AZ is al klaar, ze zullen wel aardige spelen in het begin maar dan maakt Luuk een goaltje uit het niets en is het gewoon uitspelen. Utrecht zal ook na een kwartier uitgeraasd zijn.quote:
Dat lees ik overal ja. Maar volgens mij kan AZ nog gewoon 5e worden als ze 2 keer verliezen en Utrecht 2 keer wint. Of ben ik nou gek? srsly asking.....quote:Op zondag 12 mei 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ is al klaar, ze zullen wel aardige spelen in het begin maar dan maakt Luuk een goaltje uit het niets en is het gewoon uitspelen. Utrecht zal ook na een kwartier uitgeraasd zijn.
je hebt gelijk, hebben nog 1 punt nodig, gezien het doelsaldo verschil met Utrechtquote:Op zondag 12 mei 2019 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lees ik overal ja. Maar volgens mij kan AZ nog gewoon 5e worden als ze 2 keer verliezen en Utrecht 2 keer wint. Of ben ik nou gek? srsly asking.....
Als Utrecht 2x wint mag AZ van mij dat puntje pakken hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hebben nog 1 punt nodig, gezien het doelsaldo verschil met Utrecht
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Utrecht 2x wint mag AZ van mij dat puntje pakken hoor
Utrecht mist een hoop basis spelers. Maar goed, alles is mogelijk. Maar mochten beide teams gelijk in punten eindigen en daarmee Ajax kampioen is dan blijkt achteraf die wedstrijd uit tegen Emmen waar je nog 10 min voor tijd met 2-0 voorstaat en legio kansen hebt gehad cruciaal geweest te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:11 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit toch wedstrijden, helemaal Utrecht, waar Ajax het standaard heel erg lastig mee heeft. Het spel van PSV is behoorlijk matig inderdaad, maar dat is ook van secundair belang voor PSV dat zich meer focust op de resultaten. Afgelopen jaren won PSV ook telkens bij AZ, dus ik denk dat er nog alle kans is
Hallo, onze jongens geloven erin en strijden in deze laatste 2 finales.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je dit ziet is het toch een wonder dat je met 80+ punten eindigt
Bommel is incapabel. Stelt elke wedstrijd twee of drie spelers op die veel slechter zijn dan wat beschikbaar is.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Bommel nog wisselen of gewoon niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |