SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:06 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Echt he, door gym geobserdeerde persoenen
Zeker lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker jezelf voor 2 personen volvreten
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik was al bezig hihi. Check nu even
Ja snelle openingstrefferquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo snel ... ze zijn net begonnen toch
Het lied van AMSTERDAMquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalalalallaaaaaa AJAX ROTTERDAM
Zit je niet te kijken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
Top, nu ik hier mee lees kan ik weer bij blijven met voetbal
1-0quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
Top, nu ik hier mee lees kan ik weer bij blijven met voetbal
Sowquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:19 schreef Gehaktballoloog het volgende:
wow gewoon puntje gescoord net als ajax
Kampioen waarschijnlijk huldiging op p2, voor de CL nog niks denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:17 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Welke festiviteiten zijn er geplant wanneer Ajax kampioen wordt?
Bommetje op de Arenaquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:17 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Welke festiviteiten zijn er geplant wanneer Ajax kampioen wordt?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Van Ramadan krijg je een rammeldarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uurquote:
Netjes hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uur
Morgenvroeg om 7 uur mag ik weer beginnen. Gelukkig wel al om 14:00 klaarquote:
Bikkel!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar eentje bij gepakt. Heb ik wel verdient na een werkdag van 11 uur
Lange dagquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
7 uur beginnen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg om 7 uur mag ik weer beginnen. Gelukkig wel al om 14:00 klaar![]()
Sta eigenlijk vanaf 8:00 ingepland, maar er zijn nog wat voorbereidingen waar ik vandaag geen tijd/zin meer voor had.quote:
Aah op die fiets (fiets hihiquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sta eigenlijk vanaf 8:00 ingepland, maar er zijn nog wat voorbereidingen waar ik vandaag geen tijd/zin meer voor had.
Daar heb ik momenteel ook even geen zin meer inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel ook even geen zin meer in
Valt tegen danquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend het idee dat het vandaag donderdag is..
Ik ook totaal niet, maar met mijn werk zijn ochtenden wel lekker rustig en simpel werk doen terwijl je wakker word.quote:
Ik ook en zondag nog tussendienstje doenquote:
Do en vrij. Dan gewoon weekend. Nog t meest zin in maandag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook en zondag nog tussendienstje doen
Waarom heb je zin in maandag?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Do en vrij. Dan gewoon weekend. Nog t meest zin in maandag.
Danny of Daley.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we het zien, we zijn niet Blind
Dat is wel altijd lekker. Dat heb ik dinsdag ook het grootste gedeelte van de dagquote:
Ik ook tot half drie hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel altijd lekker. Dat heb ik dinsdag ook het grootste gedeelte van de dag
Nog genoeg tijd om lekker beetje bij te komen van het weekendquote:
Naar school brengen en eerst eens even een paar uurtjes terug naar bed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om lekker beetje bij te komen van het weekend
Mooiquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:09 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
redelijk, drukke dag gehad. Met jou dan?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Naar school brengen en eerst eens even een paar uurtjes terug naar bed.
Ooh wat leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:11 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja bij het hondenpension wezen helpen, dat is altijd erg leuk. Mooizo
Sterkte man, ik hoop dat je de kracht kunt vinden om uit deze moeilijke periode te komen!quote:
Ben bang van niet.....quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:18 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Wordt er hier ook gescoord, naast dat het op het veld ook gebeurt?
Hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi dat twitter
Watquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi dat twitter
Wat is daar zo achterlijk aan?quote:
doe jij aan ramadan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is daar zo achterlijk aan?
Omdat het niks voor jou is en jij niks met geloof hebt iets gelijk achterlijk noemen is pas echt achterlijk
Koekoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Randdebielen slaan ook nergens op en die zijn er toch ook
Relaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat het niks voor jou is en jij niks met geloof hebt iets gelijk achterlijk noemen is pas echt achterlijk
nee hequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, weer geen puntjes te scoren
Gaat nergens meer over tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer johquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:38 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Man man man, weer geen pintjes te scoren
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:38 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Overdag niks eten en je vervolgens 's avonds en 's ochtends helemaal vol vreten en dan doen alsof het je laat voelen hoe het is om echt honger te hebben en je er empathie voor de minderbedeelden van krijgt is gewoon hypocriete achterlijkheid.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:38 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Overdag niks eten en je vervolgens 's avonds en 's ochtends helemaal vol vreten en dan doen alsof het je laat voelen hoe het is om echt honger te hebben en je er empathie voor de minderbedeelden van krijgt is gewoon hypocriete achterlijkheid.
Hoe kom je erbij dat mensen zich vol vreten? Die paar vastenden die dat graag filmt of foto’s van maakt en online zet? Letterlijk iedereen die ik ken eet gwn heel normaal in de avond en meestal niet meer dan een kom soep.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Overdag niks eten en je vervolgens 's avonds en 's ochtends helemaal vol vreten en dan doen alsof het je laat voelen hoe het is om echt honger te hebben en je er empathie voor de minderbedeelden van krijgt is gewoon hypocriete achterlijkheid.
Ok.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Joh mensen die oordelen en alles en iedereen over een kam scheren![]()
Jij![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:47 schreef wadslak het volgende:
Liefste TT van @:Already_in_use:@Love you 2. Welterusten DTS
Slaap lekker slakje!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:47 schreef wadslak het volgende:
Alles voor jou! Altijd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:47 schreef wadslak het volgende:
Je bent een lieverd tijgah 🤗quote:
noooo moentjuhgodquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke heb wel wat beters te doen dan op andere mensen lopen haten en zinloze discussies voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |