trouwens
![]()
Nee hoor ik heb gewoon mijn waterflesje bij de hand die sleep ik altijd overal mee naar toe,,,,,
Chuf houdt ons graag een beetje in het ongewisse volgens mij.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaa welke factoren daaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn??????
Eerst mag ik de lens betalen en dan wordt er pas besteld ... en dan maar hopen dat ze die lens wel op tijd kunnen leveren .. voor mn andere oog ligt ie sws niet op voorraad en daar wacht de arts nog op levertijd ...quote:
ja maar ja maar..........quote:Op maandag 13 mei 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf houdt ons graag een beetje in het ongewisse volgens mij.
ah.........quote:Op maandag 13 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst mag ik de lens betalen en dan wordt er pas besteld ... en dan maar hopen dat ze die lens wel op tijd kunnen leveren .. voor mn andere oog ligt ie sws niet op voorraad en daar wacht de arts nog op levertijd ...
gedoe ja ..
Inderdaad gedoe, misschien te simpel gedacht, maar ze weten toch al een tijdje dat je nieuwe lenzen moet, dus dat had dan toch allang besteld kunnen zijn. Nou ja, ik hoop voor jou het dat 18 juni gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst mag ik de lens betalen en dan wordt er pas besteld ... en dan maar hopen dat ze die lens wel op tijd kunnen leveren .. voor mn andere oog ligt ie sws niet op voorraad en daar wacht de arts nog op levertijd ...
gedoe ja ..
En dan achteraf hopen dat ik hem terugkrijg van de verzekering.. op medische indicatie hoop ik dan ..quote:
ik dénk het wel....quote:Op maandag 13 mei 2019 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan achteraf hopen dat ik hem terugkrijg van de verzekering.. op medische indicatie hoop ik dan ..
Moet je het eerst voorschieten?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan achteraf hopen dat ik hem terugkrijg van de verzekering.. op medische indicatie hoop ik dan ..
Ja ja ... betalen zou geen probleem moeten zijn ... Maar toch je weet het nooit ..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad gedoe, misschien te simpel gedacht, maar ze weten toch al een tijdje dat je nieuwe lenzen moet, dus dat had dan toch allang besteld kunnen zijn. Nou ja, ik hoop voor jou het dat 18 juni gaat gebeuren.
Ik hoop het zo voor je dat het goed uitpakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... betalen zou geen probleem moeten zijn ... Maar toch je weet het nooit ..
Ja zoiets .. Hoorde het vandaag ook pas voor het eerst ..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je het eerst voorschieten?
Het doel is wel terug naar 0quote:Op maandag 13 mei 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor je dat het goed uitpakt.
Ik gebruik ook een loep voor mijn modelbouw.quote:
Verder brilloos??quote:Op maandag 13 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik ook een loep voor mijn modelbouw.
Ik heb meer verstand van voetbal en die is al nagenoeg 0.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |