In Groningen wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]Nog steeds?
In Nijmegen waren officiële liftersplaatsen bij het Keizer Karel- en Traianusplein, en in Tilburg aan het eind van Ringbaan Oost/Zuid, maar die zijn al jaren weer weg....
Alles aan de arcade van die tijd is bijna gedateerd, maar Outrun is tijdloos.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Bonken het volgende:
Ik herken wel veel dingen vaag, maar die ouwe zooi hadden m'n ouders op zolder opgeborgen. (meer 60+)
De Arcadehal en dan met name dit spel uit ca. 1985![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat eerste is maar goed ook ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alles aan de arcade van die tijd is bijna gedateerd, maar Outrun is tijdloos.
Bij elke platenzaak op de toonbank af te halenquote:
wilde ik net vragen. Bestaan ze nog? Je ziet nu bijna alleen maar staafjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:17 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg er hedenochtend nog één bij mijn kopje koffie.
Toch een zeldzaamheid!
Ja, ik was ook echt verbaasd. Als ik hem had willen gebruiken had ik wel even naar de houdbaarheidsdatun gekekenquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
wilde ik net vragen. Bestaan ze nog? Je ziet nu bijna alleen maar staafjes.
Paar jaar terug nog werkend gezien op Terschellingquote:Op donderdag 30 mei 2019 01:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, dat eerste is maar goed ook ...
Dit was ook wel een bijzonder ding, ongelooflijk eigenlijk als je het vergelijkt met de games waar je het toen mee moest doen ...
(nooit gespeeld, omdat dat ding al-tijd bezet was)
Publicatie alleen met toestemming van Veronicaquote:
Ik heb op zo iets leren typen eind jaren zeventig, De buren waren er snel bij om te vragen of ik dat niet midden in de nacht wilde leren.... Een paar jaar terug eens uitgezocht of ie nog waarde had. Dat viel tegen, bij een uitdrager stond ie voor 20 euro te koop. Heb hem dus maar in de vullisbak gedaan, stond behoorlijk in de weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger nog wel eens op zoiets getyped
[ afbeelding ]
Ja iedereen kent wel zo'n apparaat uit het verledenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik heb op zo iets leren typen eind jaren zeventig, De buren waren er snel bij om te vragen of ik dat niet midden in de nacht wilde leren.... Een paar jaar terug eens uitgezocht of ie nog waarde had. Dat viel tegen, bij een uitdrager stond ie voor 20 euro te koop. Heb hem dus maar in de vullisbak gedaan, stond behoorlijk in de weg.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik heb op zo iets leren typen eind jaren zeventig, De buren waren er snel bij om te vragen of ik dat niet midden in de nacht wilde leren.... Een paar jaar terug eens uitgezocht of ie nog waarde had. Dat viel tegen, bij een uitdrager stond ie voor 20 euro te koop. Heb hem dus maar in de vullisbak gedaan, stond behoorlijk in de weg.
Mja, ken dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja iedereen kent wel zo'n apparaat uit het verleden
een hoop is denk ik toch massaproductie geweest...toen al. Ik zie hier zoveel dingen voorbij komen die wij thuis ook hadden. Zou wel heel frappant zijn als het nu veel waard zou zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Mja, ken dat.
We komen een hoop oude spullen tegen, bij het opruimen van het ouderlijk huis.
Als je denkt wat leuks te hebben en je gaat eens googlen wat het waard kan zijn, kom je vaak bedrogen uit.
Vintage schijnt 'in' te zijn, maar het is net niks waard.
Hier een tientje. Daar 25.
Het is net niet de moeite om mee te gaan leuren.
De betreffende typemachines zijn toch rond de honderd jaar oud. Toen uitsluitend in gebruik bij professionele kantoren dus zullen er aanzienlijk minder van gemaakt zijn dan een hoop andere producten. Het verbaasd mij wel dat een typemachine die zestig jaar geleden al zwaar verouderd was nog steeds niet zeldzaam is en feitelijk geen waarde vertegenwoordigd.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
een hoop is denk ik toch massaproductie geweest...toen al. Ik zie hier zoveel dingen voorbij komen die wij thuis ook hadden. Zou wel heel frappant zijn als het nu veel waard zou zijn.
Oh, over het meeste maken we ons geen illusies, hoor.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
een hoop is denk ik toch massaproductie geweest...toen al. Ik zie hier zoveel dingen voorbij komen die wij thuis ook hadden. Zou wel heel frappant zijn als het nu veel waard zou zijn.
Mijn vroegste herinneringen zijn die plastic bussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |