SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tarado klootzak, ik had een magisch mooie TT![]()
![]()
Dit voelt als geforceerd grappig willen doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit voelt alsof je in de 95e minuut de 3-2 maakt.![]()
ik ben scherper dan de meeste waren in die minuutquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
![]()
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:18 schreef Heeinz het volgende:
Als er nog één iemand komt met een 'het is maar een spelletje' of 'er zijn ergere dingen' dan flip ik
Sowieso word ik erg moe van iedereen die me aanspreekt, die dagjesmensen en dan met de meest debiele open deuren komen. "Het zat er ook wel een tijdje aan te komen!"
Bedankt Hans!![]()
De rouwbandjes zitten er al in verwerkt zie ik.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Uh.. ja!quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De rouwbandjes zitten er al in verwerkt zie ik.![]()
dit, verder wil ik er niet over pratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Eens, nu afmaken en die schaal binnenhalenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
![]()
<3 SjakieVoor al uw FIFA lijstjes!
Mijn eerste reactie na de 2-3 was, stelletje ontzettende klootzakken. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was: jammer jongens, dit was de uitgelezen mogelijkheid om opnieuw geschiedenis te schrijven.
Jullie hebben in elk geval nog zicht op een echte prijs. Niet choken.BFF met GGMM![]()
De dubbel en halve finale CL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
Nog steeds een enorm kut gevoel.
Maar als je de titel pakt is het alsnog het beste seizoen in jaren. En iets waar we nog lang met trots op kunnen terugkijken
Vooraf had ik dat contract getekend.
ALS de titel niet wordt gepakt, dan is het alsnog prut. Wat blijft over? De beker en het goede spel. Heel erg leuk. Maar wel veel te weinig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Woow!quote:
Sjaak
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Euhm, wat zeg ik in de rest van mijn post?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we eerst zondag even proberen te winnen?
Er staat nog een dikke ALS bij he...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Scrummie is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet het wel komen van iemand die niks met voetbal heeft![]()
heeft hij toch ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet het wel komen van iemand die niks met voetbal heeft![]()
Dat account wordt beheerd door zijn schoonzoonquote:
Alsof Sjakie kan spellen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euhm, wat zeg ik in de rest van mijn post?
Er staat nog een dikke ALS bij he...
Voortaan zal ik proberen een post in zijn geheel te lezen ipv gelijk te reageren.
Bedankt voor het delen van dit interessante feitje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat account wordt beheerd door zijn schoonzoon
Alsof Sjakie kan spellen.![]()
Grote kans dat die niet gepakt gaat worden. Dit werkt door, heel erg hard door.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Voortaan zal ik proberen een post in zijn geheel te lezen ipv gelijk te reageren.
[..]
Bedankt voor het delen van dit interessante feitje.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik ben erg benieuwd zondag. Je mag toch hopen dat die groep ook realiseert hoe doodzonde het zou zijn als ze alleen slechts de beker pakken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grote kans dat die niet gepakt gaat worden. Dit werkt door, heel erg hard door.
(De beker is namelijk geen prijs. @onlogisch )![]()
Geen probleem Renéquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Bedankt voor het delen van dit interessante feitje.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik moet hier even een kritische noot kraken over Ten Hag, die ik overigens vaak genoeg heb geprezen. Ten Hag is namelijk de hoofdverantwoordelijke voor dit verlies. Het is mij een raadsel waarom je met een hopeloos uit vorm verkerende Dolberg begint (in plaats van Huntelaar of een extra middenvelder/verdediger), waarom je zo lang wacht met het eruit halen van Schöne (en diezelfde onzichtbare Dolberg), en waarom je tijdens de rust niet de boodschap die koppies in ramt om niet mee te gaan in het fysieke spel van de Spurs en om altijd 4-5 man achter de bal te houden, waaronder altijd Blind en De Ligt. Vlak voor de 2-1 zie je zowel De Ligt als Blind aan de andere kant van het veld randje zestien (!) staan. Waarom zou je zoveel risico lopen?
Iedereen die zegt dat Ajax het verdiende om door te gaan heeft een bord voor z'n kop (Eriksen telt niet, want dat zei hij puur om sympathie te oogsten). Volgens de expected goals statistiek had Spurs bijna 4 doelpunten verdiend en Ajax 1.5. Dat zijn de feiten.![]()
Okequote:Op donderdag 9 mei 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende:
Volgens de expected goals statistiek had Spurs bijna 4 doelpunten verdiend en Ajax 1.5. Dat zijn de feiten.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze moeten allemaal ontslagen wordendegraderen
![]()
Als we de titel pakken kijk je over een paar maanden terug op een fantastisch seizoen met de dubbel en halve finale CL. Nu is het alleen echt bijzonder zuur, maar ik heb niet het gevoel dat er gisteravond echt een schuldige wasquote:![]()
Er is geen 'hoofdverantwoordelijke' .. dat maakt het nou juist allemaal zo kutquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende:
Ik moet hier even een kritische noot kraken over Ten Hag, die ik overigens vaak genoeg heb geprezen. Ten Hag is namelijk de hoofdverantwoordelijke voor dit verlies. Het is mij een raadsel waarom je met een hopeloos uit vorm verkerende Dolberg begint (in plaats van Huntelaar of een extra middenvelder/verdediger), waarom je zo lang wacht met het eruit halen van Schöne (en diezelfde onzichtbare Dolberg), en waarom je tijdens de rust niet de boodschap die koppies in ramt om niet mee te gaan in het fysieke spel van de Spurs en om altijd 4-5 man achter de bal te houden, waaronder altijd Blind en De Ligt. Vlak voor de 2-1 zie je zowel De Ligt als Blind aan de andere kant van het veld randje zestien (!) staan. Waarom zou je zoveel risico lopen?
Iedereen die zegt dat Ajax het verdiende om door te gaan heeft een bord voor z'n kop (Eriksen telt niet, want dat zei hij puur om sympathie te oogsten). Volgens de expected goals statistiek had Spurs bijna 4 doelpunten verdiend en Ajax 1.5. Dat zijn de feiten.
Niemand om de schuld te geven![]()
![]()
Jawel, Ten Hag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we de titel pakken kijk je over een paar maanden terug op een fantastisch seizoen met de dubbel en halve finale CL. Nu is het alleen echt bijzonder zuur, maar ik heb niet het gevoel dat er gisteravond echt een schuldige was![]()
![]()
Ik hoop dat ze even een stuk of 50 therapeuten naar binnen hebben gevlogen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je gaat niet in op de punten die ik noem. Kom dan met argumenten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:59 schreef Class het volgende:
[..]
Er is geen 'hoofdverantwoordelijke' .. dat maakt het nou juist allemaal zo kut
Niemand om de schuld te geven![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik hoop dat ze even een stuk of 50 therapeuten naar binnen hebben gevlogen.twitter:troostjohn twitterde op donderdag 09-05-2019 om 06:26:30#LIVBAR #Ajax #afcajax #ajatot #psv #pauw #UCL #Liverpool #dwdd #VTBL #FoxSports #veronicainside #NOS Doodzonde voor Ajax en onnodig. Waarom huurde Ajax mij obv t zakelijk voorstel nu deze match niet in? En blokkeerde dat de energie en flow stroom. Had t Ajax en fans zo gegund. https://t.co/LeMJJ6PkFv reageer retweet
![]()
Ik dacht dat die randdebiel zei dat het 5-2 ging worden?quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]twitter:troostjohn twitterde op donderdag 09-05-2019 om 06:26:30#LIVBAR #Ajax #afcajax #ajatot #psv #pauw #UCL #Liverpool #dwdd #VTBL #FoxSports #veronicainside #NOS Doodzonde voor Ajax en onnodig. Waarom huurde Ajax mij obv t zakelijk voorstel nu deze match niet in? En blokkeerde dat de energie en flow stroom. Had t Ajax en fans zo gegund. https://t.co/LeMJJ6PkFv reageer retweet
![]()
Wil je oppassen met dit soort uitlatingen? Anders ben ik genoodzaakt hier notes voor uit te delen.quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door yvonne op 09-05-2019 12:44:52 ]![]()
Ja 100%, maar door deze mokerslag ga je toch een beetje twijfelen of ze die titel daadwerkelijk gaan pakken. Zelfs zonder titel is het nog een mooi seizoen overigens imo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we de titel pakken kijk je over een paar maanden terug op een fantastisch seizoen met de dubbel en halve finale CL. Nu is het alleen echt bijzonder zuur, maar ik heb niet het gevoel dat er gisteravond echt een schuldige was![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je oppassen met dit soort uitlatingen? Anders ben ik genoodzaakt hier notes voor uit te delen.![]()
![]()
Aangepast maatquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:08 schreef JanPawelII het volgende:
Ook even een TR meegepakt.
Neem aan dat @:yvonne hier even hard op ingaat.![]()
![]()
Goed om te zien dat je je snel herpakt.quote:
Niet voor niets ben jij mijn favoriete mod (en tevens de enige capabele mod)![]()
Utrecht thuis en De Graafschap uit. Als we het daarop laten liggen verdienen we het ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja 100%, maar door deze mokerslag ga je toch een beetje twijfelen of ze die titel daadwerkelijk gaan pakken. Zelfs zonder titel is het nog een mooi seizoen overigens imo.![]()
nee er waren er iets teveel onder de maat daarvoor en je ziet ook dat de 2e garnituur ook echt tekort komt voor dit niveau, Dolberg voor Neres is meteen een aderlating, het is natuurlijk al een wonder dat je het hele seizoen nagenoeg met 13 man hebt kunnen reddenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat dolberg al 2 jaar het niveau niet meer heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee er waren er iets teveel onder de maat daarvoor en je ziet ook dat de 2e garnituur ook echt tekort komt voor dit niveau, Dolberg voor Neres is meteen een aderlating, het is natuurlijk al een wonder dat je het hele seizoen nagenoeg met 13 man hebt kunnen redden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ken een ''diehard'' Utrecht supporter. Uitvak helemaal uitverkocht, terwijl Utrecht nergens meer om speelt. Alles op alles om Ajax de titel te laten verspelen uiteraard. Kan nog een lastig intens potje worden hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Utrecht thuis en De Graafschap uit. Als we het daarop laten liggen verdienen we het ook niet![]()
datzelfde vond ik ook bij Fischer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat dolberg al 2 jaar het niveau niet meer heeft.![]()
Zie nu die teringgoals terug, wat slecht verdedigd zeg.
Bij de 2-1 onnodig gehaast van De Ligt en Blind, vrije trap te snel genomen, De Ligt makkelijk voorbij gespeeld, Schöne die te laat begint met meesprinten, Frenkie die niet kan afstoppen
2-2 waar niemand ingrijpt, De Ligt net niet kan verwerken, Schöne die flink in de weg loopt, en Moura die tussen 3/4 man de bal bij zich kan houden en ruimte heeft om te schieten, De Ligt die hem net niet kan tegenhouden
2-3 De Ligt die matig wegwerkt, Magallan die uitglijdt (hoe?) en Tagliafico en De Ligt die niet ingrijpen bij het schot. Sowieso hadden ze de bal gewoon meer in de ploeg moeten houden ipv alles weg te roeien![]()
Zo vaak wint Ajax thuis ook weer niet van Utrecht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ken een ''diehard'' Utrecht supporter. Uitvak helemaal uitverkocht, terwijl Utrecht nergens meer om speelt. Alles op alles om Ajax de titel te laten verspelen uiteraard. Kan nog een lastig intens potje worden hoor.
https://ajax.supporters.nl/historie/tegenstander/5/FC-Utrecht
Ach, waarschijnlijk staat het met een half uur 2-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrecht lekker geforceerd aanvallen dus om vervolgens er in de omschakeling keihard af te gaan met 3-0.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ken een ''diehard'' Utrecht supporter. Uitvak helemaal uitverkocht, terwijl Utrecht nergens meer om speelt. Alles op alles om Ajax de titel te laten verspelen uiteraard. Kan nog een lastig intens potje worden hoor.
Sowieso, die titel gaan ze natuurlijk nooit meer weggeven (CL was bonus) .blablablabla![]()
Had jij verwacht dat ze het wel zouden laten lopen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ken een ''diehard'' Utrecht supporter. Uitvak helemaal uitverkocht, terwijl Utrecht nergens meer om speelt. Alles op alles om Ajax de titel te laten verspelen uiteraard. Kan nog een lastig intens potje worden hoor.![]()
De echte klap moet nog komen. Die komt morgen of zaterdag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je de spelers hoort denk ik niet dat motivatie een probleem wordt voor zondag.![]()
mwa dan geef je toch wel iets teveel cadeautjes hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja 100%, maar door deze mokerslag ga je toch een beetje twijfelen of ze die titel daadwerkelijk gaan pakken. Zelfs zonder titel is het nog een mooi seizoen overigens imo.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vaak wint Ajax thuis ook weer niet van Utrecht.
https://ajax.supporters.nl/historie/tegenstander/5/FC-Utrecht
Ach, waarschijnlijk staat het met een half uur 2-0.Vorig seizoen nog verloren met 1-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben we nu hun talisman Labyad, dus zal 3-0 worden.![]()
kreeg jij maar eens een echte klapquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De echte klap moet nog komen. Die komt morgen of zaterdag.![]()
Het is maar een spelletje hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De echte klap moet nog komen. Die komt morgen of zaterdag.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Als supporters het de tegenstander kwalijk gaan nemen dat ze hun best doen, altijd bijzonder sneu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat ze het wel zouden laten lopen dan?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tja. Je eigen verdediging bekijk je onder een vegrootglas. Die 3 goals die Ajax tegen de spurs scoorde en de 2 ballen op de paal waren ook slecht verdedigd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef Heeinz het volgende:
Zie nu die teringgoals terug, wat slecht verdedigd zeg.
Bij de 2-1 onnodig gehaast van De Ligt en Blind, vrije trap te snel genomen, De Ligt makkelijk voorbij gespeeld, Schöne die te laat begint met meesprinten, Frenkie die niet kan afstoppen
2-2 waar niemand ingrijpt, De Ligt net niet kan verwerken, Schöne die flink in de weg loopt, en Moura die tussen 3/4 man de bal bij zich kan houden en ruimte heeft om te schieten, De Ligt die hem net niet kan tegenhouden
2-3 De Ligt die matig wegwerkt, Magallan die uitglijdt (hoe?) en Tagliafico die niet ingrijpt. Sowieso hadden ze de bal gewoon meer in de ploeg moeten houden ipv alles weg te roeien![]()
Neres moet Dolberg met een chic uit de favela koppelen die hem dan een beetje minder gespannen krijgt, dat ie meer laidback wordt, het eindelijk weer op de heupen krijgt en er weer 20 inschiet.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Eigenlijk zou je een soort Europese minicompetitie moeten hebben en dat dan de bovenste 2 ploegen zich plaatsen voor de finale, dan krijg je dit zo'n hartverzakkende wedstrijden waarin je nog alles kunt weggeven in de laatste 5 seconden niet meer![]()
en dan zou een ploeg als Tottenham met zoveel nederlagen zich ook niet kunnen plaatsen voor een finale
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nee, nooit. Wil alleen aangeven dat als Utrecht ons van de titel kan houden, dat dat voor hun hetzelfde is dan als wij de Champions League hadden gewonnen. Daarmee kan je die wedstrijd vergelijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat ze het wel zouden laten lopen dan?![]()
Hop hop, en door!
https://twitter.com/adidasfootball/status/1126397013111857152
Nieuwe thuis tenue! Wel erg gaaf zo zonder strepen op de schouder!!Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, nooit. Wil alleen aangeven dat als Utrecht ons van de titel kan houden, dat dat voor hun hetzelfde is dan als wij de Champions League hadden gewonnen. Daarmee kan je die wedstrijd vergelijken.![]()
![]()
Ik ben er nog steeds zo zuur van, vooral het moment in de 95e minuut na die 2-0 ruststand, dat doet zoveel meer pijn dan wanneer je er eigenlijk gewoon kansloos afvliegt.... aan de andere kant had het verliezen van een finale ook pijn gedaan, en dat is waarschijnlijk toch wel wat er was gebeurd tegen Liverpool...
Nu maar hopen dat ze de koppen bij elkaar houden en die titel binnenhengelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Was er niet ergens ter sprake dat ze die uitgoal gaan afschaffen? Lijkt me een goede zet, maakt het veel spannender, veel meer kans op verassingen en het voordeel van het uitspelende team bij verlenging is dan ook meteen weg.![]()
Jaja, het is toch ook een randdebiel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:08 schreef JanPawelII het volgende:
Ook even een TR meegepakt.
Neem aan dat @:yvonne hier even hard op ingaat.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Dick Advocaat was gisteren wel oprecht aangeslagen, dat vond ik ook wel weer mooi om te zien
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
@Scrummie2.0 @onlogisch @Jimbo @Calandquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Dick Advocaat was gisteren wel oprecht aangeslagen, dat vond ik ook wel weer mooi om te zien
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloor![]()
Geen hele wedstrijden, maar hij heeft ook goals gemaakt en acties gehad die alleen maar iemand op dat oude niveau kan maken. Het is niet dat hij het hele seizoen het gevoel kwijt is of zo, maar ook toen liep het niet qua in scoringspositie komen of gebracht worden, of lekker combineren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
is moeilijk om wat van te zeggen, ik volg de trainingen niet maar dat hij sinds zijn blessure nooit meer z'n oude niveau heeft gehaald is duidelijkWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Vooral lekker negeren al dat leedvermaak en vooral vertellen hoe trots je bent. Motivatie voor dat gedrag is toch enkel gestoeld op drogredenen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloorVoor al uw FIFA lijstjes!
quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Andersom is dat exact hetzelfde.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
@:scrummie2.0 @:onlogisch @:jimbo @:calandVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mooi filmpje ook van Ajax Media vandaag. Schitterende campagne.
Vanmorgen wel even wakker geworden met een fikse kater natuurlijk, maar uiteindelijk was het ook wel terecht. Sowieso nooit meer goed in het spel gekomen die tweede helft en het werd ineens heel angstig met al het tijdrekken.Oh.![]()
wel jammer dat het gisteren zo snel rustig was in de kroeg, het begon net gezellig te worden.* Verwijderd *![]()
Als je nu zondag ook nog even tegen een zeperd aanloopt tegen Utrecht, is het seizoen alsnog zwaar kut, en heb je alleen die miezerige KNVB beker.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Reactie van Dickie was ook wel redelijk overdreven hoor. Zat nog net niet te janken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloorblablablabla![]()
Daar zou ik dan weer best om kunnen lachen. Maar zie het niet gebeuren dat ze dat ook nog verneukenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:02 schreef Hathor het volgende:
Als je nu zondag ook nog even tegen een zeperd aanloopt tegen Utrecht, is het seizoen alsnog zwaar kut, en heb je alleen die miezerige KNVB beker.![]()
Dick is toch altijd een emotionele man.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Reactie van Dickie was ook wel redelijk overdreven hoor. Zat nog net niet te janken.
Zet een bepaalde cd op en hij heeft al vochtige ogen.Oh.![]()
Niemand is blij dat ajax verloren heeft, ik vind het wel heerlijk om die arrogante ajacieden hier op kantoor letterlijk een traantje weg te zien pinken vanwege een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloorDan ben je wel écht zielig
![]()
Het was uiteindelijk wel terecht ja, natuurlijk vooral zuur omdat je 2-0 voorstaat met die 0-1 uitoverwinning al op zak. Dat mag je niet meer weggeven, die 2-1 viel ook zo kinderlijk naïef met Blind en de Ligt volledig uit positie. Al met al een prachtig Europees seizoen, in deze 2 wedstrijden hebben ze het topniveau slechts met vlagen gehaald. (en Dolberg ipv Neres was ook een tegenslag, maar goed alle tegenstanders tnt misten ook cruciale spelers)quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi filmpje ook van Ajax Media vandaag. Schitterende campagne.
Vanmorgen wel even wakker geworden met een fikse kater natuurlijk, maar uiteindelijk was het ook wel terecht. Sowieso nooit meer goed in het spel gekomen die tweede helft en het werd ineens heel angstig met al het tijdrekken.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Niemand is blij dat ajax verloren heeft, ik vind het wel heerlijk om die arrogante ajacieden hier op kantoor letterlijk een traantje weg te zien pinken vanwege een voetbalwedstrijdDan ben je wel écht zielig
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst een kop koffie gehaald voor een collega die Ajacied is. Gast was er duidelijk kapot van.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel toffer dan die kansloze PSV- en Feyenoordkneuzen die blij zijn dat Ajax verloor
Het is zo makkelijk om wat zout in de wonden te strooien, zeker omdat we vaak discussiëren over Ajax en PSV. Natuurlijk heb ik ook collega’s die dat wel doen. Met hiep hiep Moura, o.a.
Zo makkelijk en kinderachtig....
Ik heb oprecht genoten van de CL dit seizoen, en dat kwam niet door PSV.
Jammer en zonde maar Ajax kan met opgeheven hoofd en een goedgevulde buidel met geld terugkijken op dit seizoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: