Heej, je was toch weg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren er nog Kaylee Calimero hoogtepunten vandaag ?
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Cees vertelt over zijn ex die verslaafd was aan alcohol en in een kliniek terecht kwam. Er werd tegen hem gezegd dat hij toen zijn biertje moest laten staan. En dat deed hij, nooit meer gedronken.....maar zij wel.
De rest:![]()
![]()
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef QuarterBack het volgende:
Junkie Adrie wil ook wietolie proberen
SeeS maar vertellen hoe doodziek je moet zijn voordat die rotzooi werkt, dat over de hele wereld die olie gebruiken voor alles en nogwat kwaaltjesquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel gevonden die schuld bekend, filmpje volgt .....
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..quote:
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Volgens mij woonde hij toen nog samen met die vrouw en nu niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Hij slaapt er wel goed op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..
Hij zei dat het na 1 uur werkt als slaapmiddelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppels
Hij slaapt er lekker op, maar het helpt niet om de tumoren te verkleinen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat het wel een goede ondersteuning kan betekenen. Je slaapt er beter van, je eetlust blijft goed, je bent wat kalmer enz.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.
Cees ligt in de schijtende boerlucht en oogt redelijk kalm hihiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat het wel een goede ondersteuning kan betekenen. Je slaapt er beter van, je eetlust blijft goed, je bent wat kalmer enz.
Dus hij ligt nu nog een uur wakker?..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij zei dat het na 1 uur werkt als slaapmiddel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
is hetzelfde toch?
wietolie is met thc (en eventueel wat toegevoegd cbd) Maar het medicinale gebruik van wietolie is totaal niet te vergelijken met het roken van een joint.
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...
Vraag van wie?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...
dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er zijn verschillende soorten, de meesten wietolie is zonder THC.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Merel heeft de regels overtreden - 8 mei 2019.
x77sewv
Super !! thnx!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sewv
Zij kwam toch ook op bezoek. De ex met wie hij nog woondequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......
https://wietolie.nl/thc-olie/#Wietolie-met-THCquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eensWietolie wordt pas wietolie genoemd als er thc inzit.
Nee hij hield altijd wijselijk zijn mond maar je kon het toen al wel raden ...maar doordat hij het nooit echt uitsprak kwam de roddel dat hij zelf wel eens alcoholist zou kunnen zijn ...nu noemt hij het hardop grappende wijs...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......
Ik zie bijna niets meer live, dan heb ik echt een tijdstip nodig ....quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Maar het werd gisteravond al bekend. Heb je daar iets over?
Door merel gisteren al met franny besproken en jessiequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar het werd gisteravond al bekend. Heb je daar iets over?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zij kwam toch ook op bezoek. De ex met wie hij nog woonde
Ik denk in het huisje dan merel en franny, geen idee hoe laat zij gingen slapen...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie bijna niets meer live, dan heb ik echt een tijdstip nodig ....
Was dat niet zijn 2e ex?...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Weet je hoe laat dat was?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Door merel gisteren al met franny besproken en jessie
een erg algemeen stukje. Maar het is nogal offtopic om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
https://wietolie.nl/thc-olie/#Wietolie-met-THC
Jessie: een week lang hebben we geen bedrijf, we kunnen net zo goed faillissement aanvragen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sewv
En zijn eerste ex was de alco ...dus niet zijn 2e daarvoor aan kijken..quote:
Het was om 22.30 uur ongeveer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel een aardig fragment al zeg ik het zelf, kijk het nu net terug ....
Nee, zijn 2e. Daar heeft hij nog een tijdje mee samengewoond als broer en zus zei hij net en toen in 1 zei hij dat ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
En zijn eerste ex was de alco ...dus niet zijn 2e daarvoor aan kijken..
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het boeit haar geen ene fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x77sewv
De eerste keer dat wij ze er over hoorden was toch in de silo achter de pc en helemaal niet in het huisje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik de filmpjes kan bekijken... dom hè
De zwarte weduwe lokte hem in zijn val en toen hij erin trapte waren ze ineens off streamquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren er nog Kaylee Calimero hoogtepunten vandaag ?
Linkje staat in je DM.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik de filmpjes kan bekijken... dom hè
Klopt bijna meteen gevolgd door een SL. Jessie zei je moet daar mee oppassen, waarop merel zei bied morgen mijn excuses wel aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was een gesprek met Jessie en Gerrit toen ze de silo verlieten ....
En daarna stond ze in haar blote tieten in het huisje met Franny ....quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:27 schreef Mjelleke het volgende:
Klopt bijna meteen gevolgd door een SL. Jessie zei je moet daar mee oppassen, waarop merel zei bied morgen mijn excuses wel aan.
En de hele groep schijnbaar ook niet en ik denk dat ik ook wel weet waarom ...hoe vaak hebben we hier wel niet bericht van dat we dachten dat iemand gewoon zat te chatten ...Shelley ook ..meerderen wisten het en maakte hier gebruik van..quote:
Ik vind Andrea irritantquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind Andrea en Gerrit een hilarische combinatie als roommates.
Leuk verhaal, maar imo klopt het niet en krijg ik de indruk dat Merel al veel langer contact heeft met haar achterban.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
En de hele groep schijnbaar ook niet en ik denk dat ik ook wel weet waarom ...hoe vaak hebben we hier wel niet bericht van dat we dachten dat iemand gewoon zat te chatten ...Shelley ook ..meerderen wisten het en maakte hier gebruik van..
Alleen kreeg Merel gisteren veel donatie's binnen en was wild enthousiast ...noemde alle namen op die doneerden ..Franny zat ernaast en zei nog dat het dan waarschijnlijk net in de uitzending is geweest ..tja en dan ziet ze de naam van haar moeder ...Merel kennende wil altijd alles gelijk met haar moeder delen en had nu de kans... Jessie zag de bui al hangen en heeft haar nog gewaarschuwd...mocht helaas niet baten..
Achter is er inmiddels ook achter dus webshop even op slot voor hun ...heeft nu een week de tijd om die chat functie te verwijderen of te versleutelen..
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje volgt zo, is nu aan het monteren ....
En van kaylee en dylan wist ze ook al voor die gameroom. Hoe lang is google al op slot na 21u? Ik denk dat ze sowieso toen ook al bezig wasquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar imo klopt het niet en krijg ik de indruk dat Merel al veel langer contact heeft met haar achterban.Hoe kon zijn zo precies weten hoeveeel stemmen Gerrit zou krijgen en wat ze er tegen moest doen?
In mijn optiek eerder hatelijk. Alsof ze daarvoor binnen kwam, vervanger van chris om chris eruit te werkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms scherp en to the point. Haar speech voor Christel was master.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En van kaylee en dylan wist ze ook al voor die gameroom. Hoe lang is google al op slot na 21u? Ik denk dat ze sowieso toen ook al bezig was
Die was echt heel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms scherp en to the point. Haar speech voor Christel was master.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie waarschuwt Merel - 7 mei 2019.
x77sh84
Ik herkende alles wat Andrea zei.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
In mijn optiek eerder hatelijk. Alsof ze daarvoor binnen kwam, vervanger van chris om chris eruit te werken
Ik vind haar vooral negatief, zonder met oplossingen te komen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die was echt heel goed.
Wat haar irritant maakt is dat ze heel snel in de verdediging modus schiet.Alsof ze alles als een aanval ziet.
Opa pisfles?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef spapaars het volgende:
Cees deed een fles onder de dekens richting buik, iemand enige idee wat voor fles het is?
[ afbeelding ]
met waterquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef spapaars het volgende:
Cees deed een fles onder de dekens richting buik, iemand enige idee wat voor fles het is?
[ afbeelding ]
Filmpje loopt, maar ga ik morgen pas monteren ...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:43 schreef Poesjuh het volgende:
Oops iemand Erik? Vraagt aan cees wat er is en waarom hij nog wakker is?
Cees ligt niet lekker, en overal die cameras zegt hij en hoppa weg stream
Caravan is niet meer op de streams sinds cees over de cameras begonquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Filmpje loopt, maar ga ik morgen pas monteren ...
Merel was vanaf het begin al van plan om 3 stemmen op Kaylee te zetten ..omdat ze haar vanaf week 2 na binnenkomst al schijnheilig vond ..dat was al ver voor haar uitje naar dat spelletje..de stemmen voor Gerrit uitrekenen was simpel en gebeurde alleen tussen Gerrit en Jessie ...het viel mij zelfs nog op dat de avond voor de stemmingen dat Merel Jessie en Gerrit zelfs nog aanviel en dat ze Franny met rust moesten laten...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar imo klopt het niet en krijg ik de indruk dat Merel al veel langer contact heeft met haar achterban.Hoe kon zijn zo precies weten hoeveeel stemmen Gerrit zou krijgen en wat ze er tegen moest doen?
M.i. ook dikke BS dat Merel dingen over het stemmen heeft gehoord via die weg.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel was vanaf het begin al van plan om 3 stemmen op Kaylee te zetten ..omdat ze haar vanaf week 2 na binnenkomst al schijnheilig vond ..dat was al ver voor haar uitje naar dat spelletje..de stemmen voor Gerrit uitrekenen was simpel en gebeurde alleen tussen Gerrit en Jessie ...het viel mij zelfs nog op dat de avond voor de stemmingen dat Merel Jessie en Gerrit zelfs nog aanviel en dat ze Franny met rust moesten laten...
Scherpe analyse, ik had het ook gezien maar geen aandacht aan besteedquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
Merel was vanaf het begin al van plan om 3 stemmen op Kaylee te zetten ..omdat ze haar vanaf week 2 na binnenkomst al schijnheilig vond ..dat was al ver voor haar uitje naar dat spelletje..de stemmen voor Gerrit uitrekenen was simpel en gebeurde alleen tussen Gerrit en Jessie ...het viel mij zelfs nog op dat de avond voor de stemmingen dat Merel Jessie en Gerrit zelfs nog aanviel en dat ze Franny met rust moesten laten...
Jessie: mama. Ja maar dat loopt uit de hand. Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sh84
Precies, ik hoop dat ze een flinke sanctie krijgt ....quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: mama. Ja maar dat loopt uit de hand. Dat kan niet meer.
Merel: dat heb ik al heel vaak gedaan.
Gerrit: dat weet ik wel zeker.
Jessie: ja maar, je maakt er misbruik van, dus doe maar niet meer.
Merel: dat klopt.
Gerrit: dat zijn van die dingen.
Jessie: straks hebben we 's avonds geen webshop meer.
Merel: ja heel vaak. Ik ga morgen mijn excuus wel aanbieden. Maar ik heb het al heel vaak gedaan.
Jessie wilde helemaal geen 3 stemmen op Kaylee geven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgens mij wist niemand nog hoe de stemming precies zou lopen, zeker niet via de streams.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
M.i. ook dikke BS dat Merel dingen over het stemmen heeft gehoord via die weg.
Preciesquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wist niemand nog hoe de stemming precies zou lopen, zeker niet via de streams.
Juist....heel vaak....dus kan het net zo goed al een tijd spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat ze een flinke sanctie krijgt ....
edit: een aantal stemmen waren al duidelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wist niemand nog hoe de stemming precies zou lopen, zeker niet via de streams.
Dus hoe kon de moeder het dan weten en doorgeven aan Merel, wat hier gesuggereerd word?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, dat konden ze nooit zo precies weten.
Ik heb mijn post aangepast.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus hoe kon de moeder het dan weten en doorgeven aan Merel, wat hier gesuggereerd word?
Merel: Met mama..quote:
Merel vertelde dat haar moeder een donatie had gedaan via de webshop, maar vervolgens niet had afgerekend. Dan staan wel nog alle ingevulde gegevens in het systeem. Bekende truuk om in het formulier teksten te typen.en zo informatie te versturen. Schuimpjes doen het aan de lopende band.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus hoe kon de moeder het dan weten en doorgeven aan Merel, wat hier gesuggereerd word?
Waar de inwoners dan idd soms geen aandacht aan mogen geven als het negatieve berichten zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel vertelde dat haar moeder een donatie had gedaan via de webshop, maar vervolgens niet had afgerekend. Dan staan wel nog alle ingevulde gegevens in het systeem. Bekende truuk om in het formulier teksten te typen.en zo informatie te versturen. Schuimpjes doen het aan de lopende band.
Ja. Dat stuk is nu wel bekend, maar daar gaat het hier niet over. Er word gesuggereerd dat moeders dingen over de stemmen heeft doorgegeven aan Merel. Terwijl dat vrijwel onmogelijk was om te weten hoe en wat. Iedereen bleef maar switchen met stemmen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel vertelde dat haar moeder een donatie had gedaan via de webshop, maar vervolgens niet had afgerekend. Dan staan wel nog alle ingevulde gegevens in het systeem. Bekende truuk om in het formulier teksten te typen.en zo informatie te versturen. Schuimpjes doen het aan de lopende band.
En daarnaast werd al langere tijd door zo ongeveer alle bewoners de stemmen besproken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel duidelijk dat Gerrit veel stemmen zou krijgen, switchen of niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat stuk is nu wel bekend, maar daar gaat het hier niet over. Er word gesuggereerd dat moeders dingen over de stemmen heeft doorgegeven aan Merel. Terwijl dat vrijwel onmogelijk was om te weten hoe en wat. Iedereen bleef maar switchen met stemmen.
Het gaat er meer om dat ze de toegang tot de buitenwereld opzocht. Terwijl zij ervoor heeft getekend dit niet te doen. De kijker weet ook niet beter dan dat er geen contact was. Blijkt dus wel, allerlei contact, met jan en alleman, god weet hoe lang alquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat stuk is nu wel bekend, maar daar gaat het hier niet over. Er word gesuggereerd dat moeders dingen over de stemmen heeft doorgegeven aan Merel. Terwijl dat vrijwel onmogelijk was om te weten hoe en wat. Iedereen bleef maar switchen met stemmen.
Ja. Nou daar hadden ze de moeder van Merel niet voor nodig hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel duidelijk dat Gerrit veel stemmen zou krijgen, switchen of niet.
Ja. Maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ze de toegang tot de buitenwereld opzocht. Terwijl zij ervoor heeft getekend dit niet te doen. De kijker weet ook niet beter dan dat er geen contact was. Blijkt dus wel, allerlei contact, met jan en alleman, god weet hoe lang al
Het is een mogelijkheid, meer niet. Geloof jij het dat Merel het alleen over luf joe en trusten heeft gehad?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Nou daar hadden ze de moeder van Merel niet voor nodig hoor.
Dat konden ze allemaal daar zelf wel bedenken
Ik vind het een raar iets dat dat hier maar geopperd word dat moeders stemmen heeft doorgegeven.
Het is gewoon totaal nergens op gebaseerd
Thanks weer!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste voor vandaag, morgen een vroege dienst, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 8 mei 2019.
x77si99
Meer hoeveel volgers ze heeft en of er al aanbiedingen buiten voor haar zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid, meer niet. Geloof jij het dat Merel het alleen over luf joe en trusten heeft gehad?
Tegendeel blijkt ook nergens uitquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Maar daar hebben we het nu niet over.
Er wordt gezegd dat Merel allerlei advies over het stemmen heeft gekregen via die weg.
En dat blijkt gewoon nergens uit
Geen idee. Misschien meer en misschien niet. Ik denk niet dat ze heel uitgebreid hele gesprekken heeft zitten voeren. Want ik denk dat ze daar niet mee weg was gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid, meer niet. Geloof jij het dat Merel het alleen over luf joe en trusten heeft gehad?
Daar hebben we het wel degelijk over. Er wordt hier beweerd dat Merel alleen op een donatie van haar moeder heeft gereageerd. Die mama nooit betaald heeft, maar dat ter zijde. Haar vriendin(nen) laat ze achterwege, terwijl dat wel benoemd is, maar goed. En dan alleen met lieve nietszeggende berichtjes.....Merel kennende....en dan zegt ze ook nog rustig dat ze het een volgende keer weer doet? Kom op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Merel allerlei advies over het stemmen heeft gekregen via die weg.
Ik zeg niet dat het niet kan zijn. Maar ook niet dat het wel zo is. Terwijl het hier al vrijwel wordt aangenomen dat het zo isquote:
Dat vast ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meer hoeveel volgers ze heeft en of er al aanbiedingen buiten voor haar zijn.
Nou gooi Mylene ook maar naar huis dan ...die zat op een ticket site te kijken of haar tickets al verkocht waren voor bepaalde festivals ..1 was er verkocht had ze gezien en toen werd de site geblocked...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en ze mochten door haar ook niet meer op Bol komen. Waarom weet ik niet, maar dat zeiden Gerrit en Jessie tegen elkaar.
Ze was dus niet alleen gisteren even bezig met verboden dingen.
Meer dan genoeg redenen om haar naar huis te sturen.
Ze heeft heel vaak berichten verstuurd, zegt ze zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien meer en misschien niet. Ik denk niet dat ze heel uitgebreid hele gesprekken heeft zitten voeren. Want ik denk dat ze daar niet mee weg was gekomen.
Voor ons zijn het dingen waartoe iemand 'in staat moet zijn' idd. Voor Merel is dit gewoon normaal...quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies en deze geslepen, verwende dame, is tot meer in staat.
Wat een vergelijking is dit?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou gooi Mylene ook maar naar huis dan ...die zat op een ticket site te kijken of haar tickets al verkocht waren voor bepaalde festivals ..1 was er verkocht had ze gezien en toen werd de site geblocked...
Nee. Het ging hier over dat ze stemadvies zou hebben gekregen van haar moeder. Dat dat m.i. BS isquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel degelijk over. Er wordt hier beweerd dat Merel alleen op een donatie van haar moeder heeft gereageerd. Die mama nooit betaald heeft, maar dat ter zijde. Haar vriendin(nen) laat ze achterwege, terwijl dat wel benoemd is, maar goed. En dan alleen met lieve nietszeggende berichtjes.....Merel kennende....en dan zegt ze ook nog rustig dat ze het een volgende keer weer doet? Kom op.
Jij hebt geen idee of dat BS is of niet. Dat is net zo goed een aanname. In ieder geval heeft ze heel vaak (eigen woorden) gechat met haar moeder. Over de inhoud is het speculeren, welke kant dat ook is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Het ging hier over dat ze stemadvies zou hebben gekregen van haar moeder. Dat dat m.i. BS is
Niet over contact met de buitenwereld en hoe dat gegaan is.
Mylene kreeg al heel veel stemmen en dat wist Jessie ..het enige wat hij en Gerrit hebben gedaan is aansluiten bij de stemmen van Merel die al wekenlang vast stonden..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie wilde helemaal geen 3 stemmen op Kaylee geven.Hij wilde Mylene heel veel stemmen geven, zodat die er "automatisch" uitvloog. Merel zei meerdere keren: geloof me maar, vertrouw me maar.
Als je dit zo zegt, dan heb je de gesprekken tussen die 3 gemist.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Mylene kreeg al heel veel stemmen en dat wist Jessie ..het enige wat hij en Gerrit hebben gedaan is aansluiten bij de stemmen van Merel die al wekenlang vast stonden..
Jessie wilde Jens stemmen geven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie wilde helemaal geen 3 stemmen op Kaylee geven.Hij wilde Mylene heel veel stemmen geven, zodat die er "automatisch" uitvloog. Merel zei meerdere keren: geloof me maar, vertrouw me maar.
Ken je de afkorting m.i.?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee of dat BS is of niet. Dat is net zo goed een aanname. In ieder geval heeft ze heel vaak (eigen woorden) gechat met haar moeder. Over de inhoud is het speculeren, welke kant dat ook is.![]()
Maar 1 ding is zeker: Merel is geen onschuldig tiepje.
Echt welquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies en deze geslepen, verwende dame, is tot meer in staat.
Klopt, dat blijkt nergens uit dat de moeder stemadvies zou hebben gegeven. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Thanks,werk ze morgen.quote:
Er staat ook dat Merel dat wilde doen. Niet Jessiequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En zo deden ze het allemaal ..alleen heeft Merel het nu in haar enthousiasme over de donaties waar ze zo blij mee was ..alles verpest...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt, dat blijkt nergens uit dat de moeder stemadvies zou hebben gegeven. Daar heb je gelijk in.
Merel wist na haar tv optreden buiten de poort opeens precies hoe Kaylee zich in het huisje tegen Dylan als een dramaqueen gedraagt. Dat was vlak voor de stemmingen. Gerrit, Jessie en Merel hebben gewoon strategisch 9 stemmen op Kaylee gedaan, om zo de kans te verkleinen dat Gerrit op de bank kwam. Dat was alles. Het was strategisch nog veel beter geweest als zij hun stemmen op Chris, Mylene en Jens hadden gegooid en dat hebben ze niet gedaan.
Bovendien was het tot het laatste moment onduidelijk wie er precies hoeveel stemmen zou krijgen, zo vaak als iedereen is geswitcht. Daar valt haast geen goed stemadvies op te geven.
Ja en jij weet hoe het zit tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel degelijk over. Er wordt hier beweerd dat Merel alleen op een donatie van haar moeder heeft gereageerd. Die mama nooit betaald heeft, maar dat ter zijde. Haar vriendin(nen) laat ze achterwege, terwijl dat wel benoemd is, maar goed. En dan alleen met lieve nietszeggende berichtjes.....Merel kennende....en dan zegt ze ook nog rustig dat ze het een volgende keer weer doet? Kom op.
Dat kan ook, maar liever 1 veel stemmen geven, dan gaf het meer kans dat diegene eruit zou gaan. Hij wilde in 1e instantie Kaylee geen 3 stemmen geven, maar vertrouwde uiteindelijk op het oordeel van Merel en Gerrit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie wilde Jens stemmen geven.
Ach dat is echt niet gebeurd..dan zou achter helemaal voor gek verklaard kunnen worden en kunnen we heel dit programma wel opdoeken..quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak imo getypt, maar daar heb je vast overheen gelezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ken je de afkorting m.i.?
Precies. Maar jij blijft maar typen dat dat vrijwel zeker is want hoe kon ze anders die stemmen weten die Gerrit allemaal weten. En dat vindt ik alles behalve van toepassing. Dat argument slaat kant noch wal.
En dat Merel geen onschuldig typeje is weet ik ook wel. Je ziet mij dat ook nergens typen toch?
Ik praat haar ook nergens goed toch?
Vastquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak imo getypt, maar daar heb je vast overheen gelezen.![]()
Ik lach mijn broek aan puin hieromquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Je kan niet alles volgen.
Je maakt mij als leugenaar uit en nu heb je een grote smoel wat nergens op is gebaseerdquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee of dat BS is of niet. Dat is net zo goed een aanname. In ieder geval heeft ze heel vaak (eigen woorden) gechat met haar moeder. Over de inhoud is het speculeren, welke kant dat ook is.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt mij als leugenaar uit en nu heb je een grote smoel wat nergens op is gebaseerd![]()
Geloof mij Sam ..Merel en haar moeder gaan echt geen stemmingen bespreken in die korte ruimte die ze hadden ...dat was meer vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daarnaast werd al langere tijd door zo ongeveer alle bewoners de stemmen besproken.
Ja. Die snap je primaquote:
Bewijs?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Geloof mij Sam ..Merel en haar moeder gaan echt geen stemmingen bespreken in die korte ruimte die ze hadden ...dat was meer van
"Ik mis je mam"..
"Ik jou ook!! Love you!!"...![]()
"Hoe gaat het met Dental?"
"Goehoed"
"Kusxxx"
"Kus terug xxx"
Nou daar heb je er al 6..van de 11..
Ja,mee eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar liever 1 veel stemmen geven, dan gaf het meer kans dat diegene eruit zou gaan. Hij wilde in 1e instantie Kaylee geen 3 stemmen geven, maar vertrouwde uiteindelijk op het oordeel van Merel en Gerrit.Mee eens?
Dental.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Geloof mij Sam ..Merel en haar moeder gaan echt geen stemmingen bespreken in die korte ruimte die ze hadden ...dat was meer van
"Ik mis je mam"..
"Ik jou ook!! Love you!!"...![]()
"Hoe gaat het met Dental?"
"Goehoed"
"Kusxxx"
"Kus terug xxx"
Nou daar heb je er al 6..van de 11..
Heb je wat medestanders nodigquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zenk joe.![]()
En er is heel veel overleg geweest door die bende van 3.
Dat ze het allemaal doen ...zoeken ..kijken hoever ze kunnen gaan...achter is gewoon niet streng of capabel genoeg helaas ...gewoon sneu voor al die stagiaires die zon druk op hun krijgen...quote:
Oh okquote:
Dat laatste sowieso, dat eerste weten we niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat ze het allemaal doen ...zoeken ..kijken hoever ze kunnen gaan...achter is gewoon niet streng of capabel genoeg helaas ...gewoon sneu voor al die stagiaires die zon druk op hun krijgen...
Las ik niet dat Hiske vanavond ook waarschijnlijk weer een briefje toegestopt kreeg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat ze het allemaal doen ...zoeken ..kijken hoever ze kunnen gaan...achter is gewoon niet streng of capabel genoeg helaas ...gewoon sneu voor al die stagiaires die zon druk op hun krijgen...
Streams zijn zeker spannend. Of ben ik spannenderquote:
Merel is de grootste zuignap daar qua info scharrelen ...maar niet qua stemmen ...dat beslist ze toch echt zelf...heeft ze haar moeder echt niet voor nodig..quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel had daarvoor al een vermoeden en uitgesproken dat ze Kaylee hypocriet vond..dat uitje heeft het alleen maar bij haar bevestigd..quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt, dat blijkt nergens uit dat de moeder stemadvies zou hebben gegeven. Daar heb je gelijk in.
Merel wist na haar tv optreden buiten de poort opeens precies hoe Kaylee zich in het huisje tegen Dylan als een dramaqueen gedraagt. Dat was vlak voor de stemmingen. Gerrit, Jessie en Merel hebben gewoon strategisch 9 stemmen op Kaylee gedaan, om zo de kans te verkleinen dat Gerrit op de bank kwam. Dat was alles. Het was strategisch nog veel beter geweest als zij hun stemmen op Chris, Mylene en Jens hadden gegooid en dat hebben ze niet gedaan.
Bovendien was het tot het laatste moment onduidelijk wie er precies hoeveel stemmen zou krijgen, zo vaak als iedereen is geswitcht. Daar valt haast geen goed stemadvies op te geven.
Oh Kom op ...nu kan ik al die joker faces van Shelley eindelijk plaatsen ...ze zat gewoon te chatten..quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, dat eerste weten we niet.
Ja Hiske doet het weer slim ..duikt weer via achter in de coulissen..denkt okey!! Rammelarij bij de pc aan de voorkant met Merel...kan ik ff 30 A viertjes doordouwen aan Christel via mijn mee eters..quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Las ik niet dat Hiske vanavond ook waarschijnlijk weer een briefje toegestopt kreeg?
Er uit met haar, want ze weet dat er geen contact mag zijn met buitenwereld. Ze had dat briefje moeten inleveren bij de Febo en de bezoeker aan moeten geven
Tadaaa,jij snapt het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh Kom op ...nu kan ik al die joker faces van Shelley eindelijk plaatsen ...ze zat gewoon te chatten..
Morgen allemaal weer sjaggo...er kan niet meer gesjoemeld worden via via ..Merel heeft het weer verprutst ..ohw ohw...quote:
Lintje. Goedemorgen!quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:02 schreef formule het volgende:
Ik verdien wel een lintje, 8 x, of een ban
Ik word helemaal misselijk van hoeveel die vent vreet op een ochtend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:52 schreef formule het volgende:
Adriaan in de keuken, broodjes pindakaas smeren
quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:52 schreef formule het volgende:
Adriaan in de keuken, broodjes pindakaas smerenmet suiker
hij gaat de fout in
![]()
Hij is gewoon gulzigquote:Op donderdag 9 mei 2019 06:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik word helemaal misselijk van hoeveel die vent vreet op een ochtend.
Cees was gister ook heel erg verbaasd over de hoeveelheid fruit/groente wat A3aan op 1 dagquote:Op donderdag 9 mei 2019 06:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gm,heeft ze hem weer gemept vannacht?quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wow Duylan alleen in de keuken zonder zijn baasje met haar losse handjes....
[ afbeelding ]
Weet ik niet, lag gister ziek op bed dus geen streams gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gm,heeft ze hem weer gemept vannacht?
Wil en kan iemand mij hier het linkje van geven ? deze lukt mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sh84
Beterschapquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet ik niet, lag gister ziek op bed dus geen streams gezien.
vieze toontje ook van dr, heel intimiderendquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:18 schreef puzziepie het volgende:
His wil weten waarom Maik Chris heeft weggestuurd
Ik had haar eruit gezet..... met alleen de spullen die ze bij zich had toen ze binnen kwam!quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:19 schreef Setje72 het volgende:
Gaat goed met het sporten van die bolleik had echt als straf van dat chatten niet de hele groep gepakt maar haar familie bezoek dit jaar ingetrokken..
Aan de andere kant: zij zit er mee, het overviel haar en ze heeft vragen, dat snap ik dan weer wel, en ze legt ook uit dat het lastig moet zijn om iemand weg te moeten stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vieze toontje ook van dr, heel intimiderend
ze trok het inderdaad wat recht, maar ze begon erg vervelend vond ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan de andere kant: zij zit er mee, het overviel haar en ze heeft vragen, dat snap ik dan weer wel, en ze legt ook uit dat het lastig moet zijn om iemand weg te moeten stemmen
Ik vind ook dat ze het heel netjes doet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan de andere kant: zij zit er mee, het overviel haar en ze heeft vragen, dat snap ik dan weer wel, en ze legt ook uit dat het lastig moet zijn om iemand weg te moeten stemmen
wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:18 schreef puzziepie het volgende:
His wil weten waarom Maik Chris heeft weggestuurd
Het boeit haar geen ene fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
En de hele groep schijnbaar ook niet en ik denk dat ik ook wel weet waarom ...hoe vaak hebben we hier wel niet bericht van dat we dachten dat iemand gewoon zat te chatten ...Shelley ook ..meerderen wisten het en maakte hier gebruik van..
Alleen kreeg Merel gisteren veel donatie's binnen en was wild enthousiast ...noemde alle namen op die doneerden ..Franny zat ernaast en zei nog dat het dan waarschijnlijk net in de uitzending is geweest ..tja en dan ziet ze de naam van haar moeder ...Merel kennende wil altijd alles gelijk met haar moeder delen en had nu de kans... Jessie zag de bui al hangen en heeft haar nog gewaarschuwd...mocht helaas niet baten..
Achter is er inmiddels ook achter dus webshop even op slot voor hun ...heeft nu een week de tijd om die chat functie te verwijderen of te versleutelen..
Je zult zo een dame in je huis hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Filmpje gezien van Merel , dank voor de hulpwat een slimme domme tante is het
En t ergste is dat ze het zo weer zou doen. Ze heeft geen greintje spijtquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef PTLe het volgende:
Filmpje gezien van Merel , dank voor de hulpwat een slimme domme tante is het
Ik heb die niksnut nog niks zien doen, buiten een beetje scheppen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Maikel zou heel graag zijn eigen mixdrankje op de markt willen brengen.
Jij komt toch ook uit de omgeving waar Cees en die slome met zijn muil altijd open vandaan komen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb die niksnut nog niks zien doen, buiten een beetje scheppen.
ik vind meer dat hij door de mand valt met zijn popi jopi gedrag bij Jens en Mylenequote:Op donderdag 9 mei 2019 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Die Maikel is vast een best ventje,maar ik trek dat hoofd niet,het is net een cartoon.
Ik kom uit de omgeving van Sheil, Cemal en Linda.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij komt toch ook uit de omgeving waar Cees en die slome met zijn muil altijd open vandaan komen?
Was dat Chip niet?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Een gast die een buschauffeur bedreigt om blikjes bier die denkt te beslissen over ontwikkeling van mensen. Tsja.
Mijn excuus. Geen idee hoe ik daar dan weer bij kwam.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kom uit de omgeving van Sheil, Cemal en Linda.
Ik las dat gisteren over Maikel en nog meer van dat soort 'stoere' verhalen.quote:
Ja!quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Een gast die een buschauffeur bedreigt om blikjes bier die denkt te beslissen over ontwikkeling van mensen. Tsja.
Oh, oke dat heb ik niet gehoord, lekker stoer dan(not)quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las dat gisteren over Maikel en nog meer van dat soort 'stoere' verhalen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn excuus. Geen idee hoe ik daar dan weer bij kwam.![]()
Bakkie pleur om het goed te maken.
Wat Franny te veel aan kin heeft, heeft Maikel te veel aan kaakquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Die Maikel is vast een best ventje,maar ik trek dat hoofd niet,het is net een cartoon.
Ze hebben allebei last van de kaak.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat Franny te veel aan kin heeft, heeft Maikel te veel aan kaak
Hij heeft nog geduld met haar. Zij roept hem ter verantwoording. Ze mag blij zijn dat zij er nog is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Logisch wel ,quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat is His erg met Chris bezig, zit nu een half uurtje te luisteren maar het is chris zus en chris zo en chris dat en Chris hier.
Bang dat ze Chris kwijt raakt aan Joaquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat is His erg met Chris bezig, zit nu een half uurtje te luisteren maar het is chris zus en chris zo en chris dat en Chris hier.
Ik vind dat ter verantwoording roepen wel meevallen en ze zat niet op de bank.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft nog geduld met haar. Zij roept hem ter verantwoording. Ze mag blij zijn dat zij er nog is.
Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant zien we over het algemeen dat zodra iemand de poort uit is het ook klaar is.quote:
Word je dan niet misselijk van de anderen die iedere dag maar frikandellen hamburgers binnenproppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 06:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Aan Joa, die is toch veel jonger dan Chris?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bang dat ze Chris kwijt raakt aan Joa
Hij stond er maandag wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan Joa, die is toch veel jonger dan Chris?
Heb wel gelezen dat hij Chip kent.quote:
Erik kan Cees niet uitstaan, waarom mag Joost wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
Kees heeft de hele nacht lopen klagen, klaagt Erik nu
Shelly durft nu vast geen nee meer te zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Cees moet bij Hiske komen liggen, brult Hiske.
Moet ze dat niet eerst even met Sjellie overleggen?
Volgens mij vertelde hij vaak dat hij gestopt was om zijn ex te steunen........quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hij hield altijd wijselijk zijn mond maar je kon het toen al wel raden ...maar doordat hij het nooit echt uitsprak kwam de roddel dat hij zelf wel eens alcoholist zou kunnen zijn ...nu noemt hij het hardop grappende wijs...
Ze hebben vanaf het begin alles samen gedaan , ze hadden een vriendschap .quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant zien we over het algemeen dat zodra iemand de poort uit is het ook klaar is.
Maar His blijft er wel een beetje in hangen.
Ik heb echt het idee dat ze meer gevoelens voor Chris heeft dan alleen vriendschap
Natuurlijk niet. Het wordt steeds asocialer daar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zag het met name in de ochtend, haar ogen, haar blik hoe ze naar Chris lag te kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf het begin alles samen gedaan , ze hadden een vriendschap .
Ik heb zelf nooit gezien dat His meer voor Chris voelde ,maar het zou kunnen.
Op zich vind ik dat zelf niet echt heel erg interessant.
Ze is zich er heel erg bewust van dat alles heel snel weer doorgaat daar, maar het was overduidelijk dat het haar heel erg heeft geraakt en dat ze dat ze Chris gaat missen. Ik vind helemaal niet dat His er in blijft hangen.
Omdat Eric met zijn ouwe zeikerd act een kleine jongen is naast master ouwe zeikerd Cees.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Erik kan Cees niet uitstaan, waarom mag Joost weten
Denk gewoon dat er een hele goede klik is tussen Joa en Chris.....dat zag je ook.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook meespelen dat ze haar veiligheid bij Christel kwijt is. Ze moet nu om 'onderdak' zoeken bij een ander.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is zich er heel erg bewust van dat alles heel snel weer doorgaat daar, maar het was overduidelijk dat het haar heel erg heeft geraakt en dat ze dat ze Chris gaat missen. Ik vind helemaal niet dat His er in blijft hangen.
Shell is er akkoord mee gegaan , maar ik vermoed dat ze daar verder niet meer over heeft nagedacht , en straks ook vast over de zeik zal zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Ziet er uit als een slap bakkiequote:Op donderdag 9 mei 2019 08:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
Dat wordt een lekker bakkie zie ik wel (Erik weet nog niet dat de koffie zo'n beetje op is)
O, dat heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell is er akkoord mee gegaan , maar ik vermoed dat ze daar verder niet meer over heeft nagedacht , en straks ook vast over de zeik zal zijn.
Mooi! Dat gun ik haar wel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor hun vriendschap is het ook beter dat er een uit ging. Ze hadden bijna iedere dag woorden het werd steeds meer en meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal ook meespelen dat ze haar veiligheid bij Christel kwijt is. Ze moet nu om 'onderdak' zoeken bij een ander.
Meer een logische reactie dan de deur uit en gelijk vergeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat Erik er niet blij mee is als er iemand bij je op de kamer ligt die de hele nacht ligt te mopperenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Omdat Eric met zijn ouwe zeikerd act een kleine jongen is naast master ouwe zeikerd Cees.
Ik denk misschien, omdat Cees hem laatst op zijn alcoholgebruik heeft gewezen? Waar Cees zich gewoon niet mee moet bemoeien natuurlijk..Eric voelt zich bedreigt of zo...quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Omdat Eric met zijn ouwe zeikerd act een kleine jongen is naast master ouwe zeikerd Cees.
Dat zou heel goed kunnen, lekker laten is mijn mening. Een vriendschap is net zo kostbaarquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk gewoon dat er een hele goede klik is tussen Joa en Chris.....dat zag je ook.....
En Sanne en Joa gaan ook vriendschappelijk met elkaar om en is geen setje geworden.....
Ze hebben ooit een gesprek gehad waaruit bleek dat Hiske gevoelens voor Christel had wat verder ging dan vriendschap.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoor Dotjequote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zooo, daar heb je enorm gelijk in hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, lekker laten is mijn mening. Een vriendschap is net zo kostbaar
Was gistermiddag toen ze naar Cees liep om haar excuses aan te bieden voor wat ze had gezegd over hem .quote:
Het lijkt me ook beter voor hem zelf dat hij naar huis gaatquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb er een hard hoofd in dat Cees een volle week blijft.
Nou hoe Cees ook gisteravond Hiske de les over hoe je een keuken netjes gaf had ik ook zoiets van moet dat nu......alhoewel het er al een stuk netter uitzag maar het moest met zoveel woorden waarom Cees dat zo deed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk misschien, omdat Cees hem laatst op zijn alcoholgebruik heeft gewezen? Waar Cees zich gewoon niet mee moet bemoeien natuurlijk..Eric voelt zich bedreigt of zo...
quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:52 schreef goldback het volgende:
[..]
Meer een logische reactie dan de deur uit en gelijk vergeten.
O nee, kan alleen maar lekker zijnquote:
Denk ik ook. Hij is met zijn 54 jaartjes voor Cees ook een snotneus.. En ik denk dat hij nog genoeg commentaar gaat krijgen van Cees.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk misschien, omdat Cees hem laatst op zijn alcoholgebruik heeft gewezen? Waar Cees zich gewoon niet mee moet bemoeien natuurlijk..Eric voelt zich bedreigt of zo...
Maar kan dat niet zijn zoals je van je zuster houdt, ondanks dat je die wel eens vervloekt maar wel voor diegene door het vuur gaat??????quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een gesprek gehad waaruit bleek dat Hiske gevoelens voor Christel had wat verder ging dan vriendschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |