Bedankt voor de bron.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Ik wilde het net gaan opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bijquote:Op maandag 13 mei 2019 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron.
Zoiets citeren zonder bronvermelding is best waardeloos.
Omdat je een waardeloze post wilde plaatsen?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
Goeie grap hoor :’)quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
En ik had een PMquote:
Oef!quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik hem sloot.....
[ afbeelding ]
En die koffie ontbreekt hier want we hadden vorige week opeens onderhoud aan de leidingen waardoor we de koffie-apparaten tot vanmiddag niet mogen gebruiken
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef z80 het volgende:
De volkskrant heeft weer een goed stukje onderzoek geleverd. Of in ieder geval de cijfers uit een onderzoeks-rapport goed tegen het licht gehouden.
het blauwe licht van uw schermpjes is niet wat u wakker houdt.
https://www.volkskrant.nl(...)kker-houdt~b80598bf/
Heb ik het nou goed begrepen dat de conclusie was: " Ga gewoon slapen." ?quote:
Kom je ook gezellig barbeknoezelen danquote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef Tele6 het volgende:
Waarom is LS PMs aan het sturen? Nou wil ik ook
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?quote:
Het is niet 6 juli, tochquote:
Nee uitgeschakeld.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon je geen PM sturen, zit je inbox vol?
Nou! Goed artikel en heel fijn om te zien dat de conclusies goed tegen het licht worden gehouden en er een kritische noot geplaatst wordt bij popi-jopi resultatenquote:
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoor
/ruime is er genoeg maar ik moet er echt niet aan denken.
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.
Voor 12.500 kun je best een leuke vakantie boekenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoor
/ruime is er genoeg maar ik moet er echt niet aan denken.
Verhuur je fietsen erbijquote:Op maandag 13 mei 2019 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.
Fietsen lenen. Maar volgens mij zijn altijd campings bij F1 een flink eind lopen @Kreator weet daar meer van geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel serieus geld, maar Zandvoort is net niet echt op loopafstand van ons, dus zullen de mensen dan alsnog de file op de Zeeweg in moeten.
quote:
5000 per fiets kun je makkelijk vragen.quote:
Ik zou Bluezz en Golfer lief aankijkenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
5000 per fiets kun je makkelijk vragen.
Ik zou in nog geen 12.500 jaar zoveel betalen voor een overnachting![]()
Betalingen in natura worden niet aangenomen.quote:
Golfer wijst me afquote:Op maandag 13 mei 2019 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Betalingen in natura worden niet aangenomen.
Pfff... hij weet niet wat hij mistquote:
Ik dacht dat zij al zeker 25 jaar dood was.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef AnneX het volgende:
Qué sera qué sera ...whatever will be, will be...
# oorwurm
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:05 schreef AnneX het volgende:
Eerlijk gezegd, ik ook.
Vanmiddag braaf geweest en in Seattle gewandeld en in Auckland een berg op.
Het helpt echt als ik hier zeg, dat het in de planning staat.
Dan moet ik wel ( van mijzelve).
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat ik zaterdagmorgen ga wandelen in de Waterleidingduinen.
Ik was ook nogal verbaasd net inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij al zeker 25 jaar dood was.
Dan zette ik nu nog een tent op het grasveld voor de deurquote:Op maandag 13 mei 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet hoeven, maar 12500 euro is best leuk zakgeld. Er zijn mensen die huizen gaan verhuren aan kijkers van de Formule 1 wedstrijden en ik las over een appartement dat verhuurd ging worden voor 2 nachten voor 12.500 euro. Misschien zou ik er nog wel even over nadenken als het hier in Arnhem was. Dat zijn flink wat vakanties.
Oh leukquote:Op maandag 13 mei 2019 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig barbeknoezelen dan
Ontbijt was taart, lunch was tosti rauwe ham en geitenkaas en ik had nog een peer.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef minilot het volgende:
Ontbijt was één ei, lunch een boel koekjes en straks afhaal-Maleisier. Hm. Vergt verbetering.
Heaps beterquote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ontbijt was taart, lunch was tosti rauwe ham en geitenkaas en ik had nog een peer.
Jij wint. Weer eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond zelfgemaakte Ćevapčići met ajvar, kropsla salade en bruschetta.
Heb nu al honger.
Kwark taart welke m'n moeder had gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Heaps beter
(Wat voor taart? Indien carrot cake trek ik mijn statement terug!)
Doe mij zo'n vriendin!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik ga etenIk had kwark als ontbijt, een AH stoommaaltijd als lunch en een snickers, kaas en een appel als tussendoor
Ik heb echt megazin in allerhande ongezond voer, maar morgen gaat een vriendin koken voor me en ik kreeg de waarschuwing dat het een hoog kcal-gehalte, een hoog carb-gehalte en misschien iets teveel zout gaat zijnLaten we maar geen chinees halen dus
Kortstondig applausje!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag zoveel fruit gegeten, ik ben trots op mezelf.Een banaan, aardbeien, frambozen en blauwe bessen.
Welkom terug!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi trouwens
Ik was een weekendje in een Roompothuisje met familie. Was gezellig maar ben blij om weer thuis te zijn.
Nee! Van mijquote:
Okee, okee! Ik wil ook eigenlijk alleen dat eten - liever geen vriendinquote:
Eten is ook van mijquote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Okee, okee! Ik wil ook eigenlijk alleen dat eten - liever geen vriendin
Leuk: mijn familiequote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom terug!Wat was er zoal leuk? Wat was er meh?
(Nog twee weken tot midweek Center Parks)
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi trouwens
Ik was een weekendje in een Roompothuisje met familie. Was gezellig maar ben blij om weer thuis te zijn.
Thanks en zeer sporadisch nog een oplevingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mini: veel plezier met de film. Zijn de kook- en bak thrills gone?
Zal je toch boeken en dan gaan ze de wedstrijd een week later doenquote:Op maandag 13 mei 2019 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn je specialiteiten, zoal?![]()
En inderdaad:
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/jKNqFPgKUNL8Hcwf2_76er_I41E=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)2e81b.png]afbeelding[/url] ]
Herhaling, midden juli de nieuwe seriequote:Op maandag 13 mei 2019 17:42 schreef AnneX het volgende:
Golfer en andere liefhebbers: “we zijn er bijna” is weer begonnen, naar de hak van Italië.
Op het idiote tijdstip van 17:00 uur de komende week.
Of is het een herhaling?
#slowteevee.
Herhalingen van vorig jaar. De nieuwe beginnen in juli en dan gaan ze naar de Balkan:quote:Op maandag 13 mei 2019 17:42 schreef AnneX het volgende:
Golfer en andere liefhebbers: “we zijn er bijna” is weer begonnen, naar de hak van Italië.
Op het idiote tijdstip van 17:00 uur de komende week.
Of is het een herhaling?
#slowteevee.
Schiet allemaal niet heel erg op. Ik zit nu in de intake bij de plek waar ik naar doorverwezen ben, dus heb nog geen hulp daar, alleen overbruggingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!![]()
Zijn jullie op orde, alle dozen weg en kasten vol.
Best frips nog buiten en dan een lentesoepje https://www.hellofresh.nl(...)45b9c445fa707f135e73
Tele, je bent wel warm geworden. Ook belangrijk. Hoe gaat de studie i.c.m. psycholoog perikelen?
Mini: veel plezier met de film. Zijn de kook- en bak thrills gone?
Dit klinkt fantastisch.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was heerlijk weer om in de tuin te werken![]()
Hier gaat de bbq straks aan. We eten schol met kappertjessaus en salade met krieltjes, geitenkaas, basilicum en gegrilde asperge.
Soepjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jullie wonen op vakantie in een roompothuisje!![]()
Zijn jullie op orde, alle dozen weg en kasten vol.
Ook al bedacht wat jullie gaan doen?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Thanks en zeer sporadisch nog een oplevingSoepeetze!
@:Lot_1 Moeder, broertje, beste vriendin van moeder + hondje, J., Günther.
Ohhh...schol. Dat mis ik best wel sinds vis niet meer luktquote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was heerlijk weer om in de tuin te werken![]()
Hier gaat de bbq straks aan. We eten schol met kappertjessaus en salade met krieltjes, geitenkaas, basilicum en gegrilde asperge.
schiet s op met dat blog, ik wil dit maken.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Zijn twee recepten voor het blog.
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
schiet s op met dat blog, ik wil dit maken.
Gaaf!quote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testen
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken kan vragen of jullie de site willen testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |