Praat je over VI, dan krijg je het klapvee er automatisch bij. Zo blijkt maar weer. En maar als een stel zombies joelen en juichen als Johan weer een vrouw hoort in de keuken grap maakt.quote:
Daar heeft hij dan ook gewoon gelijk in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Praat je over VI, dan krijg je het klapvee er automatisch bij. Zo blijkt maar weer. En maar als een stel zombies joelen en juichen als Johan weer een vrouw hoort in de keuken grap maakt.
Het ironische is dat hij dat helemaal niet meent, maar wel doorheeft dat simpele zielen dat geweldig vinden om te horen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan ook gewoon gelijk in.
Een quote hoeft niet altijd de wetten van de logica na te leven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een hele vreemde quote die niet klopt.
Neem het gewoon tot je. Kwaliteit in KLB is schaars.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:18 schreef Jantje2k het volgende:
Maar ja, ik kijk daar nooit naar, dus ik kan de klacht niet op terechtheid beoordelen
Mijn topics zijn toch ook kwaliteit ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Neem het gewoon tot je. Kwaliteit in KLB is schaars.
Tuurlijk Jan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Mijn topics zijn toch ook kwaliteit ?
Wat is er dan mis met die man?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Dan kijk je toch niet? Ik vind een Peter R de Vries ook een debiele pleureslul. Daarom kijk ik ook geen programma's met die gast en dus erger ik me geen seconde aan de beste man
Hij is rechts.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met die man?
Hij doet goed werk.
Ik vind dat echt zo'n achterlijk argument altijd. Dan kijk je toch niet. Ja, oke.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Dan kijk je toch niet? Ik vind een Peter R de Vries ook een debiele pleureslul. Daarom kijk ik ook geen programma's met die gast en dus erger ik me geen seconde aan de beste man
Nou ja je weet het allemaal vrij gedetailleerd te vertellen. Waarom dan, als je het zo kut vindt allemaal?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n achterlijk argument altijd. Dan kijk je toch niet. Ja, oke.
Hier wordt het haarfijn uitgelegd:quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hij doet goed werk.
Heb je wel eens dat je iets leuk vindt maar dat er toch mindere dingen op aan te merken zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja je weet het allemaal vrij gedetailleerd te vertellen. Waarom dan, als je het zo kut vindt allemaal?
Brown is een crimineel.quote:
quote:
Papegaai van Derksen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hij doet goed werk.
Die is inderdaad tof!quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef Goudenvis het volgende:
Waarom heeft nog niemand Boskamp genoemdwat een baas is dat
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef Goudenvis het volgende:
Waarom heeft nog niemand Boskamp genoemdwat een baas is dat
Vertel meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw heeft hem vorige maand verzorgd in het ziekenhuis. Ze herkende hem amper, hij was toen echt een zielig mannetje...
Laat lekker gaan joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef KREEFTx het volgende:
Raar mannetje trouwens die TS, maak je niet zo druk man.
Ach Hiddema ook. De hype is nou eenmaal om van oude mannen te houden die overal tegenaan schoppen alsof ze in de kroeg staanquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
Door velen bejubeld en ten onrechte veel autoriteit toegedicht, maar deze man heeft inmiddels al zijn geloofwaardigheid verloren. Dan heb ik het natuurlijk over Derksen.
Het is een zuur, oud en veel te rechts mannetje geworden. Die hele kantinepraat mag van mij gerust, maar als er dan tegengeluid komt weer totaal verbouwereerd een pleidooi houden over dat niks meer mag en dat mensen alles te serieus nemen. Claimt geestelijk onafhankelijk te zijn, maar houdt verkooppraatjes voor de FvD en is tevens klimaatontkenner. Dan houdt het echt op wat mij betreft. Zijn recente analyses over Ten Hag en Ajax hebben ook blijk gegeven van dat die man maar wat in de rondte lult.
Ach hij weet het programma goed te verkopen. Lekker ventje, niks mis mee. Maar volgens mij is het stiekem een heel eng ventje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
Dan Gijpie, oke het is een hilarische vent. Maar die instelling kan ik me echt aan ergeren. Dat jochie dit, dat mannetje dat, dat mensje zus, dat meisje zo. Meneer praat over alles en iedereen alsof hij overal boven staat en als een soort god op alles neerkijkt.
hier ben ik gestoptquote:
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind een Peter R de Vries ook een debiele pleureslul.
Het is een nationaal publiekelijk geheim dat we niet meer praten over Mulderquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:27 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Het zijn voetballers, die mag je niet serieus nemen. Net zoals Jan Mulder bijvoorbeeld. Zolderkamer intellectueel.
En zij worden daar grof voor betaald he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
Door velen bejubeld en ten onrechte veel autoriteit toegedicht, maar deze man heeft inmiddels al zijn geloofwaardigheid verloren. Dan heb ik het natuurlijk over Derksen.
Het is een zuur, oud en veel te rechts mannetje geworden. Die hele kantinepraat mag van mij gerust, maar als er dan tegengeluid komt weer totaal verbouwereerd een pleidooi houden over dat niks meer mag en dat mensen alles te serieus nemen. Claimt geestelijk onafhankelijk te zijn, maar houdt verkooppraatjes voor de FvD en is tevens klimaatontkenner. Dan houdt het echt op wat mij betreft. Zijn recente analyses over Ten Hag en Ajax hebben ook blijk gegeven van dat die man maar wat in de rondte lult.
Dan Gijpie, oke het is een hilarische vent. Maar die instelling kan ik me echt aan ergeren. Dat jochie dit, dat mannetje dat, dat mensje zus, dat meisje zo. Meneer praat over alles en iedereen alsof hij overal boven staat en als een soort god op alles neerkijkt.
Ondertussen doet hij naast dat programma totaal niks, heeft met regelmaat een burnout, is totaal afhankelijk van luxe en comfort, heeft angstklachten van hier tot Tokyo, maar zit dan aan die tafel alsof ie de keizer van Japan is. Gaat echt nergens over. De groteske verhalen die hij vertelt zijn compleet verzonnen. Zit alles zogenaamd met stijgende verbazing te bekijken, want alle mensjes zijn maar klein en dom, volgens Gijp.
Dan die Genee. Op zich een prima kerel, maar wat een rat van een presentator. En maar porren en stoken en dan doen alsof ie de rust wil bewaren. Even dat olie op het vuur gooien, een uitspraak ontlokken, en dan helemaal ontdaan reageren en er zogenaamd afstand van doen.
Als Derksen een uitspraak doet en hij merkt dat het publiek er geschokt op reageert is hij er als de kippen bij om even bij die uitspraak te blijven hangen. "Wat zeg je nou toch Johan?" Compleet gespeeld natuurlijk. Prima dat je wilt stoken, het levert kostelijke tv op, maar ga niet lopen porren en dan doen alsof je er niks mee te maken hebt.
Stuk voor stuk zijn het echt karikaturen geworden. Het kan zeker leuke tv zijn en ik hou wel van die platte humor. En zelfrelativering hebben ze in overvloed, waarvoor hulde. Maar na al het succes zijn ze nogal aan het doorslaan, en dat vind ik jammer.
Het mooiste is nog dat er mensen zijn die er viesmad van wordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef stokj het volgende:
[..]
En zij worden daar grof voor betaald he.
Maar het is wel leuk vermaak en sommige mensen die willen zich zo presenteren op tv.
Ja man, echt viesmad hier. Ziedend. Totaal mad. Compleet. Echt wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat er mensen zijn die er viesmad van worden
Moraalridderquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja man, echt viesmad hier. Ziedend. Totaal mad. Compleet. Echt wel.
Simpele ziel.
Je hele klacht is eigenlijk een grote uitleg waarom het programma een succes is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
Ondertussen doet hij naast dat programma totaal niks, heeft met regelmaat een burnout, is totaal afhankelijk van luxe en comfort, heeft angstklachten van hier tot Tokyo, maar zit dan aan die tafel alsof ie de keizer van Japan is. Gaat echt nergens over. De groteske verhalen die hij vertelt zijn compleet verzonnen. Zit alles zogenaamd met stijgende verbazing te bekijken, want alle mensjes zijn maar klein en dom, volgens Gijp.
Dan die Genee. Op zich een prima kerel, maar wat een rat van een presentator. En maar porren en stoken en dan doen alsof ie de rust wil bewaren. Even dat olie op het vuur gooien, een uitspraak ontlokken, en dan helemaal ontdaan reageren en er zogenaamd afstand van doen.
Als Derksen een uitspraak doet en hij merkt dat het publiek er geschokt op reageert is hij er als de kippen bij om even bij die uitspraak te blijven hangen. "Wat zeg je nou toch Johan?" Compleet gespeeld natuurlijk. Prima dat je wilt stoken, het levert kostelijke tv op, maar ga niet lopen porren en dan doen alsof je er niks mee te maken hebt.
Stuk voor stuk zijn het echt karikaturen geworden. Het kan zeker leuke tv zijn en ik hou wel van die platte humor. En zelfrelativering hebben ze in overvloed, waarvoor hulde. Maar na al het succes zijn ze nogal aan het doorslaan, en dat vind ik jammer.
Juist om de redenen die jij beschrijft vind ik het evengoed een leuk programma. Maar je kunt ook doorslaan. Een Derksen kan ook te zuur worden, een Gijp te kleinerend. En die Genee wilt juist ontzettend graag bij Hilversum horen, alleen doet hij alsof dat niet zo is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hele klacht is eigenlijk een grote uitleg waarom het programma een succes is.![]()
Geen politiek correct geneuzel, niet meejuichen met de meute omdat je ondanks een overwinning nuchter analyseert dat er heel wat mis is met het spel van bijvoorbeeld Ajax in de tweede helft tegen Spurs, het gelijk zeggen als iets je niet zint en dat niet bewaren voor achterkamertjes om maar als een happy family over te komen, tekortkomingen hebben en daar ook niet voor weglopen, zelfspot en humor hebben, en daarnaast ook nog eens een unieke chemie tussen verschillende characters.
In dat plastic fantastic Hilversum waar haast iedereen zo veel mogelijk de reet likt van John de Mol om maar hun baantje te kunnen houden en men verontwaardiging of blijdschap over allerlei triviale zaken veinst om maar in de gratie van het publiek te blijven, is het juist een verademing.
Mensen die gewoon kunnen zeggen wat ze denken, daar veel geld voor opstrijken en dat ook niet onder stoelen of banken steken, maar tegelijkertijd financieel onafhankelijk zijn zodat ze elk moment kunnen stoppen als het ze niet zint. Geweldig!
Maar in die "alles moet leuk/positief zijn en negativiteit is niet gewenst"-zachtgekookte eitjes SJW-maatschappij waarin we tegenwoordig leven, wordt er direct schande van gesproken en moet je van de buis verdwijnen.Ik hoop dat de mannen hier gewoon schijt aan blijven houden, dat maakt ze uniek.
Ik merk eerlijk gezegd weinig verandering bij Derksen de afgelopen 20 jaar, sinds Sport aan Tafel met Ruud ter Weijden. Nooit anders geweest, ook niet in VI nog voordat hij een TV-persoonlijkheid werd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Juist om de redenen die jij beschrijft vind ik het evengoed een leuk programma. Maar je kunt ook doorslaan. Een Derksen kan ook te zuur worden, een Gijp te kleinerend. En die Genee wilt juist ontzettend graag bij Hilversum horen, alleen doet hij alsof dat niet zo is.
Dus je vindt het wel leuk, alleen iedereen waar je naar kijkt vind je kut?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat je iets leuk vindt maar dat er toch mindere dingen op aan te merken zijn?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 06:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je vindt het wel leuk, alleen iedereen waar je naar kijkt vind je kut?
Of zou het kunnen dat we hem eindelijk gevonden hebben, de eerste mens die Valentijn Driessen leuk vindt
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 06:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je vindt het wel leuk, alleen iedereen waar je naar kijkt vind je kut?
Of zou het kunnen dat we hem eindelijk gevonden hebben, de eerste mens die Valentijn Driessen leuk vindt
Wat een slechte mensenkennis heb jijquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
"Gebrainwashed" Hoe oud ben je? Wat een hooghartigheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Heel treffende klacht dit.
Derksen kan ik van die kliek nog het meest waarderen, maar hij is helemaal gebrainwashed door FvD. Wat ik overigens begrijp, want ik was er ook ingetrapt.
Hij moet zijn politieke mening meer onder stoelen en banken schuiven en zich wat dat betreft neutraler opstellen.
Van der Gijp is idd nogal een sneu zielig downpatientje en Genee ook nogal een rat.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Gebrainwashed" Hoe oud ben je? Wat een hooghartigheid.
Die man is 70 jaar, heeft al onnoemlijk veel levenservaring opgedaan en talloze kabinetten meegemaakt. Die kan heel goed voor zichzelf bepalen dat hij zich niet met snotneuzen als Klaver en Jetten kan identificeren, die pretenderen het geweten van Nederland te zijn.
Brainwashen is een leuke term voor 16-jarige scholieren, niet voor mensen van 70 jaar die op basis van hun ervaring prima kunnen bepalen wat ze het beste bij zichzelf vinden passen.
"Moet zich realiseren"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]![]()
![]()
Johan Derksen moet zich realiseren dat íedereen in de politiek corrupt en onbetrouwbaar is. Dat geldt voor Klaver en Robje, maar ook voor een figuur als Hiddema die zichzelf heel graag dure woorden hoort praten.
Daar zijn weer de bekende argumenten uit het klimaathysteriekamp:quote:Of je nou links georienteerd bent of rechts, als je gaat ontkennen dat de mens invloed heeft of het klimaat - en daarmee inpliceert dat het sowieso allemaal wel meevalt met de milieuvervuiling door de mens, dan zit er een behoorlijk giftige adder onder het gras. Ik snap best waar die partij op uit is: al die milieumaatregelen staan de welvaart in de weg en daar willen ze graag vanaf. Hoe de wereld er over 100 jaar uitziet zal hen een grote worst wezen. Het blijft dweilen met de kraan open, maar dat zal mij er niet van weerhouden om mij niet bewust te willen zijn wat wij als mens aanrichten.
Je zit hier in de krochten van de VI fanboys, dus pas op wat je over oppergod Derksen zegt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]![]()
![]()
Johan Derksen moet zich realiseren dat íedereen in de politiek corrupt en onbetrouwbaar is. Dat geldt voor Klaver en Robje, maar ook voor een figuur als Hiddema die zichzelf heel graag dure woorden hoort praten.
Of je nou links georienteerd bent of rechts, als je gaat ontkennen dat de mens invloed heeft of het klimaat - en daarmee inpliceert dat het sowieso allemaal wel meevalt met de milieuvervuiling door de mens, dan zit er een behoorlijk giftige adder onder het gras. Ik snap best waar die partij op uit is: al die milieumaatregelen staan de welvaart in de weg en daar willen ze graag vanaf. Hoe de wereld er over 100 jaar uitziet zal hen een grote worst wezen. Het blijft dweilen met de kraan open, maar dat zal mij er niet van weerhouden om mij niet bewust te willen zijn wat wij als mens aanrichten.
Fanboy nummer zoveel die uit de diepe dalen van vbl kruiptquote:
Wat een aannames manquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Moet zich realiseren"Denk je nu echt dat Derksen dat niet snapt? Stop alsjeblieft met die act dat jij de grote ziener bent die alles wel door heeft in tegenstelling tot anderen, het is lachwekkend. De man loopt al wat jaartjes mee. Op elke partij valt iets aan te merken. Je kiest slechts de partij waarmee je jezelf het meest identificeert. Dat iemand in jouw ogen "dure woorden" gebruikt, zegt niets over die persoon. Dat is gewoon het vocabulaire van de beste man. Dat jij dat aanhaalt om een of ander waardeoordeel eraan te hangen, zegt daarentegen veel meer over jou. Het is namelijk een volstrekt non-argument.
[..]
Daar zijn weer de bekende argumenten uit het klimaathysteriekamp:
- Klimaatverandering = milieuvervuiling. Nee, dat is niet hetzelfde. Iedereen ziet dat een oceaan vol plastic of sloten vol chemicaliën niet goed zijn. Dat heeft echter geen reet met klimaatverandering te maken. Klimaatverandering ontkent niemand, want dat is al miljarden jaren een voortdurend proces. De enorme invloed van de mens daarop is echter niet onomstotelijk bewezen (daar heb je honderden, zo niet duizenden jaren klimaatdata voor nodig), maar toch wordt er beweerd dat dit een vaststaand feit is.
- Milieumaatregelen staan de welvaart in de weg: Nee, het levert alleen welvaart op bij een selecte groep aanbieders van peperdure maatregelen die je verplicht worden opgelegd. Daar gaat al dat geld naartoe.
- Het zal hen een worst zijn hoe de wereld er over 100 jaar uitziet: Het is niet eens te voorspellen hoe de wereld er over 10 jaar uitziet. Er zijn zo onnoemlijk veel factoren die de wereld totaal kunnen veranderen: natuurrampen, oorlogen, epidemieën, enz. Het is volslagen debiel om te beweren dat extreme maatregelen nu ook maar iets zeggen over de situatie over 100 jaar.
Normaal kruipen we uit de diepe dalen van je moeder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Fanboy nummer zoveel die uit de diepe dalen van vbl kruipt
En hoequote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normaal kruipen we uit de diepe dalen van je moeder.
Hij is voor de FvD, wat veel afbreuk aan hem doet, maar dat maakt hem nog niet afhankelijk van iets? Hij is juist onafhankelijk door overal maar wat op te reageren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:03 schreef Quotidien het volgende:
maar als er dan tegengeluid komt weer totaal verbouwereerd een pleidooi houden over dat niks meer mag en dat mensen alles te serieus nemen. Claimt geestelijk onafhankelijk te zijn, maar houdt verkooppraatjes voor de FvD en is tevens klimaatontkenner.
Niet gezien. Maar als het maar kritisch is op Ajax dan vind ik het al goed.quote:Zijn recente analyses over Ten Hag en Ajax hebben ook blijk gegeven van dat die man maar wat in de rondte lult.
Stel je lekker aan zeg.quote:Dan Gijpie, oke het is een hilarische vent. Maar die instelling kan ik me echt aan ergeren. Dat jochie dit, dat mannetje dat, dat mensje zus, dat meisje zo. Meneer praat over alles en iedereen alsof hij overal boven staat en als een soort god op alles neerkijkt.
Dat hij mentaal in de war is met dingen kan hij niet altijd wat aan doen?quote:Ondertussen doet hij naast dat programma totaal niks, heeft met regelmaat een burnout, is totaal afhankelijk van luxe en comfort, heeft angstklachten van hier tot Tokyo, maar zit dan aan die tafel alsof ie de keizer van Japan is. Gaat echt nergens over. De groteske verhalen die hij vertelt zijn compleet verzonnen.
Is toch wat een presentator moet doen?quote:Dan die Genee. Op zich een prima kerel, maar wat een rat van een presentator. En maar porren en stoken en dan doen alsof ie de rust wil bewaren. Even dat olie op het vuur gooien, een uitspraak ontlokken, en dan helemaal ontdaan reageren en er zogenaamd afstand van doen.
Touché hoor! Wat een scherpe reactie zeg. Nou, je hebt hem goed op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normaal kruipen we uit de diepe dalen van je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Touché hoor! Wat een scherpe reactie zeg. Nou, je hebt hem goed op zijn plek gezet.Ziedend. Met je lelijke hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke aannames?quote:
Wat heeft objectiviteit hier nu mee te maken?quote:Eén ding moet ik wel nageven, ik denk wel dat Johan Derksen een stuk objectiever naar de zaken kan kijken dan jij. Jij dreunt letterlijk de dingen op die Thierry loopt te propageren.
Dat de wereldpopulatie binnen 100 jaar verdrievoudigd is, is slechts een aanname op basis van de huidige bevolkingsgroei. De natuur heeft wel vaker teruggevochten. Door de pest in de 14e eeuw was in vijf jaar een derde van de gehele Europese bevolking weggevaagd. Daarnaast is de explosieve bevolkingsgroei vooral in arme landen. Als men daar ook welvaart gaat krijgen, zal het geboortecijfer waarschijnlijk flink dalen.quote:De wereldpopulatie is binnen 100 jaar verdrievoudigd. 100 jaar geleden bestonden er nauwelijks auto's en nu is de hele wereld er vol mee. Fabrieken schieten als paddenstoelen uit de grond. Grote hoeveelheden aan bossen worden gekapt. Ik kan wel een hele tijd doorgaan over de invloed van de mens.
Ik denk inderdaad dat het effect van de mens op het klimaat te verwaarlozen is. Ik heb nergens overtuigend bewijs gezien, gehoord of gelezen om daar anders over te denken. Ik laat mij overigens nergens in meeslepen, ik vind het gewoon onzin. Een Malieveld vol protesterende klimaatkinderen, dat noem ik meeslepen.quote:De troposfeer die 80% van de totale hoeveelheid lucht bevat, is gemiddeld 12 kilometer dik. Denk je nou echt dat het effect van de mens te verwaarlozen is? Er is geen klimaathysterie. Het wordt hysterie genoemd omdat mensen niet aan luxe willen inleveren. Nu we meer geconfronteerd worden met het fenomeen, gaan mensen zich ertegen verzetten. En jij laat je daarin meeslepen.
Dat moet allemaal nog maar blijken. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet. Het is echter te kort om nu al dit oordeel te vellen over een partij die twee jaar geleden voor het eerst in het parlement is gekomen met twee man, en nog geen bestuurlijke verantwoordelijkheid heeft gedragen.quote:Ik heb ook maandenlang vertrouwen gehad in FvD en ook op ze gestemd. Ik hoopte dat deze partij een goede verandering teweeg gaat brengen in de Nederlandse politiek. En Johan Derksen hoopt dat ook. Maar FvD bestaat helaas uit zelfingenomen ballen die alleen maar uit zijn op zaken die henzelf het beste uitkomen; ze verschillen daarin niet van andere politieke partijen. Het enige wat ze beter doen dan bijvoorbeeld Rob Jetten is de boodschap zo overbrengen dat het aankomt bij de burgers.
Bronquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Die van der Gijp is gewoon een populistische figuur met bouwvakkers humor, als je tegen hem zegt dat je hem niet leuk vind dat slaapt hij 3 dagen niet meer
Dat vind ik nou wel humorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Die van der Gijp is gewoon een populistische figuur met bouwvakkers humor, als je tegen hem zegt dat je hem niet leuk vind dat slaapt hij 3 dagen niet meer
Wat heeft het eerste met het tweede van doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:
heeft ze hem ook een sponsbad gegeven?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw heeft hem vorige maand verzorgd in het ziekenhuis. Ze herkende hem amper, hij was toen echt een zielig mannetje...
Gijp heeft ooit gelijk, maar Kraay heeft het meest verstand van voetbal alleen is de trend daar dat hij weggelachen word terwijl hij de beste kijk op voetbal heeft…...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
tsja. gijp heeft wel meestal gelijk. mag jij je best aan storen verder hoor, daar niet van.
Een vrouw hoort nu eenmaal spreekwoordelijke in de keuken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Praat je over VI, dan krijg je het klapvee er automatisch bij. Zo blijkt maar weer. En maar als een stel zombies joelen en juichen als Johan weer een vrouw hoort in de keuken grap maakt.
Ziedend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kraay is een dombo.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:05 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Gijp heeft ooit gelijk, maar Kraay heeft het meest verstand van voetbal alleen is de trend daar dat hij weggelachen word terwijl hij de beste kijk op voetbal heeft…...
Dat komt hij nog wel….quote:Op zondag 12 mei 2019 09:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kraay is een dombo.
Als redelijke voetballer en met een vader die een grote voetballer en coach was, zou je qua ervaring en netwerk wel wat verder moeten kunnen komen dan het trainen van amateurclub FC Lienden.
Topclubs niet maar wel een club in de eerste divisie of eredivisiequote:Op zondag 12 mei 2019 14:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, die topclubs zullen deze druktemaker wel binnen willen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |