Jazeker het gaat hier lekker zijn gangetje.16 weken vandaag en voel me helemaal goed. We zijn pogingen aan het doen om wat baby uitzet bij elkaar te sprokkelen, maar man en ik hebben allebei last van keuzestress dus dat wil nog niet helemaal lukkenquote:
Logisch hoor, het verlangen om je baby te zien en vast te houden is gewoon grootquote:Op maandag 13 mei 2019 08:41 schreef pinquit het volgende:
Ik vind 't zo flauw van mezelf dat ik zo ongeduldig ben.
Als m'n meisje zo lekker zit kan ik toch alleen maar dankbaar zijn? En wat zijn nou die paar dagen/weken op een mensenleven.
Maar toch knaagt dat gevoeletje, ongeduld, ik wil haar ontmoeten!
Toch kan ik tegelijkertijd zo trots zijn dat mijn lichaam haar nog van alle nodige dingen kan voorzien
Say what?quote:Op maandag 13 mei 2019 08:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Aan alle zwangeren die hun man wat aan willen doen: maak er gewoon een leuk bedspelletje van![]()
![]()
Dikke plus 1!quote:Op maandag 13 mei 2019 08:41 schreef pinquit het volgende:
Ik vind 't zo flauw van mezelf dat ik zo ongeduldig ben.
Als m'n meisje zo lekker zit kan ik toch alleen maar dankbaar zijn? En wat zijn nou die paar dagen/weken op een mensenleven.
Maar toch knaagt dat gevoeletje, ongeduld, ik wil haar ontmoeten!
Toch kan ik tegelijkertijd zo trots zijn dat mijn lichaam haar nog van alle nodige dingen kan voorzien
Hier exact hetzelfdequote:Op maandag 13 mei 2019 08:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jazeker het gaat hier lekker zijn gangetje.16 weken vandaag en voel me helemaal goed. We zijn pogingen aan het doen om wat baby uitzet bij elkaar te sprokkelen, maar man en ik hebben allebei last van keuzestress dus dat wil nog niet helemaal lukkenGelukkig hebben we nog even.
Aan alle zwangeren die hun man wat aan willen doen: maak er gewoon een leuk bedspelletje van![]()
![]()
Daarom was ik zo blij met de showmodellenuitverkoop eind vorig jaar toen we net op zoek gingen naar een kinderwagenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde![]()
En keuze tussen nieuw/tweedehands. Ik wil graag een Joolz kinderwagen, maar vriend vind 1200 euro echt onzinnig als er tweedehands zat te koop zijn voor de helft van het geld. En enerzijds snap ik dat ook wel, maar mijn hormonen willen nieuw
Haha, wij hebben onze kinderwagen ook tweedehands gekocht. Dus ik ben team echtgenoot.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde![]()
En keuze tussen nieuw/tweedehands. Ik wil graag een Joolz kinderwagen, maar vriend vind 1200 euro echt onzinnig als er tweedehands zat te koop zijn voor de helft van het geld. En enerzijds snap ik dat ook wel, maar mijn hormonen willen nieuw
Ja. Daar kun je je echt in verliezen. Je wordt ook gek gemaakt door anderen.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij met de showmodellenuitverkoop eind vorig jaar toen we net op zoek gingen naar een kinderwagen, want jeetje wat zijn die dingen duur. Ik heb via hier ook een draagdoek gekocht en ik vrees dat ik daar straks nog een heleboel meer geld uit aan ga geven
Ow ik mag straks als baby er is van mezelf een draagdoekconsult (vraag ik gewoon lekker als verjaardagscadeau aan MeneerEendquote:Op maandag 13 mei 2019 09:44 schreef Sisu het volgende:
[..]
Ja. Daar kun je je echt in verliezen. Je wordt ook gek gemaakt door anderen.
Ik heb er dus 2. Simpele yaro’s.
En toch heb ik die onrust dat ik een artipoppe two birds wil. Of een andere high end doek.
Belachelijk eigenlijk.
Nah, ik denk als we eenmaal de keuze gemaakt hebben ik er ook wel achter kan staan hoor. Denk dat we uiteindelijk voor een goede aanbieding gaan of anders tweedehands.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:42 schreef Sisu het volgende:
[..]
Haha, wij hebben onze kinderwagen ook tweedehands gekocht. Dus ik ben team echtgenoot.
nu gaat hij weer een ronde extra mee.
Ik gebruik hem graag voor de boodschappen en het is ook fijn lopen achter zo’n wagen als je een beetje moe bent.
Maar doe waar jij je goed bij voelt.![]()
Niets zo fijn als het gevoel hebben dat het gaat zoals je wilt. En je kunt de wagen dus weer voor de helft door verkopen na dit kindje. Misschien krijg je hem zo over de streep?
wat voor draagdoek heb jij dat hij lekker is voor heet weer ?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:51 schreef pinquit het volgende:
Ik heb er ook 2. 1 goedkope fijne (maar dikke, echt niet voor de zomer), en 1 dure fijne, die in principe voor elk seizoen kan. Dat was een hele stugge, maar nu lekker zacht en soepel want ingedragen door pettersuperfijn.
Voor m'n lief wil ik graag nog een tula ftg, daar speur ik marktplaats nog even voor af.
Ja nou ging ik op de oscha website kijken. Ik ben verliefdquote:Op maandag 13 mei 2019 10:23 schreef pinquit het volgende:
Katoen en linnen 50/50! Maar niet zo dun dat hij gaat snijden.
Tis de oscha okinami eventide, maar dat linnen is dus wel keistug in het begin.
Aiiii, noooit op de Oscha website kijken!quote:Op maandag 13 mei 2019 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja nou ging ik op de oscha website kijken. Ik ben verliefd
Ja daar had een waarschuwing op moeten staanquote:Op maandag 13 mei 2019 10:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
Aiiii, noooit op de Oscha website kijken!
ukelelesquote:Op maandag 13 mei 2019 11:36 schreef pinquit het volgende:
Ohh guys, ik ging een beetje op m'n ukelele pingelen, gaat baby dansen![]()
![]()
Haha, ja hè? Het valt mee dat we nog door 1 deur kunnen samen, want we doen wel even alles tegelijk. (Baby, verbouwing en we zijn ook nog onze bruiloft aan het plannen). Gelukkig doen we veel aan verdeel en heers. Man overziet de verbouwing, dus ik hoefquote:Op maandag 13 mei 2019 07:45 schreef June. het volgende:
Jeetje dodoria, met die drukte zou ik ook weinig tijd over houden hoor. Heel logisch dat je je man dan af en toe achter het behang wilt plakken.
Oooh, dit zou de mijne ook zo kunnen zeggen! Die is gewoon veel te eerlijk, daar heb ik helemaal geen behoefte aan, aan zulke eerlijke opmerkingen. Vertel me gewoon wat Ik wil horen! 😂😂😂quote:Op maandag 13 mei 2019 08:07 schreef Sisu het volgende:
Oh dodoria,
Wat fijn om te merken dat ik niet de enige ben die af en toe haar man niet kan uitstaan tijdens de zwangerschap. Snap je dus héél goed!
En die opmerkingen zijn zo stom.
Mijn man en ik hadden gisteren ook zo’n gesprek..
ik: vind het zo tof dat ik met 39 weken nog steeds een boswandeling met jullie maak. Dat doen veel zwangeren me niet na.
Hij: bij je vorige zwangerschap was je anders veel fitter.
Ik: toen liep er geen klein kind rond en hadden we een kleiner huis.
Hij: ik zeg alleen dat er ook een hoop vrouwen zijn die fitter dan jou erbij lopen momenteel.
Ik: je zou ook gewoon kunnen zeggen. Inderdaad sisu. Fijn dat we dit samen nog kunnen doen. Je zóu ook gewoon eens een compliment kunnen geven.
Hij: na 9 maanden zeuren en klagen ben ik blij dat je vandaag kunt wandelen.
Ik: grrr.
En dan pakt hij me beet om te knuffelen. Hij plaagt me, maar voor mij is het absoluut geen plagen op dat moment. Trek het écht niet zulke opmerkingen![]()
Beetje in het kader: just shut up and tell me i’m beautiful.
Libido! Nu nog/ook/zelfs?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:06 schreef elamanilo het volgende:
Draagdoeken: ik heb een uitgebreide verzameling. Voor warm weer hebben wij een Ellevill PaisleyDie is heel zacht en dun, maar ook kang bruikbaar bij dreumes.
Mijn lief: door de oxytocine (en sowieso) ben ik toch juist zo extreem verliefd op hem! De hele dag kijk ik zwijmelend naar hem. Ik lijk wel zo’n verliefde puber. :’)
M’n libido is er ook nog, en ons liefdesleven is nog fijn.
Kinderwagen hebben we niet.
Waar ging het verder over?
Jaaa, gefeliciteerd Chan!!!
Heh, herkenbaar. Hoogzwanger kon ik mijn lief wel opvreten. Normaal ook al wel, maar in die periode leek het alsof ik elke dag aan het ovuleren wasquote:Op maandag 13 mei 2019 12:06 schreef elamanilo het volgende:
Mijn lief: door de oxytocine (en sowieso) ben ik toch juist zo extreem verliefd op hem! De hele dag kijk ik zwijmelend naar hem. Ik lijk wel zo’n verliefde puber. :’)
M’n libido is er ook nog, en ons liefdesleven is nog fijn.
Ik kan korting voor je regelenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja nou ging ik op de oscha website kijken. Ik ben verliefd
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:14 schreef Sisu het volgende:
[..]
Libido! Nu nog/ook/zelfs?
Jij verdient echt een epische award hoor.
![]()
Nu wil ik ook een dun doekje erbij
Zucht.. niet doen sisu.niet doen! Je bent juist zo heerlijk aan het ontspullen![]()
( hormonen hebben daar echt maling aan he?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:03 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb deze zwangerschap echt de hele tijd al een superhoog libido. Normaalgesproken is ie al niet zuinigmaar met al die hormonen gaat het helemaal los.
Nu kan het nog! Straks na de bevalling zal het vast even duren voor we dat voorzichtig weer oppikken.
High five sloerebak 🖤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mag hoor, maar ik wil eerst even mn parasietje baren en de tips en tricks met mn huididge doek doorhebben voor ik een 2e ga aanschaffenquote:
Je mag ook langskomen voor een gratis consultje hoor!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha mag hoor, maar ik wil eerst even mn parasietje baren en de tips en tricks met mn huididge doek doorhebben voor ik een 2e ga aanschaffen. Heb via hier een didymos fische lachs overgenomen, lekker ingedragen door meerdere kindjes (oa die van Malteser) en een heerlijk soepel doekje. Straks alleen dat knopen nog, maar dat moet mij als scout toch wel lukken denk ik.
Het voelt voor mij een beetje als met mijn harp, had ik meer gespeeld was mn huidige weggegaan (ondanks al het moois wat we hebben meegemaakt) en had ik er nu een gekocht voor de rest van mijn leven.
Ow echt? Tofquote:Op maandag 13 mei 2019 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je mag ook langskomen voor een gratis consultje hoor!
Ja hoor! No biggie!quote:Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow echt? TofMaar dan wel als baby er is hoor, heb oefenmateriaal nodig
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:03 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb deze zwangerschap echt de hele tijd al een superhoog libido. Normaalgesproken is ie al niet zuinigmaar met al die hormonen gaat het helemaal los.
Nu kan het nog! Straks na de bevalling zal het vast even duren voor we dat voorzichtig weer oppikken.
3 weken hier. Ben benieuwd hoe ik er vanaf kom nu er 2 uit moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ach, blijven zitten doen ze sowieso nietquote:Op maandag 13 mei 2019 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
3 weken hier. Ben benieuwd hoe ik er vanaf kom nu er 2 uit moeten.
Het is mijn tweedequote:Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef June. het volgende:
[..]
En gefelciteerd Chan! Leuk! Heb je al meer kinderen of is dit je eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |