SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tarado klootzak, ik had een magisch mooie TT![]()
![]()
Dit voelt als geforceerd grappig willen doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit voelt alsof je in de 95e minuut de 3-2 maakt.![]()
ik ben scherper dan de meeste waren in die minuutquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
![]()
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:18 schreef Heeinz het volgende:
Als er nog één iemand komt met een 'het is maar een spelletje' of 'er zijn ergere dingen' dan flip ik
Sowieso word ik erg moe van iedereen die me aanspreekt, die dagjesmensen en dan met de meest debiele open deuren komen. "Het zat er ook wel een tijdje aan te komen!"
Bedankt Hans!![]()
De rouwbandjes zitten er al in verwerkt zie ik.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Uh.. ja!quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De rouwbandjes zitten er al in verwerkt zie ik.![]()
dit, verder wil ik er niet over pratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Eens, nu afmaken en die schaal binnenhalenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
Zo trots op deze groep. Wat een reis. Hopelijk belonen ze zichzelf met die schaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
![]()
<3 SjakieVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Mijn eerste reactie na de 2-3 was, stelletje ontzettende klootzakken. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was: jammer jongens, dit was de uitgelezen mogelijkheid om opnieuw geschiedenis te schrijven.
Jullie hebben in elk geval nog zicht op een echte prijs. Niet choken.BFF met GGMM![]()
De dubbel en halve finale CL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
Nog steeds een enorm kut gevoel.
Maar als je de titel pakt is het alsnog het beste seizoen in jaren. En iets waar we nog lang met trots op kunnen terugkijken
Vooraf had ik dat contract getekend.
ALS de titel niet wordt gepakt, dan is het alsnog prut. Wat blijft over? De beker en het goede spel. Heel erg leuk. Maar wel veel te weinig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Woow!quote:
Sjaak
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Euhm, wat zeg ik in de rest van mijn post?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we eerst zondag even proberen te winnen?
Er staat nog een dikke ALS bij he...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Scrummie is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet het wel komen van iemand die niks met voetbal heeft![]()
heeft hij toch ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moet het wel komen van iemand die niks met voetbal heeft![]()
Dat account wordt beheerd door zijn schoonzoonquote:
Alsof Sjakie kan spellen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euhm, wat zeg ik in de rest van mijn post?
Er staat nog een dikke ALS bij he...
Voortaan zal ik proberen een post in zijn geheel te lezen ipv gelijk te reageren.
Bedankt voor het delen van dit interessante feitje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat account wordt beheerd door zijn schoonzoon
Alsof Sjakie kan spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |