Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het dan makkelijker kiezen.
Nee niet echt. Ik sta daar best makkelijk in. Zowel het wel of niet hebben van kinderen heeft voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit bang dat je misschien iets gaat missen?
Zo stond ik er met mijn ex-vriendin ook in. Binnen die relatie wisten we allebei dat er geen kinderen gingen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik sta daar best makkelijk in. Zowel het wel of niet hebben van kinderen heeft voordelen en nadelen.
Als ze er wel waren geweest, ook goed. Bijna met mijn ex, zelfs. Maar mis niks op het moment.
Als je partner wel of geen kinderen wil is de keuze sneller gemaakt als je er om het even instaat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo stond ik er met mijn ex-vriendin ook in. Binnen die relatie wisten we allebei dat er geen kinderen gingen komen.
Nu ik iets ouder ben vraag ik me soms af of ik "zomaar" kinderen wil krijgen als ik een nieuwe relatie krijg.
Leuk, ik ga zo m'n geld tellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga me zo maar eens richting bed verplaatsen.
Podverdikkie, eerst koffie in mijn mikkie!quote:
Ja tochquote:Op vrijdag 10 mei 2019 05:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Podverdikkie, eerst koffie in mijn mikkie!
Ah ja, dat zorgt wel vaker voor waanideeën.quote:
Dan is ie constant dron... oh wacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat zorgt wel vaker voor waanideeën.
quote:
Dit? Ik herhaalde gewoon wat er in die andere SC gezegd werd, incl. de typefout.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:54 schreef Chia het volgende:
[..]
MCH is gewoon constant bezig met aandacht zoeken, etteren en vanales uitlokken
O ja het boeit me niet zo wat alle whiners vinden, ik weet wie hier mijn vrienden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:14 schreef Chia het volgende:
Helemaal letterlijk mag niet, want dan is het gelijk weer stoken. En stoken richting jou mag wel, zo blijkt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:16 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja het boeit me niet zo wat alle whiners vinden, ik weet wie hier mijn vrienden zijn.
Even naar beneden lopen, je krijgt anders vies bakje koffie en dan heb je spijtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:17 schreef MCH het volgende:
Zal ik vieze automatenkoffie drinken of nog ff naar beneden voor lekkere
Het was ook een zware avond gisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zin om de hele dag in foetushouding te liggen
Omg je werkt bij mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:17 schreef MCH het volgende:
Zal ik vieze automatenkoffie drinken of nog ff naar beneden voor lekkere
Neem het allemaal niet te serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:16 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja het boeit me niet zo wat alle whiners vinden, ik weet wie hier mijn vrienden zijn.
Doen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet nog werken
Neem wel een ibuprofennetje.
Je kunt ook een paar hondenbezitters omleggen. Schijnt ook louterend te werken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan missen de good boys hun baasje.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt ook een paar hondenbezitters omleggen. Schijnt ook louterend te werken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan missen de good boys hun baasje.
Die vinden welke een andere sukkel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan missen de good boys hun baasje.
Ik ben allang blij dat ze de dader snel gevonden hebben en het de speur(k)neuzen er niet bovenop zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Wordt er in NWS ofzo eigenlijk nog massaal "verwarde man" gehuild?
verwarde incel misschienquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Wordt er in NWS ofzo eigenlijk nog massaal "verwarde man" gehuild?
Die waren allemaal druk met Julie, want alleen een mooie, jonge meid verdient het om jezelf druk om te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze de dader snel gevonden hebben en het de speur(k)neuzen er niet bovenop zitten.
Ik had haar ook iets beters gegund.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die waren allemaal druk met Julie, want alleen een mooie, jonge meid verdient het om jezelf druk om te maken
Nee man ranzigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort bouillon hoor
https://www.bol.com/nl/p/(...)HfIVvpxoCIe0QAvD_BwEquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Puur natuur, daarna een placenta pannenkoek maken en met de hele familie opsmikkellen
Dat kind ziet er wel hongerig uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Puur natuur, daarna een placenta pannenkoek maken en met de hele familie opsmikkellen
Ja lekker, sperma pudding naquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)HfIVvpxoCIe0QAvD_BwE
Past er ook wel bij dan.
Snel even sperma pudding maken danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Hele dag alleen op kantoor. Fucking saai
En ik heb nu al honger
Ik heb ook honger. En niks te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
En ik heb nu al honger
Nee ik was te druk met vliegtuigjes afknallen, is niks van gekomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw date deze week was geslaagd zo te lezen.
Check die bol.com linkquote:
Ja doe normaal maat.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee ik was te druk met vliegtuigjes afknallen, is niks van gekomen.
[..]
Check die bol.com link
Je bent niet op date gegaan omdat je een computerspelletje wilde spelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee ik was te druk met vliegtuigjes afknallen, is niks van gekomen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent niet op date gegaan omdat je een computerspelletje wilde spelen?
zeer logischquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die d'r prio's op orde heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het nerdleef niet gekozen, maar het nerdleef heeft mij gekozen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die d'r prio's op orde heeft.
Muziek op 11 en thuisbezorgd aanslingeren een optie?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
En ik heb nu al honger
Thuisbezorgd? Alles is nog dicht manquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Muziek op 11 en thuisbezorgd aanslingeren een optie?
Ja beetje sneu, maar ieder zijn feestje natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb het nerdleef niet gekozen, maar het nerdleef heeft mij gekozen.
Dit is dus waarom ik single ben
edit: en dat ik niet in staat ben om gevoelens voor mensen te ontwikkelen blijkbaar![]()
Nu moet je niet doen als of ik sneuer ben dan dat jij bentquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja beetje sneu, maar ieder zijn feestje natuurlijk.
Natuurlijk wel, dit is Fok! de plek waar iedereen moet doen alsof ze beter zijn dan de rest. Waar iedereen minstens twee PhD's heeft, een IQ van 183, 300K bruto per jaar naar binnen trekt en elke avond de meest premium seks heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu moet je niet doen als of ik sneuer ben dan dat jij bent
Ik heb niemand voorbij zien komen dus wie dit zegt liegt sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
en elke avond de meest premium seks heeft.
Toch wel fijn dat er van die objectieve ijkpunten zijn in het leven he?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niemand voorbij zien komen dus wie dit zegt liegt sowieso
Check.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar iedereen minstens twee PhD's heeft, een IQ van 183, 300K bruto per jaar naar binnen trekt en elke avond de meest premium seks heeft.
Je vergeet de 30cmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dit is Fok! de plek waar iedereen moet doen alsof ze beter zijn dan de rest. Waar iedereen minstens twee PhD's heeft, een IQ van 183, 300K bruto per jaar naar binnen trekt en elke avond de meest premium seks heeft.
Ik hield het even genderneutraal, jammer dat je er dan weer zo overheen wil pissen met je testosteron en je antieke opvattingen over genderrollen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hield het even genderneutraal, jammer dat je er dan weer zo overheen wil pissen met je testosteron en je antieke opvattingen over genderrollen.
Iedereen met een cup groter dan B slaagt daarvoorquote:
Beetje een plank?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het niet eens zin dat te proberen
Moet je dan een bezemsteel balanceren met/op je erectie?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mij lukt de bezem test niet eens.
Lolquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als in: pennen verdwijnen onder m'n borsten en worden nooit meer teruggevonden? Dan ja.
Alleen pennen of kunnen we daar ook nog een verdwaalde nugget tegenkomen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als in: pennen verdwijnen onder m'n borsten en worden nooit meer teruggevonden? Dan ja.
Lokaal zwart gat.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar ik denk niet dat deze hoeveelheid kan gaan hangenquote:
Nuggets, hagelslag, nootjes, kleine knaagdieren, klantkaarten...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen pennen of kunnen we daar ook nog een verdwaalde nugget tegenkomen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Popcornquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nuggets, hagelslag, nootjes, kleine knaagdieren, klantkaarten...
Zonder te klikken wist ik dat t over Natural Harvest gingquote:
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder te klikken wist ik dat t over Natural Harvest ging
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder te klikken wist ik dat t over Natural Harvest ging
Niet in pudding neequote:
Deze gaat goed samen met de TT.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in pudding nee
Gewoon rechstreeks uit de fles.
Gastquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in pudding nee
Kun je dit uitleggen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het niet eens zin dat te proberen
Correct. Ingewikkeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je dan een bezemsteel balanceren met/op je erectie?
Dat is wat ze theezakjes noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar ik denk niet dat deze hoeveelheid kan gaan hangendan zal het er wel heel zielig uit zien
Schattige borstjes dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar ik denk niet dat deze hoeveelheid kan gaan hangendan zal het er wel heel zielig uit zien
Gebruik je dan ook een flessen schraper?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in pudding nee
Elke hoeveelheid kan hangen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Sowieso geen reden voorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weer een reden om niet oud te worden.
Een ding waar ik sommige oudjes wel om benijd is hun totale schijt aan alles die ze kunnen hebben. Dat niveau van "I don't give a fuck"-itude is zeldzaam.quote:
Dat heeft gcjoel dus als berijktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ding waar ik sommige oudjes wel om benijd is hun totale schijt aan alles die ze kunnen hebben. Dat niveau van "I don't give a fuck"-itude is zeldzaam.
Moet de eerste twee nog eens een keer kijken.quote:
quote:
Ik vind het leuke filmsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet de eerste twee nog eens een keer kijken.
Mja dat is alleen omdat ze gewoon opgegeven hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ding waar ik sommige oudjes wel om benijd is hun totale schijt aan alles die ze kunnen hebben. Dat niveau van "I don't give a fuck"-itude is zeldzaam.
Ik vind t jammer dat die "I don't give a fuck"-itude vaak ontstaan is uit een soort gevoel van entitlement, omdat ze oud zijn geworden. "Je moet respect voor me hebben, want ik ben oud!"quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat hij bedoeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat die "I don't give a fuck"-itude vaak ontstaan is uit een soort gevoel van entitlement, omdat ze oud zijn geworden. "Je moet respect voor me hebben, want ik ben oud!"
No Granny, no.
Respect is geen eenrichtingsverkeer.
quote:
Maar wel wat ik bedoelquote:
En al alles gezien hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja dat is alleen omdat ze gewoon opgegeven hebben.
Je mag best wat respect voor je ouderen hebben. Zolang ze het maar niet uit het niets afdwingen. Maar dat geldt voor iedereen, ongeacht de leeftijd. Me dunkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat die "I don't give a fuck"-itude vaak ontstaan is uit een soort gevoel van entitlement, omdat ze oud zijn geworden. "Je moet respect voor me hebben, want ik ben oud!"
No Granny, no.
Respect is geen eenrichtingsverkeer.
Het begint altijd met respect, maar soms verpesten ouderen dit voor zichzelf en dan is het respect weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je mag best wat respect voor je ouderen hebben. Zolang ze het maar niet uit het niets afdwingen. Maar dat geldt voor iedereen, ongeacht de leeftijd. Me dunkt.
Exhibitionist ben je ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:51 schreef O_o_ het volgende:
Ik dwing altijd respect af door een pistool te trekken.
Is goed, Thijsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:51 schreef O_o_ het volgende:
Ik dwing altijd respect af door een pistool te trekken.
Ik houd van een achtbaanritje maar dit sla ik over hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-rollercoaster-rider
Naakt in de achtbaan. Goeie hobby.
Elvi knockout geslagen door haar eigen tieten in de loopingquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd van een achtbaanritje maar dit sla ik over hoor.
Precies dat jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je mag best wat respect voor je ouderen hebben. Zolang ze het maar niet uit het niets afdwingen. Maar dat geldt voor iedereen, ongeacht de leeftijd. Me dunkt.
Lijkt me nog een heel gedoe om dat te doen als het niet mag.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik dacht dat die het deed omdat het spannend was omdat het niet mocht, maar het was gewoon de bedoeling dat ze naakt waren. Dan is er toch niets aan.
Ja, maar daarvan kan ik me de thrill nog voorstellen. Als het mag zie ik niet in wat de naaktheid nog toevoegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt me nog een heel gedoe om dat te doen als het niet mag.
Ineens alle ritsen van een trainingspakje los...
Dan gaat de buurvrouw naast ook wel knock out.
Doen ze daarna wel de stoeltjes af met een doekje?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-rollercoaster-rider
Naakt in de achtbaan. Goeie hobby.
De wind langs je blote huid?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan kan ik me de thrill nog voorstellen. Als het mag zie ik niet in wat de naaktheid nog toevoegt.
Die wind voel je op et strand ook wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De wind langs je blote huid?
Niet voor de thrill maar om de sensatie.
Mensen met rollators heb ik weinig last van. Lui in scootmobiels daarentegenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies dat ja
Zo was er laatst in de supermarkt een vrouwtje met een rollator. Enorm zielig, sure. Ik moest bij t diepvriesvak zijn, dus ik sta daar wat spullen uit te halen. Komt dat vrouwtje aan met de rollator "Ja jongeman, ik kan er zo niet bij hoor!"
Uh... ja? Ik ben bijna klaar.
"Ja maar zo kan ik er niet bij. Ik ben oud en heb een rollator".
Uh ja... wil dat dan zeggen dat u niet op uw beurt hoeft te wachten?
Ik stond hier al spullen te pakken, u komt er aan. Ik ben zo klaar. Daarna kunt u er bij.
Bitch please.
Wel +10 omdat ze me jongeman noemde.
Meel de saalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, ik was gisteren bij een optreden en daar was tussen de acts een dj, en die boy was een baas. Maar ik kan dus echt NER-GENS terugvinden hoe die fucker heet.
Over rollators gesproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies dat ja
Zo was er laatst in de supermarkt een vrouwtje met een rollator. Enorm zielig, sure. Ik moest bij t diepvriesvak zijn, dus ik sta daar wat spullen uit te halen. Komt dat vrouwtje aan met de rollator "Ja jongeman, ik kan er zo niet bij hoor!"
Uh... ja? Ik ben bijna klaar.
"Ja maar zo kan ik er niet bij. Ik ben oud en heb een rollator".
Uh ja... wil dat dan zeggen dat u niet op uw beurt hoeft te wachten?
Ik stond hier al spullen te pakken, u komt er aan. Ik ben zo klaar. Daarna kunt u er bij.
Bitch please.
Wel +10 omdat ze me jongeman noemde.
Kut bejaarden, net duitsers.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Over rollators gesproken.
Bij mijn fietsenstalling opent de deur op de stoep. En wat doen die oudjes met rollator? Die lopen vlak langs de muur en de deur langs.Terwijl het een brede stoep is en er dus voldoende ruimte is om uit draaicirkel van de deur te blijven.
Er werd er zelfs een keer eentje boos op mijn vriend, omdat ze was geschrokken van de deur.
Ik kan me voorstellen dat jij zo'n type bent die heel graag naar zijn eigen gelul luistertquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow dat zit erop. De presentatie voor een aanbesteding. Een uur lullen is best lang.
Nu al aan bier toe.
Voor de spiegel:quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij zo'n type bent die heel graag naar zijn eigen gelul luistert
Die gast die mijn oor misbruikte was ook zo'n fan van hem, misschien kunnen jullie wel vriendjes zijnquote:
Jij trekt echt alleen maar freaks aanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die gast die mijn oor misbruikte was ook zo'n fan van hem, misschien kunnen jullie wel vriendjes zijnlijkt me wel een beetje jouw type.
Die stinkmof, deze gast, badmeneerquote:
Badagent was nog het meest normaal.quote:
Caspar van Dien.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Casper_Van_Dienquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Caspar van Dien.
Waar is die Ken-pop eigenlijk gebleven?
Je oor misbr... wil ik t weten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die gast die mijn oor misbruikte was ook zo'n fan van hem, misschien kunnen jullie wel vriendjes zijnlijkt me wel een beetje jouw type.
Hij stak plotseling zijn tong heel diep in mijn oor. Vanuit het niets. Als of het dood normaal was zoiets te doen zonder eerst even een aankondiging te maken. Ik was voorheen nog oormaagdquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Casper_Van_Dien
Ik wilde t niet wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij stak plotseling zijn tong heel diep in mijn oor. Vanuit het niets. Als of het dood normaal was zoiets te doen zonder eerst even een aankondiging te maken. Ik was voorheen nog oormaagd
Wat men dat altijd zegt is het volgende; ga op zoek naar de algemene factor in dat verhaal, ben jij dat dan kun je daar ook conclusies aan trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Badagent was nog het meest normaal.
Je vergeet ook nog de geneticus met stemmingswisselingenof de nerd met een stalk verleden.
En dan zijn er ook nog wat mannen die mij huwelijksaanzoeken hebben gedaan zonder dat we überhaupt hebben gedate
Oh: En een metaldude die na 2x daten HEEL GRAAG EEN RELATIE WILDE
Ik heb ook wel eens leuke, redelijk normale mannen gedate, maar die verhalen blijven niet hangen want die zijn niet grappig of interessant.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat men dat altijd zegt is het volgende; ga op zoek naar de algemene factor in dat verhaal, ben jij dat dan kun je daar ook conclusies aan trekken.
Whut.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:44 schreef Halimede het volgende:
Oh en er was nog een vent die mij een liefdesbrief had geschreven in zijn eigen bloed, nadat hij mij op een feestje had gezien
Zo'n dame heb ik eens gedate, na date 2 moest ik zeggen of we een relatie hadden of niet. Ik vond het heel leuk die 2 dates maar dat vond ik wel wat te snel gaan...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:31 schreef Halimede het volgende:
Oh: En een metaldude die na 2x daten HEEL GRAAG EEN RELATIE WILDE
Vergeleken met Bo val ik wel mee jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij een gekteschema van alle Fokdames toevallig?
Nou, dit is toch wel een uiterstequote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb soms een beetje een vreemde uitwerking op mannen
Oh ja, je weet van te voren hoe gek iemand isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft niet per se te maken met gek. Wel met de keuzes die je maakt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:44 schreef Halimede het volgende:
Oh en er was nog een vent die mij een liefdesbrief had geschreven in zijn eigen bloed, nadat hij mij op een feestje had gezien
Niet per se. Maar als het je zo vaak gebeurd is het geen toeval meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:00 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ja, je weet van te voren hoe gek iemand is
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per se. Maar als het je zo vaak gebeurd is het geen toeval meer.
Heyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per se. Maar als het je zo vaak gebeurd is het geen toeval meer.
Klopt. Je zit al in mijn allergie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:04 schreef Halimede het volgende:
Dan is het vast ook geen toeval dat je vaak zo raar op me reageert @:gcjoel
Beetje de eisen bijstellen. Snap ik.quote:
Ah nou, doe ons allebei een gunst en negeer me dan lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt. Je zit al in mijn allergie.![]()
Dit was niet eens lullig bedoeld.
Now where's the fun in that?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ah nou, doe ons allebei een gunst en negeer me dan lekkerdan negeer ik jou voortaan ook
Sorry, dat was een typfout. 85 natuurlijk.quote:
Nee dank je.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ah nou, doe ons allebei een gunst en negeer me dan lekkerdan negeer ik jou voortaan ook
Fattyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, dat was een typfout. 85 natuurlijk.
In vergelijking met mij ben je net Usain Bolt.quote:
Zondag zal ik nog even voorbij waggelen. Niet met je ogen knipperen dan zie je me niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met mij ben je net Usain Bolt.
Zal bij een trekrecord blijven vrees ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar gezien jouw trackrecord is dat niet gek.
Kan zijn dat ik zondag niet eens meer leef, dus hoef je je daar ook geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zondag zal ik nog even voorbij waggelen. Niet met je ogen knipperen dan zie je me niet.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik zondag niet eens meer leef, dus hoef je je daar ook geen zorgen om te maken.
Fissa zaterdag. En dan nog naar een of ander concertje met coverbandjes.quote:
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?quote:
Ah Nice. Doe je stil als je thuis komt?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fissa zaterdag. En dan nog naar een of ander concertje met coverbandjes.
Hoogstens in de tranen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?
3quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?
Vellen eraf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |