Dit is hem met die pet (rechts)achterin toch, met gitaar? (rond de anderhalve minuut)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Nicky Wonder (59 jaar)
Zat in de band van Brian Wilson en maakte onderdeel uit van de Wondermints. Niet heel bekend misschien, maar vond het wel het vermelden waard
Overleed onverwacht in zijn slaap![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt. Hij had altijd die pet op.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is hem met die pet (rechts)achterin toch, met gitaar? (rond de anderhalve minuut)
Hmm, dan heb ik hem live gezien en is het weer tijd voor een update in dit topic: MUZ / Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?
Jij leest ook echt niet he? Kijk eens 2 posts boven jouw postquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:35 schreef riazop het volgende:
Francesca Sundsten
58 jaar
leukemie
Seattle
Het lijkt De Slimste Mens welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:35 schreef riazop het volgende:
Francesca Sundsten
58 jaar
leukemie
Seattle
Dumpen zonder even het topic te lezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:35 schreef riazop het volgende:
Francesca Sundsten
58 jaar
leukemie
Seattle
stond daar een leeftijd in?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jij leest ook echt niet he? Kijk eens 2 posts boven jouw post
Doet dat er wat toe? Als jij dat zo belangrijk vindt dan had je ook die eerdere post kunnen quoten en die informatie erbij kunnen zetten. Nu komt het over als een ordinaire dump.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:25 schreef riazop het volgende:
[..]
stond daar een leeftijd in?
doodsoorzaak?
Ach ja, riazop verkloot een hoop topics op fok... maar heeft altijd de modjes aan zijn zijde... voor mij al een reden om stukken minder op fok te zitten...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay kan het nu weer gewoon over de pas overleden artiesten gaan...
Hij heeft niemand aan 'zijn zijde' want zijn posts zijn ook gewoon weggehaald net als het gezeur over de betreffende posts...quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ja, riazop verkloot een hoop topics op fok... maar heeft altijd de modjes aan zijn zijde... voor mij al een reden om stukken minder op fok te zitten...
Dit topic gelijk maar uit Mn gevolgde topics halen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Neal_Casalquote:Castaway Seven
· 3 hrs ·
Lost one my best friends today. A man of upmost musical integrity and one of the nicest guys you could ever meet. Heartbroken. Neal Graeme Casal.
Oh man... Deze vind ik heavy...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |