Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uurquote:
Netjes hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uur
Morgenvroeg om 7 uur mag ik weer beginnen. Gelukkig wel al om 14:00 klaarquote:
Bikkel!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uur
Lange dagquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
7 uur beginnen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg om 7 uur mag ik weer beginnen. Gelukkig wel al om 14:00 klaar![]()
Sta eigenlijk vanaf 8:00 ingepland, maar er zijn nog wat voorbereidingen waar ik vandaag geen tijd/zin meer voor had.quote:
Aah op die fiets (fiets hihiquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sta eigenlijk vanaf 8:00 ingepland, maar er zijn nog wat voorbereidingen waar ik vandaag geen tijd/zin meer voor had.
Daar heb ik momenteel ook even geen zin meer inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel ook even geen zin meer in
Valt tegen danquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend het idee dat het vandaag donderdag is..
Ik ook totaal niet, maar met mijn werk zijn ochtenden wel lekker rustig en simpel werk doen terwijl je wakker word.quote:
Ik ook en zondag nog tussendienstje doenquote:
Do en vrij. Dan gewoon weekend. Nog t meest zin in maandag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook en zondag nog tussendienstje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |