Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu is het goed geweest hè
Niet bans gaan uitlokken
Was jij maar FAquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Chia het volgende:
Denk dat Haags beter een tijdelijke ban kan krijgen, die gaat waarschijnlijk weer heel ongepast lopen posten in random NWS topics.
Uitgoal telt dubbel als het gelijk is, en aangezien zij meer uitgoals hebben dan Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
Ik snap alleen dat 3-3 dan niet. Waar is die eerste wedstrijd dan voor.
Je speelt uit en thuis. Uitgoal telt 'dubbel' bij gelijke stand. Ajax heeft maar een uitgoal, Spuds twee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
Ik snap alleen dat 3-3 dan niet. Waar is die eerste wedstrijd dan voor.
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Dannyquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw kansloze gedrag eens afgestraft
Houdoequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Danny
Aha.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uitgoal telt dubbel als het gelijk is, en aangezien zij meer uitgoals hebben dan Ajax
Lijkt me een heel raar gezelschapquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Danny
Drie dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je speelt uit en thuis. Uitgoal telt 'dubbel' bij gelijke stand. Ajax heeft maar een uitgoal, Spuds twee.
Haags? Of überhaupt zo’n bijeenkomst?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me een heel raar gezelschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |