Hallo, onze jongens geloven erin en strijden in deze laatste 2 finales.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je dit ziet is het toch een wonder dat je met 80+ punten eindigt
Bommel is incapabel. Stelt elke wedstrijd twee of drie spelers op die veel slechter zijn dan wat beschikbaar is.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Bommel nog wisselen of gewoon niet meer?
Ik kan helaas/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) maar is dit echt waar?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef TehRocks het volgende:
Ja laat nu even Aboukhlal debuteren, dwaas.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan helaas/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) maar is dit echt waar?
Wijf wegquote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Rabieluh het volgende:
Straks nog ff een kuttransferzomer erachteraan, alles kut.
3000 euro schuld.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Rabieluh het volgende:
Straks nog ff een kuttransferzomer erachteraan, alles kut.
Officieel nog wel ja, maar heel reëel gezien gaat Ajax woensdag de schaal pakken.quote:
Moreno terug.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar laten we wel zijn, na de winterstop heeft het er geen moment goed uitgezien. Nu is het moment om even door te selecteren. Komen een aantal leuke talenten aan. Hopen op een leuk seizoen volgend jaar.
Eens, na de winterstop is er geen enkele goede wedstrijd op niveau gespeeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar laten we wel zijn, na de winterstop heeft het er geen moment goed uitgezien. Nu is het moment om even door te selecteren. Komen een aantal leuke talenten aan. Hopen op een leuk seizoen volgend jaar.
Sterker nog. Het werd met de week slechter en slechter.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Eens, na de winterstop is er geen enkele goede wedstrijd op niveau gespeeld.
WTF ??quote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht verloren.
Jammer, maar nog knap dat we het zolang spannend konden maken.
Als je ziet hoe ver Feyenoord achter staat.. Knap dat we nog 80 punten halen.
Bommeltje? Swaabje..daar kan een trainer ook weinig aan doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
WTF ??
1-1 tegen tien man en 5 punten voorsprong. Genadeklap uitdelen maar nee...Bommeltje
Ja maar AZ laat het ook wel tegen iedereen lopen maar tegen PSV geven zoals gewoonlijk weer 110%. Zelfde als Utrecht. Volle bak tegen PSV maar tegen Ajax weer niet thuis geven.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht verloren.
Jammer, maar nog knap dat we het zolang spannend konden maken.
Als je ziet hoe ver Feyenoord achter staat.. Knap dat we nog 80 punten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Die Rosario en Dumfriesquote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bommeltje? Swaabje..daar kan een trainer ook weinig aan doen.
Maar Bommeltje deed ook genoeg, vandaag ook. Guti erin die nooit speelt..
Waarom? Ik heb verder nog weinig geruchten gelezen, maar wat verwacht je precies dan? Ik hoop eigenlijk dat we afscheid nemen van van Bommel. Of iemand moet hem even duidelijk zien te maken dat het op zich wel lekker is om op je middenveld ook wat spelers te hebben die kunnen voetballen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die Rosario en DumfriesWas wel comedy capers vandaag.
Schwaab zat al in Duitsland volgens mij.
Ik kijk uit naar de transferzomer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |