Heej, je was toch weg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren er nog Kaylee Calimero hoogtepunten vandaag ?
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Cees vertelt over zijn ex die verslaafd was aan alcohol en in een kliniek terecht kwam. Er werd tegen hem gezegd dat hij toen zijn biertje moest laten staan. En dat deed hij, nooit meer gedronken.....maar zij wel.
De rest:![]()
![]()
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef QuarterBack het volgende:
Junkie Adrie wil ook wietolie proberen
SeeS maar vertellen hoe doodziek je moet zijn voordat die rotzooi werkt, dat over de hele wereld die olie gebruiken voor alles en nogwat kwaaltjesquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel gevonden die schuld bekend, filmpje volgt .....
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..quote:
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Volgens mij woonde hij toen nog samen met die vrouw en nu niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Hij slaapt er wel goed op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..
Hij zei dat het na 1 uur werkt als slaapmiddelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppels
Hij slaapt er lekker op, maar het helpt niet om de tumoren te verkleinen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat het wel een goede ondersteuning kan betekenen. Je slaapt er beter van, je eetlust blijft goed, je bent wat kalmer enz.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.
Cees ligt in de schijtende boerlucht en oogt redelijk kalm hihiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat het wel een goede ondersteuning kan betekenen. Je slaapt er beter van, je eetlust blijft goed, je bent wat kalmer enz.
Dus hij ligt nu nog een uur wakker?..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij zei dat het na 1 uur werkt als slaapmiddel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
is hetzelfde toch?
wietolie is met thc (en eventueel wat toegevoegd cbd) Maar het medicinale gebruik van wietolie is totaal niet te vergelijken met het roken van een joint.
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...
Vraag van wie?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...
dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er zijn verschillende soorten, de meesten wietolie is zonder THC.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Merel heeft de regels overtreden - 8 mei 2019.
x77sewv
Super !! thnx!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sewv
Zij kwam toch ook op bezoek. De ex met wie hij nog woondequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......
https://wietolie.nl/thc-olie/#Wietolie-met-THCquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eensWietolie wordt pas wietolie genoemd als er thc inzit.
Nee hij hield altijd wijselijk zijn mond maar je kon het toen al wel raden ...maar doordat hij het nooit echt uitsprak kwam de roddel dat hij zelf wel eens alcoholist zou kunnen zijn ...nu noemt hij het hardop grappende wijs...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij gooide het toen al op zijn ex, maar wie weet.......
Ik zie bijna niets meer live, dan heb ik echt een tijdstip nodig ....quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Maar het werd gisteravond al bekend. Heb je daar iets over?
Door merel gisteren al met franny besproken en jessiequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar het werd gisteravond al bekend. Heb je daar iets over?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zij kwam toch ook op bezoek. De ex met wie hij nog woonde
Ik denk in het huisje dan merel en franny, geen idee hoe laat zij gingen slapen...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie bijna niets meer live, dan heb ik echt een tijdstip nodig ....
Was dat niet zijn 2e ex?...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zij kwam toch ook op bezoek. De ex met wie hij nog woonde
Weet je hoe laat dat was?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Door merel gisteren al met franny besproken en jessie
een erg algemeen stukje. Maar het is nogal offtopic om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
https://wietolie.nl/thc-olie/#Wietolie-met-THC
Jessie: een week lang hebben we geen bedrijf, we kunnen net zo goed faillissement aanvragen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x77sewv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |