Ach, ik heb wel meer banwaardige dingen geplaatst vandaagquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vaker mensen zien verdwijnen na dergelijke uitspraken.
Dit heeft ook wel wat impact verloren, misschien even op discord verder overleggen hoe nu verderquote:
Ik zal het nooit begrijpen deze actquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n bijeenkomst waar hij welkom is.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
Haags heeft ook weer z'n lolletjehersenbloedinkje
Doe maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit heeft ook wel wat impact verloren, misschien even op discord verder overleggen hoe nu verder
Nja het is niet alsof je dan de finale wel had gewonnen en dan was het misschien nog wel harder janken geweest.quote:
Maar doe zelf dan ook niet zo kansloosquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan jongens. Het is maar een spelletje.
Kansloze mongool loopt alles uit te lokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Verwijder mijn posts eens niet, kanslozen
Hoezo plaats je er dan 20 posts over?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan jongens. Het is maar een spelletje.
Ik hoop het niet voor zijn vrouw en kindquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon zo is, net als dima.
Walgelijk gedrag weerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kansloze mongool loopt alles uit te lokken
Lekker zijn mod schap misbruiken
Zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je Tottenham eens goed in de anjer kunnen pieren strakjes?
Ik ben gewoon oprecht blij. Het is alsof ADO landskampioen is geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo plaats je er dan 20 posts over?
dit soort uitspraken nog doen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je Tottenham eens goed in de anjer kunnen pieren strakjes?
Dat is wel erg vroeg, hoezo?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zin om me te bezatten maar om 4 uur gaat de wekker
Denk dat wanneer zijn vrouw wakker wordt hij al achter zijn computer zit om te fokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor zijn vrouw en kind
Je zou daar maar naast wakker worden iedere dag
Denk dat ze allebei geen kans maken tegen Liverpool. Gisteren was de finale.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker.
Ben blij met dit resultaat. Spurs fileren we wel, vond Ajax spannender.
Hoop het voor jequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker.
Ben blij met dit resultaat. Spurs fileren we wel, vond Ajax spannender.
Ja, lul er maar omheenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op naar de finale. 1 juni
HUP LIVERPOOL @:vanillekwark
En aangezien dat nooit gaat gebeuren ga je maar juichen als anderen het niet goed doen? Wat een armoequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht blij. Het is alsof ADO landskampioen is geworden.
Whyquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zin om me te bezatten maar om 4 uur gaat de wekker
Denk je dat ze het wel best vindt omdat ze dan niet veel tijd met hem hoeft door te brengen waardoor het leven draaglijk blijft?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat wanneer zijn vrouw wakker wordt hij al achter zijn computer zit om te fokken
Hoi, jammer maat. Over 23 jaar vast weer een kans.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme man. Wat krankzinnig dit.
Voor niemand, gewoon kijken wie er wint straksquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nu niet meer voor wie ik moet juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |