Da's toch aardig ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
De afhaalchinees heeft voor ons gekookt
Zometeen een van onze eigen biertjes inschenken
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik eet bij moeders. Tevens Schouwburg plannen voor het nieuwe seizoen.
Das een dure netwerkopslagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef z80 het volgende:
Hier een zak choco pinda's naar binnen gewerkt. Geen zin om iets meer moeite te doen.
Hele dag lopen vechten met een netwerkopslag wat een gecastreerde unix als OS gebruikt.
Klopt. Zowel in aanschaf als in gebruik.quote:
Ellen ten Damme en Katinka Polderman aangevinkt iig. Woensdag in de vv de kaarten kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Freeloaders bestraft door hun eigen inhaligheid
Volgens mijheb ik dat ergens voorbij zien komen online...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest van de week erg lachen. Een heel stel influencers waren uitgenodigd om een tijd in een super luxe resort in Turkije door te brengen, geheel gratis. Werden op het vliegveld (moesten wel zelf hun vlucht boeken) opgehaald en kregen de vraag hun paspoort te geven om snel direct in te checken in resort.
De “medewerkers” van het resort verdwenen met hun paspoorten.
Resort wist van niets.
Behalve dat het resort van niks wist dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.
Hmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Hele week vroeg opgestaan en laat thuis, eindelijk weekeinde. Zelfs geen zin of puf om te koken vanavond.
Wordt een Döner en een ayran
Friendzone?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm
Hier werd het saoto bij de toko met een goed boek.
Nog even gechat met een potentiële date die uitsprak dat ik onbetrouwbaar was en zo maar met allerlei mannen afspreek. Terwijl ik voor hem geen tijd had omdat ik moest werken.
Dat is toch wel sneu.. ik date en seks met iedereen... maar niet met hem
Snap dat ie nu beetje teleurgesteld is.
Oh, ik dacht dat de uitnodiging wel echt was.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dat het resort van niks wist dus
Oooh!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Guust Flater als speelfilm? Hoe kom ik dat gemist hebben?
Ontzettend lekker menneke trouwens die acteur
Haha nou ook niet.quote:
Och. Hoop dat het wegklokken gelukt isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb voor mezelf hier thuis maar een glas wijn ingeschonken.
Even wat dingen van het werk van me afschudden/weg klokken
*gnuif*quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest van de week erg lachen. Een heel stel influencers waren uitgenodigd om een tijd in een super luxe resort in Turkije door te brengen, geheel gratis. Werden op het vliegveld (moesten wel zelf hun vlucht boeken) opgehaald en kregen de vraag hun paspoort te geven om snel direct in te checken in resort.
De “medewerkers” van het resort verdwenen met hun paspoorten.
Resort wist van niets.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, hier ben ik ook. J en ik hebben min of meer vakantie komende 1,5 week. We gaan zo veel mogelijk eten van de bbq
Neuh.. die mensen stonden daar met niks... gewoon opgelicht.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de uitnodiging wel echt was.
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Nog even gechat met een potentiële date die uitsprak dat ik onbetrouwbaar was en zo maar met allerlei mannen afspreek. Terwijl ik voor hem geen tijd had omdat ik moest werken.
Dat is toch wel sneu.. ik date en seks met iedereen... maar niet met hem
Snap dat ie nu beetje teleurgesteld is.
Omdat neuken lekker is? Ben je dat al vergeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?
Wiskequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:36 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er toch bent dit monster ook maar weer even vastleggen.. Over twee weken wordt ze acht.
Het spookt nog wel ff.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha nou ook niet.
Hij is boos dat ik met andere mensen praatte.
Getrouwde vent ook nog. Echt belachelijk vond ie dat.
Dat is wel coolquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
Dat je ineens in 1430 ronddweilt met je stamboom...
Ik zat al maanden met een "doodloper" en toen kwam er bericht via een forum van anderen die in dezelfde hoek iets vonden.quote:
Mja wat denk je zelf..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, snap hem wel. Waarom doe je dat ook allemaal met al die kerels?
Te gek is dat he!! Zover kwamen wij niet..tenzij we de betaalde versie van myheritage namen. Zit jij daar ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
Dat je ineens in 1430 ronddweilt met je stamboom...
Nee FamilySearch.com. Verkoop je wel je ziel aan van die gekkies, maar is verder graties.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te gek is dat he!! Zover kwamen wij niet..tenzij we de betaalde versie van myheritage namen. Zit jij daar ook?
De zoon van mijn nichtje (waar we mee uit eten zijn geweest) was zó jaloers op Eddyquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis van een heel gezellig feestje. Lang geleden ook dat 4 (of waren het 5) glazen wijn gedronken heb.
@:Bluezz, ja Marcouch komt over als een fijn mens. Ik heb m ook op fb en hij reageert ook heel fijn en invoelend op dingen die hier in Arnhem voorvallen.
Maar ik keek meer om Eddy, de chauffeur, hij was vroeger ook onze directiechauffeur in samenwerking met de gemeente. En zijn assistente die ik ook tig keer heb gesproken maar nog nooit heb gezien.
En had Eddy dat gedaan ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zoon van mijn nichtje (waar we mee uit eten zijn geweest) was zó jaloers op EddyHij vroeg of hij Chantal ook mee naar huis had genomen
Succes!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om naar het zuiden te rijden, naar de Brand brouwerij.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ontdekte gisteren dat een doodskist niet uit deze huizen kan via de voordeur. Te krap. En dat via de poort ook lastig is want krap. Het is wel gelukt met wat hulp.
Nee, precies. Er werd gisterenavond laat aangebeld of onze poort open mocht want de kist moest eruit. Ja uh, ja natuurlijk. Beeetje draaien en steken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sta je inderdaad nooit echt bij stil.
Bizar is dat he? Mijn schoonvader is in zijn lijkzak rechtop de deur uit gegaan en pas in het uitvaartcentrum zijn kist in gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ontdekte gisteren dat een doodskist niet uit deze huizen kan via de voordeur. Te krap. En dat via de poort ook lastig is want krap. Het is wel gelukt met wat hulp.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar is dat he? Mijn schoonvader is in zijn lijkzak rechtop de deur uit gegaan en pas in het uitvaartcentrum zijn kist in gegaan.
Dit is ZO dom.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier in de buurt is recent een seniorencomplex opgeleverd.
Bij het eerste medisch noodgeval kwam ze erachter dat de lift te klein is voor een brancard
De mannen die schoonpa vervoerden waren blij dat we er niet moeilijk over dedenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Dat had ik hier ook wel zien gebeuren ja.
Naja, je moet toch wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mannen die schoonpa vervoerden waren blij dat we er niet moeilijk over deden
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grondquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier in de buurt is recent een seniorencomplex opgeleverd.
Bij het eerste medisch noodgeval kwam ze erachter dat de lift te klein is voor een brancard
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grond
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Ja, precies AnneX, dat was gisteren een groot onderdeel van m'n gevoel. Het is heel gek.
Wij hebben dat soort dingen wel in ons achterhoofd gehouden met verbouwen. Badkamer en toilet zijn makkelijk bereikbaar voor mindervaliden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Zelfs hier in huis grapjes gemaakt bij de verbouwing lang geleden of de rollator er wel langs kan...in de keuken, want klein huis.
Buma hierquote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even in Aldfaer, het geneaologie programma dat ik gebruik en ik zie dat mijn 'oudste' voorouder uit 1490 komt. Snap ook wel waarom ik die info heb, want dat is van de familie Voorhees. En toen die familie uit Hees vertrok naar de VS groeide dat uit tot de grootste Nederlandse familie daar en er zal wel iemand geïnteresseerd zijn geweest in zijn of haar Nederlandse voorouders.
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
Kennis van ons is bevallen op de trap, omdat ze naar beneden moest lopen toen het kind vast zat tijdens de bevalling (er paste geen draagbrancard door t trappenhuis). Door de traptreden schoot ie ineens los en Plop!
Onderste is een leuk alternatiefquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...
hier komt vaak de brandweer als er een ambulance moet zijn ergens anders dan de benedenste verdieping.
Benedenste.. is dat uberhaupt wel een woord?
Ik dacht 22 juniquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
Wat is trouwens de bbq datum geworden? Heb ik even gemist?
22 Juni inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
Wat is trouwens de bbq datum geworden? Heb ik even gemist?
Was ook het enige wat ik kon verzinnen jaquote:
De Friese kanten van de familie zijn goed doorzoekbaar, de archieven in de rest van het land zijn nog minder integraal doorzoekbaar.quote:
Is de benedenste verdieping -2? Dat beneden de begane vloer is, dan benedener bij -1 en de benedenste verdieping is -2quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik woon hier ook nogal klein met een smal portiek...
hier komt vaak de brandweer als er een ambulance moet zijn ergens anders dan de benedenste verdieping.
Benedenste.. is dat uberhaupt wel een woord?
Benedenste woonverdieping dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is de benedenste verdieping -2? Dat beneden de begane vloer is, dan benedener bij -1 en de benedenste verdieping is -2
Misschien is dat ooit een gebouw geweest met een andere bestemmingquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier in de regio is een hospice (!!!!!) waar dus ook geen brancard in de lift past. Gelukkig hebben ze ook kamers op de begane grond
Gezelligquote:
Oeh, dat lijkt me best eng. Je bent natuurlijk enorm blij dat je geholpen gaat worden, maar zo’n ding brrrquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:40 schreef golfer het volgende:
Onze drive-in woningen zijn ook niet geschikt voor brancards. Oude buurvrouw, die haar heup bij val in de badkamer gebroken had, moest een paar jaar geleden ook door de brandweer met hoogwerker via uitgenomen ramen de woning uit getakeld worden.
Oh lastig is dat. Kan ze wel bij jullie komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder kan met haar rolstoel niet door elke voordeur... oude huizen hebben soms een te smalle deur.
Nouquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh bummer! Dat is de enige datum dat ik zeker niet kan (vader wordt 74 en viert dat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |