Beter klaasjanGodquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, jammer dat Neres niet speelt. Dolberg is ontzettend slecht!²
Antananarivo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zit in Madagascar tijdens de finale...... waar de F ga ik dat kijken.......
Ja die is ook pure wereldklasse als hij in vorm is zoals deze pot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
King julianquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Ik had de schuld al gegeven aan @johannes_vermeerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Bolasie het volgende:
Duidelijk een FOK!ker.twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-05-2019 om 21:32:39De politie is op zoek naar de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag, die ook veelvuldig verblijft in Zuid-Limburg. Hij wordt ervan verdacht dat hij op 7 mei op de Brunssummerheide twee mensen heeft gedood. https://t.co/8j3ab8RT4a reageer retweet
beetje normaal doen tegen deze legende newbiequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kk op.met je debiele smiley, kneus
nee alles behalvequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zou jij die graag bij PSV willen hebben?
In elk dorp kun je kijken, allemaal voetbalgekken daar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Live verslag met de postduifquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Waar in België?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
jezus wat een slechte trolquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Legendequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
beetje normaal doen tegen deze legende newbie
Doe ik wel vaker, geen tijdsverschil voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste nog in het land.. Ik kan wel om 12.00 smiddags al aan de pils
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Ukkelquote:
Nou was ik ook welquote:
Onzinquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Hij heeft geen 5G.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Haha die Son waar iedereen bang voor wasquote:
Ja wordt op ziggo vannacht nog eens uitgezonden. Deden ze met de wedstrijd tegen real en juve ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Zijn er mogelijkheden dat je wedstrijden in zn geheel nog terug kan kijken ? want je zit met teveel spanning te kijken om er van te kunnen genieten
Waar in Bels.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
Ja die wordt nu al genoeg gebeld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Duidelijk!quote:
de finale kijken.quote:
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha die Son waar iedereen bang voor was
U is <19?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt is de beste speler de ik ooit in een Ajax shirt heb zien spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |