Heej, je was toch weg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren er nog Kaylee Calimero hoogtepunten vandaag ?
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Cees vertelt over zijn ex die verslaafd was aan alcohol en in een kliniek terecht kwam. Er werd tegen hem gezegd dat hij toen zijn biertje moest laten staan. En dat deed hij, nooit meer gedronken.....maar zij wel.
De rest:![]()
![]()
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef QuarterBack het volgende:
Junkie Adrie wil ook wietolie proberen
SeeS maar vertellen hoe doodziek je moet zijn voordat die rotzooi werkt, dat over de hele wereld die olie gebruiken voor alles en nogwat kwaaltjesquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Die gaat de hele week zeuren ...hij is al blij elke keer als hij een paddenstoel daar op het terrein vindt..
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel gevonden die schuld bekend, filmpje volgt .....
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..quote:
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
van een paar druppels wietolie word je niet stoned hoor.
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
A: jij probleem met drank cees?
C: nee ik niet. Sindsdien geen druppel meer op...zij wel lacht ie en de hele caravan gaat stuk hahaha
Cees zegt wel dat zijn weedolie en thc druppels niet werken maar volgens mij is die lolbroek stoned
Volgens mij woonde hij toen nog samen met die vrouw en nu niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook ..maar toch ..in Utopia 1 was hij er heel strikt in en hield dat privé gedeelte van de streams ..waarom hij er nu wel over grapt?..
Hij slaapt er wel goed op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ze niet werken waarom neemt hij het dan nog?..
Hij zei dat het na 1 uur werkt als slaapmiddelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeft daarnaast ook nog thc druppels
Hij slaapt er lekker op, maar het helpt niet om de tumoren te verkleinen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat het wel een goede ondersteuning kan betekenen. Je slaapt er beter van, je eetlust blijft goed, je bent wat kalmer enz.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was al die tijd de vraag ..of hij het biertje liet staan voor zijn ex...of dat hij zelf een alcoholist was ..we kwamen er nooit uit...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Cees gooide heel zijn priveleven op de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |