De auto is in jouw optiek beter? Waarop baseer je dat? De opgewekte stemming bij Red Bull en Max na vandaag? Max heeft zeker stappen gemaakt, de power unit is van soortgelijk niveau (oogt zelfs betrouwbaarder) alleen hebben de nieuwe aero-reglementen een negatieve uitwerking blijkbaar. Het chassis is niet zo goed zoals voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze willen allemaal winnen, deze jongen, de mannen en de andere jongens. Ik probeer me even in hem te verplaatsen en dan kom ik tot de conclusie dat de auto weliswaar ietsje beter is, maar de vooruitzichten op succes een flink stuk minder. Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes. Wat in de weg staat aan succes zou nog wel eens langer kunnen blijven dan alleen dit seizoen.
Als deze Honda-motor in de RB14 had gezeten, was hij runner-up geweest vorig jaar. En dat weet hij zelf ook. Dus natuurlijk is hij gefrustreerd dat het chassis van dit jaar (nog) niet goed genoeg is. Al het andere is alleen maar speculatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes.
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:28 schreef THEFXR het volgende:
RB had de grootste update tov andere teams maar ik merk er niks van gezien de tijden.
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?
Hopelijk krijgen ze het gefixt zodat ze Ferrari voorbij kunnen stekenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.
Maar dat zegt niks over de updates en verwachtingen van de andere teams.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.
ziggo's F1 cafequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?
Ik denk wel dat hier een kern van waarheid in zit. Max wil kampioen worden en hij kan op zijn klompen aanvoelen dat dit dit jaar ook niet gaat gebeuren. Voor ons als kijker is het vervelend als Mercedes ogenschijnlijk met twee vingers in de neus wint, maar voor iemand die races wil winnen helemaal, laat staan als er naast Mercedes nog een ander team beter presteert.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Hij heeft gewoon helemaal gelijk over Max en RBR.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Knap hoe je dat uit een interview van 1 minuut kan halen. Ik zie hier zo veel onzin ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Ferrari brengt niet wat er gehoopt werdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon helemaal gelijk over Max en RBR.
RBR faalt dit seizoen gewoon.
Honda brengt niet wat gehoopt werd.
Max doet prima wat kan met de auto, maar wil teveel wat niet kan.
Wat lul je weer een onzin bij elkaar. En dan nog hij heeft nog jaren in de F1 te gaan en zit bij 1 van de grote 3. Hij komt echt nog wel een keer bij of Ferrari of Mercedes terecht. Hij heeft al laten zien dat hij de druk aankan en races naar zich toe kan trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Pas een paar races met een compleet nieuwe motorleverancier, wat had jij verwacht dan? Staat nog steeds voor een Ferrari met die nieuwe Honda motor en Vettel heeft in het kampioenschap maar 1 puntje meer. Je probeert dingen te zoeken voor je eigen genoegdoening die er helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze willen allemaal winnen, deze jongen, de mannen en de andere jongens. Ik probeer me even in hem te verplaatsen en dan kom ik tot de conclusie dat de auto weliswaar ietsje beter is, maar de vooruitzichten op succes een flink stuk minder. Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes. Wat in de weg staat aan succes zou nog wel eens langer kunnen blijven dan alleen dit seizoen.
Dat Max sneller is dan een Ferrari of een Mercedes hangt ook van veel verschillende factoren af. Daarom is het niet zo makkelijk om de snelheden van de teams met elkaar te vergelijken. Dit gaat immers maar om tienden, dat lijkt veel maar met een verprutste pitstop is dat zo weer weg, net als een slechte strategie, dan hebben we het nog niet eens over de betrouwbaarheid van de auto. Of dat je als coureur een stuurfout maakt. En dan is er nog het weer en de vorm van de banden op dat moment, dat weer voor elke auto anders is. Wedstrijden zijn daarom ook heel anders dan kwalificaties waar de factoren ook weer heel anders zijn. Eigenlijk valt er geen touw aan vast te knopen hoe een wedstrijd zich zal ontplooien zeker als er in de eerste bocht een crash op de loer ligt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Leclerc had dezelfde strategie als Max en was in de eerste stint flink langzamer dan Max en de tweede stint ongeveer gelijk aan Max tot het moment dat Leclerc achter Vettel kwam en toen veel langzamer ging.
En dat terwijl Max in niemandsland reed en Leclerc nog wat te bewijzen/winnen had.
Ik zie werkelijk niet waar Leclerc veel sneller was dan Max.
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen Gasly en Max wel veelzeggend.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.
Dat is het punt ook niet? Het ging over RBR en Max.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ferrari brengt niet wat er gehoopt werd
Williams brengt niet wat er gehoopt werd
Renault brengt niet wat er gehoopt werd
Stroll Point brengt niet wat er gehoopt werd
RBR is niet alleen
wat een conclusie, dus je denkt dat het Vettel allemaal niks kan schelen?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.
Bedankt voor jouw waardevolle bijdrage.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:31 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan reageert het gros ook nog eens verbaast als er users op #anoniem gaan met al die trollen en kutreacties in dit tot prut vergane topic
Jammer dat er niet voldoende opgetreden wordt en van ons verwacht wordt dat we er niet op reageren. Het stopt niet vanzelf, zoveel zou inmiddels toch duidelijk moeten zijn bij de mods.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:31 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan reageert het gros ook nog eens verbaast als er users op #anoniem gaan met al die trollen en kutreacties in dit tot prut vergane topic
Doet RBR het slecht? Ja natuurlijk vallen de prestaties tegen tov de verwachtingen, maar was die hoop überhaupt enigszins realistisch?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet? Het ging over RBR en Max.
Williams brengt overigens wel wat gehoopt en gedacht werd hoor xD
Mods mogen niks. Ligt aan de A en die gaan echt niet wijken, is in WGR ook al besproken en het is een muur.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer dat er niet voldoende opgetreden wordt en van ons verwacht wordt dat we er niet op reageren. Het stopt niet vanzelf, zoveel zou inmiddels toch duidelijk moeten zijn bij de mods.
nou ja ze maken een progressie die de anderen blijkbaar niet maken en dat ligt toch wel aan die anderenquote:Op zondag 12 mei 2019 10:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doet RBR het slecht? Ja natuurlijk vallen de prestaties tegen tov de verwachtingen, maar was die hoop überhaupt enigszins realistisch?
De teleurstelling komt vooral omdat het gat van RBR naar PP enorm is, maar Ferrari de andere naaste concurrent is ook op 8 tienden gezet. Mercedes heeft nog meer snelheid gevonden en dat ligt niet aan RBR of wie dan ook
Waar lees jij in dat artikel dat RB het grootste pakket aan updates meegenomen heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziggo's F1 cafe
en https://www.gpupdate.net/(...)bull-updates-werken/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |