Bedankt voor de bron.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Ik wilde het net gaan opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bijquote:Op maandag 13 mei 2019 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron.
Zoiets citeren zonder bronvermelding is best waardeloos.
Omdat je een waardeloze post wilde plaatsen?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
Goeie grap hoor :’)quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
En ik had een PMquote:
Oef!quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik hem sloot.....
[ afbeelding ]
En die koffie ontbreekt hier want we hadden vorige week opeens onderhoud aan de leidingen waardoor we de koffie-apparaten tot vanmiddag niet mogen gebruiken
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef z80 het volgende:
De volkskrant heeft weer een goed stukje onderzoek geleverd. Of in ieder geval de cijfers uit een onderzoeks-rapport goed tegen het licht gehouden.
het blauwe licht van uw schermpjes is niet wat u wakker houdt.
https://www.volkskrant.nl(...)kker-houdt~b80598bf/
Heb ik het nou goed begrepen dat de conclusie was: " Ga gewoon slapen." ?quote:
Kom je ook gezellig barbeknoezelen danquote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef Tele6 het volgende:
Waarom is LS PMs aan het sturen? Nou wil ik ook
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?quote:
Het is niet 6 juli, tochquote:
Nee uitgeschakeld.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon je geen PM sturen, zit je inbox vol?
Nou! Goed artikel en heel fijn om te zien dat de conclusies goed tegen het licht worden gehouden en er een kritische noot geplaatst wordt bij popi-jopi resultatenquote:
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoor
/ruime is er genoeg maar ik moet er echt niet aan denken.
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.
Voor 12.500 kun je best een leuke vakantie boekenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoor
/ruime is er genoeg maar ik moet er echt niet aan denken.
Verhuur je fietsen erbijquote:Op maandag 13 mei 2019 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.
Fietsen lenen. Maar volgens mij zijn altijd campings bij F1 een flink eind lopen @Kreator weet daar meer van geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.
quote:
5000 per fiets kun je makkelijk vragen.quote:
Ik zou Bluezz en Golfer lief aankijkenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
5000 per fiets kun je makkelijk vragen.
Ik zou in nog geen 12.500 jaar zoveel betalen voor een overnachting![]()
Betalingen in natura worden niet aangenomen.quote:
Golfer wijst me afquote:Op maandag 13 mei 2019 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Betalingen in natura worden niet aangenomen.
Pfff... hij weet niet wat hij mistquote:
Ik dacht dat zij al zeker 25 jaar dood was.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef AnneX het volgende:
Qué sera qué sera ...whatever will be, will be...
# oorwurm
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:05 schreef AnneX het volgende:
Eerlijk gezegd, ik ook.
Vanmiddag braaf geweest en in Seattle gewandeld en in Auckland een berg op.
Het helpt echt als ik hier zeg, dat het in de planning staat.
Dan moet ik wel ( van mijzelve).
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat ik zaterdagmorgen ga wandelen in de Waterleidingduinen.
Ik was ook nogal verbaasd net inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij al zeker 25 jaar dood was.
Dan zette ik nu nog een tent op het grasveld voor de deurquote:Op maandag 13 mei 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.
Oh leukquote:Op maandag 13 mei 2019 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig barbeknoezelen dan
Ontbijt was taart, lunch was tosti rauwe ham en geitenkaas en ik had nog een peer.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef minilot het volgende:
Ontbijt was één ei, lunch een boel koekjes en straks afhaal-Maleisier. Hm. Vergt verbetering.
Heaps beterquote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ontbijt was taart, lunch was tosti rauwe ham en geitenkaas en ik had nog een peer.
Jij wint. Weer eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond zelfgemaakte Ćevapčići met ajvar, kropsla salade en bruschetta.
Heb nu al honger.
Kwark taart welke m'n moeder had gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Heaps beter
(Wat voor taart? Indien carrot cake trek ik mijn statement terug!)
Doe mij zo'n vriendin!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik ga etenIk had kwark als ontbijt, een AH stoommaaltijd als lunch en een snickers, kaas en een appel als tussendoor
Ik heb echt megazin in allerhande ongezond voer, maar morgen gaat een vriendin koken voor me en ik kreeg de waarschuwing dat het een hoog kcal-gehalte, een hoog carb-gehalte en misschien iets teveel zout gaat zijnLaten we maar geen chinees halen dus
Kortstondig applausje!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag zoveel fruit gegeten, ik ben trots op mezelf.Een banaan, aardbeien, frambozen en blauwe bessen.
Welkom terug!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi trouwens
Ik was een weekendje in een Roompothuisje met familie. Was gezellig maar ben blij om weer thuis te zijn.
Nee! Van mijquote:
Okee, okee! Ik wil ook eigenlijk alleen dat eten - liever geen vriendinquote:
Eten is ook van mijquote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Okee, okee! Ik wil ook eigenlijk alleen dat eten - liever geen vriendin
Leuk: mijn familiequote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom terug!Wat was er zoal leuk? Wat was er meh?
(Nog twee weken tot midweek Center Parks)
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi trouwens
Ik was een weekendje in een Roompothuisje met familie. Was gezellig maar ben blij om weer thuis te zijn.
Thanks en zeer sporadisch nog een oplevingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mini: veel plezier met de film. Zijn de kook- en bak thrills gone?
Zal je toch boeken en dan gaan ze de wedstrijd een week later doenquote:Op maandag 13 mei 2019 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn je specialiteiten, zoal?![]()
En inderdaad:
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/jKNqFPgKUNL8Hcwf2_76er_I41E=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)2e81b.png]afbeelding[/url] ]
Herhaling, midden juli de nieuwe seriequote:Op maandag 13 mei 2019 17:42 schreef AnneX het volgende:
Golfer en andere liefhebbers: “we zijn er bijna” is weer begonnen, naar de hak van Italië.
Op het idiote tijdstip van 17:00 uur de komende week.
Of is het een herhaling?
#slowteevee.
Herhalingen van vorig jaar. De nieuwe beginnen in juli en dan gaan ze naar de Balkan:quote:Op maandag 13 mei 2019 17:42 schreef AnneX het volgende:
Golfer en andere liefhebbers: “we zijn er bijna” is weer begonnen, naar de hak van Italië.
Op het idiote tijdstip van 17:00 uur de komende week.
Of is het een herhaling?
#slowteevee.
Schiet allemaal niet heel erg op. Ik zit nu in de intake bij de plek waar ik naar doorverwezen ben, dus heb nog geen hulp daar, alleen overbruggingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!![]()
Zijn jullie op orde, alle dozen weg en kasten vol.
Best frips nog buiten en dan een lentesoepje https://www.hellofresh.nl(...)45b9c445fa707f135e73
Tele, je bent wel warm geworden. Ook belangrijk. Hoe gaat de studie i.c.m. psycholoog perikelen?
Mini: veel plezier met de film. Zijn de kook- en bak thrills gone?
Dit klinkt fantastisch.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was heerlijk weer om in de tuin te werken![]()
Hier gaat de bbq straks aan. We eten schol met kappertjessaus en salade met krieltjes, geitenkaas, basilicum en gegrilde asperge.
Soepjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!![]()
Zijn jullie op orde, alle dozen weg en kasten vol.
Ook al bedacht wat jullie gaan doen?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Thanks en zeer sporadisch nog een oplevingSoepeetze!
@:Lot_1 Moeder, broertje, beste vriendin van moeder + hondje, J., Günther.
Ohhh...schol. Dat mis ik best wel sinds vis niet meer luktquote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier gaat de bbq straks aan. We eten schol met kappertjessaus en salade met krieltjes, geitenkaas, basilicum en gegrilde asperge.
schiet s op met dat blog, ik wil dit maken.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Zijn twee recepten voor het blog.
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
schiet s op met dat blog, ik wil dit maken.
Gaaf!quote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testen
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testen
He verdorie, wat duurt dat toch lang. Is er al wel zicht op wanneer er echt hulp komt?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Schiet allemaal niet heel erg op. Ik zit nu in de intake bij de plek waar ik naar doorverwezen ben, dus heb nog geen hulp daar, alleen overbrugging
Vakken volgen gaat wel (een dagje in de week), maar m'n scriptie had allang af moeten zijn en dat schiet voor geen ene meter op
Tof hè?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben het luisterboek Neverwhere aan het luisteren, van en door Neil Gaiman voorgelezen. Heerlijk. Aanrader
LS wij willen binnenkort een grotere bbq kopen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Oh gos. Deze wijk staat wel bekend als asociaal en slecht en ditendat, maar kwamen net 2 buren langs, met een plastic bekertje om geld op te halen voor een krans voor de buurman, voor de begrafenis.
Mooi dit.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Oh gos. Deze wijk staat wel bekend als asociaal en slecht en ditendat, maar kwamen net 2 buren langs, met een plastic bekertje om geld op te halen voor een krans voor de buurman, voor de begrafenis.
En de groenten waren niet ondefinieerbaar klein gesneden?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte cannelloni met een boel groente die niet werd gediskwalificeerd met een 'bahvieswilliknie'Wie is deze goedgehumeurde entiteit die bezit heeft genomen van het lichaam van mijn zoon? Of zou hij een soort runners high hebben van al het hollen?
Neequote:Op maandag 13 mei 2019 18:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En de groenten waren niet ondefinieerbaar klein gesneden?
Wow! Mijn ooit zo goede eter wordt steeds moeilijker. Gister hadden we Käsespätzle, maar de stukjes gebakken ui daarin waren niet goed. Gelukkig compenseert jongste, die eet als een bootwerker.quote:
Käsespätzlequote:Op maandag 13 mei 2019 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wow! Mijn ooit zo goede eter wordt steeds moeilijker. Gister hadden we Käsespätzle, maar de stukjes gebakken ui daarin waren niet goed. Gelukkig compenseert jongste, die eet als een bootwerker.
Dat klinkt niet lekker, Tele. Kom je buiten, Stukkie wandelen, Hoe is het met de outdoortraining?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Schiet allemaal niet heel erg op. Ik zit nu in de intake bij de plek waar ik naar doorverwezen ben, dus heb nog geen hulp daar, alleen overbrugging
Vakken volgen gaat wel (een dagje in de week), maar m'n scriptie had allang af moeten zijn en dat schiet voor geen ene meter op
Postte je dit net niet ook al?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker, Tele. Kom je buiten, Stukkie wandelen, Hoe is het met de outdoortraining?
Lukt het om de zinnen te verzetten?
Ik word vergeetachtig. Kan dus gewoon naar een herhaling kijken als nieuw![]()
![]()
Gelukkig is er fok.
quote:
Hm ik woon ook in een aso-wijk...quote:Op maandag 13 mei 2019 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Dit is voor deze wijk ook wel heel herkenbaar.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik woon ook in een aso-wijk...
maar zie echt heel veel dingen een stuk socialer zijn dan toen ik een rijkere buut woonde.
Toen had ik na 2 jaar mijn bovenbuurman nog nooit gezien. Jaar na de verhuizing belde hij me voor de vve... had me nog niet gemist kennelijk.
Hier zijn de buren een stuk socialer toch.
Het is viezer op straat, er is meer criminaliteit.. maar tegelijkertijd heb ik zowel beneden als naast me buren die een oogje in het zeil houden “want vrouw alleen met kind” en kan ik in het hele portiek eigenlijk dag en nacht aankloppen als er wat is.
Lopen de deur niet plat bij elkaar verder... en geen hippe buurtbbqs.
Maar ik vind het belangrijker dat buren gewoon vooral elkaar helpen als het nodig is.
En dat was toen ik verderop in deze zelfde wijk woonde.. weinig anders eigenlijk.
Denk dat ik voorlopig nog even in mn aso-wijkje blijf <3
Haha ik hou helemaal niet zo van die hollandse muziek. Maar elk jaar sta ik gezellig met een biertje naast het podium op koningsdagquote:Op maandag 13 mei 2019 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is voor deze wijk ook wel heel herkenbaar.Praatje op straat, beetje op elkaar letten, elkaar helpen als dat nodig is.
En zo vind ik het inderdaad prima, ik hoef niet op de koffie en zulks.
Over 2 weken hebben we hier 'meimarkt'. Dat is een happening met nederlandstalige muziek en rommelmarkt. Door een aantal straten, waaronder die van ons.
Ik ben benieuwd
Campings zijn in het buitenland bijna altijd naast het circuit.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fietsen lenen. Maar volgens mij zijn altijd campings bij F1 een flink eind lopen @:Kreator weet daar meer van geloof ik.
Maar ja, wildvreemden in huis.
Monaco, was daar geen Fok!er naar toe? Decadent zal dat wel geweest zijn danquote:Op maandag 13 mei 2019 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Campings zijn in het buitenland bijna altijd naast het circuit.
België was een eind lopen. Duitsland, Oostenrijk en Italië zaten we naast het circuit. In Monaco zijn geen campings.
Dit. Supersimpel hier, maar lekkerquote:
Hier ook maar nog trekquote:
Aha, ik kreeg bij rapportages altijd het idee dat het een eind van het circuit was. En een camping in Monaco, leuk ideequote:Op maandag 13 mei 2019 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
België was een eind lopen. Duitsland, Oostenrijk en Italië zaten we naast het circuit. In Monaco zijn geen campings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Bij Zandvoort heb je 2 campings vlak in in de buurt van het circuit: camping de Duinrand en camping de Lakens.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:52 schreef Kreator het volgende:
29 mei hoor ik wat het behandelplan wordtquote:Op maandag 13 mei 2019 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He verdorie, wat duurt dat toch lang. Is er al wel zicht op wanneer er echt hulp komt?
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom iedere dag wel buiten ja. Zeker nu het zo zonnig is ga ik netjes iedere dag wandelen of fietsen. Wat helpt is dat ik de laatste tijd een beetje een obsessie heb met voortuinbibliotheken, dus ik ga bijna iedere dag even langs een of twee daarvan in mijn wijk, om te kijken of er nieuwe boeken zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker, Tele. Kom je buiten, Stukkie wandelen, Hoe is het met de outdoortraining?
Lukt het om de zinnen te verzetten?
Ik word vergeetachtig. Kan dus gewoon naar een herhaling kijken als nieuw![]()
![]()
Gelukkig is er fok.
Dankjequote:Op maandag 13 mei 2019 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het zo goed van je dat je zo hard aan jezelf werkt. Hoeveel mensen zouden het teveel moeite vinden.
Maar was het wel lekker?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ook maar nog trekNaar aanleiding van al dat medische gezeik probeer ik mijn leven weer wat te beteren maar ik geloof dat mijn lichaam nog wat tegensputtert
Yupquote:
Ja dat was wel een once in a lifetime. Waren met een Alpine, airbnb geboekt op tien minuten wandelen. Tribune in de haven bij het zwembad.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Monaco, was daar geen Fok!er naar toe? Decadent zal dat wel geweest zijn dan
Tofquote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat was wel een once in a lifetime. Waren met een Alpine, airbnb geboekt op tien minuten wandelen. Tribune in de haven bij het zwembad.
Je kunt er zeg maar ook vier weken luxe van op vakantie met z'n tweeën.
Ohhh ben niet jaloers ben niet jaloersquote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat was wel een once in a lifetime. Waren met een Alpine, airbnb geboekt op tien minuten wandelen. Tribune in de haven bij het zwembad.
Je kunt er zeg maar ook vier weken luxe van op vakantie met z'n tweeën.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik lurkte even of het had gesmaakt, P had me het recept gevraagd
Wonen anders retefijne SC'ersquote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef golfer het volgende:
Gezellige stad toch, dat Enschede:
https://nos.nl/artikel/22(...)et-vrijuit-gaan.html
Burgemeester:” blablabla”.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef golfer het volgende:
Oef, meisje toch! Wat AnneX al zegt - lastig om via zo'n forum in te schatten hoe heftig het al dan niet voor iemand is.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankje
Er zijn zat momenten dat ik dat ook dacht, dat het te veel moeite was. Dat ik alle hoop wel kwijt was. Maar je hebt niet veel meer opties dan maar gewoon blijven proberen. -- De alternatieve optie kan ik de mensen om me heen niet aandoen.
Om op basis hiervan nu maar een stempel op de stad te drukken gaat nogal ver.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef golfer het volgende:
Daarom negeerde ik Golfer ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om op basis hiervan nu maar een stempel op de stad te drukken gaat nogal ver.
Het is sowieso nogal een gechargeerd stukje. Dit soort mensen zouden ook blanke buren in elkaar tikken om een ruzie tussen kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om op basis hiervan nu maar een stempel op de stad te drukken gaat nogal ver.
Wel waar ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal een gechargeerd stukje. Dit soort mensen zouden ook blanke buren in elkaar tikken om een ruzie tussen kinderen.
Want wie het hardste slaat heeft gelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal een gechargeerd stukje. Dit soort mensen zouden ook blanke buren in elkaar tikken om een ruzie tussen kinderen.
Mogguh!quote:
Dit zegt toch niemand?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Want wie het hardste slaat heeft gelijk.
Niet normaal zoals mensen met elkaar omgaan.
En wat een voorbeeld voor hun kinderen. Worden net zulke tokkies.
Maar zo denkt dat soort volk toch?quote:
Dat was een beetje onduidelijk, vond ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar zo denkt dat soort volk toch?
Want waarom gaan ze anders mensen mishandelen wiens kinderen blijkbaar een ruzietje hadden met hun kinderen?
(Ik reageerde niet op jou of Krea, maar op het artikel)
Dat dacht ik al, nav jouw reactie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was een beetje onduidelijk, vond ik.
Ai, lekker onder een warme douche staan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Spierpijn in nek/rug na de training van gisteren. Niet per se de fijnste plek.
Goed ideequote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, lekker onder een warme douche staan?
Wil je wat kittens om erop te leggen?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wil je wat kittens om erop te leggen?
Er ligt nu wat op mijn arm. Heerlijk warm
Nou, dat! Je loopt er al best lang mee. Hopelijk zet deze stijgende trend door.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat het lijf wat beter gaat Kaatje
Helaas, warmtetherapie uurtje is voorbij.quote:
Wat is jouw recept voor gumbo?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Al mijn frustraties in een pan gemikt vandaag...
Nu ruikt mn huis heerlijk naar gumbo maar is het wel ver voorbij etenstijd.
Ben echt benieuwd hoe lekker ik het ga vinden.
[ afbeelding ]
Ik zou even wachten tot ik het daadwerkelijk gegeten heb.quote:
Hier in de SC heb ik het daar ook niet echt over, ik praat liever gewoon mee met waar het op dat moment over gaat. In het depressie & angst topic kan ik wat meer kwijt over hoe het gaat.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef AnneX het volgende:
@:Tele: het stomme is, dat op een afstandje als fok zó slecht is in te schatten hoe het met je gaat.
Je klinkt altijd wel ondernemend en bezig. Sterkte met wachten op...en met de begeleiding.
Vanavond nog even wat te regelen voor een groots concert zondag as. in het dorp van NKK, kenners weten wel.
En dan is daarnaast nog meer muziek op 10 lokaties dezelfde dag.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef, meisje toch! Wat AnneX al zegt - lastig om via zo'n forum in te schatten hoe heftig het al dan niet voor iemand is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:39 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik vind het super knap Tele, hoe je je schouders er onder zet, zelfs als het dus zo uitzichtloos schijnt
Eerst mezelf maar eens uit bed slepen../lui
Ja, Gumbo is net als bv Paella, iedereen zijn moeder in Spanje maakt het op haar eigen manier, net als iedere regio, maar ze zijn er allemaal van overtuigd dat hun recept het échte is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot ik het daadwerkelijk gegeten heb.
Maar ik heb op deze site gespiekt: https://www.chilipeppermadness.com/recipes/how-to-make-gumbo/
Beetje chilipepermadness en een beetje van mezelf dus.
Heb ipv kip en worst.. garnalen en worst genomen.
Verder redelijk zoals het daar staat.
Nog nooit gegeten ook.. dus kan wel zeggen of het lekker was maar niet of het een beetje de smaak benaderd die je zou kunnen verwachten.
Maar goed.. geen 2 gumbo’s hetzelfde..
Mijne dus ook niet.
Mja vind ik ook van de dingen die mijn moeder maaktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, Gumbo is net als bv Paella, iedereen zijn moeder in Spanje maakt het op haar eigen manier, net als iedere regio, maar ze zijn er allemaal van overtuigd dat hun recept het échte is.
Waar had je de sassafras gekocht?
Toko.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja vind ik ook van de dingen die mijn moeder maakt
Ik had geen okra er in trouwens... geen idee waar ik dat vandaan moet toveren.
Turkse winkel, diepvries, zakje van een kilo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Afrikaanderplein op zaterdag?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In de diepvries en soms vers bij de Turk. Ik heb het ook nog liggen, ik moet er eens iets mee doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Shakshuka <3quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de diepvries en soms vers bij de Turk. Ik heb het ook nog liggen, ik moet er eens iets mee doen.
Geluncht met shakshuka, ik zit propvol.
Ik heb het weleens zien liggen bij turkse winkel verderop ja... zag er nu niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet dat okra zo geweldig lekker is btw. Heb het vers en uit blik gegeten, zelf gemaakt en in restaurants, niet echt vies maar ook niet dat ik zeg, jummie, okra
Maar volgens mij, als je ze bevroren koopt, is dat allemaal al gedaan. Ik heb het één keer vers gemaakt (en dat allemaal niet gedaan, wist het niet) en omdat ik eerder van diepvriesokra had gegeten heb ik daarna alleen maar diepvries gegeten. Als die glibber mijn eerste ervaring met okra was geweest, was er nooit een vervolg op gekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Okra geeft een binding idd, maar geen mooie, het is een slijmerige glibberige binding. Als dit niet wilt moet je de okras in stukjes snijden of de kop of kont eraf halen en 5 minuten in azijnwater koken en dan in ijswater afschrikken. Of ze een paar uur in koud water met citroensap of azijn laten weken.
Dan kan je de okra als groente in stoofschotel gebruiken zonder dat de slijmerige binding ontstaat.
Dit zijn het soort dingen die je moet leren idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar volgens mij, als je ze bevroren koopt, is dat allemaal al gedaan. Ik heb het één keer vers gemaakt (en dat allemaal niet gedaan, wist het niet) en omdat ik eerder van diepvriesokra had gegeten heb ik daarna alleen maar diepvries gegeten. Als die glibber mijn eerste ervaring met okra was geweest, was er nooit een vervolg op gekomen.
Zonder de glibber is het best lekker. Al denk ik niet dat het alleen met peper en zout lekker is.quote:
Ziet er goed uit dat receptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot ik het daadwerkelijk gegeten heb.
Maar ik heb op deze site gespiekt: https://www.chilipeppermadness.com/recipes/how-to-make-gumbo/
Beetje chilipepermadness en een beetje van mezelf dus.
Heb ipv kip en worst.. garnalen en worst genomen.
Verder redelijk zoals het daar staat.
Nog nooit gegeten ook.. dus kan wel zeggen of het lekker was maar niet of het een beetje de smaak benaderd die je zou kunnen verwachten.
Maar goed.. geen 2 gumbo’s hetzelfde..
Mijne dus ook niet.
Een blauwe met een anker op de borst?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dat receptIk probeer in Louisiana altijd wel een gumbo te halen ergens
Soms lukt het ook om naar een crayfish boil te gaan.. Of om de stuwadoors zover te krijgen dat ze er een regelen op de kade
Sinds ik officieel niet meer bij m'n ouders woon loopt m'n ma steeds in een oude trui van mij
Een blauwe zonder ankerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een blauwe met een anker op de borst?
Verklaart wel waarom men kennelijk OF vindt dat het onmisbaar is.. OF dat het er echt niet in hoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Okra geeft een binding idd, maar geen mooie, het is een slijmerige glibberige binding. Als dit niet wilt moet je de okras in stukjes snijden of de kop of kont eraf halen en 5 minuten in azijnwater koken en dan in ijswater afschrikken. Of ze een paar uur in koud water met citroensap of azijn laten weken.
Dan kan je de okra als groente in stoofschotel gebruiken zonder dat de slijmerige binding ontstaat.
Zeker weten dat hij het niet is?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie net een foto langskomen van een voortvluchtig topcrimineel. Sprekend mijn ex.
Foto?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie net een foto langskomen van een voortvluchtig topcrimineel. Sprekend mijn ex.
Is dat gewaagd, een gepubliceerde foto van een gezochte crimineel vragen?quote:
Heerlijk... ik kijk overspel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit in mijn flanellen pyjamaatje, kopje thee, bonbons en kat op schoot klaar voor het Songfestval![]()
Jullie ook?
Nee, ik zit op een terras naast mijn zwembad in de avondzon bij 27 graden (het is iets afgekoeld gelukkig) te luisteren naar de vogels en te wachten tot Jross de bbq aan heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit in mijn flanellen pyjamaatje, kopje thee, bonbons en kat op schoot klaar voor het Songfestval![]()
Jullie ook?
Warme buikenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heerlijk... ik kijk overspel.
Met een warme buik vol gumbo
Je bent vast ontzettend jaloers op mequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een terras naast mijn zwembad in de avondzon bij 27 graden (het is iets afgekoeld gelukkig) te luisteren naar de vogels en te wachten tot Jross de bbq aan heeftIs dit zo'n voorronde vanavond?
Oh ik geloof niet dat ik ooit naar 'de andere' voorronde heb gekeken, alleen die waar Nederland in zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je bent vast ontzettend jaloers op meKlinkt heerlijk
![]()
Ja, eerste voorronde. ‘Wij’ zijn donderdag aan de beurt.
Voor de rest van de hysterie verkas ik wel naar het ESF forum.
Ohhhhh, geniet ervan met z’n twee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een terras naast mijn zwembad in de avondzon bij 27 graden (het is iets afgekoeld gelukkig) te luisteren naar de vogels en te wachten tot Jross de bbq aan heeftIs dit zo'n voorronde vanavond?
Ow wat lekker, zijn jullie lekker op vakantiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paderne in de Algarve, als ik naar links kijk zie ik https://en.wikipedia.org/wiki/Castle_of_Paderne in de verte (wandelafstand viel me gisteren reuze mee, 20 minuutjes of zo).quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ow wat lekker, zijn jullie lekker op vakantieWaar?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Paderne in de Algarve, als ik naar links kijk zie ik https://en.wikipedia.org/wiki/Castle_of_Paderne in de verte (wandelafstand viel me gisteren reuze mee, 20 minuutjes of zo).
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie ook?
Nog een fanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]ja
Alleen dan met wijn
Het is tot nu toe wel erg slecht zeg
Fijne vakantie Isa!
Kasteel De Haar is echt wel mooi hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef AnneX het volgende:
Lekker Isa, “ mijn zwembad” ...glaasje en bbq. Eindelijk eens een keer in Portugal.
Waar in de buurt eigenlijk?
Edit: inmiddels antwoord. 🤪
Vandaag waren wij op stap naar een kasteel, nl. https://www.kasteeldehaar.nl/
In oktober vorig jaar hadden wij er drie bezocht in midden frankrijk en het was natuurlijk raar, dat we die ene in onze regio alleen van naam kenden.
Na afloop heerlijk gegeten in Vleuten bij de Italiaan https://www.damiciutrecht.nl/
Toevallig vertrekken de kennissen naar Como volgende week en wij naar Sicilië eind mei.
Prego.Limoncello 🇮🇹
Dat kasteel ziet er wel stukken beter uit. Jaren geleden dat ik daar ben geweest zeg. Herinnerde me nog van de rondleiding dat de kosten van onderhoud echt enorm waren. Ja, gek hoe dat loopt, dat je dingen zoalskastelen in je buurt niet eens bezoekt, maar op vakantie welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef AnneX het volgende:
Lekker Isa, “ mijn zwembad” ...glaasje en bbq. Eindelijk eens een keer in Portugal.
In oktober vorig jaar hadden wij er drie bezocht in midden frankrijk en het was natuurlijk raar, dat we die ene in onze regio alleen van naam kenden.
Na afloop heerlijk gegeten in Vleuten bij de Italiaan https://www.damiciutrecht.nl/
Toevallig vertrekken de kennissen naar Como volgende week en wij naar Sicilië eind mei.
Prego.Limoncello 🇮🇹
Ik ook wel een beetje maar het valt niet meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog een fan![]()
Ja, het is best erg maar daar was ik al op voorbereid
En als hij/zij Engels kan, Duits er achteraan leren. Kun je weer van voor af aan beginnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh ben nu bezig om een Syrier engels te leren. Zijn Nederlanders is heel goed, maar nu moeten we oefenen met uitspraak van woorden die qua uitspraak op elkaar lijken maar anders worden geschreven en een andere betekenis hebben.
Valsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje maar het valt niet mee
België valt ook wel tegen nu
IJsland schijnt helemaal bizar te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow Australië.....wat heb ik net gezien
Laatst had één van hen een vriend op bezoek, Syrier die nu in Duitsland woont, ze kwamen hier allemaal eten en dat ik én Nederlands én Engels én Duits sprak, het was een wonder volgens henquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:52 schreef z80 het volgende:
[..]
En als hij/zij Engels kan, Duits er achteraan leren. Kun je weer van voor af aan beginnen.
Mooi kasteelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef AnneX het volgende:
Prego.Limoncello 🇮🇹
Nu nog Syrischquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laatst had één van hen een vriend op bezoek, Syrier die nu in Duitsland woont, ze kwamen hier allemaal eten en dat ik én Nederlands én Engels én Duits sprak, het was een wonder volgens hen
Ben tweetalig opgegroeid en er is veel blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu nog Syrisch
Duits bak ik niks van, al kan ik het meeste wel verstaan.. nooit op school gehad.
IJsland > De rest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
IJsland schijnt helemaal bizar te zijn.
*aan stoel vasthoudt*
Meekijken bij de Belg is trouwens zoveel leuker dan bij NL
Het is wel echt de slechte halve finale in tijdenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
IJsland schijnt helemaal bizar te zijn.
*aan stoel vasthoudt*
Meekijken bij de Belg is trouwens zoveel leuker dan bij NL
Moet hij donderdag wel eerst door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Brits commentaar is toch altijd wel te pruimen?
Ik kijk zaterdag wel even naar Duncan.
Ah dat is fijn, tweetalig opgevoed!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben tweetalig opgegroeid en er is veel blijven hangen.
En Arabisch, van m'n levensdagen niet. Echt daar kan ik geen chocola van maken. Ik kan wel Arabisch en Koerdisch uit elkaar halen, maar wat ze zeggen.
Anders vermoord ik die oorwurm zelf welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Moet hij donderdag wel eerst door naar de volgende ronde
Is het dan ook niet een beetje "ons" zwembadquote:
Mijn ouders waren beiden Nederlands, maar wij waren heel veel bij Duitse familie van mijn grootvader. Er werd vaak Duits gesproken, ook door mijn ouders (mij vader had ook Duitse familie waar hij vroeger veel was) maar dat is gestopt toen mijn zus geboren werd, of eigenlijk (dat gebeurde bijna gelijk) toen overleed opa. Maar grammatica is een ramp.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah dat is fijn, tweetalig opgevoed!
Ik zou willen dat onze schoondochter dat ook zou doen.. zo fijn als je iig Engels en Nederlands volledig 2talig beheerst...
Grahamquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Brits commentaar is toch altijd wel te pruimen?
Ik kijk zaterdag wel even naar Duncan.
quote:
Mooie start heb je danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren beiden Nederlands, maar wij waren heel veel bij Duitse familie van mijn grootvader. Er werd vaak Duits gesproken, ook door mijn ouders (mij vader had ook Duitse familie waar hij vroeger veel was) maar dat is gestopt toen mijn zus geboren werd, of eigenlijk (dat gebeurde bijna gelijk) toen overleed opa. Maar grammatica is een ramp.
😜quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het dan ook niet een beetje "ons" zwembad
IK BEN SERIEUSquote:
Hahahaha ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
IK BEN SERIEUS
San Marino![]()
Zelfs mijn vader had dat beter gekund. En die is toondoof.
Frans kon ik weer niets mee. Maar had ook enorme ruzies met de docent. Gestopt zodra het kon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie start heb je dan![]()
Ik kan niks met Duits. Ja, me redden. Maar het lijkt teveel op Nederlands of zo, wist er op school geen raad mee. Terwijl Frans en Engels prima gingen.
En hij zong zo ont-zet-tend valsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja.
'Een goeie song geschreven in 5 minuten'
Titel: Say nanana._!
Ik ben er al klaar mee, zo naar bed. Donderdag weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En hij zong zo ont-zet-tend vals
Wel een leuke compilatie net.
Beetje jammer dat er nu een mevrouw over een banaan staat te praten
Dan zijn wijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee, zo naar bed. Donderdag weer
Maar als jij naar bed gaat gebeuren er rare dingen (zie Ajax). Nu mag je naar bed maar donderdag niet hoor, tot het einde opblijven en dan zaterdag ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar mee, zo naar bed. Donderdag weer
Hehehe. Ja, fair enough. Zaterdag ben ik sowieso nog wakkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als jij naar bed gaat gebeuren er rare dingen (zie Ajax). Nu mag je naar bed maar donderdag niet hoor, tot het einde opblijven en dan zaterdag ook.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als jij naar bed gaat gebeuren er rare dingen (zie Ajax). Nu mag je naar bed maar donderdag niet hoor, tot het einde opblijven en dan zaterdag ook.
Een vrouw in mijn kennissenkring heeft zwart haar, bruine ogen en hoeft maar 5 minuten in de zon te zitten om een kleurtje te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb zoiets met engels... heb je toch echt een heel andere start mbt het leren van een taal.
Weet nog dat ik echt heel trots was dat ik al helemaal tot 10 kon tellen.
Familie uit canada was op bezoek... “goed zeg! En nu in het engels...”
Briefje mee naar huis.. elke avond oefenen tijdens het tanden poetsen...
En zo steeds verder... tegen de tijd ik engels op school kreeg ging me dat enorm gemakkelijk af.
Met duits, frans en spaans.. was dat heel anders.
Tegen de tijd ik ging werken bij een bedrijf met engels als voertaal kreeg ik dikke complimenten tijdens mijn sollicitatie al over mn engels.
Begreep later dat de rest van de aanwezige mensen had zitten klapperen met de oortjes want de (australische) dame in kwestie gaf eigenlijk nooit complimenten.
Toch wel echt handig.. zo vroeg beginnen met een extra taal.
Dochterlief kreeg engels al bij de kleuters... en kon zich vorig jaar met dr 10 jaar dus ook prima redden in finland met mijn finse vriend die 3 dagen bleef logeren. Blij dat we dat toen wel echt al belangrijk vonden.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha sorry dat ik naar bed ben gegaan jongens
Maar... de schuld van de monteur is het ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had net een monteur als golfer/Bluezz voor m’n slimme meters..
Er zaten geen pakkingen tussen de aansluitingen van de gasleidingen en de oude meter..
Ja en hoe is dat mijn schulddat spul is verzegeld..
Awwquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:33 schreef Lot_1 het volgende:
Er zit een mus in onze kachel. Al sinds gisteravond, want toen hoorde ik vreemde geluiden uit de kachel komen. Blijkbaar de schoorsteen ingevlogen. (Daar gaat ASAP gaas op).
Ik zie er tegenop om 'm los te moeten laten.. overal zwarte asMaar vangen lijkt me ook niet te doen.
Grote zak om het luikje heen halen en de vogel hopelijk daar in laten vliegen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:33 schreef Lot_1 het volgende:
Ik zie er tegenop om 'm los te moeten laten.. overal zwarte asMaar vangen lijkt me ook niet te doen.
Van degene die de oude meter geïnstalleerd heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar... de schuld van de monteur is het ook niet
Kantoor en jaloerse collega'squote:Op woensdag 15 mei 2019 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Nogmaals gefeliciteerd P. Zag er lekker uit. Heb je ook vakantie of neem je de lunch mee naar kantoor en maak je je collega's jaloers.
Thanksquote:
Veel beter vind ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:19 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd nog P.rijsttafel is weer eens wat anders dan taaaarrrrt.
Omdat je niet alles kunt etenquote:
Hmm je kunt hem wel vangen..quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:33 schreef Lot_1 het volgende:
Er zit een mus in onze kachel. Al sinds gisteravond, want toen hoorde ik vreemde geluiden uit de kachel komen. Blijkbaar de schoorsteen ingevlogen. (Daar gaat ASAP gaas op).
Leukquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke post vandaag. Ik ben weer ingedeeld op het stembureau, in de dienst die ik wilde. Niet bij die irritante bazige stinkerd. En we kregen een kaartje van mijn tante omdat het oma's 100e geboortedag zou zijn geweest
Haha lekker danquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een vrouw in mijn kennissenkring heeft zwart haar, bruine ogen en hoeft maar 5 minuten in de zon te zitten om een kleurtje te krijgen.
Ze krijgt vaak complimenten dat ze zo goed Nederlands spreekt
23 meiquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
Wanneer zijn de europese verkiezingen eigenlijk
Volgende week donderdag de 23e.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
Dankquote:
Grappig, maar gewoon binnen 7 dagen te retourneren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)RHc6zSXdLUub5oshEn5A
Heb ik ook, eet ook zout arm, en als ik dan eens zuurkool eet, uitgebakken spek of iets anders zoutigs blijf ik maar water drinken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:19 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd nog P.rijsttafel is weer eens wat anders dan taaaarrrrt.
Bij de italiaan gister brood in olie en zout dopen.
Vannacht wakker om twee keer een halve liter water te drinken.
Wij eten zoutarm.
Werk ze allemaal.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
In Nederland that is. In België en Duitsland is het Zondag 26quote:
Zoals in de meeste EU landen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Nederland that is. In België en Duitsland is het Zondag 26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |