Da's toch aardig ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
De afhaalchinees heeft voor ons gekookt
Zometeen een van onze eigen biertjes inschenken
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik eet bij moeders. Tevens Schouwburg plannen voor het nieuwe seizoen.
Das een dure netwerkopslagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef z80 het volgende:
Hier een zak choco pinda's naar binnen gewerkt. Geen zin om iets meer moeite te doen.
Hele dag lopen vechten met een netwerkopslag wat een gecastreerde unix als OS gebruikt.
Klopt. Zowel in aanschaf als in gebruik.quote:
Ellen ten Damme en Katinka Polderman aangevinkt iig. Woensdag in de vv de kaarten kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Freeloaders bestraft door hun eigen inhaligheid
Volgens mijheb ik dat ergens voorbij zien komen online...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest van de week erg lachen. Een heel stel influencers waren uitgenodigd om een tijd in een super luxe resort in Turkije door te brengen, geheel gratis. Werden op het vliegveld (moesten wel zelf hun vlucht boeken) opgehaald en kregen de vraag hun paspoort te geven om snel direct in te checken in resort.
De “medewerkers” van het resort verdwenen met hun paspoorten.
Resort wist van niets.
Behalve dat het resort van niks wist dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.
Hmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Hele week vroeg opgestaan en laat thuis, eindelijk weekeinde. Zelfs geen zin of puf om te koken vanavond.
Wordt een Döner en een ayran
Friendzone?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm
Hier werd het saoto bij de toko met een goed boek.
Nog even gechat met een potentiële date die uitsprak dat ik onbetrouwbaar was en zo maar met allerlei mannen afspreek. Terwijl ik voor hem geen tijd had omdat ik moest werken.
Dat is toch wel sneu.. ik date en seks met iedereen... maar niet met hem
Snap dat ie nu beetje teleurgesteld is.
Oh, ik dacht dat de uitnodiging wel echt was.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dat het resort van niks wist dus
Oooh!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Guust Flater als speelfilm? Hoe kom ik dat gemist hebben?
Ontzettend lekker menneke trouwens die acteur
Haha nou ook niet.quote:
Och. Hoop dat het wegklokken gelukt isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb voor mezelf hier thuis maar een glas wijn ingeschonken.
Even wat dingen van het werk van me afschudden/weg klokken
*gnuif*quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest van de week erg lachen. Een heel stel influencers waren uitgenodigd om een tijd in een super luxe resort in Turkije door te brengen, geheel gratis. Werden op het vliegveld (moesten wel zelf hun vlucht boeken) opgehaald en kregen de vraag hun paspoort te geven om snel direct in te checken in resort.
De “medewerkers” van het resort verdwenen met hun paspoorten.
Resort wist van niets.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, hier ben ik ook. J en ik hebben min of meer vakantie komende 1,5 week. We gaan zo veel mogelijk eten van de bbq
Neuh.. die mensen stonden daar met niks... gewoon opgelicht.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de uitnodiging wel echt was.
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Nog even gechat met een potentiële date die uitsprak dat ik onbetrouwbaar was en zo maar met allerlei mannen afspreek. Terwijl ik voor hem geen tijd had omdat ik moest werken.
Dat is toch wel sneu.. ik date en seks met iedereen... maar niet met hem
Snap dat ie nu beetje teleurgesteld is.
Omdat neuken lekker is? Ben je dat al vergeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?
Wiskequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:36 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er toch bent dit monster ook maar weer even vastleggen.. Over twee weken wordt ze acht.
Het spookt nog wel ff.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha nou ook niet.
Hij is boos dat ik met andere mensen praatte.
Getrouwde vent ook nog. Echt belachelijk vond ie dat.
Dat is wel coolquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
Dat je ineens in 1430 ronddweilt met je stamboom...
Ik zat al maanden met een "doodloper" en toen kwam er bericht via een forum van anderen die in dezelfde hoek iets vonden.quote:
Mja wat denk je zelf..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?
Te gek is dat he!! Zover kwamen wij niet..tenzij we de betaalde versie van myheritage namen. Zit jij daar ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
Dat je ineens in 1430 ronddweilt met je stamboom...
Nee FamilySearch.com. Verkoop je wel je ziel aan van die gekkies, maar is verder graties.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te gek is dat he!! Zover kwamen wij niet..tenzij we de betaalde versie van myheritage namen. Zit jij daar ook?
De zoon van mijn nichtje (waar we mee uit eten zijn geweest) was zó jaloers op Eddyquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis van een heel gezellig feestje. Lang geleden ook dat 4 (of waren het 5) glazen wijn gedronken heb.
@:Bluezz, ja Marcouch komt over als een fijn mens. Ik heb m ook op fb en hij reageert ook heel fijn en invoelend op dingen die hier in Arnhem voorvallen.
Maar ik keek meer om Eddy, de chauffeur, hij was vroeger ook onze directiechauffeur in samenwerking met de gemeente. En zijn assistente die ik ook tig keer heb gesproken maar nog nooit heb gezien.
En had Eddy dat gedaan ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zoon van mijn nichtje (waar we mee uit eten zijn geweest) was zó jaloers op EddyHij vroeg of hij Chantal ook mee naar huis had genomen
Succes!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om naar het zuiden te rijden, naar de Brand brouwerij.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ontdekte gisteren dat een doodskist niet uit deze huizen kan via de voordeur. Te krap. En dat via de poort ook lastig is want krap. Het is wel gelukt met wat hulp.
Nee, precies. Er werd gisterenavond laat aangebeld of onze poort open mocht want de kist moest eruit. Ja uh, ja natuurlijk. Beeetje draaien en steken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sta je inderdaad nooit echt bij stil.
Bizar is dat he? Mijn schoonvader is in zijn lijkzak rechtop de deur uit gegaan en pas in het uitvaartcentrum zijn kist in gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ontdekte gisteren dat een doodskist niet uit deze huizen kan via de voordeur. Te krap. En dat via de poort ook lastig is want krap. Het is wel gelukt met wat hulp.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar is dat he? Mijn schoonvader is in zijn lijkzak rechtop de deur uit gegaan en pas in het uitvaartcentrum zijn kist in gegaan.
Dit is ZO dom.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier in de buurt is recent een seniorencomplex opgeleverd.
Bij het eerste medisch noodgeval kwam ze erachter dat de lift te klein is voor een brancard
De mannen die schoonpa vervoerden waren blij dat we er niet moeilijk over dedenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Dat had ik hier ook wel zien gebeuren ja.
Naja, je moet toch wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mannen die schoonpa vervoerden waren blij dat we er niet moeilijk over deden
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grondquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier in de buurt is recent een seniorencomplex opgeleverd.
Bij het eerste medisch noodgeval kwam ze erachter dat de lift te klein is voor een brancard
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grond
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Ja, precies AnneX, dat was gisteren een groot onderdeel van m'n gevoel. Het is heel gek.
Wij hebben dat soort dingen wel in ons achterhoofd gehouden met verbouwen. Badkamer en toilet zijn makkelijk bereikbaar voor mindervaliden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Zelfs hier in huis grapjes gemaakt bij de verbouwing lang geleden of de rollator er wel langs kan...in de keuken, want klein huis.
Buma hierquote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even in Aldfaer, het geneaologie programma dat ik gebruik en ik zie dat mijn 'oudste' voorouder uit 1490 komt. Snap ook wel waarom ik die info heb, want dat is van de familie Voorhees. En toen die familie uit Hees vertrok naar de VS groeide dat uit tot de grootste Nederlandse familie daar en er zal wel iemand geïnteresseerd zijn geweest in zijn of haar Nederlandse voorouders.
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
Kennis van ons is bevallen op de trap, omdat ze naar beneden moest lopen toen het kind vast zat tijdens de bevalling (er paste geen draagbrancard door t trappenhuis). Door de traptreden schoot ie ineens los en Plop!
Onderste is een leuk alternatiefquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...
hier komt vaak de brandweer als er een ambulance moet zijn ergens anders dan de benedenste verdieping.
Benedenste.. is dat uberhaupt wel een woord?
Ik dacht 22 juniquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
Wat is trouwens de bbq datum geworden? Heb ik even gemist?
22 Juni inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
Wat is trouwens de bbq datum geworden? Heb ik even gemist?
Was ook het enige wat ik kon verzinnen jaquote:
De Friese kanten van de familie zijn goed doorzoekbaar, de archieven in de rest van het land zijn nog minder integraal doorzoekbaar.quote:
Is de benedenste verdieping -2? Dat beneden de begane vloer is, dan benedener bij -1 en de benedenste verdieping is -2quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...
hier komt vaak de brandweer als er een ambulance moet zijn ergens anders dan de benedenste verdieping.
Benedenste.. is dat uberhaupt wel een woord?
Benedenste woonverdieping dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is de benedenste verdieping -2? Dat beneden de begane vloer is, dan benedener bij -1 en de benedenste verdieping is -2
Misschien is dat ooit een gebouw geweest met een andere bestemmingquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grond
Gezelligquote:
Oeh, dat lijkt me best eng. Je bent natuurlijk enorm blij dat je geholpen gaat worden, maar zo’n ding brrrquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:40 schreef golfer het volgende:
Onze drive-in woningen zijn ook niet geschikt voor brancards. Oude buurvrouw, die haar heup bij val in de badkamer gebroken had, moest een paar jaar geleden ook door de brandweer met hoogwerker via uitgenomen ramen de woning uit getakeld worden.
Oh lastig is dat. Kan ze wel bij jullie komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder kan met haar rolstoel niet door elke voordeur... oude huizen hebben soms een te smalle deur.
Nouquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh bummer! Dat is de enige datum dat ik zeker niet kan (vader wordt 74 en viert dat).
Wordt net wakkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is echt veel te lekker weer om nog in bed te liggen
Same. Nou ja, al even wakker, maar allerlei vermaak om me heen verzameldquote:
Dit klinkt best foutquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Same. Nou ja, al even wakker, maar allerlei vermaak om me heen verzameld
OMG die smakenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:46 schreef AnneX het volgende:
@ Bluezz...je bent toch gek op pindakaas?
https://depindakaaswinkel.nl/
Vandaag de pot met stroopwafel en kaneel gekocht.
Dadel/kaneel was ook lekker.
Moet je daar een reden voor hebben dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG die smaken
Is dat echt lekker die combi?
Ik leg ook wel vaak kiwi op een boterhammetje met pindakaas, dat wel!
Zal eens gaan proberen!
Nu staat af te koelen mijn appel tarte tatin.
Morgen komt een coll eten, dus kon die weer eens maken![]()
Ja belachelijk, laat die mensen lekker dood gaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik woon in een wijk met een hoop heel erg kleine smalle huisjes, en hier komt als een ambulance komt zo ongeveer altijd wel een brandweerauto erachteraan.
Ik word er meestal wakker van, want die brandweerauto's maken echt heel veel herrie
Ja, wij eten zelf nooit toetjes of taartquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet je daar een reden voor hebben dan?
Mooi dat je zelf jullie falen inzietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, wij eten zelf nooit toetjes of taart
Ook stom eigenlijk
Thanksquote:
Feliesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Al een beter resultaat dan vorig jaar, toen kwamen we niet door de 1e ronde.
Nu welen met een mooi rapport. 33/50 punten.
Best tevreden
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Al een beter resultaat dan vorig jaar, toen kwamen we niet door de 1e ronde.
Nu welen met een mooi rapport. 33/50 punten.
Best tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En bedankt he! Alsof ik er geduld voor heb!! Kan niet eens binnen de lijntjes.... Kut CullersHij is wel gaaaaaaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gras groeit dit jaar ook belachelijk hard. je ziet het gewoon groeien. En dat terwijl ik een liefhebber ben van geel droog gras op een knetterharde ondergrond.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe zeg met brancards en kisten.
(Wat mij overigens een bizar idee lijkt, dat de buurman gaat overlijden terwijl je thuis bent.! )
Mn.X was erbij, dat een zieke vriend niks meer kon, naar ziekenhuis moest en de brandweer de man van de tweede etage moest takelen.
Plannen voor de zaterdag als gebruikelijk, plus mooi weer dus genieten van de groene kamer buiten.
Het gras is nog nooit zo mooi groen geweest als dit jaar.
Oh ja, en de trolley uit de schuur halen en opmeten of tie in de cabine “mag”.
Ik heb al 3x gras gezaaid dit jaar op de plek waar het zwembad vorig jaar heeft staan lekken..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Gras groeit dit jaar ook belachelijk hard. je ziet het gewoon groeien. En dat terwijl ik een liefhebber ben van geel droog gras op een knetterharde ondergrond.
Ja, gemaakt, paar jaar geleden. Het was glorieusquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Jullie dit weleens gegeten?
En belangrijker: gemaakt.
https://www.chilipeppermadness.com/recipes/how-to-make-gumbo/
Ik vind het suf van mezelf dat ik er niet doorheen kan slapen, vandaar dequote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja belachelijk, laat die mensen lekker dood gaanHoeveel geluid ze produceren lijkt me bij een brandweervoertuig compleet irrelevant. Enige wat moeten zijn is betrouwbaar
Dat doe je toch niet bewust? Als er zo'n takkeherrie langskomt is het niet raar om wakker te worden lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het suf van mezelf dat ik er niet doorheen kan slapen, vandaar de![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En bedankt he! Alsof ik er geduld voor heb!! Kan niet eens binnen de lijntjes.... Kut CullersLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee helaas, ik woon 2 hoog. Trappen. Geen lift.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh lastig is dat. Kan ze wel bij jullie komen?
Oh wat jammer is dat. En dat gaat natuurlijk alleen maar veranderen als jullie gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helaas, ik woon 2 hoog. Trappen. Geen lift.
Jij hebt toch ook zo’n moeite met gezichten herkennen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helaas, ik woon 2 hoog. Trappen. Geen lift.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt toch ook zo’n moeite met gezichten herkennen?
Vanmiddag zat ik twee keer in het nauw![]()
Werd vrolijk aangesproken en heb bij iedere persoon er een minuut of vijf over gedaan om heel subtiel te achterhalen waar ze mij van kenden.
Met beiden bleek ik een paar jaar geleden redelijk intensief contact te hebben gehad (merkte ik al in de begroeting) dus het was onmogelijk een naam te checken.
Maar gelukkig refereerden beiden op een gegeven moment aan onze eerdere ontmoetingen dus kon ik hen plaatsen. Pfew!
Herkenbaar. Ik heb een drive in woning en gelukkig is mijn 82 jarige tante nog goed ter been, al vindt ze de trap wel spannend. Haar man heeft de laatste jaren van zijn leven niet meer op bezoek kunnen komen want rolstoel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder kan met haar rolstoel niet door elke voordeur... oude huizen hebben soms een te smalle deur.
Ons levenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat kan je dan puzzelen hè
![]()
Ik heb ooit een half uur naast iemand gefietst die mij vrij goed kenden (hij kwam naast mij fietsen en begroette mij bij mijn naam). Vroeg bepaalde dingen die alleen iemand weet die mij kent. Zei dat ik de groetjes aan mijn broer moest doen. Geen flauw idee wie het was, nog steeds niet.
Waarom durven we niet gewoon 'ja maar, wie ben je dan?' te zeggen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ons leven![]()
Als ik een euro kreeg voor iedere groet die ik aan een familielid moet doen en niet doorgeef omdat ik geen idee heb wie de afzender is, was ik rijk
Is dat een huis waarbij je eerst een trap op moet?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Herkenbaar. Ik heb een drive in woning en gelukkig is mijn 82 jarige tante nog goed ter been, al vindt ze de trap wel spannend. Haar man heeft de laatste jaren van zijn leven niet meer op bezoek kunnen komen want rolstoel.
Ach...ik zwaai regelmatig heel erg vrolijk naar mensen die ik ken (denk ik) en die kijken dan zoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ons leven![]()
Als ik een euro kreeg voor iedere groet die ik aan een familielid moet doen en niet doorgeef omdat ik geen idee heb wie de afzender is, was ik rijk
Ik liep vandaag nog achter iemand aan op het station waarvan ik dacht dat ik haar kende. Kapsel, lichaamsbouw gaven mij dat idee. Ze leek mij niet te herkennen, dus ben ik snel doorgelopenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach...ik zwaai regelmatig heel erg vrolijk naar mensen die ik ken (denk ik) en die kijken dan zoen dan kom ik dichterbij en dan hebben zij gelijk...want dan blijkt dat ik die persoon helemaal niet ken, maar die lijkt (vaag) op iemand die ik wel ken.
Omdat ik mezelf dan een asociale trut vind die ogenschijnlijk totaal ongeïnteresseerd is in (contacten met) anderen. Dat is mijn reden in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom durven we niet gewoon 'ja maar, wie ben je dan?' te zeggen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Garage en voordeur op de begane grond, trap op naar woonkamer/keuken en nog een trap naar de slaapkamersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een huis waarbij je eerst een trap op moet?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omdat ik mezelf dan een asociale trut vind die ogenschijnlijk totaal ongeïnteresseerd is in (contacten met) anderen. Dat is mijn reden in ieder geval.
En ook omdat het ‘gouden moment’ om een naam te vragen zo snel voorbij gaat. Als je daarna mee in gesprek gaat, informeert hoe het met die ander is etc, dsn is het een beetje raar om nog eens om een naam te vragen.
Evengoed vervelend, ik kwam er weer achter hoezeer het mij helpt als ik iemand in de juiste context ontmoet. Want dan herken ik ze wel, ook na jaren.Oh ja, context is heééél belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Herkenbaar, geen risico’s nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog achter iemand aan op het station waarvan ik dacht dat ik haar kende. Kapsel, lichaamsbouw gaven mij dat idee. Ze leek mij niet te herkennen, dus ben ik snel doorgelopen
Ik houd mezelf altijd maar voor dat ik bovengemiddeld veel Kaatjes tegenkom en dat ik de mensen die me aanspreken echt niet ken. Alleen weten ze vaak teveel van mijn leven of dat van gemeenschappelijke kennissen om het echt te gelovenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach...ik zwaai regelmatig heel erg vrolijk naar mensen die ik ken (denk ik) en die kijken dan zoen dan kom ik dichterbij en dan hebben zij gelijk...want dan blijkt dat ik die persoon helemaal niet ken, maar die lijkt (vaag) op iemand die ik wel ken.
Zo sprong ik ooit eens iemand om de hals, dacht dat het mijn (toenmalige) vriend was. Die zou die dag terugkomen van vakantie. Ik liep achter hem, broek, jasje, haar het klopte allemaal. Totdat ik 'm van de voorkant zag, maar toen "hing" ik al.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog achter iemand aan op het station waarvan ik dacht dat ik haar kende. Kapsel, lichaamsbouw gaven mij dat idee. Ze leek mij niet te herkennen, dus ben ik snel doorgelopen
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo sprong ik ooit eens iemand om de hals, dacht dat het mijn (toenmalige) vriend was. Die zou die dag terugkomen van vakantie. Ik liep achter hem, broek, jasje, haar het klopte allemaal. Totdat ik 'm van de voorkant zag, maar toen "hing" ik al.
omg, wat ergquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo sprong ik ooit eens iemand om de hals, dacht dat het mijn (toenmalige) vriend was. Die zou die dag terugkomen van vakantie. Ik liep achter hem, broek, jasje, haar het klopte allemaal. Totdat ik 'm van de voorkant zag, maar toen "hing" ik al.
Ik heb mij op fokmeets regelmatig meerdere keren aan dezelfde personen voorgesteldquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Wat zouden wij elkaar ontzettend voorbij lopen als we meer dan één keer zouden meeten
Dat komt eigenlijk vooral heel beleefd over, niet raar ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mij op fokmeets regelmatig meerdere keren aan dezelfde personen voorgesteld
Niet voorstellen werkt ook heel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mij op fokmeets regelmatig meerdere keren aan dezelfde personen voorgesteld
Aan de ene kant slim want dan krijg je hun naam nog een keer. Aan de andere kant wel awkward.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, wat ergMaar wel ook heel grappig
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En FOK!meets zijn ook wel het summum van ingewikkeldheid
Ja, tuurlijk. Meeste mensen stellen zich voor met de normale naam maar die persoon ken je alleen met foknaam. Lastigquote:
Ik voorzie de noodzaak van een custom Fok!Meet-App.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Meeste mensen stellen zich voor met de normale naam maar die persoon ken je alleen met foknaam. Lastig
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik voorzie de noodzaak van een custom Fok!Meet-App.
Jep, hier ook, vorig jaar een vers gazon ingezaaid en dat groeit als een gek. Van het mos ben ik af, goddank. Wat wel vreemd was dat er een aantal kale plekken bleven, due heb ik met extra potgrond en graszaad behandeld en daar groeit het nu ook. Kunstmest doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Gras groeit dit jaar ook belachelijk hard. je ziet het gewoon groeien. En dat terwijl ik een liefhebber ben van geel droog gras op een knetterharde ondergrond.
Ik vind dit een leuke, vrij onschuldige streek die wat ongemak voor de mensen die je niet mocht teweeg brachtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Apropos kunstmest. Toen ik een klein pietje was haalde we in de zomervakantie bij mensen die we niet mochten en die 6 weken naar Frankrijk waren de streek uit hun gazon met veel kunstmest te bestrooien. Wat regenbuien later groeide dat enorm. Kwamen ze terug van vakantie stond het gras zowat kniehoog.
Jaquote:
-kijkt naar zijn eigen UI-quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja
Users die opeens een andere naam gebruiken en niet lijken op hun UI of op het beeld wat ik in mijn hoofd heb.
Gedoe.
Ja, dat dus. Waar was je fiets en je petjequote:
Fixed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Waar was je fiets en je petje
Spre-kend!quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om met mn smoel online te staan maar ok...
[ afbeelding ]
Met dank aan P om dit keer geen zwart wit te gebruikenquote:
Maar wel het fietsje van de mol gejat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met dank aan P om dit keer geen zwart wit te gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Was je daar al even niet naar de kapper geweest of zoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:57 schreef fietsie het volgende:
Ik hou er niet zo van om met mn smoel online te staan maar ok...
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je daar al even niet naar de kapper geweest of zo
Ja hallo, ik herken mensen oa aan hun kapsel, niet aan hun gezichtquote:
Hmmm ik ga morgen denk ik eens een poging wagen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, gemaakt, paar jaar geleden. Het was glorieusMijn lief heeft het er soms nog steeds over.
Dit ziet er goed uit. Beetje rommelig en dan weten dat ieder pasje/stapje/beweginkje op de millimeter uitgedacht is. Zo ontzettend knap.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef golfer het volgende:
Terug van de Schouwburg na een geweldig goede voorstelling van het Scapinoballet in samenwerking met de briljant goede multi-instrumentalisten van de Wereldbänd.
https://www.scapinoballet.nl/nl/voorstellingen/all-hands-deck
Schitterend is dat hequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef golfer het volgende:
Terug van de Schouwburg na een geweldig goede voorstelling van het Scapinoballet in samenwerking met de briljant goede multi-instrumentalisten van de Wereldbänd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:10 schreef borisz het volgende:
Vikings S2 3t/m5 gezien. Ja het is soms wat gewelddadig, maar tot nu toe een best leuke serie.
Geweldig (muzikaal) zijn de mannen héquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef golfer het volgende:
Ja, ik lees het ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:20 schreef golfer het volgende:
En ze heten opeens nu geen Wëreldbänd meer, maar Släpstick.
Kalfjes en jong rundvee zijn sowieso leukquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn vandaag bij een nieuwe boerderijwinkel geweest. Ze hebben een begrazingsbedrijf en hebben 3000 schapen en een paar honderd koeien (Hereford en Schotse Hooglander) die ingezet worden voor de begrazing van natuurgebieden en bermen in de wijde omgeving. En ze verkopen dus dat vlees. Puur natuur, die beesten zien nooit een stal en worden niet bijgevoerd. Mooi bedrijf.
Ze hadden ook heel veel babiesSchotse Hooglanderkalfjes zijn echt zo cute. En er waren heel veel lammetjes. Een aantal waren net een paar uur oud en nog nat
Een paar moeder hadden nog gore aan de kont, ril.
Ja, ik las het vanmorgenquote:Op zondag 12 mei 2019 09:14 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-complottheorie.html
Mensen zijn echt knettergek af en toe
quote:Op zondag 12 mei 2019 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik las het vanmorgenWat een idioterie. Wel heel Amerikaans, dat je gek laten maken door conspiracy theory's.
Ik ben net naar de winkel gewandeld voor brood. Het viel me op dat het zo enorm rustig was buitenEn toen bleek de winkel dicht. En bedacht ik me dat het geen zaterdag maar zondag is
Ik heb omelet gemaakt met tomaatjes en spinazie, dat was er ook nogquote:Op zondag 12 mei 2019 09:22 schreef Clubsoda het volgende:
Heb je nu wel ontbijt?
En echt hè, wat een volk soms. Alsof je niets beters te doen hebt.
Goed he?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Piet, nog bedankt voor de tip om de foto's van mijn fotocamera af te halen met een cardreader. Die dingen zijn nog spotgoedkoop ook
Toch vind ik een iPhone een slecht voorbeeld hierin. Ze kondigen nu net het stoppen van support aan van een iPhone 5S, die komen uit 2013. Mijn iMac uit 2010 is ook nog supported. Dat zijn best wel lange tijden.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Wegwerpmaatschappij. Het is de bedoeling dat je gewoon binnen een paar jaar een nieuwe, 'betere' versie koopt. Mijn vader heeft een vrij oude iphone. Doet het prima. Je kan er mee bellen, batterij doet het nog best lang voor zo'n oud dingetje en internet is ook prima. Maar....steeds vaker kan hij er dingen niet meer mee die hij eerst wel kon, omdat het plots niet compatibel meer is. Blijkbaar mag je geen iphone hebben die jaren oud is.
Dat is de vooruitgang, Isa. Niet de wegwerpmaatschappij. Techniek verandert razendsnel. De software op die techniek verandert ook mee. Kijk naar Windows. Een PC van 10 jaar oud draait waarschijnlijk geen Windows 10 meer. Ook geen huidige versie van WoW of een andere game meer. Waarom zou een iOS of Android app ontwikkelaar nog wel de oudste modellen moeten ondersteunen?quote:Op zondag 12 mei 2019 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Wegwerpmaatschappij. Het is de bedoeling dat je gewoon binnen een paar jaar een nieuwe, 'betere' versie koopt. Mijn vader heeft een vrij oude iphone. Doet het prima. Je kan er mee bellen, batterij doet het nog best lang voor zo'n oud dingetje en internet is ook prima. Maar....steeds vaker kan hij er dingen niet meer mee die hij eerst wel kon, omdat het plots niet compatibel meer is. Blijkbaar mag je geen iphone hebben die jaren oud is.
Je iMac uit 2010 niet meer. Die van mij komt uit 2011 en ontvangt geen OS updates meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch vind ik een iPhone een slecht voorbeeld hierin. Ze kondigen nu net het stoppen van support aan van een iPhone 5S, die komen uit 2013. Mijn iMac uit 2010 is ook nog supported. Dat zijn best wel lange tijden.
Mijn vriend heeft ook een iPhone gekocht omdat die inderdaad langer ondersteund worden dan de Androids.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch vind ik een iPhone een slecht voorbeeld hierin. Ze kondigen nu net het stoppen van support aan van een iPhone 5S, die komen uit 2013. Mijn iMac uit 2010 is ook nog supported. Dat zijn best wel lange tijden.
iPhones worden 3 keer zo lang voorzien van updates en bugfixes dan Samsung telefoons.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar als die telefoon het verder prima doet, dan is het toch eigenlijk onzin dat je gedwongen wordt een nieuwe te kopen omdat dingen niet meer werken (dingen die dus aanvankelijk prima werkten)? Je kan toch twee versies van een app of browser oid houden? De oudere en de nieuwe, betere? Of zeg ik nu heel gekke dingen.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Niet voor mijn 5d M2quote:Op zondag 12 mei 2019 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
@:Piet: Canon heeft gewoon software voor OSX Mojave op hun website. Misschien moet je daar eens kijken?
Nog erger dusquote:Op zondag 12 mei 2019 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
iPhones worden 3 keer zo lang voorzien van updates en bugfixes dan Samsung telefoons.
Samsung ondersteund 2 jaar nadat het model op de markt kwam (dus niet 2 jaar na aankoop)
Kost geldquote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als die telefoon het verder prima doet, dan is het toch eigenlijk onzin dat je gedwongen wordt een nieuwe te kopen omdat dingen niet meer werken? Je kan toch twee versies van een app of browser oid houden? De oudere en de nieuwe, betere? Of zeg ik nu heel gekke dingen.
Maar zijn het niet de app ontwikkelaars die niet updaten?quote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als die telefoon het verder prima doet, dan is het toch eigenlijk onzin dat je gedwongen wordt een nieuwe te kopen omdat dingen niet meer werken (dingen die dus aanvankelijk prima werkten)? Je kan toch twee versies van een app of browser oid houden? De oudere en de nieuwe, betere? Of zeg ik nu heel gekke dingen.
Hij doet het nog prima, je krijgt alleen geen nieuwe os versie. Telefoon 32 bit, nieuw os geheel 64 bitquote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als die telefoon het verder prima doet, dan is het toch eigenlijk onzin dat je gedwongen wordt een nieuwe te kopen omdat dingen niet meer werken (dingen die dus aanvankelijk prima werkten)? Je kan toch twee versies van een app of browser oid houden? De oudere en de nieuwe, betere? Of zeg ik nu heel gekke dingen.
Consumentenbond vond dat ook, Samsung voor de rechter gesleept en verlorenquote:Op zondag 12 mei 2019 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog erger dusJeetje. Ik vind 2 jaar echt absurd hoor. Dan valt iphone met 6 nog mee in dit licht
In het geval van drivers kun je beter MS de schuld geven. Vanaf windows 10 is het een ramp. Om de paar jaar gaat de complete driver structuur op de kop.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed he?
Heb hetzelfde, mijn nieuwe computer met de laatste os versie is niet compatibel met de canon software die de foto’s van de camera haalt.
Ben blij met een card reader.
Vind het verder schofterig hoe fabrikanten van camera’s, (maar ook bv scanners of televisies) na een paar jaar hun software niet meer supporten zodat ze niet meer (goed) werken.
Heb het niet over goedkope merken, maar over bv Canon of Philips.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
iPhones worden 3 keer zo lang voorzien van updates en bugfixes dan Samsung telefoons.
Samsung ondersteund 2 jaar nadat het model op de markt kwam (dus niet 2 jaar na aankoop)
Ik dacht dat dat niet mogelijk was.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:18 schreef z80 het volgende:
[..]
In het geval van drivers kun je beter MS de schuld geven. Vanaf windows 10 is het een ramp. Om de paar jaar gaat de complete driver structuur op de kop.
De oude W10 versies gebruikte de zelfde struktuur als W7. Bij versie 17** kwam de eerste grote verandering. Bij versie 18** de volgende. En zoals het er nu naar uit ziet zijn er bij versie 19** weer de nodige veranderingen. Dit is als hardware fabrikant gewoon niet bij te houden. Elk jaar een complete set drivers voor alle hardware.
De naam is nog steeds Windows 10. Maar De eerste twee versies lijken totaal niet meer op de versies vanaf 2017 (17**).
Maar lang leven de virtual machines. Deze worden steeds beter. Met uitzondering van de hyperV meuk van MS.
VMware ondersteun de usb poorten van de host zeer goed. Ben nog geen gekke dingen tegen gekomen die niet werkte. Virtualbox werkt ook goed. Maar heeft al en toe wat nukken.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mogelijk was.
Mijn scanner heb ik ook nog aangesloten op een 9 jaar oude laptop, die ik enkel nog voor scannen gebruik.
Dat doen ze ook, maar op dat kost een berg personeel om te onderhouden. Hoewel het in het geval van Apple niet echt boeit met hun tig miljarden op de bank.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik er toch mee achterquote:Op zondag 12 mei 2019 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je iMac uit 2010 niet meer. Die van mij komt uit 2011 en ontvangt geen OS updates meer.
Pas maar op dat ze de films niet verwisselenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn macbook Air uit 2010 (nou ja de oude van mijn broertje) heeft recent nog een updategehad volgens mij? Vaak wel wat later dan de nieuwere modellen.
Feli met jullie goeie bierresultaat Sarabi!
Wij gaan straks met de kleine man naar de Pikachu film (NL versie,) in de bios
en ik kreeg twee nogal uitgesproken lippenstiften (zelf bedacht en gekozen) en een knutsel. Heel lief
Dat is een hele gerusstelling, (dd. 2011)quote:Op zondag 12 mei 2019 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Alleeb cruciale beveiligingsbeleid worden na zoveel jaar nog ondersteund op MacOS.
Ja. Ik verdien echt wel goed, maar de keren dat ik nog wat leuks op de lopende rekening heb staan aan het eind van de maand zijn een stuk minder geworden.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Hallo![]()
Even binnenkomen vallen, zo weer weg want moederdag.
Hebben jullie de laatste maanden ook het idee dat je significant sneller door je geld heen bent? Terwijl je niet perse andere/meer dingen doet dan, zeg, vorig jaar?
Ander huis (meer huur) of (tijdje terug, weet niet over hoe zo'n tijd je het hebt) volgens mij toch wel regelmatige bezoekjes aan de dierenarts?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Hallo![]()
Hebben jullie de laatste maanden ook het idee dat je significant sneller door je geld heen bent? Terwijl je niet perse andere/meer dingen doet dan, zeg, vorig jaar?
Ik woon hier inmiddels 4/5 maanden en zolang is de hond ook al dood. De gestegen vaste lasten zijn bijna weg te strepen tegen gestegen loon, dus dat is het niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ander huis (meer huur) of (tijdje terug, weet niet over hoe zo'n tijd je het hebt) volgens mij toch wel regelmatige bezoekjes aan de dierenarts?
Merk weinig verschil overigens, behalve dat de dieselprijs toch wel behoorlijk stijgt...
Jij woont toch nog thuis? Oh, wat zou het leuk zijn om geen hypotheek te hoeven betalen, en geen service kosten.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:01 schreef derLudolf het volgende:
Maar ben ook niet helemaal representatief natuurlijk
Geen gas/water/licht. Geen huur, geen gemeentelijke belastingen, geen duizend verzekeringen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij woont toch nog thuis? Oh, wat zou het leuk zijn om geen hypotheek te hoeven betalen, en geen service kosten.
En dat dus, nog leuker.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen gas/water/licht. Geen huur, geen gemeentelijke belastingen, geen duizend verzekeringen.
Ik heb dat gevoel altijdquote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Hallo![]()
Heb ik ook eens gedaan. Schrok me kapotquote:Op zondag 12 mei 2019 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel altijdMaar misschien eens een tijdje een administratie bijhouden? Zodat je per categorie inzicht hebt? Meten is weten
Naja, I sort of do that. Ik heb een mooi lijstje van in-uit. De vaste dingen. Een lijstje met wat er deze maand extra in en uit gaat en dan blijft er dus een x bedrag over.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel altijdMaar misschien eens een tijdje een administratie bijhouden? Zodat je per categorie inzicht hebt? Meten is weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik hou nu ook wat meer rekening met aanbiedingen. Laatst bv wc papier, 25% korting. Voorheen dacht ik, ik heb nog, en lastig meenemen op de fiets, nu heb ik 2 pakken gehaald (dus even extra voor gefietst) alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Vervelend dat jullie dat ook ervaren en er dus blijkbaar niet zoveel aan te doen is. Wel fijn dat het niet per se aan mij ligt.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Vervelend dat jullie dat ook ervaren en er dus blijkbaar niet zoveel aan te doen is. Wel fijn dat het niet per se aan mij ligt.
Ik ben gek op aanbiedingenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou nu ook wat meer rekening met aanbiedingen. Laatst bv wc papier, 25% korting. Voorheen dacht ik, ik heb nog, en lastig meenemen op de fiets, nu heb ik 2 pakken gehaald (dus even extra voor gefietst) alle kleine beetjes helpen
De jonge vrouw met de schubben in het haar is een achternichtje van mijn ex zwager.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:39 schreef AnneX het volgende:
Nu reis ik met Rick Stein van Venetië naar Istanbul, op bbc2
Mooie noedels van parmezaanse kaas enplatbrood.
Piet..Rick is nu in Croatia.fish en lamb.
“Fish in Croatia swim three times: in the sea, in olive oil and then in wine “
TGTG is niet echt goed hier. Ik fiets er echt geen 10 km voor om, 2x iets bij de Spar op weg naar huis gehaald, was ook niet echt wat. Bakkers zijn uitverkocht op het moment dat het online komt. Best jammerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben gek op aanbiedingen![]()
Sommige zaken gun ik mezelf ook alleen als ze in de aanbieding zijn. Gaat vooral om luxe zoetigheid.
En ik doe mee aan apps als TGTG en Scoopy. Altijd leuk om voor bijna niks nieuwe dingen te proberen.
Jammerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
TGTG is niet echt goed hier. Ik fiets er echt geen 10 km voor om, 2x iets bij de Spar op weg naar huis gehaald, was ook niet echt wat. Bakkers zijn uitverkocht op het moment dat het online komt. Best jammer
Haha 😎quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De jonge vrouw met de schubben in het haar is een achternichtje van mijn ex zwager.
Met een custom rom kun je meestal ook nog prima van je Android genieten als de fabrikant dat niet meer ondersteunt.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook een iPhone gekocht omdat die inderdaad langer ondersteund worden dan de Androids.
Ik heb wel een Android, maar dat is meer omdat ik - zoals jullie een tijdje terug hebben kunnen lezen - geen dure telefoon waard ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen van het ontdekken van de woonkamer
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze staan aan of uitquote:Op zondag 12 mei 2019 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Compleet van de wereld, wat een overload aan schattigheid is dit
Rick Stein is de meest waardige opvolger van Keith Floydquote:Op zondag 12 mei 2019 14:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha 😎
Had het idee dat ik naar een engelse kloon van Pietverdriet aan het kijken was.
Lyrisch over eten.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen van het ontdekken van de woonkamer![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhhh, blij want het is me gelukt om een luisterboek op de ereader te krijgen. De handleiding is meer dan sumier en ook geen idee of ik het gedaan heb zoals het moet, maar het is in ieder geval gelukt
Fijn!!quote:Op zondag 12 mei 2019 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhhh, blij want het is me gelukt om een luisterboek op de ereader te krijgen. De handleiding is meer dan sumier en ook geen idee of ik het gedaan heb zoals het moet, maar het is in ieder geval gelukt
Lief toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn!!
En Cat, kittens staan idd aan of uit![]()
![]()
En eh ik kreeg me net toch een klef lief appje van zoonlief![]()
![]()
![]()
Waarom? Omdat Ajax en niet Utrecht of PSV of zo?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef derLudolf het volgende:
Ajax kampioen vind ik jammer.
Maar wel mooi dat Emmen zich in elk geval die seizoen heeft weten te handhaven #hierkomikweg
Omdat pers en tv nogal pro Ajax is en hoofdstedelijke arrogantie. Als Ajax kampioen wordt stellen ze in studio voetbt de vraag "waar heeft Ajax punten laten liggen" ipv hoe heeft PSV/Feyenoord zich dit seizoen weten te onderscheiden.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Ajax en niet Utrecht of PSV of zo?
Fijn voor Emmen, want da's gewoon leuk. Er blijven met een flink lager budget voor spelers etc. is top.
Oh, hier is het juist beter.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Hallo![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen van het ontdekken van de woonkamer![]()
Moest aan je denken (ook aan L_S) hoe jullie de dag zouden doorbrengen. Van L_ S wist ik haast wel zeker dat ze niet naar haar moeder zou gaan, maar wat jij zou doen kon ik niet inschatten. Fijn dat je geweest bent, en leuk zo'n ouderwets "zellufgemaakt" cadeautje.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb moederdag ook overleefdik zit nu in de trein naar huis
Van vrijdag op zaterdag droomde ik dat ik m'n moeder een grapefruit met een gezichtje erop getekend had als moederdagcadeau. Ik werd wakker en dacht, waarom niet? Dus ik heb haar twee grapefruits gegeven met gekke gezichtjes erop. Ze vond het erg grappig.
Ja, het was een goede dag. Een dagje daar is precies genoeg. Geen moeilijke gesprekken of iets, gewoon een dagje gezellig doen. We hebben een hoop spelletjes gedaan en een stukje gewandeld. M'n vader had taart gebakkenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moest aan je denken (ook aan L_S) hoe jullie de dag zouden doorbrengen. Van L_ S wist ik haast wel zeker dat ze niet naar haar moeder zou gaan, maar wat jij zou doen kon ik niet inschatten. Fijn dat je geweest bent, en leuk zo'n ouderwets "zellufgemaakt" cadeautje.
Knuffel voor jouquote:Op zondag 12 mei 2019 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Uniek, is jouw moeder dan ziek? En hoe gaat het met je broer?
En moederdag zonder moeder went. De eerste keer (nog geen maand na het overlijden) was ik heel boos op al die reclames. Wist wel dat dat dom was, maar ik was woest, flikker op met die domme zooi.
Denk het wel, die weigert om naar de huisarts te gaan omdat ze zelf ook wel weet dat het mis is. Tja en dat houdt het voor ons allemaal op.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
En moederdag zonder moeder went. De eerste keer (nog geen maand na het overlijden) was ik heel boos op al die reclames. Wist wel dat dat dom was, maar ik was woest, flikker op met die domme zooi.
Ik vind die reclames echt wel storend. De liefste moeder, zij die zich altijd voor je opoffert, die altijd voor je klaar staat, die onvoorwaardelijk van je houdt, etc etc. Maar ik heb dat altijd gehad, niet alleen dit jaar. Ik had half en half verwacht dat ik misschien een vlaag van verdriet ofzo zou hebben maar ik vind het echt helemaal goed zo. We hebben een prima dag gehad. Gezellig bij schoonmoeder, bezoekje aan de Makro gebracht, 4 paar slippers gekocht, kippetje is bijna klaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je ze tewerkgesteld?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn moeder heeft (samen met mijn vader) zich prima vermaakt hier in de tuin
Moestuin mooi, struiken gesnoeid (buxus), gras mooi netjes
Ze belden zelf eerder deze week dat ze er de voorkeur aan gaven moederdag lekker buiten in de tuin te spenderen, na een week oppassen op mn neefjesquote:
Goed geregeldquote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze belden zelf eerder deze week dat ze er de voorkeur aan gaven moederdag lekker buiten in de tuin te spenderen, na een week oppassen op mn neefjes
Hier Ziggo, een Interactieve CI card en een tv. Nog nooit ontdekt hoe ik iets kan terugkijken anders dan via interactieve diensten.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraag voor mensen met een Ziggokastje: hoe lang kunnen jullie een live programma of oone pauzeren? Wij waren pas bij vrienden en zij kunnen dat 1,5 uur. Wij een kwartier. Daarna geeft hij een error en moet je vanaf het begin starten. We hebben net 2,5 uur GP kunnen doorspoelen
Ik moest me inhouden om niet even m'n mondhoeken omhoog te laten gaanquote:Op zondag 12 mei 2019 19:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, hier is het juist beter.
De helft van de tijd je bed niet uit durven is best wel goedkoop
Geen last van buxusmot? Bij m'n ouders in de straat is 't domino.. de ene na de andere tuin moet er aan geloven, ondanks middeltjes ertegen. Heb vanmiddag met m'n vader alles bij hun eruit gehaald.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn moeder heeft (samen met mijn vader) zich prima vermaakt hier in de tuin
Moestuin mooi, struiken gesnoeid (buxus), gras mooi netjes
Ik had een tante die er zo 10 jaar over deed om een servies bij elkaar te sparen. Ik mocht de petit fourschaaltjes altijd geven want die waren het goedkoopst.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n ma spaart handbeschilderd Pools aardewerk. Maar eigenlijk hebben m'n broertje en ik inmiddels alle "betaalbare" items al gegeven.
Volgens mij is de buxusmot nog niet gearriveerd in het noorden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen last van buxusmot? Bij m'n ouders in de straat is 't domino.. de ene na de andere tuin moet er aan geloven, ondanks middeltjes ertegen. Heb vanmiddag met m'n vader alles bij hun eruit gehaald.
Joh, zo bedoelde ik het toch ookquote:Op zondag 12 mei 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om niet even m'n mondhoeken omhoog te laten gaan![]()
Mooi dat moederdag goed verlopen is.
M'n ma spaart handbeschilderd Pools aardewerk. Maar eigenlijk hebben m'n broertje en ik inmiddels alle "betaalbare" items al gegeven.
mijne spaarde jaren.... eierdopjes.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Joh, zo bedoelde ik het toch ook
Wel handig als je moeder wat spaart. Is wel makkelijk om een cadeau te bedenken.
Nu moet je dus gewoon zorgen dat ze nog een verzameling oppakt, een betaalbare
Als mijn kind het met zoveel plezier doet vind ik er niks opgelegds aan. Maar ik ben dan ook niet tegen het gezellig doen met verjaardagen, kerst, pasen, etc. of een aardigheidje en lieve woorden met Valentijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn opgevoed met een moeder die het concept moederdag maar onzin vond en spontane verwennerij veel fijner vond dan een opgelegde dag.
Ik heb en vind dit ook, maar natuuuuuurlijk ben ik weer een uitzondering![]()
@:FFT, werkgerateerde ellende kan soms een beetje oplopen (teveel ellende in 3 uurtjes bijv) dan blijft het even in mijn systeem. Pas als ik het even kan vertellen (tegen g. bijvoorbeeld) kan het eruit en denk ik er niet meer aan tot ik weer aan het werk ben.
Eierdopjesquote:Op zondag 12 mei 2019 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn
[..]
mijne spaarde jaren.... eierdopjes.
In alle vormen, soorten en maten.
Inmiddels al jaren ook niet meer.. maar er staat nog steeds een grote vitrinekast vol me eierdopjes waarvan ik er een redelijk aantal gekocht heb voor alle mogelijke gelegenheden
Leuk hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als mijn kind het met zoveel plezier doet vind ik er niks opgelegds aan. Maar ik ben dan ook niet tegen het gezellig doen met verjaardagen, kerst, pasen, etc. of een aardigheidje en lieve woorden met Valentijn.
Overigens word ik ook zomaar verrast en verwend heur, t een sluit t ander niet uit.
Nouja dat werkt met eierdopjes met zo.. zijn alleen net groterquote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
EierdopjesHoe komt iemand daar toch bij?
Mijn oma spaarde vingerhoedjes. Altijd als ik op vakantie ging, nam ik er minimaal één mee. Ze verkopen ze overal, zijn klein en goedkoop. Echt ideaal.
Na haar dood kreeg ik een zak met de vingerhoedjes die ik ooit gegeven heb.
Dat is echt ook wel klote voor jullie ja. Kan me dat herinneren van een vriendin die het ook liefst onderdook.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Rust![]()
Ik zit een beetje in een split mbt moederdag.. we hebben aan mn moeder een workshop cupcakes maken (met ons) gegeven.. dat is wel echt super leuk..
De andere kant is meer om mezelf.. en dan vind ik het enorm stom om inderdaad onzinnige reclame e-mails te krijgen..
Maar goed.. 1 dag per jaar onder een steen is wel te doen![]()
@:Kaat. Is dit nou weer de eerste keer werken na je blessure?
Ik kan wel even komen melden dat ik dit weekend gezaaid heb:quote:
quote:De organisator van de Utrecht Marathon voelt zich niet verantwoordelijk voor het feit dat 1.800 lopers zondag de verkeerde kant op werden gestuurd. Zij hadden hun innerlijke kompas moeten volgen.
“Alleen jij weet wat de beste weg voor jou is”, zegt Sigrid van der Toorn van organisator Golazo Sports. “Laat je dus door niemand vertellen welke weg je moet volgen. Ook niet door een verkeersregelaar of een motoragent.”
Van der Toorn wijst erop dat mensen zich gedragen als kuddedieren: “Als iemand zegt: ‘die kant moet je op’, dan volgen we blindelings. Wij willen marathonlopers laten inzien dat ze zichzélf moeten afvragen: ‘is dit wat ik wil?’ Als je dat bereikt, dan lever je de allergrootste prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |