Nee. Ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Maakt Red Bull nog een kans op de winst in Monaco denken jullie? Of ook daar Mercedes 1-2?
Of d'r moet iets heel geks gebeuren. Mercedes 1 en 2, maar zou niet weten of het ferrari of rb word op de derde plek.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Maakt Red Bull nog een kans op de winst in Monaco denken jullie? Of ook daar Mercedes 1-2?
Ham zal ongenaakbaar zijn, maar om plek 2 kan er strijd ontstaanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie die seizoen nog niet echt aanleiding om te denken dat Hamilton makkelijk voor Bottas kwalificeert.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ham zal ongenaakbaar zijn, maar om plek 2 kan er strijd ontstaan
Dit en nog eens dit. Het stoort me echt dat ze bij Ferrari die twee zowat tegen elkaar laten vechten, elkaar opmaken en ophouden, juist op de momenten dat er teamgeest moet zijn en dat er voor het team gestreden moet worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die boordradio's worden sowieso niet allemaal doorgegeven, het is ook wat de F1 wil dat we horen.
Maar het gaat helemaal nergens over zo. Binotto is nu een generaal die de vorige oorlog aan het winnen is door aan teamorders te doen die vorig seizoen hadden kunnen helpen. Maar die geeft hij dan ook nog veel te laat.
Je moet je niet schamen voor teamorders, als je je coureurs niet met elkaar laat strijden, wat logisch is in deze situatie, dan moet je ook het maximale voordeel uit teamtactiek proberen te halen. Dat begint al bij de start, maak daar dan een plan voor zodat je de achterliggers blokt en de voorliggers kunt aanvallen ipv elkaar te moeten verdedigen of aanvallen. Nu je voor Vettel voor het WK gekozen hebt, laat Leclerc dan ook uitblinken als knecht. Hij zit al bij een topteam, hij hoeft geen resultaten meer te laten zien. Opzij gaan is wel het sufste wat je van een 2e rijder kunt vragen, vraag hem voor het team te vechten. Zet hem op een strategie waarmee hij een Mercedes kan ophouden bijvoorbeeld, dat is ook vechten. Daarmee kan hij ook laten zien hoe goed hij is.
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wat was het weer een optocht hé.....
Leukste van heel het weekend zijn de FP's en de Quali.
Indycar gisteren gezien? Dat was niet alleen rondjes rijdenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.
Jup helaas. Als de F1 niet heel snel wat gaat doen qua financial fair play of whatever graven ze hun eigen graf, ondanks dat ik wel zie dat die Amerikanen zo her en der wat leuke dingen doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.
Ferrari's aero is ruk, dus daar wint RBR het op. Motorvermogen is daar minder belangrijk, zoals RBR vorig jaar liet zien, dus ik verwacht RBR als tweede team in Monaco.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef Lola69 het volgende:
Mercedes pakt gewoon weer een 1-2 op de kwalificatie, de finish positie is dan direct al bepaald in Monaco. De enigste kans voor Red Bull om een podium te pakken is als Ferrari weer strategisch faalt. Ik verwacht dat Vettel wel boven RB weet te kwalificeren, maar het dan op tactiek weer grandioos in de penne laat lopen.
Red Bulls aero is ook nog niet terug op het niveau van vorig jaar. Al liep sector 3 vandaag wel lekker dus ze boeken vooruitgang. Maar of het genoeg gaat zijn, we zullen het over 2 weken zienquote:Op zondag 12 mei 2019 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari's aero is ruk, dus daar wint RBR het op. Motorvermogen is daar minder belangrijk, zoals RBR vorig jaar liet zien, dus ik verwacht RBR als tweede team in Monaco.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:42 schreef hjansen82 het volgende:
Formule 1 is 20 racers tegen elkaar en aan het eind winnen de Mercedessen.
Beter dan die van Ferrari.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Red Bulls aero is ook nog niet terug op het niveau van vorig jaar. Al liep sector 3 vandaag wel lekker dus ze boeken vooruitgang. Maar of het genoeg gaat zijn, we zullen het over 2 weken zienWe kunnen na de race sowieso nog doorzappen naar de Indy 500 voor wat spannendere racing
2021quote:Op zondag 12 mei 2019 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup helaas. Als de F1 niet heel snel wat gaat doen qua financial fair play of whatever graven ze hun eigen graf, ondanks dat ik wel zie dat die Amerikanen zo her en der wat leuke dingen doen.
Ik blijf bij mijn theorie dat de mensen die daarover gaan of Plooij bij peptalk hebben gezien, of die gare theatershow. Ik denk niet dat hij die maniertjes/arrogante bek namelijk heeft op de paddock want dan komt hij nergens meer aan te pas. Hij is gewoon een irritant persoon in het echt denk ik, en hoewel ik normaal best tegen een geintje kan, ik kan me zo voorstellen dat mensen bij de FIAquote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe zit dat met maximaal 1 vraag aan de coureurs stellen na de kwalificatie en race? Dat is alleen Jack van Ziggo toch maar waarom?
Wat is er lachwekkend aan Mercedes? Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze jaar in jaar uit de zaakjes het beste voor elkaar hebben. De andere teams moeten simpelweg een tandje bijschakelen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Het volkomen lachwekkende Mercedes. Het einde van de race laat de ware potentie zien, alle andere teams doen mee voor spek en bonen, inclusief die 'snelste rode auto'.
Kubica zou hier nog mee winnen...
Pierre zelf denkt van niet: Via Discover op Google https://www.gpblog.com/nl(...)riet-in-monaco-.htmlquote:Op zondag 12 mei 2019 23:00 schreef King_Merc het volgende:
Ik zie Gasly nog wel eens winnen in monaco.., red bull is er meestal erg snel, alleen niet echt de baan waar Max lekker gaat..
Tja, tandje erbij is wel erg makkelijk gezegd. Je kan gewoon niet winnen van Duitsers in zoiets. Tenzij ze opeens radicaal moeten innoveren; formule 1 elektrisch maken of zoiets. Alleen zou iedereen hier dan moeten huilen (en bestaat het al).quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is er lachwekkend aan Mercedes? Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze jaar in jaar uit de zaakjes het beste voor elkaar hebben. De andere teams moeten simpelweg een tandje bijschakelen.
Hopelijk komen de Amerikanen niet op het "briljante" idee om strafgewichten in te voeren in een wanhopige poging de F1 "spannend" te maken want dan haak ik af namelijk. Het wachten is nu weer op het jaarlijkse moment dat RBR gaat dreigen de sport te verlaten als er niks veranderd.
Zitten natuurlijk niet alleen maar Duitsers maar het wordt goed gemanagedquote:Op maandag 13 mei 2019 08:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdens elk onderling grapje tussen Italianen zitten de Duitsers gewoon keihard te werken aan het verbeteren van efficiëntie. En door hun rotsvaste geloof in hiërarchie ontstaat er bijna nooit conflict; iedereen volgt naadloos wat hem opgedragen wordt.
Best een aardige race, maar de uitkomst heel saai.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Meestal als ik moet werken op zondag kijk ik de hele race terug via Ziggo replay. Vanavond ook de moeite of alleen de start?
start en na de sc is het nog wel aardigquote:Op maandag 13 mei 2019 09:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Meestal als ik moet werken op zondag kijk ik de hele race terug via Ziggo replay. Vanavond ook de moeite of alleen de start?
op fast forward is het waarschijnlijk leukerquote:Op maandag 13 mei 2019 09:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Prima, dan kijk ik hem wel helemaal terug.
Maar niet zó veel meer dan RB + Honda en Ferrari (dacht zelfs hetzelfde als Ferrari?) om het gigantische verschil te verklaren.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:41 schreef sasquatsch het volgende:
En ze stoppen er het meeste geld in. Dat helpt ook wel.
Dan loopt Mercedes nog harder weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
op fast forward is het waarschijnlijk leuker
Vorig jaar Mercedes en Ferrari ca ¤ 400.000.000 en ca RBR 300.000.000.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar niet zó veel meer dan RB + Honda en Ferrari (dacht zelfs hetzelfde als Ferrari?) om het gigantische verschil te verklaren.
Kvyat is ze wel meestal goed gezind, terwijl ze eigenlijk altijd wel eens vervelend tegen hem hebben gedaan. Hij is nogal vergevingsgezind, veel coureurs pikken dat gewoon niet (meer).quote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn theorie dat de mensen die daarover gaan of Plooij bij peptalk hebben gezien, of die gare theatershow. Ik denk niet dat hij die maniertjes/arrogante bek namelijk heeft op de paddock want dan komt hij nergens meer aan te pas. Hij is gewoon een irritant persoon in het echt denk ik, en hoewel ik normaal best tegen een geintje kan, ik kan me zo voorstellen dat mensen bij de FIA
oid niets moeten hebben van die laag geletterde soort "humor" die ze daar bezigen.
En ja dit is een wilde gok, maar waarom mocht Sky dan wel gewoon overal doorvragen?
En de helft van de medewerkers van Honda pleegt zelfmoord als er een motor ploft.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdens elk onderling grapje tussen Italianen zitten de Duitsers gewoon keihard te werken aan het verbeteren van efficiëntie. En door hun rotsvaste geloof in hiërarchie ontstaat er bijna nooit conflict; iedereen volgt naadloos wat hem opgedragen wordt.
Hij zei van wel ja. Niet alleen hij overigens.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jack Plooij is echt tenenkrommend. Mag hij tegenwoordig nog maar 1 vraag stellen? Het is mij een raadsel hoe die man al zo lang in de F1 kan functioneren. Het moet wel zo zijn dat Olav Mol hem de hand boven het hoofd houdt om een of andere onverklaarbare reden. Waarschijnlijk denkt Ollie dat hij er beter uitziet met een idioot als Jack Plooij als collega.
Ging lekker he max?quote:Op maandag 13 mei 2019 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jack Plooij is echt tenenkrommend. Mag hij tegenwoordig nog maar 1 vraag stellen? Het is mij een raadsel hoe die man al zo lang in de F1 kan functioneren. Het moet wel zo zijn dat Olav Mol hem de hand boven het hoofd houdt om een of andere onverklaarbare reden. Waarschijnlijk denkt Ollie dat hij er beter uitziet met een idioot als Jack Plooij als collega.
Ik vind zijn vragen ook vaak tenenkrommend. Soms plaatsvervangende schaamte zelfs.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij deed voorkomen alsof elke journalist nog maar één vraag mocht stellen (zo begreep ik het in ieder geval) maar Sky stelde meerdere vragen aan in ieder geval Vettelquote:Op maandag 13 mei 2019 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei van wel ja. Niet alleen hij overigens.
Jack stelde er ook twee.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij deed voorkomen alsof elke journalist nog maar één vraag mocht stellen (zo begreep ik het in ieder geval) maar Sky stelde meerdere vragen aan in ieder geval Vettel
Allard Kalff was iets beter ja. Niet zo tenenkrommend in ieder geval. Maar Allard deed weer heel interessant over zijn vriendschappen met o.a. Johnny Herbert enzo. Waarschijnlijk moet je een bepaalde arrogantie hebben om in het tv wereldje te kunnen werken.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind zijn vragen ook vaak tenenkrommend. Soms plaatsvervangende schaamte zelfs.
Maar het is echt niet zo dat Olav Mol het selectiebeleid bepaalt bij zijn werkgever Ziggo hoor.
Als een directie bij Ziggo vindt dat Jack Plooij niet functioneert dan kan hij waarschijnlijk gewoon vertrekken.
Voorheen, dan heb ik het over een jaar of 20 terug, had je het koppel Olav Mol en Allard Kalff bij RTL. Dat was een iets beter duo, al vind ik Alard Kalff ook niet bepaald top.
James Hunt stijl?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog even een kamertje ingesleurd is
Dan winnen de Duitsers nog steeds. Zo'n beetje alle innovatie die nuttig is/er toe doet komt van Mercedes/BMW/VAG. Peugot en Citroen innoveren een klein beetje, vaak met een brak concept, wat dan later weer geperfectioneerd word, door je raad het al, diezelfde Duitsers. De enige die daar tegengewicht aan kunnen bieden zijn de Japanners, die maken het eerst na en maken daarna verbeteringen. Italianen lopen al sinds het begin van de auto achter de feiten aan op dat gebied. Echt enige aspect waarop italianen de rest altijd inde tas hebben zitten is op het gebied van design n luxe.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, tandje erbij is wel erg makkelijk gezegd. Je kan gewoon niet winnen van Duitsers in zoiets. Tenzij ze opeens radicaal moeten innoveren; formule 1 elektrisch maken of zoiets. Alleen zou iedereen hier dan moeten huilen (en bestaat het al).
Wat ik dan vreemd vind is dat ik zowel Sky, als ESPN als Fox er met geen woord over hoor reppen.quote:
Water eigenlijk gebeurd is m.i. is dat Mercedes hun laatste zwakke punt van hun chassis heeft gevonden en verbeterd. Het enige punt waar ze het nog aflegden tegen RB en dat hebben ze nu ook voor elkaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:10 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Pierre zelf denkt van niet: Via Discover op Google https://www.gpblog.com/nl(...)riet-in-monaco-.html
Mercedes heeft naast de sterkste motor ook het beste chassis voor langzame bochten dit seizoen, op dit moment zelfs beter dan de RB15.
Common rail?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan winnen de Duitsers nog steeds. Zo'n beetje alle innovatie die nuttig is/er toe doet komt van Mercedes/BMW/VAG. Peugot en Citroen innoveren een klein beetje, vaak met een brak concept, wat dan later weer geperfectioneerd word, door je raad het al, diezelfde Duitsers. De enige die daar tegengewicht aan kunnen bieden zijn de Japanners, die maken het eerst na en maken daarna verbeteringen. Italianen lopen al sinds het begin van de auto achter de feiten aan op dat gebied. Echt enige aspect waarop italianen de rest altijd inde tas hebben zitten is op het gebied van design n luxe.
De 1vraagregel zal wel alleen voor de reporters van kleinere, onbeduidende omroepen gelden.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat ik dan vreemd vind is dat ik zowel Sky, als ESPN als Fox er met geen woord over hoor reppen.
Vorig jaar liet die wat kansen liggen om punten te pakken door eigen foutjes. Nu rijdt hij super strak, maar is de RB gewoon niet beter dan dit. 3e/4e is steeds maximaal haalbare.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
Verstappen trouwens ook het dubbele aantal punten ten opzichte van vorig jaar na Barcelona.
Ik wil bij deze mijn kudos uitdelen aan Norris, hij doet het erg goed in de McLaren vind ik. Niet dat ik hem slecht vond in de Formule 2, hij sprong er niet uit zoals Russell dat deed. Ik heb het idee dat hij gewoon 120% uit de McLaren haalt.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Verstappen met afstand de beste coureur van dit seizoen tot nu toe. Elke kwalificatie en race er het maximale uithalen.
Yep, ik vrees dat Monaco ook weer een P1/2 voor Mercedes wordt, als je ziet hoe hard de Mercedessen door S3 heen gingen in Barcelona.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Water eigenlijk gebeurd is m.i. is dat Mercedes hun laatste zwakke punt van hun chassis heeft gevonden en verbeterd. Het enige punt waar ze het nog aflegden tegen RB en dat hebben ze nu ook voor elkaar.
Mja, momenteel is 3/4e voor iedereen het hoogst haalbare die niet in een Mercedes rijdt.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vorig jaar liet die wat kansen liggen om punten te pakken door eigen foutjes. Nu rijdt hij super strak, maar is de RB gewoon niet beter dan dit. 3e/4e is steeds maximaal haalbare.
Had wel iets meer verwacht van RB.
Ook voor Renault?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, momenteel is 3/4e voor iedereen het hoogst haalbare die niet in een Mercedes rijdt.
Als de rest achter Mercedes niet mee doet iddquote:
Zoiets of een brede kale vent met elastieken op zijn hoofd die even wil trainen. Mij om het evenquote:
mee eens, hij schijnt ook de races die hij uitgereden heeft sinds Australië 2018 minimaal op dezelfde plek te zijn gefinisht als gestartquote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Verstappen met afstand de beste coureur van dit seizoen tot nu toe. Elke kwalificatie en race er het maximale uithalen.
Ik vind Kvyat heel volwassen overkomen in zijn houding. Hij heeft echt zo'n "zen" achtige houding waar hij zich totaal niet drukt maakt om van alles. Hij laat het gewoon gebeuren want hij is erachter dat het geen zin heeft om zich druk te maken aan zooi waar hij toch niks aan kan doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kvyat is ze wel meestal goed gezind, terwijl ze eigenlijk altijd wel eens vervelend tegen hem hebben gedaan. Hij is nogal vergevingsgezind, veel coureurs pikken dat gewoon niet (meer).
Het enige wat Hamilton goed heeft gedaan is wegrijden bij de start. Een 9 godverdommequote:Op maandag 13 mei 2019 14:19 schreef beantherio het volgende:
Sky Sports geeft Verstappen een hoger cijfer dan Hamilton over afgelopen weekend: een 9,5 tegenover een 9.
Hamilton is goed in het doen van datgene wat Max de laatste 10 races ook doet: geen fouten maken. Da's natuurlijk vaak ook waar het om gaat.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat Hamilton goed heeft gedaan is wegrijden bij de start. Een 9 godverdomme
Vernederd worden in de kwalificatie?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hamilton is goed in het doen van datgene wat Max de laatste 10 races ook doet: geen fouten maken. Da's natuurlijk vaak ook waar het om gaat.
Behalve dan die fouten in de kwalificatie...quote:Op maandag 13 mei 2019 14:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hamilton is goed in het doen van datgene wat Max de laatste 10 races ook doet: geen fouten maken. Da's natuurlijk vaak ook waar het om gaat.
het is al heel wat dat een ander een half puntje meer krijgtquote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat Hamilton goed heeft gedaan is wegrijden bij de start. Een 9 godverdomme
Fouten in de kwalificatie heeft Max ook wel eens gemaakt. Dat zijn relatieve fouten die gemaakt mogen worden zolang je er in de race maar het maximale uit haalt.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve dan die fouten in de kwalificatie...
Beetje kortzichtig dit, hij heeft ook zijn kwalificatie verklootquote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja en Max een 9,5?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, ik kan nog wel 16 coureurs bedenken die geen fout hebben gemaakt. Zet godverdomme Stroll in die Mercedes en hij wint nog overtuigend als ie lekker weg komt bij de start.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja en Max een 9,5?
Wat is je punt.
Hamilton heeft gewoon soeverein gereden in de race. Maakte geen fout. Was constant alert. Wist er toch meer uit te halen dan Bottas die sneller leek.
Dan heeft hij toch het maximaal haalbare gedaan? Hoe moet je het dan becijferen? je had een goed start, deed wat je moest doen. Maar de Mercedes is de snelste auto, daarom een 6,5?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, ik kan nog wel 16 coureurs bedenken die geen fout hebben gemaakt. Zet godverdomme Stroll in die Mercedes en hij wint nog overtuigend als ie lekker weg komt bij de start.
De race wordt gewonnen bij de start, punt.
Nee een 6. Want een half punt aftrek omdat de race om 15:10 begon IPV 14:10.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch het maximaal haalbare gedaan? Hoe moet je het dan becijferen? je had een goed start, deed wat je moest doen. Maar de Mercedes is de snelste auto, daarom een 6,5?
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee een 6. Want een half punt aftrek omdat de race om 15:10 begon IPV 14:10.
Een 7.5 of een 8 is toch nog steeds een mooi cijfer? Het zijn drivers ratings. Gasly reed een betere kwalificatie dan Hamilton, maar voor hem zitten er doordat de RB nu eenmaal minder is veel grotere consequensies aan. Hulk rijdt een paar honderste langzamer dan zn team genoot en haalt q2 nietquote:Op maandag 13 mei 2019 15:08 schreef fathank het volgende:
Hamilton rijdt in een ronde 2 seconde weg van z'n teammaat.
Dan doe je leuk mee als je het mij vraagt. Fout gecorrigeerd, resultaat gemaximaliseerd, wat moet ie nog meer doen. Bottas op een ronde zetten?
In het vakje mogen journalisten maar één vraag stellen en dat is niet alleen van toepassing op plooij. Die beperking geldt echter niet op interviews buiten die officiële momenten.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn theorie dat de mensen die daarover gaan of Plooij bij peptalk hebben gezien, of die gare theatershow. Ik denk niet dat hij die maniertjes/arrogante bek namelijk heeft op de paddock want dan komt hij nergens meer aan te pas. Hij is gewoon een irritant persoon in het echt denk ik, en hoewel ik normaal best tegen een geintje kan, ik kan me zo voorstellen dat mensen bij de FIA
oid niets moeten hebben van die laag geletterde soort "humor" die ze daar bezigen.
En ja dit is een wilde gok, maar waarom mocht Sky dan wel gewoon overal doorvragen?
Geef dan alle coureurs een 6?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Goh, ik kan nog wel 16 coureurs bedenken die geen fout hebben gemaakt. Zet godverdomme Stroll in die Mercedes en hij wint nog overtuigend als ie lekker weg komt bij de start.
De race wordt gewonnen bij de start, punt.
Alsof hij uberhaupt 6 tienden achter gaat staan dan....quote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef opreis het volgende:
Dat Hamilton in de kwalificatie 6 tienden aan zijn broek krijgt en nog steeds 2de start en zo bij de start met een net iets betere start voor zn teamgenoot komt en zo de race wint kan je voor 90% aan Mercedes toeschrijven. Als hij in Monaco weer 6 tienden heeft dan start hij 4de en blijft hij 4de ook al rijdt hij de race beter dan gister.
Een 9 voor zijn prestatie is lachwekkend
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee een 6. Want een half punt aftrek omdat de race om 15:10 begon IPV 14:10.
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:22 schreef bianconeri het volgende:
En dat puur toewijzen aan Mercedes is ook onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |